תחזית יומית – ראשון 6 לפברואר 22

 

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

ראשון  6/2

ירח בטלה 90 מרס וונוס 60 שמש וסטורן

שמש במזל דלי צמידות סטורן (יציאה) 90 אורנוס (יציאה)

מרקורי במזל גדי צמידות פלוטו (כניסה) 60 נפטון

ונוס בגדי  120 אורנוס

מרס במזל גדי 60 יופיטר צמידות ונוס (כניסה)

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

 

השמש עדיין דבוקה לסטורן הנוקשה, למרות שהיא כבר מצליחה לזחול מעלה אחת החוצה משם, אבל ההבדל האמיתי היום הוא הירח במזל טלה שמביא איתו אנרגיה יצרית וראשונית, וזוית הפעולה שלו עם מרקורי כוכב התקשורת במזל גדי שגם הוא כבר הולך קדימה יכולה לקדם היום את מה שחשוב באמת בעיקר עם המלים הנכונות.

זהו יום שבו חשוב לתת מקום למלים, להריץ קדימה תכנית פעולה זריזה מעכשיו לעכשיו, ועם האנרגיה הזו – לרוץ קדימה ליזמות נוספות

על זה ועל עוד כמה – במפת השמים היומית

 

@

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 6 לפברואר 22

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

@

ומה קורה היום למזלות?

ראשון  6/2

טלה

הירח בתחילת השבוע במזל שלכם ומרס שליט המזל שלכם שבבית הקריירה, מביא עוצמה ומיקוד. זמן לרוץ קדימה. צמידות עם ונוס עלולה לגרום לבזבוזי כספים והסחות דעת.

שור

יש לא מעט תכניות לתחילת השבוע הזה, מה גם שונוס הולכת סוף סוף קדימה, אבל הירח הטלאי מוצא אתכם שלא במיטבכם. זמן להוריד הילוך, ועם האקשן – לחכות למחר.

תאומים

הצד החברתי שלכם פעיל במיוחד בתחילת השבוע, אולם למרות שמרקורי שליט המזל שלכם כבר נע קדימה הרי שהקצב מאוד איטי, ודברים בקושי זזים. סבלנות.

סרטן

נראה שאתם הם אלה שנמצאים היום באור הזרקורים, סרטנונים. זהו זמן טוב לפגישות חשובות ושיחות משמעותיות מכל הסוגים: קחו יזמה, ואל תדחו אותן.

אריה

כבד, כבד על הלב, ולמרות שהשמש היום עושה צעד ראשון כדי לצאת מהצמידות עם סטורן המכביד, הכובד האמיתי יעבור רק בשלישי. זמן להתמקד בתחום הכלכלי.

בתולה

מההשפעה של הירח הטלאי הבתולה צריכה להזהר: היא עלולה לגרום לו לפעול בביקורתיות יתר ובאימפולסיביות לא זהירה. המנעו היום מסיכונים, וחישבו סולידי.

מאזניים

הירח שוהה היום בבית הזוגיות והיחסים ומדגיש את הצורך להשקיע קצת יותר בפרטנרים ובבני הזוג. זמן לדבר ובעיקר להקשיב. אם הלב פנוי – זה הזמן לדייט..

עקרב

מטלות משימות ומחוייבויות – אלה המלים המשמעותיות של היום הזה. זהו זמן טוב לנקות את שולחן העבודה ממה שהצטבר בו לקראת השבוע החדש: תשלומי חשבונות מסוגים שונים, מוסך עיריה וכל השאר: לעשות – ולשכוח.

קשת

הירח ששוה היום במזל טלה עוזר לכם לגלות פתיחות רבה לרעיונות חדשים, אולם הצד הרומנטי עשוי להיות מודגש במיוחד דווקא: כשקשת מאוהב כל העולם יודע. קחו יזמה.

גדי

נושאי בית ומשפחה מודגשים על ידי הירח במזל טלה. מקבץ הכוכבים הגדול במזל שלכם מצביע גם על אתגרים אחרים: כוכב מרס למשל מדגיש את הצורך ביזמות חדשות.

דלי

הצמידות בין השמש לסטורן במזל שלכם פותחת את השבוע בתחושת כובד ומיקוד במטרה, וזה בדיוק הזמן אכן להגדיר מטרות, גם ארוכות טווח, ולפעול בהתאם. מצאו לכם שתופי פעולה.

דגים

בפתיחת השבוע עובר הירח למזל טלה המאכלס את הבית המעשי שלכם. זה בדיוק הזמן לבדק בית אמיתי, לסגירת אובדראפט, החזר חובות, וחזרה לקרקע כלכלית מוצקה.

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן