תחזית יומית – חמישי 17 ליוני 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

חמישי 17/6

ירח  בבתולה 180 נפטון 90 שמש ומרקורי 60 ונוס 120 אורנוס

שמש במזל תאומים 90 נפטון (יציאה) 150 פלוטו (מדויק!)

מרקורי במזל תאומים בהילוך אחורי

ונוס  במזל  סרטן  60 אורנוס

מרס במזל אריה 180 פלוטו (יציאה)150 יופיטר (יציאה!)

סטורן במזל דלי בהילוך אחורי 90 אורנוס (מדויק!)

יופיטר במזל דגים

 

זוית המתח בין השמש לפלוטו מגיעה היום לדיוקה: זו עלולה להיות זוית נפיצה למדי, אם כי זה לא אומר שבהכרח שמשהו יקרה.

אבל בכל זאת כדאי לפעול היום בזהירות גם ביחסים קרובים, גם בדיאלוג עם העולם, ובעיקר בין אדם לחברו: כאן כל ויכוח שטחי עלול להתפתח בקלות למלחמת עולם עקרונית (אלה הכי גרועות..) וגם אם נספחתם לאחת כזו – נסו לצאת בזמן, להתנצל שאיבדתם את הראש לרגע, ולא לקלקל יחסים בגלל שטות של רגע, גם אם באותו רגע אתם משוכנעים שאתם צודקים וזה מה שחשוב.

אז זהו, שזה לא…

ויכוחים הולכים והופכים להיות עוצמתיים יותר וזה יגיע גם אלינו וגם לממשלה… לא להתרגש.

סבלנות היום היא מלת המפתח!

מרס יוצא לאיטו מתוך הזוית עם יופיטר ושם הלחץ האימפולסיבי יורד, ונוס נכנסת למסע בישולים לפני שבשבוע הבא תעבור למזל אריה, ומרקורי.. הוא כבר מתחיל לארוז כי עוד כמה ימים הוא חוזר להילוך רגיל.. טה-רהה!

יום שכזה..

 

וכך זה נראה היום במפת השמים

 

@

 

 

למי שלא ראה – ניתוח מפת הקמת הממשלה 

 

 

@

 

 

וכך נראית התחזית השבועית במפת השמים של השבוע

 

 

@

ותחזית האהבה של השבוע

 

 

@

 

 ניתוח מפת אירוע : לפיד מתקשר לנשיא המדינה ב 11.30 ואומר לו: יכול אני… במחשבה שניה החלטתי לקרוא למהלך הזה – ממשלה באולטראסאונד.

 

 

 

@

 

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדשעוד לפני התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון ולהיות חלק מעולמי המוזר: כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

ומה קורה היום למזלות?

חמישי 17/6

טלה

זהו יום נוסף שבו שוהה הירח במזל בתולה ומכריח אתכם להתמקד בעבודה, ובתחום המקצועי בכלל. זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות המקצועיות שלכם לתקופה הקרובה, ולהשקיע קצת יותר בבריאות שלכם.

שור

על פניו זה נראה כמו היום היצירתי שלכם, שוורים. הירח שוהה עדיין במזל בתולה ומאפשר לכם לשתף אחרים במה שחשוב לכם באמת. ונוס שליטת המזל שלכם בבית התקשורת שלכם: זמן לדבר מהלב, ובעיקר – להקשיב גם לליבם של אחרים.

תאומים

בית ומשפחה – אלה מלות המפתח של היום הזה, תאומימים. הירח שוהה במזל בתולה ומדגיש את היכולת שלכם לשדרג את התקשורת שלכם עם אנשים קרובים, ובמקביל גם לנתק קשרים שמיצו את עצמם ולא הקשיבו לכם באמת, ולפנות מקום לקשרים חדשים.

סרטן

זהו יום נוסף שבו שוהה הירח שליט המזל שלכם בבית התקשורת שלכם,  ושם את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלם לתרגם רגשות למלים שקשה לכם בדרך כלל לומר, בכנות ובאומץ. זמן לדבר ועל הכל, סרטנונים.

אריה

נושאי חומר וכספים ממשיכים להעסיק אתכם גם היום, אריות. זהו זמן שבו חשוב במיוחד להשקיע קצת יותר מחשבה בנעשה בחשבון הבנק, לסגור אוברדראפט ולהחזיר חובות, ולא לקחת שום דבר כמובן מאליו, אריות. זוית של מתח בין השמש לפלוטו עלולה להביא איתה ריבים פתאומיים חסרי פרופורציות: גלו איפוק.

בתולה

גם היום שוהה הירח במזל שלכם ומאפשר לכם להתמקד בעיקר בשתי מלים: יזמה ופעולה. כעת הזמן לא לחכות שאחרים יעשו צעד אלא ליזום צעדים משלכם ולפעול באופן אקטיבי כדי שהדברים שחשובים לכם יקרו: זה לא מובן מאליו.

מאזניים

נראה שאתם לא ממש במיטבכם היום, מאזנאים: מיקומו של הירח במזל בתולה מדגיש את הצורך לפעול באופן חיובי ואקטיבי אבל מאחורי הקלעים ולא בקדמת הבמה. החלטות ויזמות חדשות – מחר או מחרתיים.

עקרב

הצד החברתי שלכם ממשיך להיות פעיל במיוחד גם היום, עקרבים ובעיקר בכל מה שקשור למוסדות וארגונים בחייכם. זוית של מתח בין השמש לפלוטו שליט המזל שלכם מביאה איתה מתחים ולחצים עם סמכויות או אנשים שלא מבינים או מקבלים אתכם. פתיל קצר עלול להרוס קשרים יפים – זהירות.

 

 

 

קשת

אמביציה ודרייב – כמו אתמול גם היום אלה המלים המשמעותיות במיוחד, קשתים. הירח הבתולי שם את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם לרוץ קדימה עם אנרגיה אמביציוזית, אולם הזוית בין מרס ליופיטר היא חסרת שיקול דעת ואופטימיות יתר עלולה להרוס הכל.

גדי

סטורן שליט המזל שלכם שוהה בהילוך אחורי כשמלת המפתח של פרק הזמן הזה היא מימוש, ובכל התחום. זוית הפעולה בין סטורן לאורנוס עלולה לגרום לשינויים וניתוקים לא צפויים, אולם לטווח הארוך יתכן שהיא מפנה מקום לקשרים איכותיים יותר ולהחלטות משמעותיות יותר

דלי

מיקומו של הירח היום במזל בתולה מזמין אתכם לפעול בזהירות מכסימלית,ולא להתפתות ולקחת סיכונים מיותרים, דליים. זהו זמן לחשיבה נוספת לפני כל פעולה, ולזהירות בכל מה שקשור לנהיגה בכבישים ובדרכים. אל תבזבזו כספים שלא לצורך היום!

דגים

השמש יוצאת לאיטה מתוך זוית הפעולה עם נפטון שליט המזל שלכם, ולאט לאט אתם חוזרים לעצמכם. הירח שוהה גם היום ממול במזל בתולה ומאפשר לכם להתבונן לעומק על המטרות המשמעויות שלכם היום, ולעשות מעשה. התמקדו בדיאלוג שבין אדם לחברו, ללא שיפוט או ביקורתיות, דגיגים.

 

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן