תחזית יומית – יום שני – 28 ליוני 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שני  28/6

ירח  בדלי

שמש במזל סרטן 120 יופיטר

מרקורי במזל תאומים 120 סטורן

ונוס במזל אריה 150 יופיטר

מרס במזל אריה 90 אורנוס (כניסה) 180 סטורן (כניסה)

סטורן במזל דלי בהילוך אחורי 90 אורנוס (יציאה)

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

 

השמש ששוהה במזל סרטן הרגשי יוצרת זוית הרמונית עם יופיטר שבמזל דגים הרגשי, הירח הדליי יוצר זוית הרמונית עם מרקורי ונראה שלפחות חצי מפה נמצא בהרמוניה, לפחות בכל מה שקשור ליכולת שלנו לדבר לשתף לחלוק ולדבר בכנות ובאומץ על מה שחשוב לנו באמת.

אבל מהצד השני נמצאים ונוס ומרס במזל אריה עם בטריה גדולה וגוש אנרגיה עוצמתי של עשייה,  וזוית המתח בין ונוס ליופיטר הרגשי. הזוית הזו עלולה לגרום לאופטימיות יתר ומכאן גם להחלטות פזיזות ולקיחת סיכונים מיותרות, וחבל: כדאי להזהר היום, בעיקר היום אם כי גם מחר, מהחלטות פזיזות ספונטניות שכאלה שעלולות להביא איתן אכזבות גדולות.

כוכב מרס ממשיך ומתקדם במקביל גם לקראת זוית פעולה עם אורנוס התזזיתי, ואת המתחים והלחצים האלה – שיגיעו לשיא בשבת – אפשר יהיה להרגיש כבר מחר.

חשוב כעת לא לאפשר ללחצים האלה להפעיל אותנו, ולשמור על קור רוח גם כאשר הפתיל הקצר שלנו מתקצר עוד יותר בגלל תגובה לא בוגרת של מישהו ממול.

יום שכזה…

ואיך כל זה נראה היום במפת השמים?

 

 

@

תחזית האהבה של הכוכבים השבוע

 

@

התחזית השבועית הכללית של השבוע  27/6:

 

@

 ניתוח מפת אירוע : לפיד מתקשר לנשיא המדינה ב 11.30 ואומר לו: יכול אני… במחשבה שניה החלטתי לקרוא למהלך הזה – ממשלה באולטראסאונד.

 

 

 

@

 

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

שני  28/6

 

ולמזלות עצמם

שני 28/6

טלה

גם היום שוהה הירח במזל דלי, המדגיש את הצד החברתי שלכם. יום מצוין שמלות המפתח שלו – שיתופי פעולה. זה לא קל לטלה הסוליסטי, אבל דווקא היום שיתופי פעולה עשויים להיות הפקטור שיגרום לדברים לקרות, ולצאת משלב התכנון.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל אריה והמבט האמביציוזי של השור צריך להיות מכוון פנימה, אל האנשים הקרובים אליכם והתקשורת איתם, קודם לאמביציה שלכם. השמש בבית התקשורת שלכם עוזרת לקדם לשפר ולשדרג תכניות, אם תקחו יזמה.

תאומים

הירח הדליי מביא איתו פתיחות לרעיונות חדשים וליזמות מעניינות, שני אלמנטים שממש מתאימים לחזרתו המחודשת של מרקורי שליט המזל שלכם שהתחילה בשבוע שעבר. סגרתם מעגלים שמיצו את עצמם, חשבתם ותכננתם – כעת הזמן לחשיבה מקורית מחוץ לקופסה, והתחלת התנועה המחודשת קדימה.

סרטן

הירח שוהה במזל דלי, ומדגיש את הצורך שלכם היום לפעול  באופן זהיר במיוחד ולא לקחת סיכונים לא בנושאי חומר וכספים ולא בכבישים ובדרכים. יום מצוין לשיחות עומק.

אריה

הירח שוהה היום בבית הזוגיות והיחסים שלכם ומאפשר לכם להתבונן לעומק במערכות היחסים שבניתם לכם, ובדיאלוג הזוגי בכלל. ונוס מרככת את האריות שנולדו בתחילת המזל.. תנו מקום לאהבה.

בתולה

מטלות ומחוייבויות – אלה מלות המפתח של היום הזה מבחינתכם, בתולות. הירח שוהה לו בבית המקצועי שלכם וממקד אתכם במה שחייבים לעשות. תשלומי חשבונות מסוגים שונים, עיריה או מוסך – זה הזמן לנקות את שולחן העבודה שלכם ולסלק חובות.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם מפגישה אתכם עם הצורך להרחיב את המעגלים החברתיים, והן את המעגלים המקצועיים. זמן מצוין לשיתופי פעולה מקצועיים מסוגים שונים, ודיאלוג עם בני ברית לצורך התמודדות עם אתגר משותף, מאזנאים.

עקרב

גם ונוס  וגם מרס נמצאים בבית הקריירה שלכם ודוחפים אתכם קדימה, אבל הירח הדליי ממליץ במקביל לא לשכוח להשקיע קצת יותר גם בבני המשפחה.. נסו לשלב היום בין השנים, ובערב לצאת עם המשפחה.

קשת

המלים שלכם הופכות משמעותיות במיוחד כעת כשהירח שוהה בבית התקשורת שלכם, וזוית המתח בין ונוס הרגשית ליופיטר שליט המזל שלכם הופכת אתכם לאופטימיים מצד אחד, וזקוקים לחיבוקי מצד שני… יום לבלות עם החברים הכיטובים, ואפילו לעשות לכם חברים חדשים…

גדי

הצד המעשי בולט היום בעולמו של הגדי, בעיקר כשהירח שוהה יום נוסף בבית הכספים שלכם. יום מצוין להשוואת מחירים וליציאה למסע קניות גדול לבית למשפחה ו…לעצמכם. גדיים. קצת פינוק אישי לא יזיק…

דלי

גם היום שוהה לו הירח במזל שלכם, וממליץ לקחת יזמה ולהפוך את היום הזה למנוע ומנוף לעשייה ופעולה. אם אתמול היה יום טוב ליזמות חדשות, היום הזה מתאים בעיקר לשיחות משמעותיות, ולהתחלות חדשות.

דגים

יש לא מעט רעיונות ליום הזה, אבל בגדול דווקא היום כדאי לזוז הצידה, להתבונן בדברים מבחוץ, ולשמור את האנרגיה  ואת היזמות שלכם למחר או מחרתיים, אז יעזוב הירח את מזל דלי ויכנס למזל שלכם, ואז.. אז תתנו בראש. בקיצ, סבלנות.

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן