תחזית יומית – הורוסקופים שישבת 31/12-1/1

 

אז.. מה קורה בכוכבים בסופ'ש?

ירח בקשת צמידות מרס 90 יופיטר 60 סטורן

שמש במזל גדי  120 אורנוס

מרקורי במזל גדי 60 נפטון צמידות ונוס (יציאה) ופלוטו (יציאה)

ונוס בגדי  בהילוך אחורי 60 נפטון צמידות פלוטו (יציאה)

מרס במזל קשת  60 סטורן  150 אורנוס (יציאה)

סטורן במזל דלי 90 אורנוס (מדויק!)

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

 

שבת 1/1/22

ירח בקשת 90 נפטון

שמש במזל גדי  120 אורנוס

מרקורי במזל גדי 60 נפטון צמידות ונוס (יציאה) ופלוטו (יציאה)

ונוס בגדי  בהילוך אחורי 60 נפטון צמידות פלוטו (יציאה)

מרס במזל קשת  60 סטורן  150 אורנוס (יציאה)

סטורן במזל דלי 90 אורנוס (מדויק!)

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

 

 

סופשבוע מעניין לפנינו: הירח הקשתי מביא איתו איזה טאץ' אנרגטי שהיה חסר לנו בימים האחרונים, ורגשות מעורבים של סופשנה ולחצים מכל הכיוונים – סופ'ש מוזר שאי אפשר באמת לחגוג בו, אבל נראה שכולם כבר ישמחו כשנהיה עמוק בתוך השנה החדשה הזו בשבוע הבא, וכל פסטיבל הסיכומים האינסופי הזה של איש השנה פרויקט השנה פשלת השנה וכל הבולשיט הזה יגמר סוף סוף, ונוכל להתמסר לכל הבאסה שהאומיקרון הזה מביא איתו, ולצורך המעורפל בהתחלות חדשות ושמחות שכרגע נראה אפעס קצת אמורפי, מעורפל ורחוק מהמציאות הזו של כאן ועכשיו, שבה כולנו מרגישים מאובקים שחוקים ועייפים ושהשנה הזו כבר תגמר כבר ו.. ו.. אוףף!

השמש במזל גדי בזוית הרמונית לאורנוס מנסה להרגיע מרקורי עוד צמוד לונוס ופלוטו, ומאפשר לים של מלים שעצרנו עד עכשיו לצאת, מרס במזל קשת שגם הוא כאן ביחד עם הירח דוחף קדימה על עיוור לא משנה מה העיקר לזוז, וונוס בהילוך אחורי במזל גדי ,שרק תוקעת ברקסים וגורמת לצורך לרדת לקרקע לעצור לרגע ולחפש את הלב, כדי לנסות להקשיב לו ולדעת היכן אנחנו באמת..

מן סופשבוע שכזה, לפני שמתחילה שנה חדשה, מורכבת יותר מהרבה שנים אחרות שאני מכיר, ומעצבנת לא פחות מהן, בעיקר בהתחלה ובסוף, אבל כמו כל שנה – מה שנעשה ממנה זה האישו, וכל השאר יתגמד מול השרירים שנעשה כשנרצה שזה יקרה אם נתעקש.

ואת התחזית השנתית של 2022 שכבר יושבת האמת אצלי באתר, אפרסם פומבית הערב, בשעות האחרונות של השנה, נדמה לי, מעופף שכמוני.

 

ובינתיים – כך נראית מפת השמים של הסופ'ש הזה

 

@

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

@

 

ומה קורה למזלות?

טלה

סוף השבוע האחרון של השנה מוצא את הטלאים שלנו במקום הרפתקני: הירח שוהה בסופ'ש הזה במזל קשת, וזה הזמן לצאת לטייל ולפגוש נופים אחרים, עם מטריה או בלעדיה…מכסימום סעו קצת דרומה.

שור

הילוכה האחורי של ונוס ממשיך גם כעת,  וביחד עם הירח הקשתי כדאי להזהר מהחלטות אימפולסיביות ופזיזות: הזהרו במיוחד בכבישים ובדרכים, שוורים!

תאומים

זוגיות ויחסים – נראה שסוף השבוע האחרון של השנה והירח הקשתי מאותתים שזה הזמן לבילוי כיפי בשנים לחגיגת סיום השנה הלב פנוי? צאו למסיבה מסעירה או לדייט.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה במזל קשת בסוף השבוע הזה, והסרטנון המופנם שלנו צריך סיבה טובה באמת לצאת החוצה אל הקור..מחוייבות משפחתית מחזירה את כל הקרובים אליכם אל הביחד.

אריה

ירח קשתי מעיר את הצד הרומנטי של האריה שלנו, וסוף השבוע הזה מתאים אכן להנאות, בילויים, והרבה רומנטיקה, שסוגרת יפה את השנה הזו מבחינתכם, למרות שהשמש עכשיו במזל גדי המכביד. רק אהבה, אריות.

בתולה

בית, משפחה וכל השאר – אלה המלים שמתאימות לסוף השבוע שלכם כשהירח שוהה במזל קשת והופך דווקא את הבית למקום שהכי כיף להיות ובו ובעיקר – לארח בו. זמן להחזיר אנשים אהובים למדורת השבט.

מאזניים

תקשורת – זו המלה המשמעותית של סוף השבוע הזה, מאזנאים. זמן נפלא לפגוש חברים כיפים וליצור סדרת מפגשים שמחה ומפוטפטת היטב.. סוף שבוע של מלים,והרבה מהן, בעיקר כאלה שלא השתמשתן בהן לאחרונה.

עקרב

הנאות קטנות – זה האישו של הסופ'ש הזה, והנאותיו של העקרב בסופ'ש הן הרבה אוכל טוב באמת, חברותא נעימה של שלושה חברים (העקרב לא זקוק ליותר) וסדרות שהקלטתם… יהיה כיף בעיקר עם הגשם בשבת.

קשת

על פניו זה נראה כמו סוף השבוע הטוב שלכם, קשתים: הירח שוהה לו במזל שלכם הקסם האישי שלכם בשיאו, וזה בדיוק הזמן למסיבה טובה באמת, או חגיגה עם אדם אהוב.. היכרות חדשה יכולה להיות הפתעה נעימה.

גדי

יש כמה תכניות לסופ'ש הזה, אבל מיקומו של הירח במזל קשת לא ממש מוצא אתכם במיטבכם. זהו זמן לבטל אקשן אקטיבי מדי כולל נסיעות ארוכות, לקחת פסק זמן מהכל, ובעיקר לטעון מצברים מול כמה סרטים טובים..

דלי

זוית המתח בין אורנוס שליט המזל שלכם לבין כוכב מרס עדיין בסביבה, וכדאי להזהר בסוף השבוע הזה משינויים פתאומים במצד הרוח, ומנהיגה לא זהירה בכביש משובש. בילוי סולידי יתאים עכשיו יותר מאשר איזו קריזה טיולית.

דגים

נראה שדווקא אתם נמצאים כעת במרכז האקשן, כשהירח שוהה במזל קשת בבית התדמית והקסם שלכם, ויופיטר כוכב השפע עושה צעדים ראשונים במזל דגים.. מפגש חברתי שמח במיוחד יתאים לחגיגה סופשבועית שכזו.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן