תחזית יומית – רביעי 16 ליוני 21

 

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

יום רביעי  16/6

ירח בבתולה 180 יופיטר

שמש במזל תאומים 90 נפטון (יציאה) 150 פלוטו (כניסה)

מרקורי במזל תאומים בהילוך אחורי

ונוס  במזל 60 אורנוס 150 סטורן (יציאה)

מרס במזל אריה 180 פלוטו (יציאה)150 יופיטר (מדויק!)

סטורן במזל דלי בהילוך אחורי 90 אורנוס (מדויק!)

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

 

זוית המתח שהיתה אתמול בשיאה בין כוכב מרס ליופיטר שנמצא במזל דגים ממשיכה להיות מדויקת גם היום, כשהשנים מדלגים כל אחד למעלה הבאה במזל: מרס במזל אריה,  ויופיטר במזל דגים.

הזוית הזו היא זוית מתפרצת של אקשן שנוצר כתוצאה מהצורך לפרוק מתחים ולחצים שהצטברו, ולפעמים הצורך לפרוק מגיע אפילו מאיזה טריגר רגעי שמוציא הכל החוצה.

זו גם הסכנה של הזוית הזו: ההחלטות האימפולסיביות האלה. לכן דאגתי אתמול בגלל מצעד הדגלים כשהוא מתרחש תחת הזוית הזו, שהיתה מדויקת גם בלילה, ואני דואג גם היום כשהיא ממשיכה לנוע.

אבל..בנט הוכיח שהוא עשוי מחומר שאולי אנחנו פחות מכירים: כמו כל בן מזל טלה הוא הרים את שתי הכפפות בלי הסוס – זו של מצעד הדגים וזו של הבערת השריפות על ידי בלוני הנפץ, ופעל בהתאם: במצעד הדגלים פעל באחריות ובבטחון, ובנושא השריפות לא היסס ביחד עם גנץ וכוכבי להפציץ את החמאס ולקבוע מחדש את גבול ההרתעה של צה'ל, בפעם הראשונה מאז מבצע שומר החומות: עד כאן.

אם ביבי היה במקומו כנראה היה מבליג כדי שלא לתת לחמאס עילה לצאת למתקפה מרוכזת יותר, אבל בנט פשוט התחבר לצד הטלאי שלו וקבע עובדה בשטח, שביבי מעולם לא קבע ורק דיבר: כל הבערת שדה תחטוף מכת אש, ובעצם כל פעולה מסוג זה שנועדה בין היתר גם לבחון את גבולותיה של הממשלה החדש. עכשיו הם יודעים היכן עובר הגבול הזה…

אבל הזוית הזו תקפה עדיין גם היום ומצטרפת אליה זוית נוספת של מתח בין השמש לפלוטו היצרי, שתגיע לשיאה מחר, וזו כבר זוית הרבה יותר לוחמנית ורצינית, ונקווה כולנו שלא יהיה מי שיבעיר את השטח או לחילופין שינסה לאתגר את כוחות הבטחון כדי לבדוק עד כמה מאותרת הממשלה הזו באמת במצבי קיצון..

מחר הזוית הזו תגיע לשיא וגם המתח איתה.  נקווה שהאווירה הרגועה יחסית למרות ליל התקיפה האחרון תימשך גם מחר, למרות הכל…

בואו נעבור את שתי הזויות האלה וננשום לרווחה בסו'פש או אחריו כשהן יתפוגגו להן.. או חלקן. עד אז אני קצת דואג.

 

ואיך נראית מפת הכוכבים של היום הזה?

 

@

 

 

וכך נראה ניתוח מפת הקמת הממשלה בסרטון שפרסמתי אתמול 

 

 

@

 

 

וכך נראית התחזית השבועית במפת השמים של השבוע

 

 

@

ותחזית האהבה של השבוע

 

 

@

 

 ניתוח מפת אירוע : לפיד מתקשר לנשיא המדינה ב 11.30 ואומר לו: יכול אני… במחשבה שניה החלטתי לקרוא למהלך הזה – ממשלה באולטראסאונד.

 

 

 

@

 

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדשעוד לפני התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון ולהיות חלק מעולמי המוזר: כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

ומה קורה היום למזלות?

רביעי 16/6

טלה

על פניו את היום הזה כדאי ליעד לסידורים מסוגים שונים, מטלות ומחוייבויות, וכל מה שנשאר בימים האחרונים ולא הספקתם:  תשלומי חשבונות מסוגים שונים, עיריה או מוסך – זה הזמן.

שור

הירח שוהה כעת בבית הביטוי האישי שלכם והשור שלנו מזדקף מפשיל שרוולים ונותן גז. זהו זמן מצוין לשור הרומנטי לפתוח את הלב ואחרי כל הימים המסיביים האלה שעברנו לתת גם לאהבה להכנס… תנו לה צ'אנס

תאומים

הילוכו האחורי של מרקורי כוכב התקשורת ממשיך גם היום אבל ללא זויות מיוחדות אלמנט שעלול לגרום לכם להרגיש עכשיוו קצת לבד. כעת הזמן להשקיע קצת יותר בבי במשפחה ובעיקר בתקשורת המשפחתית: לעודד לשדרג ולפתוח דף משפחתי חדש

סרטן

הירח שוהה לו היום בבית התקשורת שלכם ונמצא בזוית של עימות עם כוכב יופיטר שממול. המיקום הזה מדגיש את הצורך שלכם בפתיחות רבה יותר בתקשורת אופטימית אך גם מאוד אקטיבית ובמלים שמביאות איתן גם חזון וגם מנוע לפעולה. דברו והרבה.

אריה

נושאי חומר וכספים מודגשים היום כשהירח הזה בבית הכספים שלכם מדגיש את היכולת שלכם לעשות סדר בנעשה בחשבון הבנק עבל זוית הפעולה של נפטון עם השמש שליטת המזל שלכם עדיין בסביבה עם מינון של ערפול ובלבול… סבלנות

בתולה

על פניו זה נראה כמו היום שלכם, בתולות: הירח שוהה לו במזל שלכם והקסם האישי שלכם בשיאו. זהו זמן מצוין לשים דגש על עשייה ויזמה: רעיונות חדשים, יזמות מעניינות והחלטות שכדאי למרות הכל לחכות איתן עוד שבוע

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע בבית הקריירה שלכם ולקדם את מה שחשוב לכם באמת בנושאי אמביציה וקריירה. ים של קסם אישי ויכולת יצירתית יכול לעזור לכם לקדם יחסים ויזמות מול סמכויות בחייכם.

עקרב

הצד החברתי שלכם מודגש היום במיוחד כשהירח שוהה לו בבית החברתי שלכם, ומאפשר לכם להתמקד לא בפעילות סוליסטית דווקא אלא בשיתופי פעולה מסוגים שונים לצורך השקעה במטרות גדולות באמת.

קשת

זוית של מתח בין כוכב מרס ליופיטר שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה החלטות פזיזות שמתקבלות ללא שיקול דעת אמיתי ואמביציה חזקה במיוחד כשהירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם. התמקדו בנושא אחד.

גדי

על פניו זה נראה כמו יום שעוזר לכם גם לראות את כל התמונה וגם להרחיב אופקים ודעת. כעת הזמן להחליט על לימוד של משהו חדש שמעניין אתכם זמן רב או על נסיעה ארוכה שמחברת אתכם עם נופים אחרים ורגשות שפותחים את הלב.

דלי

מיקומו של כוכב מרס במזל אריה בבית הזוגיות והיחסים שלכם ממש ממול עלול להביא איתו גישה דרמטית ותוקפנית ופה ושם גם ריבים קטנים ודרמות מעניינות. נסו לפתוח את הלב ולא לתת לאגו לקבל החלטות עבורכם.

דגים

זוגיות ויחסים – אלה המלים המשמעותיות של היום הזה, דגיגים. הירח שוהה לו ממול ומאפשר לכם להתבונן לעומק בדיאלוג הזוגי ובכל מה שקשור לתקשורת שבינו לבינה: זמן לתקשורת עומק של אחד על אחד, ובארבע עינים

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן