תחזית יומית – מה קורה בכוכבים? 18 למרץ 2020

אז… מה קורה היום בכוכבים?

 

רביעי  18/3

ירח בגדי צמידות מרס יופיטר ופלוטו 60 נפטון

שמש במזל דגים 60 מרס יופיטר סטורן

מרקורי במזל דגים 60 אורנוס

ונוס במזל שור

מרס במזל גדי ללא צמידות יופיטר (כניסה)

יופיטר במזל גדי 120אורנוס 60 נפטון

סטורן בגדי צמידות פלוטו (יציאה)

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

@

מקבץ הכוכבים במזל גדי הקשוח והדורשני גדול היום במיוחד. ירח, מרס, יופיטר, סטורן ופלוטו – חמישה כוכבים מתוך עשרה נמצאים היום במזל גדי (!), מה שאומר שזה אחד הימים היותר קשוחים ודורשניים של השבוע, אם לא הקשוח שבהם, וליום הזה קיבלנו גם את הגשם הזה, אחרי כמה ימים יפים יחסית.. באסה.

הצמידויות של הירח גם עם מרס גם עם יופיטר ובהמשך גם עם פלוטו הופכות כאילו את היום הזה למחולק למקטעים, שבכל אחד מהם משתנה מצב הרוח שלנו ומקבל את אופי הצמידות הזו עם הירח: זה ינוע בין מצב רוח שרוצה להפשיל שרוולים ולהזיז דברים, מצב רוח של גישה אופטימית שבה אפשר לראות כמה דברים חיוביים על מה שקורה עכשיו מבחינת היכולת שלנו לשרוד, ובהמשך – מצב רוח כסחני שיותר מבטא תחושה של חוסר אונים מול מצב לא מוכר שנכפה עלינו, כמו שנכפות עלינו דרכי ההתנהגות במצב הזה, והרי אם יש משהו שמייחד ישראלי ממוצע זה את הצורך להיות הוא זה שיחליט על גורלו ועל הדרך שבה הוא פועל, מבלי שיגידו לו מה לעשות..

כל מצבי הרוח האלה מוכרים כבר קצת, אלא שהיום אנחנו מקבלים אותם כאילו במרוכז, וצריכים לפעול ולהפעיל מהם את מה שחשוב לנו באמת כעת.

יש כאלה שיראו בזה קושי – אני רואה בזה הזדמנות: להתחיל לארגן מחדש את המוח שלנו מכמה כווני חשיבה שונים, כשמקבץ הכוכבים הגדול הזה במזל גדי הופך את זה למעשי ועוזר לנו לתרגם את זה מחשיבה – לפעולה.

זהו יום שבו כדאי להתמקד בכאן ובעכשיו ברמת המיקרו, ולא ברמת החשיבה המופשטת או הגלובלית. כאן ועכשיו זה אומר עובדות, החל מניהול וארגון הבית באופן מסודר וכלה בניהול חשבון הבנק באופן מדויק: מה יש, מה אין, מה חסר, מה צריך לקנות, ולמי צריך להרים טלפונים.

זהו יום של עשייה חכמה ומדויקת, ללא מעורבות רגשית מודאגת שקצת מסרסת אותנו, כזו שאין בה תועלת כעת אבל למרות הכל היא נדחקת לכל מקום באופן טבעי: עשייה ותכנון מדויקים תרגיע גם אותה.

תוך כדי כתיבה אני רואה בחלון שהשמש עולה. אמנם זו שמש קרה, לא מחממת, עטיפה בעננים חונקים, שולחת בהיסוס קרניים חיוורות, כאילו אומרת אני תמיד מגיעה בסוף, אתה רואה? גם אם אני נראית כנראה חיוורת ומצוננת כמו איזה שמש שהיתה בבידוד מאחורי העננים, אם רק תחכה קצת תראה איך העננים מתפזרים, ולאט לאט הכל יהיה מואר, כמו קודם. לא מבטיחה שזה יהיה היום, כי העננים כבר חוזרים ותיכף שוב יכסו אותי, אבל בקרוב מאוד אני אחזור בגדול. מבטיחה.

אני מחייך אליה, כשהעננים מחזירים אותה פנימה וקוראים אותה לסדר. כן, לפעמים גם השמש זקוקה לאיזו מלה טובה ולהכרה שמאמינים בה, לפני שהיא תחזור ותאיר עלינו.

 

קפה אסטרולוגיה!

מפה אישית, מפת יומולדת, מפת יחסים – אני מזמין את כל מי שרוצה יעוץ אסטרולוגי לשבת איתי בקפה אורלי עם השקט והירוק שמסביב והקפה הטוב ביותר בין חדרה לגדרה בקפה אורלי בקיבוץ נען, עשרים דקות מתל אביב (ליד רחובות), בין השעות 9 בבוקר ל 2 אחר הצהריים.

מתאים?  0524215559    תפוס אצלי? אני לא זמין?  סמסו לי  – אסטרו קופי   עם מספר טלפון  ואחזור אליכם.

יאיר 🙂

@

קורה למזלות?

רביעי 18/3

 

טלה

הירח הגדיי שם אתכם באור הזרקורים היום, טלאים, וגם נותן לכם אפשרות לשליטה רבה יותר בכל מה שקורה מסביב.  מרס שליט המזל שלכם ממשיך להתקרב לכוכב יופיטר, והצורך לפעול הולך ומתחזק, ביחד עם קרבתה של השמש לתחילת מזל טלה בעוד יומיים שלושה. אין ספק – העתיד הקרוב יביא איתו ים של אקשן שבעצם מתחיל עכשיו, ורק חשוב לתעל את האנרגיה הזו בזהירות – ובדיוק.

 

שור

הירח עם עוד ארבעה כוכבים שוהים היום במזל גדי השייך כמו מזל שור ליסוד האדמה, אלמנט שיש בו משהו מרגיע עבור השוורים. אבל חוסר זויות של ונוס שליטת המזל שלכם כלפי כוכבים אחרים עלול לגרום לתחושה של חוסר קשר עם מה שקורה, ושהכל מונח על כתפיכם החסונות. דווקא מרקורי שזה עתה עבר למזל דגים מביא איתו תקשורת רכה יותר, ומחזק את הקשר שלכם למוסדות וארגונים. זמן ליזום.

 

תאומים

מקבץ הכוכבים הגדול במזל גדי מכביד מאוד על התאומים שלנו, ומביא איתו לא מעט מטלות ודאגות. אולם מרקורי שליט המזל שלכם נע עכשיו בבית הקריירה שלכם, ועוזר לכם לקדם נושאים שחשובים לכם, גם אם נדמה לכם שדברים לא זזים – ישנם תהליכים משמעותיים באוויר שלא רואים תוצאות שלהם כרגע, אבל זה יקרה בהמשך. עשו מאמץ וחברו את הכוחות למטרה אחת נקודתית.

 

סרטן

הירח שוהה היום מול המזל שלכם ביחד עם עוד ארבעה כוכבים נוספים, והמקבץ הזה מסמל יום מאתגר במיוחד בתוך שבוע מאתגר לא פחות. יש לא מעט כוחות ממול שמאתגרים אתכם אבל חשוב להמנע כעת משיפוט וביקורתיות יתר: נסו לפעול מול כל מטרה בפני עצמה, ולא מול כולן ביחד.

 

אריה

השמש שליטת המזל שלכם נמצאת בימים אחרונים במזל דגים הרגשני, ועכשיו כבר באמת קשה לכם עם כל עודף הרגשות האלה שמציף לפרקים וקצת מקשה לא רק להגיע להחלטות אלא גם לראות את כל התמונה. כוכב מרקורי מראה שחשוב כעת לתקשר בזהירות מכסימלית,  ולהמנע ממלים מיותרות או ממסקנות ופרשנויות מוטעות. חכו עם החלטות גדולות עד לשבוע הבא אם אפשר.

 

בתולה

מקבץ הכוכבים ביסוד האדמה שכולל חמישה כוכבים במזל גדי ואת ונוס הרגשית במזל שור מדגיש את הצורך שלכפ לעשות דברים ממקום יסודי ומעמיק. כאילו כדי לאשר עושה כעת מרקורי כוכב התקשורת צעדים ראשונים בבית היחסים שלכם, ומאפשר לכם להתבונן לעומק בדברים עם מינון גבוה של דמיון ויצירתיות, ולפעול באופן חכם ומדויק גם במערכות היחסים שלכם. תנו קצת יותר מעצמכם.

 

מאזניים

נושאי בית ומשפחה מצריכים השבוע והימים האלה בפרט תשומת לב מיוחד, מאזנאים. בין אם המדובר בבית ובסביבתו ובין אם המדובר בעבודה מהבית או ביחסים עם שאר בני הבית – חשוב לשים לב עכשיו לדיאלוג שלכם עם אנשים אחרים, ולהיותכם מבינים ומכילים ולא כועסים ומאבדים שליטה כשדברים לא קורים כפי שרציתם. נסו להפגין עוצמה כדי שאחרים ירגישו שהם יכולים להשען עליכם.

 

עקרב

זהו יום תקשורתי מאוד, עקרבים, ובו אפשר למרות הכובד להזיז דברים, ועם קצת יותר אמון בעצמכם גם לאפשר להם לקרות, ובדרך שלהם. למקבץ הכוכבים הגדול בבית התקשורת שלכם נותן גם מרקורי רוח גבית במזל דגים, ושם את הדגש על הביטוי האישי המאוד ייחודי שלכם. זמן טוב לשים לרגע את העובדות המעיקות בצד, ולתת מקום גדול יותר ביום הזה לאהבה… כן כן.

 

קשת

כשהלחץ מכביד בעיקר בנושא הכספי אין ברירה – צריך להיערך מחדש, ויפה שעה אחת קודם. זהו זמן טוב לבדוק אפשרויות צמצום האוברדראפט, החזר חובות או הלוואה. שעות אחר הצהריים יתאימו למסע קניות קצר של ההכרחי בלבד, וגם הוא ממקום של חסכון מכסימלי. אין ספק הקשת לומד מהר ובעיקר בימים אלה, שבהם חייבים לחשוב אחרת ולשנות גישה. בערב – שיחת עומק עם אדם קרוב.

 

גדי

הירח שוהה במזל גדי יום נוסף, ומאפשר לכם להשלים תהליכים שהחלו אתמול, ובמקביל לתרגם את האנרגיה הזו של היומיים שחלפו לעשייה בשטח. מיקומם של השמש ומרקורי כוכב התקשורת במזל דגים מרככת ומעדנת את הגדי שלנו. זהו זמן טוב לשלב קצת יותר דמיון ויצירתיות הן בצד המקצועי שלכם, והן בפתרונות שאתם מוצאים לעצמכם כדי לשפר ולשדרג את המצב שמכביד על כולנו.

 

דלי

זהו עוד יום שבו אתם לא ממש במיטבכם, דליים. מיקומו של הירח במזל גדי שם את הדגש בעיקר על הנעשה מאחורי הקלעים עכשיו, ולא בקדמת הבמה. זהו זמן טוב לנקות משקעים רגשיים שהצטברו ומצטברים ממש עכשיו, לשתף בפחדים או בכעסים ובתסכול, ולא להשאיר דברים בבטן. ונוס ששוהה בבית הקריירה שלכם מאפשרת לכם כעת לעשות מהלכים נכונים וחכמים בתחום.

 

דגים

חברים מכרים ידידים וקרובים – נראה שהדגש כעת הוא על התקשורת איתם, כמו גם על היכולת שלכם עכשיו לאחות קרעים בקשרים שלכם, להתפייס עם חברים שאיתם רבתם לאחרונה, ולנצל את חזרתו של מרקורי כוכב התקשורת למזל שלכם כדי לפתוח דף תקשורתי חדש עם אנשים שהקשר איתם עלה על שרטון בזמן האחרון, ולא ממש משנה באשמת מי. גלו גישה רחבה ומכבדת, דגיגים.

 

ובינתיים – יום חמים

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן