תחזית יומית – מה קורה היום בכוכבים? שלישי 24 למרץ 2020

אז… מה קורה היום בכוכבים?

האם ידעתם שהיום זה יום החיבוק הבינלאומי? כן כן, אני לא ממציא.. 🙂 ואכן, על פניו זה נראה כמו יום עם אנרגיות חיוביות, לפחות מבחינת הכוכבים. ואכן יום מעניין לפנינו, ועם כל החיבוקיות הזו לא פלא שגם רוב הזויות בין הכוכבים הן בצבע וורוד, מה שאומר – חיוביות, ואפילו אופטימיות. 

ראשית נפתח בצמידות העוצמתית בין השמש לירח במזל טלה: הצמידות הזו היא מעין בטריה ענקית שמביאה איתה הרבה מאוד מרץ וגישה חיובית שבעזרתן אפשר להריץ קדימה יזמות חדשות ותכניות פעולה מעניינות, ובעזרת היום הזה שמסתמן כיום יפה למדי – לפחות בשמים – עם שמש חביבה, זה בהחלט כיוון חיובי ואופטימי.

אולם חשוב להבין שעוצמה היא משהו שיכול לעבוד לשני הכיוונים, בעיקר אם זה נמצא במזל כמו טלה שכוכב מרס שקרוי על שמו של אל המלחמה שולט עליו. האנרגיה שלנו זמינה ומהירה, אולם גם הפתיל שלנו קצרצר היום ואנחנו יכולים להתפוצץ ברגע כשדברים לא קורים כפי שאנחנו רוצים.

זוית מעשית בין השמש לסטורן רומזת שאם נפעל במסגרת מוגדרת וקו פעולה חכם ויציב, זה גם יכול להצליח. חשיבה אימפולסיבית והחלטות מהשרוול לא ממש יתאימו ליום שכזה. ואכן, לפעמים צריך להשקיע במה שצריך ולא דווקא במה שרוצים, ולו רק כדי להרגיע את הרוחות ולא להסעיר אותן.

זוית מעשית בין מרקורי כוכב התקשורת לבין אורנוס מביאה איתה יכולת לתרגם את הצד המבריק שלנו לפריצות דרך ולחשיבה מחוץ לקופסה.

זויות הרמוניות בין ונוס במזל שור למרס וליופיטר במזל גדי רומזות שאם לא נתעקש היום להרוס הכל בגישה פרובוקטיבית ובלעשות דווקא, דברים אפילו יצליחו… מה דעתכם?

כיוון חיובי ליום מעשי שנמצא בתקופה קשה: לא המקום הטוב בעולם להיות בו או לפעול בתוכו, אבל כבר ראינו גם יותר גרועים, נכון? זה אומר שבגדול – הכל תלוי בעצם בנו היום, בעיקר עם כל הזויות הוורודות האלה

אז מה אאחל לכם ביום שכזה? יום וורוד…:-) – ולכו תנו חיבוק למישהו (ממרחק שני מטר אם אפשר..:-) ) כדי לנצח את הכובד הזה, ולהגיד לקורונה: פאק יו, ביץ'!

 

שלישי  24/3

ירח בטלה צמידות שמש 60 סטורן ומרס

שמש במזל טלה 60 סטורן

מרקורי במזל דגים 60 אורנוס

ונוס במזל שור 120 מרס ויופיטר

מרס במזל גדי ללא צמידות יופיטר (יציאה) צמידות סטורן (כניסה) צמידות  פלוטו (יציאה)

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (כניסה) 60 נפטון

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

 

ומה קורה היום למזלות?

 

שלישי 24/3

טלה

הירח עובר למזל שלכם, וביחד עם השמש שכבר נמצאת שם משישי מביא איתו ים של אנרגיה מיקוד וקסם אישי. מה עושים עם אלה כשצריך לשמור את שניהם בבידוד? טלה ובידוד לא הולכים ביחד: זה הזמן לגישה יצירתית באמת, וליזמות חדשות ומעניינות. הצמידות בין מרס לפלוטו עדיין עלולה לגרום להתלקחויות פתאומיות… קרפול!

 

שור

נראה שאתם לא ממש במיטבכם ביום שכזה: הירח והשמש במזל טלה לא ממש מאפשרים לכם להיות בעוצמה שאתם מכירים ואוהבים, וזהו זמן לא לבזבז אנרגיה יקרה על כעסים ותסכולים, להשאר קצת יותר מאחורי הקלעים מבחינת אקשן, ובעיקר לנוח: מוסיקה שקטה, ושיחות רגועות.

 

תאומים

הצד החברתי שלכם הופך אקטיבי יותר, תאומימים. למרות התסכול הבסיסי נראה שאתם מנצלים את אחת התכונות הטובות של התאומים, יכולת ההסתגלות והשינוי, ומצליחים לשדרג את התקשורת החברתית שלכם, ופה ושם אולי אפילו להכיר בנט אנשים חדשים ומעניינים… כן כן.

 

סרטן

נראה שדווקא אתם נמצאים היום במרכז האקשן, סרטנונים. נראה שדווקא עכשיו אנשים מתחילים להעריך נכון את העוצמה הרכות והביתיות שלכם, ואת היותכם מקום לחום וחמלה למרות כל קושי. זמן לעודד אחרים, לתת כתף למי שקצת קשה לו עכשיו בסביבה הקרובה שלכם, לחזק ולהכיל.

 

אריה

השמש שליטת המזל שלכם מתקדמת במזל טלה השייך גם הוא ליסוד האש, וביחד עם הירח שגם הוא נמצא כאן נראה שאתם מצליחים סוף סוף להתגבר על המשבר שחוויתם בשבוע האחרון ולהיות מי שאתם יכולים להיות באמת: מקור של אור ועוצמה. יום נפלא לשיחות עומק ונפש.

 

בתולה

היום הזה כדאי לפעול בזהירות בבית ובמרחב הקרוב אליכם. שיקול הדעת שלכם אינו במיטבו היום, ותאונות קטנות עלולות לצוץ, שגיאות בשיפוט, ודיאלוג לא מוצלח בין אדם לחברו שמביא איתו כעסים מיותרים. הזהרו במיוחד בכבישים ובדרכים היום, בתולות. בערב – מפגש משפחתי שמח.

 

מאזניים

גם הירח וגם השמש נמצאים היום בבית הזוגיות והיחסים שלכם, וזהו זמן טוב לנקות מתחים שהצטברו לאחרונה בדיאלוג הזוגי ובדיאלוג בכלל עם אנשים קרובים. אם אתם לבד בימים אלה ללא בן או בת זוג – זה הזמן להכנס לנט, ולחפש אנשים שמתאימים לפחות לדייט וירטואלי, מאזנאים…

 

עקרב

ונוס ממשיכה לנוע במזל שור ממול המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, והעקרב הקשוח שלנו מוציא מעצמו בימים אלה חלקים רכים מתמיד. הצמידות בין פלוטו שליט המזל שלכם לבין כוכב מרס עדיין קרובה, וכעסים עלולים להתלקח עדיין בפתאומיות ולקלקל יחסים יפים… זהירות!

 

קשת

כשגם השמש וגם הירח נמצאים ביחד בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, הם מזינים את הצד ההרפתקני שלכם, והאהבה – או לפחות התשוקה – עשויה לפרוח דווקא עכשיו, בידוד או לא בידוד.. זמן לתת מקום לרגש העוצמתי הזה, ואם אין פרטנרים לכך – צאו לציד ברשת…

 

גדי

גם השמש וגם הירח שוהים בבית המשפחה שלכם, גדיים, והופכים את היום ומחר לימים משפחתיים במיוחד. זמן להשקיע קצת יותר בבית ובסביבתו, לשנות ולשדרג אווירה, ובעיקר לשדרג את התקשורת המשפחתית, והתקשורת עם אנשים קרובים באמת. פתחו את השריון הקשוח, ואפשרו להתקרב.

 

דלי

תקשורת – זו המלה המודגשת היום ומחר, וזה אומר בכל הרבדים: תקשורת רגשית, תקשורת מקצועית, תקשורת חברתית – זה הזמן לצאת קצת מעצמכם ולדבר לשתף ולחלוק את שעובר עליכם עם הסביבה הקרובה, בעיקר כעת כשסטורן מתחיל להכיר את המזל שלכם, ואתם – אותו… יהיה מעניין.

 

דגים

מיקומם של הירח והשמש במזל טלה מדגיש את הצורך שלכם להתחיל לייצב את השורות, ולהתמקד היום ומחר בכל מה שקשור לחומר וכספים בחייכם. זמן להוריד קצת את המעורבות הרגשית הגבוהה, לחזור לקרקע יציבה, ולהיות כאן ועכשיו. אפשרו ליצירתיות שלכם לפתור בעיות, ולחשוב מחוץ לקופסה.

 

ובינתיים… יומקסים!

מיאיר 🙂

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן