תחזית יומית – סופ'שבוע 4-5/2

אז.. מה קורה בסופ'ש בכוכבים? 

שישי  4/2 

ירח בדגים 120 נפטון 60  מרקורי

שמש במזל דלי צמידות סטורן (מדויק) 90 אורנוס (יציאה)

מרקורי במזל גדי .(חוזר להילוך רגיל!) צמידות פלוטו (כניסה) 60 נפטון

ונוס בגדי  120 אורנוס

מרס במזל גדי 60 יופיטר צמידות ונוס (כניסה)

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

 

שבת 5/2    

ירח בטלה 90 מרס וונוס 60 שמש וסטורן

שמש במזל דלי צמידות סטורן (מדויק) 90 אורנוס (יציאה)

מרקורי במזל גדי צמידות פלוטו (כניסה) 60 נפטון

ונוס בגדי  120 אורנוס

מרס במזל גדי 60 יופיטר צמידות ונוס (כניסה)

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

סוף השבוע הזה מביא איתו שני אלמנטים שונים ואפילו הפוכים: השמש נצמדת לסטורן הנוקשה באופן מדויק, ומרקורי כוכב התקשורת שלנו סופסוף חוזר להילוך רגיל.

כן, סוף  שבוע מעניין של סגירת מעגלים לפנינו, ובעיקר כשהמדובר בסגירת מעגלי הילוכם האחורי של ונוס ומרקורי שהוציאו את כולנו מאיזון ומפרופורציות.

הצמידות הזו בין סטורן לשמש סמלית כל כך, כי היא מכריחה אותנו לראות את כל התמונה למרות הכובד, במקביל לקבל החלטות משמעותיות, ולטווח ארוך.

 

על כל זה כתבתי ואפילו פירטתי בסרטון הזה

 

@

 

 

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

@

ומה קורה בסופ'ש בכוכבים?

הורוסקופים שישבת 4-5/2

טלה

השישי הזה אתם לא במיטבכם: כדאי לנוח ו לאסוף כוח לשבת כי עכשיו האקשן חוזר – ובגדול! טיול או מפגשים – תחליטו אתם, כשהירח עובר למזל טלה שלכם.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם מתחילה לפעול  ולהפעיל במזל גדי שם גם חוזר מרקורי נונילהחזיר את הרומנטיקה לחייכם…

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם חוזר סוף סוף להילוך רגיל אחרי שלושה שבועות מוזרים ולא רגילים שבהם בעיקר פגשתם את העבר וסגרתם מעגלים… הגיע הזמן לדבר ולשתף!

סרטן

שישי רגוע יחסית כשהירח שוהה במזל דגים הופכים לשבת יותר סוערת ודרמטית כשהירח עובר למזל טלה: הגיע הזמן לאקשן, סרטנונים: אל תשארו בשבת בבית, אם המזג יאפשר.

אריה

על פניו זה סופ'ש לא קל מבחינתכם: הצמידות בין השמש שליטת המזל לכם מגיעה לדיוקה. מצב רוח פסימי מתחלף בשרשרת נחושה של החלטות. הזהרו בכבישים.

בתולה

מרקורי שליט המזל שלכם חוזר להילוך רגיל בסוף השבוע וזה ללא ספק משנה את מצב הרוח. סוף שבוע מצוין למפגש עם חברים טובים מהעבר.

מאזניים

חזרתו של מרקורי להילוך רגיל במזל גדי מצביעה על יכולת לשדרג את התקשורת המשפחתית, להחזיר את הרוח הטובה ותחושת הביחד. זמן למשפוחה, מאזנאים.

עקרב

הרומנטיקה פורחת בשישי הזה כהירח שוהה בבית הרומנטיקה והאהבה שלכם, אבל את שבת כדאי לנצל כדי להתמקד במחוייבויות שלכם, הן המשפחתית והן החברתית. אל תתחמקו..

קשת

השישי הזה ביתי עדיין ומאפשר להירגע ולנוח, אבל האקשן חוזר בשבת: זמן לבילוי מסעיר ולא שגרתי,  ואפילו לאהבה – אם הלב ההרפתקני של הקשת שלנו פנוי…

גדי

הגדיי שלנו זקוק כעת יותר מתמיד לטאץ' משפחתי, אבל… הצמידות בין השמש לסטורן שליט המזל שלכם מדויקת כעת: בלו בזהירות שמרו על עצמכם, והמנעו מריבים מיותרים.

דלי

על פניו זה נראה כמו סוף שבוע תקשורתי במיוחד, דליים. כעת הזמן לסדרת מפגשים עם חברים שמזמן לא ראיתם, ולסמול טוק כיפי עד השעות הקטנות..

דגים

בשישי הזה אתם עדיין לא במיטבכם, וכדאי לא לבזבז אנרגיה יקרה על שטויות. זמן לבילוי שקט. בשבת הירח עובר למזל שלכם, והאקשן חוזר: טיולים, ביקורים, ולמעגל חברתי שמח

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן