תחזית יומית – רביעי 19 למאי 21: צומת דרכים לפניך, לפני, לפנינו…

אז.. מה קורה היום למזלות?

רביעי 19/5

ירח  בבתולה 60 מרס 90 ונוס 150 סטורן

שמש במזל שור 90 יופיטר (כניסה) 120 פלוטו

מרקורי במזל תאומים 90 נפטון (כניסה)

ונוס  במזל תאומים 120 סטורן

מרס  במזל סרטן 60 אורנוס 120 נפטון

סטורן במזל דלי 90 אורנוס  (כניסה)

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

בסרטון שהעליתי קודם לפני כמה שעות ליו טיוב (עשו מנוי וגם אתם תראו אותו לפני כולם) הראיתי את מפת הכוכבים היומית ותיארתי את הצומת שבה כולנו נמצאים היום,  וגם מחר.

וזו צומת לא קלה.

הכוכבים שהוציאו אותנו למלחמה מול החמאס שינו מיקום: כוכב מרס התקדם במזל סרטן ויצא מזוית הפעולה שלו עם כירון, וכעת הוא גם ממשיך ותיכף גם מגיח מזוית המתח שלו עם סטורן, המסמל את מערכות הממשל והמערכות שמקיפות אותנו, ואת שלטון החוק. כעת הסיבה הכוכבית להמשך הפעילות האגרסיבית בעזה צריכה להגיע לא מהקישקעס ומהצורך להגן על עצמנו, אלא מהראש, מתוך שיקול דעת אמיתי ותכנון מדויק.

למה אני מתכוון? מחר השמש עוברת למזל תאומים השכלתני שם נמצאים כבר מרקורי וונוס, וכעת הכל עובר להגיון ולראש, עקרונית, לפחות ביומיים הקרובים

מה זה אומר? אני רק אסטרולוג, אבל אם להשתמש בחכמת הכוכבים – אנחנו נמצאים בצומת, וזה בדיוק הזמן לקבל החלטה: להכנס פנימה לעזה ולהכות אותם שוק על ירך ולאורך זמן, או להתחיל לסגור את הבסטה ולחזור בדיפלומטיות אחורה, גם בגלל הלחץ הדיפלומטי וגם בגלל שאנחנו לא מצליחים להפסיק את ירי הרקטות וכנראה גם לא נצליח, וחבל לחפש בכוח מטרות כדי להצדיק את השהייה שלנו שם אם כיבוש עזה או הפסקת שליחת הרקטות לא מתבצעות.

כן, חבל על התשת צה'ל ואוכלוסיית העורף, חבל על המשך השחיקה בתדמית שלנו בעולם, וחבל להשקיע כל כך הרבה כוח על ריק בלי להשיג תוצאות משמעותיות – זה רק יתנקם בעתיד בתדמיתו של צה'ל, שכן כאן צריך מדיניות חכמה שיודעת מה היא רוצה, ולא מדיניות פופוליסטית.

חמאס ספג ויספוג. אבל מה אנחנו רוצים? סימן השאלה הזה מרחף על כל היום הזה וגם על מחר, האמת: אתם שם למעלה – הגדירו בבקשה מטרה חכמה, ונועו לקראתה.

מה אנחנו עושים שם עכשיו? לא ברור. מה שכן ברור שבניגוד לכל התכניות חמאס מסרב לשתף פעולה עם התכניות וממשיך לירות טילים. אז  כי עוד חודש בעזה עד שהם יגמרו? נהרוס עוד מגדל או בית של מפקד פלוגה בחמאס? המערכה הזו עולה מליונים והחור בתקציב עוד לפני העימות הזה היה עצום בגודלו – 160 טריליון שקל. כן, גם זה חשוב כי יש מצב שכולנו נצטרך לשלם הרבה מסים כדי לכסות כל יום שכזה

צומת – זה מושג שמשתמשים בו במצבים של צורך בעצירה כדי להבין לאן הולכים, ובעיקר למה. הם לכוכבים יש תשובות?

בעיקרון – כן.

למשל…השמש נכנסת לזוית פעולה ליופיטר כוכב השפע, זוית שמביאה איתה מהירות גבוהה וסופר אקשן: זה למשל ממש מתאים למבצע גרילה קטן מדויק וחירורגי או לחילופין להסתערות פתע בכל הכלים כיבוש מהיר ונקי וקביעת עובדות בשטח בלי פלפולים מיותרים, או כיוון הפוך: התקפלות מהירה תוך שיגור החלטה שישראל מיצתה את פוטנציאל ההרס של החמאס שרצתה, ומעכשיו יהיה טיפול עוצמתי בכל הפרה והפרה של הפסקת האש. שני הכוונים האלה אפשריים, ומה שמשותף להם זה דיוק – ומהירות.

וכדאי באמת למהר, כי מרקורי כוכב התקשורת שלנו כבר נכנס לזוית פעולה לא קלה עם נפטון המטשטש ומערפל ואחרי יומיים צלולים יחסית המעורבות הרגשית הולכת לגדול ולהפריע לכל שיקול דעת ענייני ולוגי להתייחס עניינית למבצע הזה מעכשיו והאלה.

לכאן או לכאן – הכוכבים יושבים בצד על הברזלים, מתופפים באצבע על קופסת הסיגריות כמו חבורת ערסים מרוצים, ומחייכים לעצמם: תחליטו או לא תחליטו – לנו לא בוער…

אז זהו שלנו – בוער. ועוד איך. וכדאי שדברים יקרו לפני שהשמש תשלים את הזוית עם יופיטר ולפני שאורנוס יכנס עמוק יותר לזוית עם סטורן ולפני שפלוטו יהפוך הרסני יותר בהילוכו האחורי במזל גדי…

קדימה, שם למעלה, תחליטו בצומת הזו: פנימה או החוצה? אין גם וגם, אלא רק בתשובות דיפלומטיות מתוחכמות. בשטח עצמו קובעים עובדות או נסוגים.

ואסיים את הסאגה היומית הזו בפתגם חמוד באנגלית שנזכרתי בו פתאום. בתרגום חופשי לעברית נשמע ככה: חרבן – או פנה את הסיר.

אז קדימה חברים, לפני שגם נייר הטואלט ייגמר, ולא נצליח לנקות הכל אחרינו. או לפנינו.. מה שתחליטו.

רק תחליטו..

 

ןככה זה נראה בסרטון במפת הכוכבים בשמים:

 

 

@

 

 

כוכבים לאוהבים – תחזית אהבה לשבוע הקרוב

 

 

 

@

חקשמח ושבועטוף!

 

 

מה קורה בכוכבים? התחזית הכללית לשבוע הזה

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 16 למאי 21: אורנוס בזוית לסטורן, ויש סיבות למתח.

 

 

@

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

 

ומה קורה למזלות?

חמישי 20/5

טלה

זוית מעשית שיוצר היום הירח עם מרס שליט המזל שלכם עשויה להפוך את יום הזה למעשי במיוחד אם תתמקדו בקביעת עובדות בשטח. הירח הבתולי ממליץ על אכילה נכונה וחזרה למשטר בריאותי. צאו לעשות קצת כושר.

שור

השור הוא מזל רומנטי למדי, אבל כשהירח שוהה בבית הרומנטיקה והאהבה שלכם הוא אפילו רומנטי יותר מתמיד. זמן לצאת קצת מהיומיום המכביד, להתחבר מחדש אל הלב, מפלטו של השור הרומנטי, ו..לאהבה.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם נכנס עמוק יותר ויותר אל תוך זוית הפעולה עם נפטון הרגשני, ומצבי הרוח מתחילים להשתנות במהירות, בצירוף של אפים ודאונים וחוסר יציבות. החלטות חשובות – נסו לדחות לאמצע השבוע הבא.

סרטן

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה, סרטנונים. הירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם ושם את הדגש על היכולת שלכם להזיז דברים ולגרום למה שחשוב לכם לקרות בעזרת תקשורת אסרטיבי ויוזמת: אל תחכו שאחרי יזמו עבורכם.

אריה

נושאי חומר וכספים על הפרק כשהאריה שלנו זקוק כעת לבדק בית אמיתי בכל מה שקשור לחשבון הבנק שלכם, אריות. זוית הפעולה בין השמש שליטת המזל שלכם לבין יופיטר כוכב השפע מתחזקת בהדרגה, ואיתה מתחזקת האמביציה.

בתולה

על פניו זה נראה כמו היום הטוב של השבוע מבחינתכם, בתולות הירל שוהה לו במזל שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו, וזה הזמן ליזמות חדשות מכל הסוגים. ונוס ומרקורי בבית הקריירה שלכם מריצים אתכם קדימהץ

 

מאזניים

יש כמה וכמה תכניות מעניינות ליום הזה, אבל הירח הבתולי מדגיש את הצורך לפעול היום בעיקר מאחורי הקלעים, ולא בקדמת הבמה. זמן לאסוף כוחות ולא לבזבז אנרגיה. כניסה חדשה לאקשן – מיום ראשון.

עקרב

חברים מכרים ידידים וקולגות מקצועיות – את היום הזה כדאי להקדיש להם, עקרבים. זהו זמן טוב לקדם דברים שחשובים לכם, לעמוד בהצלחה מול קהל, ובשעות הערב לצאת לבלות עם חברים וידידים.

קשת

נראה שאם הם אלה שנמצאים היום במרכז האקשן, קשתים: הירח שוהה לו בבית הקריירה והתדמית שלכם, וזהו זמן לעמד במרכז תשומת הלב של העולם, להפגין מודעות ושליטה, ולרוץ קדימה עם יזמה חדשה

גדי

היום הזה מאפשר לגדי הקשוח לצאת קצת למקום פתוח ושאפתני יותר, לגלות פתיחות לרעיונות חדשים ויזמות חדשות, ולחשוב מחוץ לקופסה. זמן להגדיר מחדש את המטרות שלכם, ולצאת אליהן בדרך חדשה.

דלי

זהו יום להתמקד במשימות ומטלות שחשובות לכם, דליים. סידורים מסוגים שונים, תשלומי חשבונות מסוגים שונים, עיריה או מוסך, וזה בדיוק הזמן לנקות את שולחן העבודה מכל מה שהצטבר בו, ולהגיע לסופ'ש עם דסק נקי.

דגים

זוגיות ויחסים – נראה שזה האישו היום, דגיגים. הירח שוהה לו בבית היחסים שלכם ומאפשר לכם להשקיע קצת יותר בפרטנרים שלכם. כוכב מרקורי נכנס עמוק לתוך זוית פעולה עם נפטון שליט המזל שלכם: הגיע הזמן לדבר, דגיגים, ועל הכל.

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן