תחזית יומית – יום האשה – 8 למרץ 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שני 8/3

ירח בגדי 60 שמש ונפטון

שמש במזל דגים צמידות נפטון (כניסה)

מרקורי במזל דלי 

ונוס במזל דגים

מרס במזל תאומים  120 פלוטו וסטורן

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

הירח היום שוהה במזל גדי הקשוח, ובזוית מעשית לשמש ולנפטון – ומכיון שבאסטרולוגיה הירח הוא זה שמייצג נשים, הרי שיש משהו בסמליות הזו של מצבו של הרוח דווקא היום, ביום האשה.

ואולי לא בכדי…האשה של היום חייבת להיות קשוחה יותר מתמיד, חייבת לעמוד בים של משימות נוספות גם בגלל הקורונה, וגם בבדידות ובקושי ביחסים שמתנהלים כשיש סגר וכל הלחצים שהוא מביא איתו, גם חייבת לעבוד וגם להיות האמא הטובה ולהתעלם מכל הלחצים האלה..

מצדיע לכל הנשים האלה, שחורקות שינים ומנסות לעמוד בכל המשימות האלה אחת אחת.  הירח הגדיי הזה כל כך סימבולי לקושי שעוברת האשה המודרנית היום, בטח בחברה הישראלית של היום. לבי אתכן.

השמש וונוס במזל דגים מסמלות את המעורבות הרגשית הגבוהה הזו שכולנו טובלים בה כעת, והיא רק תלך ותגבר בהמשך השבוע. השמש כבר נכנסת לצמידות עם נפטון, וונוס הרגשית עדיין מאחור, מקווה עוד להרויח זמן לפני שהיא קופצת פנימה אל תוך אוקיינוס הרגש הזה… הימים הקרובים יביאו איתם מעורבות רגשית גבוהה במיוחד, כשגם מרקורי יתקדם במעלה מזל דלי.

אז… מה עושים עם כל הרגש הזה? ליום האשה, ומכיון שזה החודש של בני ובנות מזל דגים, הנה סרטון שלי על מזל דגים – והרומנטיקה..

 

 

במקביל, לרגל מעברו של מרס ממזל שור למזל תאומים, אני מעלה כאן סרטון שמסביר בעצם.. מי הוא מרס, ומה תפקידו בחיינו, ואיך יתבטא המעבר שלו ממזל שור למזל תאומים.

 

@

 

ואיך נראית מפת האהבה בשמים השבוע?

 

 

 

@ ולתחזית השבועית הרגילה 

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 7 למרץ 21

 

 

 

@  בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי יאיר  טריבלסקי – אסטרולוגיה חכמה. 

כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! (עם היופיטר הזה בדלי בא לי להשקיע..🙂 )

 

@

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל.

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

ומה קורה היום למזלות?

שני  8/3

טלה

זהו יום נוסף שבו שוהה לו הירח בבית הקריירה שלכם, ושם את הדגש על הדרייב ועל נושאי יזמה ועשייה, טלאים. כעת הזמן להזיז דברים, לפעול באופן מדויק ואסרטיבי, ולא להרפות מדוושת הגז…

שור

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה כעת במזל דגים, ומדגישה את כל מה שקשור ליכולת שלכם לשדרג תקשורת, לפעול באופן תקשורתי במיוחד, ולקדם בעזרת הקסם האישי הרך שהיא מביאה איתה, נושאים שחשובים לכם.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם קרוב מאוד עדיין ליופיטר כוכב השפע, אלמנט ששם את הדגש על כל מה שפתיחות לרעיונות חדשים, לגישה חדשה, ולפעילות באזורי פעולה חדשים. הירח הגדיי מכריח אתכם לפעול באופן חכם – ומדויק.

סרטן

זוגיות ויחסים – נראה שה האישו היום, סרטנונים. הירח שוהה לו במזל גדי שממול, ומדגיש את היכולת שלכם לפתוח את הלב, ולאפשר למי שנמצא ממול להתקרב קצת יותר. הסרטן נחשב למזל מופנם למדי, אבל עם הירח הזה – יש בדיוק מקום לאדם אחד קרוב במיוחד ממול…

אריה

השמש שליטת המזל שלכם מתקרבת יותר ויותר אל כוכב נפטון, מדגישה היום את כל מה שקשור ליכולת שלכם לבטא רגשות, אך במקביל עלול נפטון להקשות עליכם לקבל החלטות מעשיות בגלל שינויי מצב רוח והחלטות רגשניות. התמקדו בעובדות, אריות, ושימו את הרגש בצד.

בתולה

הירח שוהה היום במזל גדי השייך גם הוא ליסוד האדמה, אלמנט ששם את הדגש על הצורך לבטא רגשות, ולהתמקד בצד היצירתי שלכם כדי לפתור בעיות. השמש וונוס במזל דגים שממול מאתגרות אתכם, ומכריחות אתכם להשקיע קצת יותר ביחסים הקרובים.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל דגים הרגשני, ומוציאה את המאזנאי השקול שלנו מאיזון. נדנדת הרגש הזו שגם השמש תורמת לה דווקא הופכת אתכם יצירתיים בתחום המקצועי: זמן טוב לפתור בעיות בחשיבה יצירתית מחוץ לקופסה, מאזנאים.

עקרב

תקשורת – זו מלת המפתח המודגשת של היום הזה, עקרבים. הירח שוהה לו במזל גדי, ומאפשר גם לעקרב המופנם למקד את התקשורת שלו במה שחשוב היום באמת, ללא הסחות דעת כאלה ואחרות. דברו על מה שמרגיש לכם, בעדינות – אך בתקיפות…

קשת

נושאי חומר וכספים על הפרק היום, קשתים. הירח שוהה לו במזל גדי המאכלס את כל מה שקשור ליכולת שלכם לתרגם את האנרגיה היצירתית שלכם לחשיבה יצירתית על הנעשה בחשבון הבנק, ופתרון בעיות שמתעוררות שם. זמן טוב לסגירת אוברדראפט וחזרה לקרקע.

גדי

הירח שוהה לו היום במזל שלכם, גדיים, ומדגיש את היכולת שלכם לקדם היום את כל מה שחשוב לכם באמת. פגישות חשובות – זה בהחלט אחד הנושאים שכדאי לדחוף קדימה, אם בלייב ואם בזום, בעיקר פגישות שלא הספקתם אתמול. רוצו קדימה!

דלי

זהו עוד יום שבו השהייה מאחורי הקלעים מומלצת יותר מאשר עשייה במרכז הבמה, דלייה. הירח שוהה במזל גדי, ומכריח אתכם לנקות משקעים רגשיים שהצטברו ולחכות עם יזמות חדשות למחר או מחרתיים. היום – להיות קצת לבד, לפנק את עצמכם, ולטעון מצברים.

דגים

צמידות מתקרבת בין השמש וונוס לנפטון שליט המזל שלכם והיא תגיע לשיאה לקראת סוף השבוע, אבל כבר עכשיו אפשר לחוש במעורבות הרגשית שהולכת ומתחזקת בהדרגה, ומשפיעה על מצבי הרוח שלכם. שבו שבו יהיה קשה לשמור על יציבות, אבל מיקוד בעובדות יעזור לכם לשלוט במה שקורה.

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן