תחזית יומית – יום שלישי – 15 ליוני 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שלישי   15/6

ירח  באריה 60 שמש ומרקורי 150 נפטון

שמש במזל תאומים 90 נפטון (יציאה)

מרקורי במזל תאומים בהילוך אחורי

ונוס  במזל 60 אורנוס 150 סטורן (יציאה)

מרס במזל אריה 180 פלוטו (יציאה) 150 יופיטר (מדויק!)

סטורן במזל דלי בהילוך אחורי 90 אורנוס (מדויק!)

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

 

זוית המתח בין מרס ליופיטר מגיעה היום לדיוקה, ושיקול הדעת שלנו אינו במיטבו: חשוב מאוד להזהר ביום שכזה מהחלטות פזיזות גם כשהן מגיעות מרקע שנראה חיובי ואופטימי: יש מצב שדברים אינם כפי שהם נראים, ובכל מקרה התוצאות עלולות להיו מאכזבות

גם בנושאי נהיגה בכבישים או תאונות קטנות בבית או בעבודה – הזוית הזו היא בהחלט מועדת לשני אלה, וכדאי להזהר,חברים.

ונוס הרגשית יוצאת לאיטה מתוך זוית הפעולה עם סטורן הנוקשה, ולאט לאט גם הכובד מתחיל להשתחרר בהדרגה. זה או מר שגם ביחסים, כדאי לנקות משקעים שהצטברו, ולהתחיל להתחבר מחדש לצד הרגשי האופטימי כשונוס העדינה במזל סרטן מתקדמת הלאה ויוצרת זוית פרקטית מצוינת עם אורנוס של שתופי פעולה בתחומים שונים.

הילוכו האחורי של מרקורי ממשיך לעזור לנו לסגור קצוות ולהפרד מיחסים שמיצו את עצמם, בדרך להתקדם בעוד עשרה ימים לקראת פתיחת דף תקשורתי חדש, וברגל ימין.

והממשלה החדשה? את הניתוח שלה בוידיאו אני מצרף כאן, בהמשך. יש ניתוח מעמיק לממשלה הזו בטכסט באתר שלי.

יומקסים!

 

וכך נראה נתוח הקמת הממשלה בסרטון שפרסמתי הבוקר (אני קצת חולה ועל כדורים, אבל הבנתי שציפו אז… מצטער אם אני כאן לא במיטבי).

 

 

@

 

 

וכך נראית התחזית השבועית במפת השמים של השבוע

 

 

@

ותחזית האהבה של השבוע

 

 

@

 

 ניתוח מפת אירוע : לפיד מתקשר לנשיא המדינה ב 11.30 ואומר לו: יכול אני… במחשבה שניה החלטתי לקרוא למהלך הזה – ממשלה באולטראסאונד.

 

 

 

@

 

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדשעוד לפני התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון ולהיות חלק מעולמי המוזר: כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

@

ומה קורה למזלות?

 

שלישי 15/6

טלה

מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל אריה המלהיב ויוצר זוית של מתח עם כוכב יופיטר שמביאה איתה גל אופטימי של עשייה אולם גם החלטות פזיזות… הזהרו בכבישים ואל תבזבזו כספים

שור

נושאי בית ומשפחה דורשים גם היום לא מעט תשומת לב, שוורים. ונוס שליטת המזל שלכם במזל סרטן מדגישה את הצורך לומר הכל בלי להסתיר בכנות ובאומץ והכנות הזו מביאה איתה רגעים של הבנה ושמחה. דברו על הכל.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע גם היום בהילוך אחורי והפעם מתחיל להתרחק מהשמש שהולכת קדימה כשהוא יוצר תחושת בדידות מסויימת. הגיע הזמן להתחיל לסיים ניתוק קשרים שמיצו את עצמם ובלי פחד.

סרטן

נושאי חומר וכספים ממשיכים לדרוש לא מעט תשומת לב, כשגם הירח ובעיקר מרס עלולים לגרום היום להוצאות רבות ולא צפויות, ולכן חשוב להחליט כבר מהבוקר לגבי ההוצאות הצפויות לכם. כעת הזמן לבנות תכנית כלכלית לחודשים הקרובים, סרטנונים, כשונוס עדיין במזל שלכם.

אריה

גם הירח וגם מרס שוהים עדיין במזל שלכם ומביאים איתם גם מיקוד במטרה והרבה אנרגיה של מימוש וגם מצבי רוח משתנים עולים ויורדים שמקשים על החלטות אופרטיביות. זמן להתייעץ עם אחרים ולא לקבל כעת החלטות קיצוניות

בתולה

זהו יום נוסף שבו חשוב להשאר מאחורי הקלעים להתבונן בדברים ולקבל החלטות רק מחר או מחרתיים, בתולות: הירח המוחצן במזל אריה לא עוזר לכם להצליח בגדול כשאינכם במיטבכם. דחו את הפגישות החשובות למחר או מחרתיים

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עדין במזל סרטן המאכלס את בית הקריירה שלכם והופכת את המאזנאים שלנו לממוקדי מטרה ואמביציה: נצלו את המומנטום הזה וצאו לכמה שיותר יזמות חדשות ומעניינות, מאזנאים.

עקרב

מרס שוהה עכשיו בבית המשפחה שלכם, וכדאי להזהר היום ובימים הקרובים מדרמות וסערות כשדברים לא קורים כפי שאתם רוצים. ונוס במזל סרטן לעומת זאת מביאה איתה פתיחות נאה להחלטות הקשורות לנסיעות או להרחבת אופקים דרך לימודים. חשבו קדימה.

קשת

זהו יום שבו הקשתים שלנו צריכים להזהר: מיקומו של כוכב מרס במזל אריה וזוית פעולה מדויקת ליופיטר כוכב השפע עלולים לגרום לכם לקבל החלטות פזיזות ואופטימיות ללא שיקול דעת הולם, והתוצאות יהיו מאכזבות. אל תקחו היום סיכונים ללא צורך

גדי

ונוס הרגשית ממשיכה לנוע ממול בבית הזוגיות והיחסים שלכם, לעזור לגדי הקשוח לפתוח את הלב למרות הכל, ולרכך אתכם במערכות היחסים הקרובות. שימו דגש מיוחד היום על הצורך להיות קשובים יותר לפרטנרים שלכם ואם הלב פנוי – זה הזמן לדייט…

דלי

זוית הפעולה בין סטורן לאורנוס שליט המזל שלכם טורדת את מנוחתם ומפריעה לכם ליהנות ממה שעשיתם בשבועות האחרונים: הגיע הזמן למסד יחסים קשרים או שותפויות ולחשוב לא באופן מקרי או פזיז אלא באופן מובנה חכם ואפילו שמרני שמחבר אתכם לחוקים.

דגים

גם השמש וגם מרקורי שוהים בבית המשפחה שלכם ומרקורי בהילוכו האחורי מאפשר לכם לסגור מעגלים משפחתיים ולשדרג את התקשורת המשפחתית. הגיע הזמן לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, דגיגים, וגם עזרת נפטון והזוית שלו עם השמש – לדבר על הכל.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן