תחזית יומית ובלוג – יום שני 30 לנובמבר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שני  30/11

ירח בתאומים 180 שמש 150 ונוס 90 נפטון 

שמש במזל קשת  150 אורנוס (יציאה) 120 מרס

מרקורי במזל עקרב 60 פלוטו יופיטר וסטורן

ונוס במזל עקרב 180 אורנוס (יציאה) 120 נפטון

מרס במזל טלה 

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו ( יציאה)

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

הירח שוהה עדיין במזל תאומים התקשורתי, מה שאומר בגדול – קונפליקטים, ואפילו עימות או שנים. עם מי? בדרך כלל אלה סוגי קונפליקטים עם סמכויות, אי הבנות, או צורך להיות צודק אחרי שהוכחתם כבר שאתם חכמים יותר, אחרת מה שווה כל החכמה הזו?

אולם זוית המתח בין הירח לוונוס עלולה לעורר בעייה קטנה של מתח, בין מה שאתם מרגישים לבין היכולת להראות זאת. מצד אחד הקלילות התאומית הבלתי נסבלת המתוקה הזו, ומצד שני – כל העומק והחפירות של ונוס במזל עקרב… קשת קשה לחוות את זה ביחד, נכון? עומק או קלילות? ובכן, לא כל אחד בנוי לעומק מסתבר, אבל כולם מתרשמים מקלילות, אז יאללה – נלך על קלילות ואת העומק נשמור למי שמסוגל ואוהב לשמוע אותו. בערב, אולי..

אבל הזוית של הירח עם נפטון קצת יותר בעייתית. מבוכה ערפול ובלבול – אלה די שולטים בתחילת היום הזה לפחות עד אחרי הצהריים, ולכן כדאי להזהר עכשיו עם ההחלטות שלנו כי שיקול הדעת שלנו אינו במיטבו כעת.

זוית המתח בין השמש לאורנוס – לפחות היא מתחילה להתפוגג, למרות המתחים של הזוית הזו ושל ונוס מול אורנוס עדיין בסביבה, מה שאומר שגם היום הזה חשוף לקריזות פתאומיות של אורנוס השובב, להחלטות אימפולסיביות ולקניות אימפולסיביות לא פחות שעלולות לגרום לנו להצטער על הקניות שעשינו היום, ובטח בשלושת הימים האחרונים.

האמת, נראה שלא סתם בחרו הפעם את הבלאק פקינג פריידיי הזה כשונוס מול אורנוס: בטוח שהיה שם לפחות אסטרולוג אחד בצוות שאמר: בלאק פריידיי? עכשיו כשונוס עושה זוית, כי אנשים הם פשוט חסרי שיקול דעת אמיתי תחת השפעת הזוית הזו, וכשיגיעו המשלוחים החמודים הפרצופים של אלה שלא מאמינים שזה מה שהם קנו, הם משהו שלא נרצה לזכור…

מה כן חיובי היום? מרקורי, כוכב התקשורת שלנו: שלוש זויות פרקטיות עם פלוטו יופיטר וסטורן אומרות שבעצם אם בלאק פריידיי היה מתחיל היום, אולי כדאי היה בכל זאת לקנות במבצעים השווים, למי שלא באוברדראפט, כמובן… יש כאלה בקהל? אני לא רואה ידים… אפילו בבינגו השכונתי יש יותר, האמת. אז נשכח מבלאק פריידיי הפעם? רק אם תתנו לנו את פרפל טיוזדיי, או גולדן וונדסדיי, או בראון סאטרדיי…

לא לא, את הסטריית הקניות הזו גם לא תפסיק הקורונה עם או בלי מסיכות, כמו שראינו בפתיחת הקניונים הסמלית: אנשים בנו מדינה אהבו ולחמו ולא יתנו להם לקנות תחתונים של ויקטוריה סיקרט בעשרים סנט הנחה? אין מצב!

כשבלאק פריידיי באוויר – כעת כל החנויות ימשכו את השם הזה כמובן עד פברואר כדי למצות את התאווה הבלתי פוסקת הזו לקניות חסרות משמעות באנחה (סליחה, הנחה..) גם הקורונה נסוגה אחורה ומפסיקה להיות מעניינת.

יום חדש לפנינו, ובו המייל שלנו עובד שעות נוספות כדי לראות את הקבלות ולהשוות עם מה שנדמה לנו שהזמנו (נעלי חתולים עם זנב מלכותי – הזדמנו בסגול ולא בכחול!). קפסולות? זה לא הכדורים הארוכים האלה של האקמול?

יום שכזה.

 

@

 

ערב מבוא לנשים בלבד (הפעם) : ערב מיוחד שיציג מיזם מיוחד שלי ושל רינת בורג היועצת העסקית שעוד איש לא עשה כמוהו מעולם: סדנת הסולם.

 האמת שאני באמת מתרגש מהמיזם הזה שאף פעם לא עשיתי כמוהו , ועוד יותר מתרגש משיתוף הפעולה שלי עם רינת שהאמת מרגש את שנינו ואת כל אלה שהצלחנו לגעת בהם ובחייהם בערבים שעשינו בערבים של 'על כוכבים ועסקים', והכי מתרגש לראות איך כל זה הולך ל קרות בשנת 2021 שהיא באמת שנה סופר מיוחדת והכי מרגשת מבחינה כוכבית שאפשר!

בקיצור, חפרתי יותר מדי כרגיל, ואת השאר אפשר לשמוע בערב המבוא למיזם, הנה כאן :       ערב שכזה 

 

 

@ הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי לאור השבועות האחרונים שבהם המשטרה כבר איבדה שליטה, זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מעניין אתכם? טוק טו מי

 0524215559  או  [email protected]   

 

שבועמקסים – מיאיר 🙂

 

@

 

ומה קורה למזלות?

שני  30/11

טלה

זהו יום נוסף שבו שוהה הירח במזל תאומים בבית התקשורת שלכם והוא ממשיך את האנרגיה העירנית הסקרנית והתקשורתית של אתמול. מרס שליט המזל שלכם ממשיך להתאושש לאטו מהשוק שחווה – הילוכו האחורי עד ה 12 לנובמבר. נכון, הכוון ברור, ואפילו אופטימי, אבל.. הכל איטי. היו סבלניים, בעיקר כלפי עצמכם.

שור

הירח שוהה עדיין בבית החומר והכספים שלכם, וזהו זמן טוב להערכת מצב חדשה כדי להבין בדיוק היכן אתם עומדים. ונוס ממשיכה לצאת מהזוית עם אורנוס והלחצים ממשיכים לרדת. כעת הזמן להתחיל לחשוב על יזמה מקצועית עסקית או חומרית חדשה, שוורים. זוית הרמונית של ונוס שליטת המזל שלכם עם נפטון מביאה איתה מצב רוח יצירתי, וגישה מקורית.

תאומים

זהו יום נוסף שבו שוהה לו הירח במזל שלכם, תאומימים, והקסם האישי שלכם בשיאו. נצלו את היום הזה לסדרת מפגשים מעניינים פגישות מקצועיות ואפילו פגישה חברתית אחד או שתים. כעת הזמן לדחוף קדימה יזמה חדשה ומעניינת, ולעשות זאת בכל הכוח. שעות הערב יתאימו להיכרות חדשה ומעניינת אם הלב התאומי עדיין פנוי…

סרטן

יש לא מעט תכניות ליום הזה אבל מכיון שהירח שליט המזל שלכם עדיין במזל תאומים, כדאי עדיין לפעול באופן זהיר במיוחד, לעשות קצת פחות, ו…לנוח יותר. הירח התאומי עדיין לא עושה חסד עם אלה שמתעקשים לצאת למסע אקטיבי של אקשן, ולא לחכות למחר, אז אולי באמת תקשיבו לו, למרקורי…

אריה

הצד החברתי שלכם פעיל היום במיוחד, אריות. הירח שבמזל תאומים מדגיש את היכולת שלכם לקדם נושאים שחשובים לכם במיוחד דרך מוסדות וארגונים בחייכם, אריות. זהו זמן טוב לשווק אישי ועסקי, להפצת רעיון או גישה חדשה מפה לאוזן, ואולי גם לסדרת מפגשים שמחים עם חברים וידידים שמזמן לא ראיתם.

בתולה

אמביציה ודרייב – אלה מלות המפתח שמפעילות אתכם בעוצמה גם היום, בתולות. הירח ששוהה בבית הקריירה שלכם עוזר לכם למקד את עצמכם ולבנות סדר עדיפויות אמיתי, לקבוע עובדות בשטח אם זה מה שאתם רוצים, ולהזיז דברים שעלו על שרטון לאחרונה. נחישות וכוח רצון יצליחו היום להזיז דברים, בתולות.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם שעדיין במזל עקרב הטעון, מכבידה מעט, אבל הלחצים ממשיכים לרדת גם היום ואפשר לומר ששעות הערב כבר יהיו קלות יותר. עדיין חשוב לא לנתק קשרים באימפולס של רגע גם אם מתחשק. הירח התאומי מביא איתו חשק לנסוע, לפגוש נופים לא מוכרים, ומרחבי תודעה שעדיין לא פגשתם… זמן להרחיב אופקים, מאזנאים.

עקרב

אקשן זו עדיין המלה הקשורה בעקיפין למה שמתרחש כעת במזל שלכם, עקרבים: גם ונוס הרגשית וגם מרקורי כוכב התקשורת שוהים במזל שלכם ומצליחים להזיז דברים ולקדם יחסים, לשדרג תקשורת עם העולם ועם האנשים הקרובים אליכם, וגם לתת מקום לאהבה, אהבה אמיתית, גם אם אתם סקפטיים… נסו אותה, כי ונוס לא תשהה זמן רב מדי במזל שלכם.

קשת

זוגיות ויחסים – נראה שזה האישו היום, קשתים. מצד אחד השמש ששוהה במזל שלכם מביאה איתה תחושות שמחה ואופטימיות, ובמקביל שוהה הירח בבית היחסים שלכם, ומאפשר לכם לתקשר באופן ישיר כן ואמיץ עם הפרטנרים שלכם, לשתף ברגשות, ולהעמיק את הקשר. יום מצוין להיכרות מעניינת בשעות הערב.

גדי

מיקומם של ונוס ומרקורי כעת בבית החברתי שלכם מאפשרות לגדי שלנו לפתוח ערוצים חדשים של תקשורת עם העולם, להכיר חברים וידידים חדשים, ובעיקר לפעול לא לבד אלא עם שותפים ובני ברית מסוגים שונים. כעת הזמן לצאת קצת מעצמכם, להוריד את השריון הקשוח, ולהרחיב את מעגלי החברות וההכירות שלכם, גדיים, עוד לפני שסטורן שליט המזל שלכם עובר למזל דלי.

דלי

הירח ששוהה במזל תאומים השייך גם הוא ליסוד האוויר הוא אחד המיקומים החביבים על הדלי שלנו: הוא מדגיש את היכולת לבטא את עצמכם בעוצמה, לבלות וליהנות, ומצד שני – להיות מקוריים ויצירתיים. אבל הנושא המשמעותי כאן הוא בעיקר… אהבה. הדלי אינו מזל רומנטי מטבעו, אבל כשהירח שוהה בבית הזה, האהבה בהחלט יכולה להתדפק על דלתכם…

דגים

ונוס ומרקורי שבמזל עקרב השייך גם הוא ליסוד המים קוראים לכם היום להתעניין באזורי פעולה חדשים ומעניינים, ולפתוח ערוצי תקשורת חדשים אל העולם. אולם זהו גם זמן להשקיע קצת יותר בבית וסביבתו: קניות גדולות לבית למשפחה, ארוחה גדולה עם כולם, ושיחות של קרבה ושדרוג של תחושת הביחד.. השקיעו באלה היום, דגיגונים.

ובינתיים – יומקסים!

מיאיר 🙂

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן