תחזית יומית – מה קורה בכוכבים? 19 למרץ 2020

אז… מה קורה היום בכוכבים?

 

חמישי 19/3

ירח בדלי

שמש במזל דגים 60 מרס יופיטר סטורן

מרקורי במזל דגים 60 אורנוס

ונוס במזל שור 120 מרס

מרס במזל גדי ללא צמידות יופיטר (מדויק!)

יופיטר במזל גדי 120אורנוס 60 נפטון

סטורן בגדי צמידות פלוטו (יציאה)

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

בגדול, זהו יום מיוחד, ומה מיוחד בו? שבעיקרון יש בו בעיקר כמו שאתם רואים זויות וורודות בלבד…(מסומנות בוורוד במצב הכוכבים). עובדה זו מביאה איתה פוטנציאל ליום אופטימי ואפילו ורוד משהו (וורודי, כמו שאומרת מיה שלי).

מה מיוחד בזויות הוורודות האלה? ראשית, מרס הערס נפגש סוף סוף לצמידות מדויקת עם יופיטר כוכב השפע שתמשך גם בסוף השבוע, צמידות שמגבירה מאוד את האופטימיות (שנתמכת גם בידיעות מחזית הקורונה) ובעיקר מחזקת אותנו בתחושה שבסופו של דבר, זה לא באמת סוף העולם (זה נכון בעיקר לאלה שהצליחו לקנות מספיק נייר טואלט לקראת הסופ'ש.

הצמידות בין מרס ליופיטר מביאה איתה גם החלטה אופרטיבית אחת או שתים, וגם אם הן עדיין קטנות ולא משמעותיות או מצליחות לפתור בעיות קרדינליות כמו תזרים מזומנים למשל, הן בהחלט יכולות לשנות את מצב הרוח שלנו, ולגרום לנו לא לאבד פרופורציות כמו בימים האחרונים בהם גם הירח היה במזל גדי הכבד והמכביד: היום הוא במזל דלי, מעט קליל וחברתי יותר, ונראה שחידוש קשרים עם חברים ידידים וקרובים, לפחות בטלפון אם לא במציאות, בהחלט יכול לגרום גם להמשך המגמה הזו ואפילו אל תוך סוף השבוע.

אבל שאר הזויות הקרובות מדברות על משהו משמעותי מאוד בימים אלה, שאולי גם נותן לנו כיוון חדש לחשיבה: שיתופי פעולה. בין אם המדובר בשיתוף פעולה בין חברים למטרות משותפות – משחקים עם ילדים למשל – או בין אם המדובר בשיתוף פעולה עסקי כמו למשל שימוש בפלטפורמה וירטואלית לצורך קידום של דברים שחשובים לכם – זה הזמן להשתמש באלה, והצמידות הזו גם בין מרס ליופיטר שמאפשרת הרחבת אפשרויות ואזורי פעולה בהחלט תתמוך במגמה הזו.

זויות פרקטיות בין השמש למרס וסטורן, זוית פרקטית בין מרקורי לאורנוס, זוית הרמונית בין ונוס למרס – את כל אלה אפשר לנצל עכשיו כדי לפתוח ולפתח אזורי פעולה חדשים  וליצור קשרים חדשים מועילים ויעילים עם אנשים שיכולים לעזור לכם ולתמוך בתהליכים האלה.

מלות המפתח עכשיו כאמור הם שיתופי פעולה, ושימוש במשאבים האנושיים שלכם כדי להתחיל לשתף אחרים בתכניות שלכם ולהיפך, ולהתחיל ליצור קהילה קטנה גם אם במישור הוירטואלי, שכוחה בעשייה המשותפת שלה.

קחו יזמה!

 

@

קפה אסטרולוגיה!

מפה אסטרולוגית אישית (500 שח), מפת יומולדת (400 שח), מפת יחסים (3 מפות 600 שח) – בואו לשבת איתי בקפה אורלי עם השקט והירוק שמסביב והקפה הטוב ביותר בין חדרה לגדרה בקפה אורלי בקיבוץ נען, עשרים דקות מתל אביב (ליד רחובות), בין השעות 9 בבוקר ל 2 אחר הצהריים.

מתאים?  0524215559    לא זמין?  סמסו לי  – אסטרו קופי   עם מספר טלפון  ואחזור אליכם.

יאיר 🙂

@

 

ומה קורה למזלות?

חמישי 19/3

טלה

אחרי יומיים מכבידים ודורשניים עובר הירח למזל דלי החברתי, והטלה שלנו הופך ידידותי יותר לעולם. אין ברירה – מה שיש זה מה שיש, אבל עשייה משותפת עם חברים או עם קולגות מקצועיות עשויה בהחלט לשנות דברים, ולגרום להם לפעול באופן חכם ומדויק. צמידות מדויקת של מרס שליט המזל שלכם עם יופיטר יכולה להזניק אתכם קדימה עם רעיון או יזמה – אבל בזהירות…

 

שור

ירח דליי שם את השור שלנו במרכז האקשן היום, ועוזר לכם לא רק לראות את כל התמונה, אלא גם להגיע לשליטה מסוימת במה שקורה, תוך שאתם רואים את כל המרכיבים של הסיטואציה, ופועלים בהתאם. זהו יום שבו כדאי להרים ראש ולחפש רעיונות חדשים, בעיקר כשונוס שליטת המזל שלכם יוצרת זוית הרמונית עם כוכב מרס. שימו דגש מיוחד על רעיונות חדשים שמחוץ לקופסה.

 

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל דגים, והמעורבות הרגשית שלכם גבוהה במיוחד. זהו זמן לתת לרגש לדבר אבל גם לשמור על פרופורציות. זוית מעשית בין מרקורי לאורנוס מביאה איתה חשיבה מקורית ואפשרות לעשות דברים קצת אחרת. הירח שבמזל דלי השייך גם הוא ליסוד האויר מביא איתו גישה קלילה ותחושה שאפשר לשנות כיוון חשיבה ולהגיע למקום חיובי ומאפשר.

 

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה היום במזל דלי, מיקום מעט טעון עבור הסרטנון שלנו. ביום שכזה כדאי לפעול בזהירות מכסימלית, ולא לקחת סיכונים מיותרים. זהו גם זמן שבו כדאי להזהר בנושא הכלכלי – ביום שכזה הסיכוי שתוציאו יותר מאשר אתם באמת צריכים הוא גבוה במיוחד. אולי משום כך תכניות לקניות הכרחיות  כדאי לדחות לשבוע הבא אם אפשר, והיום – לפעול במינימום מאמץ.

 

אריה

הירח עובר היום לבית הזוגיות והיחסים שלכם, אריות, אלמנט שמדגיש את היכולת שלכם להתבונן לעומק ביחסים שבניתם לכם, ולהשקיע קצת יותר בפרטנרים שלכם. בזמנים שכאלה כל מה שקשור לזוגיות וליחסים חשוב במיוחד, ולפעמים דווקא עכשיו אפשר לראות אם בן או בת הזוג שלכם הוא פרטנר אמיתי, או אחד שנשאר מבחוץ מבחינת המחויבויות האישיות. השקיעו בדיאלוג הזוגי.

 

בתולה

הירח הדליי שם את הדגש היום על החובות והמחויבויות שלכם, בתולות. בין אם המדובר במחוייבות מקצועית או אישית או אפילו חברתית – זהו זמן לנסות לצאת קצת מעצמכם ולהיות שם גם קצת עבור אנשים אחרים. זהו גם זמן טוב להתמקד בכל מה שקשור לבריאות שלכם, בתולות. כעת הזמן אולי למסע קצר של בדיקות כלליות, ואפילו לחזור ולעשות קצת ספורט בבית. חזקו את הגוף, בתולות.

 

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל שור ולהכריח אתכם לפעול באופן מעשי יותר מתמיד. כעת אין כל כך מקום לשיחות העומק הנפלאות המוכרות – זהו זמן להיות כאן ועכשיו, ולו רק כדי להמשיך להיות כאן אחר כך.. המאזנאי שלנו צריך להפסיק להסס, ולקחת החלטות אולי פחות נחמדות ויותר קשות – אבל בהחלט מעשיות. צאו מבועת הזכוכית האינטליגנטית והתמקדו בפרטים הקטנים.,

 

עקרב

גם השמש וגם מרקורי עדיין מדשדשים בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, עקרבים, אולם הירח הדליי מראה שאת הגישה הרגשית והיצירתית הזו כדאי להשקיע היום בעיקר בבית וביחסים עם בני הבית. זמן טוב למסע קניות משמעותי לבית ולמשפחה, ולשינוי אווירה בתוך הבית. כעת חשוב לשים את הדגש על גישה אופטימית ומאפשרת, גם ובעיקר אם יש לידכם צעירים במשפחה.

 

קשת

הירח עובר היום לבית התקשורת שלכם, והקשת שלנו יכול להשתמש בחכמה בכל נושא התקשורת לעשייה ממוקדת מטרה דרך יזמות תקשורתיות חדשות. זמן לדבר לשוחח לשתף ולחלוק – ולהזיז דברים באופן מילולי ואסרטיבי כדי לשנות גם מצב רוח וגם כיוון חשיבה. זמן טוב לאפשר לצד ההרפתקני שלכם להתבטא ולבטא, ולהתמקד בעיקר ברעיונות חדשים ויצירתיים.

 

גדי

נושאי חומר וכספים על הפרק, והירח שהיה רק אתמול במזל שלכם עובר היום לבית החומר והכספים שלכם, ומאפשר לכם להתמקד בנעשה בחשבון הבנק שלכם ולעשות שם סדר, ולשנות סדרי עדיפויות. זהו זמן להגדיר מחדש את המטרות שלכם בתחום הכלכלי לתקופה הקרובה, ולקבל החלטות אופרטיביות. זמן טוב למסע קניות גדול בשעות אחר הצהריים לחידוש המלאי.

 

דלי

אחרי יומיים בהם לא ממש הייתם במיטבכם מגיע סוף סוף האקשן גם אליכם. הירח עובר למזל שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו, וזהו זמן מצוין לפגישות חשובות אם בתחום המקצועי ואם בתחום האישי, ולמיקוד מחודש של האנרגיה שלכם ובו החלטות מה חשוב באמת בתקופה הזו, ובמה לא להתמקד. אם הלב פנוי – זמן להיכרות חדשה.

 

דגים

נראה שהיום הזה אתם לא ממש במיטבכם, דגיגים. הירח שוהה במזל דלי, וזהו זמן טוב להוריד קודם כל חלק מהדאגות בעיקר במה שלא מקדם אתכם, אבל גם להוריד הילוך בכל מה שקשור ליזמות חדשות. זהו זמן להשקיע בעצמכם, להתבונן בדברים מבחוץ, לנהל שיחת נפש או שתים עם אדם קרוב, והיום – לעסוק בעיקר במילוי מצברים, ולא בעשייה מאומצת. סבלנות.

ובינתיים… יומקסים!

מיאיר 🙂

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן