תחזית יומית – יום שלישי – 18 למאי 21 תחילת הסוף, או סוף ההתחלה?

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שלישי 18/5

ירח  באריה  180 סטורן 90 אורנוס 60 ונוס מרקורי

שמש במזל שור 90 יופיטר (כניסה) 60 נפטון 120 פלוטו

מרקורי במזל תאומים 90 נפטון (כניסה)

ונוס  במזל תאומים

סטורן במזל דלי 90 אורנוס  (כניסה)

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

נראה שאנחנו לקראת הגעה לצומת משמעותית במבצע שומר חומות: קבלת החלטה אם מפסיקים וחוזרים אחורה, או ממשיכים קדימה בכל העוצמה.

כוכב מרס שהתחיל את כל הבלגן מתרחק סופית מהזוית שלו עם כירון, ומתחיל להתרחק גם מהזוית שלו עם סטורן שבחנה את כל מה שקורה אצלנו שקשור למערכות השלטון, מערכות ההפעלה שלו, ושלטון החוק בכלל: מרס אתגר ומאתגר את סטורן, והטאץ' המרדני הזה גם הוציא לרחובות פורעים וגם הוציא את המערכות זמנית משליטת החוק עצמו.

בימים האחרונים מתפרסמות תגובות הקשורות להפתעות של כולם: מפכ'ל משטרה מודה שעוצמת ההתפרעויות ברחוב הפתיעה אותו, בצה'ל הופתעו מיכולתו של החמאס להמשיך ולשלוח טילים למרות כל ההתקפות של צה'ל, מטווח הטילים הארוך, מכך שחמאס לא נשבר לאורך זמן, מהתגובות הקיצוניות לפעילות בעולם, ועוד ועוד. הפתעות על הפתעות.

במלים אחרות – האתגרים שכרגע סטורן עומד בהם אינם פשוטים, מה גם שאל מרס המאתגר גם אורנוס שמאתגר את סטורן ממזל שור שם הוא נמצא, וכשהאתגר של מרס מתחיל להסתיים דווקא האתגר של אורנוס ילך וייתחזק ויגיע לשיא באמצע חודש יוני, מה שאומר שלפנינו שלושה שבועות מאתגרים במיוחד את כל המערכות המוכרות לנו.

אחרי בוקר מאתגר במיוחד שבו הירח יוצר זוית של עימות עם סטורן וזוית פעולה עם אורנוס, שתי זויות שמביאות איתן תחושות של כובד מצד אחד ועצבנות ופתיל קצר מצד שני, אפשר להתחיל לחשוב: לאן בעצם הולכים מכאן, ואיך?

כן,  אין ספק שכעת נדרש מעין פסק זמן שבו אפשר להתרחק מעט, להתבונן בדברים באופן פחות רגשי ואישי ויותר מעשי ואובייקטיבי כדי לקבל החלטות מערכתיות ואופרטיביות, ולהתקדם בהתאם.

אבל.. אין לנו את הזמן לפסק הזמן הזה. הכל קורה עכשיו מהר וכרגיל במבצעים מול החמאס אנחנו נכנסים ללחץ של זמן להספיק ולהרוס כמה שיותר לפני שעולם יתחיל לצעוק ולאיים.

הלחצים מאוד בולטים היום עד שעות אחר הצהריים. אורנוס גם הוא מתחיל ללחוץ חזק על סטורן.

את כל זה – וגם את כל השאר – אפשר לראות כאן, בסרטון שעשיתי ליום הזה.

 

 

@

כוכבים לאוהבים – תחזית אהבה לשבוע הקרוב

 

 

 

@

חקשמח ושבועטוף!

 

 

מה קורה בכוכבים? התחזית הכללית לשבוע הזה

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 16 למאי 21: אורנוס בזוית לסטורן, ויש סיבות למתח.

 

 

@

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

 

ומה קורה היום למזלות?

שלישי 18/5

טלה

הירח שוהה היום במזל אריה האנרגטי, והטלה שלנו עשוי להיות היום נלהב ומלהיב. זוית המתח בין מרס שליט המזל שלכם לבין סטורן שליט המזל שלכם מתפוגגת לאיטה, והמתחים יורדים. מתחיל להגיע הזמן לחזור לעצמכם

שור

נושאי בית ומשפחה על הפרק, וכעת אחרי החג זהו זמן טוב לארגן מחדש את הבית, לשדרג יחסים, לשנות אווירה בסלון ובממ'ד, ולהכניס קצת צבע ואווירה הביתה. נכון, המצב לחוץ, אבל כשהבית מקרין רעננות ויופי, זה בהחלט עוזר לנפש..

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל תאומים התקשורתי והחברתי, אבל זוית מתחזקת שהוא יוצר עם כוכב נפטון הרגשני הופכת אתכם לרגשניים במיוחד. המעורבות הרגשית הזו ומצבי הרוח המתחלפים יוצרים תחושה של אי יציבות.. סבלנות.

סרטן

שהותו של הירח בבית החומר והכספים שלכם הופכת את היום הזה למעשי במיוחד, סרטנונים. זהו זמן שבו כדאי וחשוב להתבונן לעומק בנעשה בחשבון הבנק, ואולי גם לקבוע סדר עדיפויות חדש להוצאת כספים. אחהצ – זמן לקניות גדולות.

אריה

נראה שזה היום שלכם, אריות: הירח שוהה לו במזל שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו, וזהו יום מצוין להתחלות חדשות ויזמות מעניינות. זוית אקטיבית שיוצרת השמש שליטת המזל שלכם מביאה איתה גישה אופטימית שרק מתחזקת.

בתולה

יש לא מעט תכניות ליום זה, אבל נראה שדווקא אתם לא ממש במיטבכם היום. נתבו את האנרגיה שלכם לפעילות שקטה, עדיף ביתית, הורידו את מינון האקשן, ואת התכניות החשובות שלכם דחו למחר או מחרתיים.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה כעת במזל תאומים וזוית פרקטית שהיא יוצרת עם הירח עשויה לעזור לכם היום למצוא לכם שותפים או בני ברית לרעיון, או לדרך. זמן טוב לממש רעיונות ויזמות, ולקבוע עובדות בשטח.

עקרב

השמש שוהה עדיין במזל שור שממול ומאפשרת לכם לשדרג ולשפר את הקשר הזוגי ואת מערכות היחסים שלכם, עקרבים. כעת הזמן לשיחות עומק של אחד על אחד, ולדייט יצירתי אם הלב העקרבי הקשוח עדיין פנוי.

קשת

היום הזה מביא איתו צורך בפתיחות לרעיונות חדשים ולגישה יצירתית ומקורית. כוכב יופיטר שליט המזל שלכם עושה צעד ראשון במזל דגים השייך ליסוד המים, והמעורבות הרגשית שלכם הולכת להיות חזקה יותר ויותר. זוית פעולה בין השמש ליופיטר מביאה איתה גל חדש של אמביציה.

גדי

על פניו זהו יום שבו כדאי לפעול בזהירות, גדיים. הירח שבמזל אריה מזהיר מפני מאבקי כוח ואגו ודרמות מיותרות, ושיקול דעת גרוע. זהו זמן להתמקד במה שיש, לא לבזבז כספים שלא לצורך, ולהשקיע דווקא בתחושת הביחד.

דלי

גם היום שוהה הירח במזל אריה שממול, ומדגיש את הצורך בדיאלוג אמיתי בגובה העינים, ובשיחות של אחד על אחד. שיחות עומק שכאלה, שיחות נפש מעמיקות וכל מה שקשור למלים שעוזרות לנקות משקעים רגשיים שהצטברו להם – מתאים ליום הזה.

דגים

היום הזה מתאים למינון גבוה במיוחד של אחריות ומחוייבויות, דגיגים. התחום המקצועי מצריך מכם היום השקעה בכל הסידורים שלא הספקתם לעשות לפני החג, במסע קניות גדול לבית ולמשפחה, ובהשקעה אמיתית בשינוי אווירה בבית ובסביבתו. יום לדבר בכנות, ועל הכל.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן