תחזית יומית – שני 7/2

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שני 7/2

ירח בשור צמידות אורנוס 120 מרס וונוס

שמש במזל דלי צמידות סטורן (יציאה) 90 אורנוס (יציאה)

מרקורי במזל גדי צמידות פלוטו (כניסה) 60 נפטון

ונוס בגדי  120 אורנוס

מרס במזל גדי 60 יופיטר צמידות ונוס (כניסה)

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

אפשר עכשיו לומר בוודאות שהחדשות האחרונות לגבי תכנת פגסוס הן סוג של רעידת אדמה כאן.רגע, רעידת אדמה? זה פלוטו.. וכשהמדובר בתקשורת סמויה זה מרקורי.. בדיוק! זו בדיוק החשיפה המדהימה שקשורה לדיאלוג בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לפלוטו הכוחני והיצרי.

הדיאלוג הזה מתנהל כאן כבר יותר מחודש ימים: מרקורי עלה על פלוטו, התחילו לשוחח,  מרקורי המשיך למזל דלי וחזר לגדי בהילוך אחורי, המשיכו לשוחח, המשיך עד המעלה ה 24 במזל גדי, יצא מההילוך האחורי, והנה הוא חוזר שוב לשוחח עם פלוטו שלנו: הנושא – גילוי סודות שלא ידענו, ומה בדיוק קורה באדמה שמתחת לרגלינו בכל רגע נתון.

 

וכשהוא רק התחיל הצבעתי עליו ואמרתי שמרקורי בנוכחות כל כך מסיבית על פלוטו ולאורך זמן, יוציא ממנו הרבה סודות. ולא הבנתי כמה צדקתי… אכן, רעידת אדמה לפנינו ובעצם שתים: זו של פגסוס, וזו של קרייף. נכון שהרעידה השניה חלשה יותר, אולי רק ויברציה, אבל כולנו יודעים שויברציה במקום הנכון יכולה לעשות לא מעט, ולכן גם אותה נחשיב גם נחשיב.

תודה לאילנה שהשיגה לי את תאריך הלידה שלה בסופו של דבר: יש מצב שנתבונן בה, במפה, כולנו מחר. אגב היא עקרבית, למי שתוהה לגבי מזל השמש שלה, וכשאנחנו יודעים שהסיפור התגלה ויצא לאור בגדול כשמרקורי נצמד לפלוטו שליט העקרב, מתברר שלכוכבים יש את הדרך שלהם לאותת לנו… חמודים שכאלה.

פירטתי יותר כולל עצות במפת השמים של היום הזה כאן בסרטון 

 

 

@

 

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 6 לפברואר 22

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

ומה קורה היום למזלות?

שני 7/2

טלה

אחרי יומייים של אקשן ועוצמה שהביא איתו הירח למזל שלכם, הוא עובר למזל שור למסע בן יומיים של מימושים. הגיע הזמן להשתמש באנרגיה הזו לקביעת עובדות בשטח, טלאים.

שור

אחרי יומיים שבהם לא הייתם במיטבכם עובר הירח למזל שלכם, והאקשן חוזר. יום מצוין ליזמות חדשות ופגישות משמעותיות ולהעבר הילוך, שוורים. קדימה.

תאומים

אחרי יומיים של פעילות נמרצת יחסית, כדאי להוריד הילוך. מרקורי שליט המזל שלכם עוד לא חזר לעצמו, והירח במזל שור מאט את הפעילות. אקשן? חכו עוד יומיים…

סרטן

נראה שמלות המפתח של היום ומחר הן 'שתופי פעולה', סרטנונים. זהו זמן למצוא אנשים שמשלימים אתכם ולחשוב איך לפעול ביחד למטרה משותפת. שווה לנסות.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם מתחילה לצאת מתוך הצמידות עם סטורן הנוקשה, אבל גם היום עדיין קיים הכובד של הימים האחרונים. התמקדו בחשבון הבנק.

בתולה

היום הזה מצריך מכם פתיחות לרעיונות חדשים, ורצון לשנות גישה ואולי לחשוב על אזורי פעולה ועשייה חדשים. זמן טוב להחלטות ארוכות טווח.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם מתחילה לתפוס תאוצה, ואתם – לחזור לעצמכם. הגיע הזמן לשנות דרך המחשבה, להיעזר במרס שנמצא במזל גדי – ולהזיז דברים.

עקרב

הירח שוהה היום במזל שור המאכלס את בי הזוגיות והיחסים שלכם, שוורים. זהו זמן טוב לשדרג את התקשורת הזוגית, לשתף ברגשות ובתכניות, ובערב – לבלות בשנים.

קשת

הירח במזל שור הוא ירח איטי וסבלני, ולקשת ההרפתקן קשה עם קצב הדברים האיטי הזה. אולי משום היום הזה עלול לתסכל מעט, אבל דווקא היום כדאי להזהר מהחלטות פזיזות.

גדי

הירח המעשי במזל שור מתאים לכם כמו כפפה ליד. זהו יום שבו כדאי לפעול לפי תכנית ולא באופן אימפולסיבי, ואפילו לקבוע לו'ז מדויק כדי שתספיקו כמה שיותר, גדיים.

דלי

השמש ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת, אבל הצמידות של סטורן עם השמש עדיין מכבידה, והירח בשור מבקש השקעה נוספת דווקא בנושאי בית ומשפחה. זמן טוב לקניות לבית.

דגים

על פניו זה נראה כמו אחד הימים היותר תקשורתיים של השבוע. זמן ליזמות תקשורתיות חדשות, לשיחות בירור, לסיעור מוחות ובערב – למלים רכות של אהבה…

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן