תחזית יומית – יום חמישי 20 למאי 21: הפסקת אש בפתח, או רק הצהרת כוונות?

אז.. מה קורה היום למזלות?

חמישי 20/5

ירח  בבתולה 60 מרס 90 ונוס 150 סטורן

שמש במזל שור 90 יופיטר (כניסה) 120 פלוטו

מרקורי במזל תאומים 90 נפטון (כניסה)

ונוס  במזל תאומים 120 סטורן

מרס  במזל סרטן 60 אורנוס 120 נפטון

סטורן במזל דלי 90 אורנוס  (כניסה)

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

לפעמים אני פוגש אצלי בתוכי סוג של קונפליקט כאסטרולוג, בין הרצוי למצוי. כבר שלושה ימים פמפמתי את רביעי וחמישי כימים מוצלחים במיוחד לצורך הפסקת אש בעימות עם חמאס, ולמה? כי במצב הכוכבים הזה שבו מרס מצד אחד מתרחק מכל הזויות הלוחמניות שליוו אותנו ומצד שני לא יוצר זויות קשות, זה מאפשר לכל אחד מהצדדים לרדת באופן נינוח יחסית מהעץ שעליו טיפס, ולחזור לקרקע.

השאיפה שלי כאסטרולוג היא אכן למצוא את הטיימינג הנכון שבדרך כלל גם מתבטא בשטח, אם כי גם טרחתי והסברתי שזה אינו ודאי כי מפות לידה של לא מעט אנשים הקשורים לתהליך הזה מביאות איתן מצבים כוכביים שעלולים להשפיע גם הם על מה שקורה, ולכן מציאות כוכבית רצויה אכן בדרך כלל מתבטאת גם בשטח אבל.. לפעמים זה לוקח זמן רב יותר להפיל אסימון או שנים אצל האנשים המעורבים בעניין, מה גם שמצבים לוחמניים מביאים איתם אגו פעיל במיוחד..

ולכן חשבתי שהיום ומחר הם הימים הטובים להפסקת האש, וכשהעליתי את הסרטון בבוקר ראיתי בחדשות שביידן לחץ גם הוא על היום הזה כנקודת יציאה מהתהליך, והמצרים הודיעו שעוד 24 שעות הפסקת האש נכנסת לתוקף, וזה – שימח אותי, מודה: יש אנשים שעובדים עם אסטרולוגים, מסתבר, או לפחות קשובים לתהליך הזה מבפנים..

 מחר השמש עוברת למזל תאומים השכלתני שם נמצאים כבר מרקורי וונוס, וכעת הכל עובר להגיון ולראש, עקרונית, לפחות ביומיים הקרובים, וזה גם אומר שההגיון מנצח בסופו של דבר הללויה!

אבל כנראה ששמחתי מוקדם מדי, ולמרות כל הלחצים והנסיונות להכניס הפסקת אש לתוקף תוך 24 שעות מהיום – כלומר למחר בלילה – החליטו הצדדים במשך היום, איש מסיבותיו שלו, לא להשתמש בנקודת היציאה האופטימלית הזו אלא להמשיך בלחימה, אם כדי לקבוע עובדות בשטח, ואם כדי להפגין שליטה ולומר את המלה האחרונה, או אולי דברים שנסתרים מאתנו שאינם קשורים ישירות לתהליך כלל. בחיים כמו בחיים.. וזה מחזיר אותנו שוב לתפקידו של האסטרולוג כמי שמנסה מצד אחד אכן להבין את שפת היקום וכוכביו ולהסביר את חכמתם לאחרים למען יוכלו להשתמש בה לטובתם הגבוהה, ואם כמבין את התהליכים מבפנים וככזה גם יכול אפילו להבין לאן התהליכים עצמם הולכים, ואפילו להבין מתי זה יקרה.

אבל כידוע, זה לא תמיד עובד, כי יותר מדי אנשים מעורבים בתהליך, וגם כי מסתבר שיש עוד מטרות לתהליך הזה שאינם רק נצחון או הפסד, שנדמה לנו שאנחנו מבינים, והן אלה שפועלות מתחת לפני השטח כסוג של סאבטקסט פנימי שהוא בסופו של דבר קובע את העובדות. אם האסטרולוג היה מודע להן וגם לזמנים שבהם נקבעו העובדות האלה מן הסתם היה מדויק יותר. זה אגב לא אומר שהבנת התהליך אינה נכונה: ממש עכשיו כששוב חוזרים הפגזים והטילים מתבצעות מאחורי הקלעים שיחות כאלה ואחרות כדי להמשיך את התהליך הזה במקביל ומן הסתם הכל ידחה, אלא שהדחייה הזו – לא בטוח שתפעל לטובת שני הצדדים ובעיקר לצד שלנו, כפי שהיא עשויה היתה להיות אם היתה פועלת עכשיו כלומר מגיעה להסכם מחר (אלמנט שעדיין עשוי לקרות למרות הכל או לפחות החלטה שלו לגבי מתי).

למה בכל זאת עדיף לעשות זאת היום או לפחות עד סוף השבוע? בגלל מצב הכוכבים בשבוע הבא שעלול להיות מעורפל מבולבל בעייתי ורגשני מדי בגלל נוכחות חזקה מדי של כוכב נפטון, ושם שיקול הדעת יהיה כבר גרוע יותר. אם הדברים יתארכו יותר יש מצב שנקודת היציאה תהיה בכלל בשבוע הבא שם מרקורי כוכב התקשורת שלנו מאט מאוד והופך רגשני ולא אפקטיבי ובסופו של דבר גם נכנס להילוך אחורי.. גם זו דרך לסיים תהליכים, אם כי פחות מושכלת ומשרתת בעיקר אותנו.

אבל.. בחיים כמו בחיים, האדם מתכנן והכוכבים צוחקים (או סתם מתגרים בו, כמו שלפעמים נדמה.) מה עוד קורה היום בכוכבים? השמש כבר סיימה לארוז ומחר כבר עוברת למזל תאומים כשהיא מכניסה אלמני סופר דינמי לחיינו גם בגלל זוית פעולה שהיא יוצרת עם יופיטר כוכב השפע, ונוס ומרקורי מתקדמים במעלה מזל תאומים כשנפטון חוטף כבר מחר את הזוית עם נפטון באופן מדויק, ואפשר לומר בודאות שסוף השבוע שלנו הוא סוג של סוף מסויים והתחלה חדשה שהיא בעיקר רגשית ורגשנית ותביא איתה בעיקר רגשות גם לחיינו וגם לשולחן המשא ומתן לכשזה יתרחש.

נכון, זה יהיה פחות קל והגיוני, לטוב ולרע, אבל אולי דווקא שם יהיה קל יותר להתמודד עם כל סבך הרגשות שליווה את כל התהליך הזה שהתחיל אצלנו המשיך אצל החמאס חזר אלינו ועכשיו מנסה להסגר בינם לבינינו.

איך זה ישפיע על הכוכבים עצמם? מרס נמצא במזל סרטן הרגשי אם כי אם פחות לחצים ודוהר קדימה, ונוס מתקדמת לקראת צמידות עם נפטון הרגשי והרגשות אצל השוורים והמאזנאים גואים בהדרגה, ומרקורי מביא איתו תקשורת סופר רגשית שמשתנה במהירות לכולנו, על כל המשתמע…  יציבות, הגיון והחלטות רציונליות מהיום ועיקר ממחר? לא בבית ספרנו..

בכל מקרה – יהיה מעניין. 🙂 וככה זה נראה במפה קצת לפני ששני הצדדים החליטו שאולי בכל זאת כדאי להמשיך להלחם עוד קצת, כדי לקבוע עובדות בשטח… אוף!

 

 

@

 

 

 

כוכבים לאוהבים – תחזית אהבה לשבוע הקרוב

 

 

 

@

 

 

מה קורה בכוכבים? התחזית הכללית לשבוע הזה

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 16 למאי 21: אורנוס בזוית לסטורן, ויש סיבות למתח.

 

 

@

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

ומה קורה היום למזלות?

 

חמישי 20/5

טלה

זוית מעשית שיוצר היום הירח עם מרס שליט המזל שלכם עשויה להפוך את יום הזה למעשי במיוחד אם תתמקדו בקביעת עובדות בשטח. אבל כידוע ההגיון הוא לא הכל אצל הטלאים, בטח לא בימים אלה.. למרות הכל – גלו איפוק, כי דווקא מרס יחסית לאחרים פחות לחוץ.  

שור

ונוס במזל תאומים רצה קדימה והופכת אתכם לתקשורתיים במיוחד. השור שלנו מסתבר יודע לדבר והרבה כשיש לו מוטיבציה.. אל תחזיקו דברים בבטן.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם סופג זוית פעולה מדויקת מנפטון הרגשני, ומצבי הרוח קובעים את סדר היום כשהם משתנים במהירות. שבוע לא יציב מתקרב אליכם – נסו לבנות אותו כבר עכשיו באופן מדויק וכמה שיותר.

סרטן

תקשורת – זה האישו היום. הירח שבבית התקשורת שלכם מדגיש את הצורך לדבר בכנות באומץ ובאופן ישיר,  ולא להשאיר דברים ליד המקרה. בערב – שיחות עומק.

אריה

זמן לבדק בית אמיתי בכל מה שקשור לחשבון הבנק שלכם, אריות. אבל דווקא עכשיו זוית הפעולה בין השמש שליטת המזל שלכם לבין יופיטר כוכב השפע עלולה לגרום להוצאת גבוהות..  זהירות.

בתולה

הירח שוהה לו במזל שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו, וזה הזמן ליזמות חדשות מכל הסוגים. ונוס ומרקורי בבית הקריירה שלכם מריצים אתכם קדימה אבל נפטון עלול להביא איתו מטרות לא ברורות.. נסו להתמקד.

מאזניים

יש כמה וכמה תכניות מעניינות באוויר אבל הירח הבתולי מדגיש את הצורך להוריד הילוך  ולדחות את התכניות שלכם לתחילת השבוע הבא.   זמן לטעון מצברים ולא לבזבז אנרגיה. גלו איפוק.

עקרב

זה נראה כמו יום חברתי במיוחד, עקרבים:  את היום הזה כדאי להקדיש לדיאלוג עם מוסדות וארגונים. זהו זמן טוב  לעמוד בהצלחה מול קהל, ובשעות הערב להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם

קשת

נראה שאם הם אלה שנמצאים היום באור הזרקורים, קשתים: הירח שוהה לו בבית הקריירה והאמביציה שלכם, זמן להפגין מודעות ושליטה, ולרוץ קדימה עם יזמה חדשה. יופיטר שליט המזל שלכם במזל דגים מחזיר את הרגש לתמונה.

גדי

היום הזה מאפשר לגדי הקשוח לראות את כל התמונה, לחשוב כמה צעדים קדימה,  ולחשוב מחוץ לקופסה. זמן להגדיר מחדש את המטרות שלכם בתקופה הקרובה ולפעול בהתאםץ

דלי

היום הזה מתאים לכל מה שלא הספקתם בשארית ימי השבוע: תשלומי חשבונות מסוגים שונים, עיריה או מוסך, וזה בדיוק הזמן לנקות את שולחן העבודה מכל מה שהצטבר בו.

דגים

דיאלוג אמיתי בגובה העינים – נראה שזה האישו היום, דגיגים. הירח שבבית היחסים שלכם ומאפשר לכם להשקיע קצת יותר בפרטנרים שלכם ובעזרת כוכב מרקורי נכנס עמוק לתוך זוית פעולה עם נפטון שליט המזל שלכם אפשר לערוך שיחות נפש ועומק עד השעות הקטנות…

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן