תחזית יומית – ראשון 7 למרץ 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

ראשון   7/3

ירח בגדי 120 אורנוס

שמש במזל דגים צמידות נפטון (כניסה)

מרקורי במזל דלי צמידות יופיטר (יציאה )

ונוס במזל דגים  60 אורנוס

מרס במזל תאומים  120 פלוטו וסטורן

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

ירח גדיי משימתי מדגיש את הצורך לפעול באופן פרקטי היום, ולקבוע עובדות בשטח. זוית הרמוניות שהוא יוצר עם אורנוס מאפשרת לנו להיעזר באינטואיציה שלנו, ולא לסמוך רק על הצד המעשי של הדברים.

במקביל מתחיל מרס לרוץ במזל תאומים. זויות הרמוניות שהוא יוצר עם פלוטו וסטורן ובהמשך גם עם יופיטר, מאפשרות תנועה נינוחה ועשייה אסרטיבית ובקצב מהיר יותר מאשר בשבועות האחרונים, והפעם בלי בלגן מכל סוג שהוא. פשוט זרימה נעימה… עדיין.

השמש לעומת זאת כבר מתחילה להכנס לצמידות עם כוכב נפטון, ואת המעורבות הרגשית הזו אנו מרגישים כולנו, עדיין לא במקום עוצמתי מדי הוא בוטה, אבל בהחלט משתנה מדי פעם… מעניין.

ונוס הרגשית זורמת גם היא במזל דגים, ויוצרת זוית פרקטית עם כוכב אורנוס. גם כאן זו זרימה הרמוני ונעימה יחסית, ואין רמז למה שעומד לקרות לקראת סופו של השבוע, עת תחבור לנפטון הרגשי.

ואם נוסיף לכל זה את השמש הנעימה הזו בחוץ, נבין שהיום הזה ממש מתאים לעשייהשקטה וזורמת, ולמילוי מצברים איטי לפני שיגיע הבלגן…

לרגל מעברו של מרס ממזל שור למזל תאומים, אני מעלה כאן סרטון שמסביר בעצם.. מי הוא מרס, ומה תפקידו בחיינו, ואיך יתבטא המעבר שלו ממזל שור למזל תאומים.

 

@

 

ואיך נראית מפת האהבה בשמים השבוע?

 

 

 

@ ולתחזית השבועית הרגילה 

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 7 למרץ 21

 

 

 

@  בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי יאיר  טריבלסקי – אסטרולוגיה חכמה. 

כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! (עם היופיטר הזה בדלי בא לי להשקיע..🙂 )

 

@

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל.

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

 

ומה קורה היום למזלות?

ראשון  7/3

טלה

האמביציה חוגגת בתחילת השבוע הזה, היום ומחר: הירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם, והדרייב שלכם עוצמתי מתמיד להצליח ולהוכיח. זהו זמן מצוין למקד את האנרגיה שלכם במטרה אחת, ו..לפרוץ קדימה.

שור

הירח שוהה היום במזל גדי השייך גם הוא ליסוד האדמה, אלמנט ששם את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם לפעול באופן מעשי ומדויק, כולל התבוננות עומק בנעשה בחשבון הבנק. ונוס שליטת המזל שלכם שבמזל דגים מביאה איתה רגשות רכים, ומעורבות רגשית עדינה.

תאומים

הירח הגדיי מביא איתו גישה פרקטית, ויכולת להתבונן בדברים מתוך גישה מערכתית, ולראות את כל התמונה. זהו זמן שבו כדאי להזהר לא לקחת סיכונים מיותרים מכל סוג שהוא, לא במלים שלכם ולא בנושאי חומר וכספים, תאומימים. השמש וונוס במזל דגים מביאות איתן תקשורת עדינה לבית ולמשפחה.

סרטן

מיקומו של הירח היום בבית היחסים שלכם שממול, מדגיש את הצורך שלכם להשקיע היום קצת יותר בתקשורת הזוגית, ובתקשורת בכלל. זהו זמן טוב להשקיע לשתף את הפרטנרים במה שעובר עליכם. אם הלב פנוי – זה הזמן לדייט, סרטנונים…

אריה

השמש שליטת המזל שלכם נכנסת עמוק יותר ויותר אל תוך הצמידות עם כוכב נפטון הרגשי, והמעורבות הרגשית שלכם הולכת ומתחזקת, אריות. זהו זמן טוב לשלב אינטואיציה ותחושות בטן במערכת ההחלטות שלכם, אריות, ולתת לרגש לדבר..

בתולה

מיקומן של השמש וונוס בבית הזוגיות והיחסים שלכם שם את הדגש עכשיו על הצורך לנהל תקשורת כנה וישירה בגובה העינים, ורצוי באחד על אחד, אם כדרך לפתור בעיות ואם כדרך להעביר אינפורמציה. זהו זמן טוב לפעול באופן ישיר, ולא ללכת סחור סחור כשבעייה מסוימת מציקה לכם. בי קול!

מאזניים

המעורבות הרגשית שלכם בכל מה שקשור הולכת ומתחזקת, ולמאזנאי המצוי שגם ככה לא תמיד קל לו לשמור על איזון, זה בהחלט עלול ליצור בעייה מסוימת, בעיקר בצדדים הפרקטיים של החיים. כעת הזמן לנהיגה זהירה בכבישים. החלטות חשובות – דחו לשלישי.

עקרב

על פניו זה נראה כמו אחד הימים היותר תקשורתיים של השבוע, עקרבים. הירח שוהה לו במזל גדי המאכלס את בית התקשורת שלכם, ומדגיש את היכולת שלכם לתרגם את הכוונות שלכם למלים, ואת המלים – להנעה לפעולות ומעשים. תנו למלים לעבוד עבורכם, עקרבים.

קשת

נושאי חומר וכספים על הפרק, קשתים. על פניו זה נראה כמו אחד הימים היותר מעשיים של השבוע, ואותו כדאי לנצל להצצת עומק בנעשה בחשבון הבנק שלכם, לסגור אוברדראפט אם צריך, ולחזור לאיזון כלכלי. לקשת לא תמיד קל להתמודד עם  כספים,  אבל ביום שכזה זה בהחלט רצוי.

גדי

השבוע נפתח מבחינתכם ברגל ימין, גדיים. הירח שוהה במזל שלכם, והגדי שלנו נמצא כעת במיטבו. פגישות חשובות שיחות משמעותיות ובעיקר יזמות פרקטיות שכדאי וחשוב להוציא לפועל – זה הזמן לקבל החלטות הקשורות לנושאים אלה, גדיים.

דלי

יש לא מעט תכניות לשבוע הזה וליום הזה, אבל הדלי שלנו יצטרך להתאזר בסבלנות גם היום – וגם מחר: הירח שבמזל גדי מדגיש את הצורך לפעול בעיקר מאחורי הקלעים, ולא בקדמת הבמה. פגישות חשובות – דחו לשלישי והלאה, דליים.

דגים

גם השמש וגם ונוס הרגשית נמצאים במזל שלכם בתחילת השבוע הזה, ומעבר לחגיגות יום ההולדת הדגיות שנמשכות גם השבוע, מעניקות לכם הרבה עוצמה מצד אחד, וים של קסם אישי שאפשר בקלות לתרגם להרבה יזמות חדשות השבוע. הצמידות בין נפטון לשמש לעומת זאת עלולה להביא איתה יומיים שלושה קצת מעורפלים… התמקדו בפרטים הקטנים.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן