תחזית יומית – יום שלישי – 29 ל יוני 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שלישי  29/6

ירח  בדגים צמידות יופיטר 120 שמש

שמש במזל סרטן 120 יופיטר 60 אורנוס

מרקורי במזל תאומים 120 סטורן

ונוס במזל אריה 180 פלוטו (יציאה) 150 יופיטר (מדויק!)

מרס במזל אריה 90 אורנוס (כניסה) 180 סטורן (כניסה)

סטורן במזל דלי בהילוך אחורי 90 אורנוס (יציאה)

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

 

זוית המתח בין יופיטר לונוס הופכת מדויקת, מרס נכנס לתחום ההשפעה של הזוית המעצבנת עם אורנוס, וסטורן ויופיטר ממשיכים לנוע אחורנית, ולממש את הרעיונות והיזמות של הזמן האחרון באופן אקטיבי. כל זאת ועוד…

אבל הזוית שהתעכבתי עליה היום היא הזוית של המתוקים בין ונוס ליופיטר, ואני קורא לה גם זוית החשקים.

הפיתויים הקטנים הם אלה שהזוית הזו עשויה להוציא מאתנו וזה לא רק ממתקים אלא גם כל מה שקשור לסיפוקים מיידיים, כאלה שאנחנו לא יכולים לגלות שליטה מולם ולהתענות מרגשות אשמה מאוחר יותר…

זוית נוספת שכבר מתחילים להרגיש היום היא זוית הפעולה בין מרס לאורנוס: כאן עלולים כולנו לסבול כעת ובימים הקרובים מפתיל קצר, תגובות קיצוניות ופה ושם גם צורך להתפרץ ולכסח.

הפעולות האלה גם הולכות טוב עם חמסינים לסוגיהם, וכל הקונסטלציה הזו לא מוסיפה בריאות…

עז.. להתאפק עם כמה שאפשר עם המתוקים ושאר פיתויים, ועד יום שלישי הקרוב – להתאפק, לנשום עמוק ו..להרגיע.

וככה זה נראה היום במפת השמים

 

 

@

 

@

תחזית האהבה של הכוכבים השבוע

 

@

התחזית השבועית הכללית של השבוע  27/6:

 

@

 ניתוח מפת אירוע : לפיד מתקשר לנשיא המדינה ב 11.30 ואומר לו: יכול אני… במחשבה שניה החלטתי לקרוא למהלך הזה – ממשלה באולטראסאונד.

 

 

 

@

 

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

ומה קורה היום למזלות?

שלישי 29/6

טלה

ירח רגשני במזל דגים בצמידות ליופיטר כוכב השפע הופך את היום הזה לנוסטלגי ורגשני, כשזוית של מתח בין ונוס ליופיטר מביאה איתה אופטימיות יתר.. הזהרו מהחלטות פזיזות.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם בזוית של מתח ליופיטר כוכב השפע עלולה לגרום לכם לבזבז כספים שלא לצורך, ולקבל החלטות גרועות. חשוב במיוחד עכשיו לפעול בזהירות מכסימלית, ואם אפשר – לדחות החלטות.

תאומים

נראה שדווקא אתם נמצאים היום במרכז האקשן, ואם נוסיף לכך את הילוכו הרגיל של מרקורי שליט המזל שלכם שרק הולך ומתחזק, נוכל לומר שזהו יום מצוין ליזמות חדשות לפעולה. קדימה!

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה כעת במזל דגים השייך גם הוא ליסוד המים, כשהוא צמוד ליופיטר כוכב השפע: זהו יום אופטימי ויש מצב שהוא גם ממוזל. כדאי היום למלא ווינר או לקנות כרטיס פיס, ומי יודע…

אריה

המעורבות הרגשית גבוהה היום עם הירח במזל דגים, וכדאי מאוד שלא לקחת סיכונים היום בגלל החלטות רגשיות מוטעות. ונוס ומרס במזל שלכם עוזרים לקדם נושאים שחשובים לכם, רק ב..זהירות.

בתולה

דיאלוג – זו מלת המפתח של היום הזה, בתולות. הירח שוהה היום במזל דגים שממול, המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, בתולות. כעת הזמן לדיאלוג זוגי משופר נטול ציפיות, ובעיקר – להקשבה…

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה כעת במזל אריה, והיכולת שלכם להתחבר עכשיו למוסדות וארגונים בחייכם ולקדם איתם תהליכים שחשובים לכם, גבוהה במיוחד. זה בדיוק הזמן להרחיב במקביל גם את המעגלים החברתיים שלכם, אבל.. להזהר בעיקר היום לא לריב על דברים של מה בכך.

עקרב

הצד הרומנטי שלכם מודגש היום כשהירח שוהה לו בבית הרומנטיקה של העקרב. פתחו את הלב, עקרבים קשוחים, ותנו מקום גם לרגשות רכים ועדינים יותר בעיקר בשעות הערב.

קשת

נראה שנושאי בית ומשפחה זקוקים היום להשקעה משמעותית יותר מצדכם, קשתים. גם הירח וגם נפטון שוהים במזל דגים וזהו זמן לשים את הצד ההרפתקני שלכם בצד, ולהתחבר לטאץ' הביתי, ולתחושת הביחד.

גדי

תקשורת – זו מלת המפתח מבחינתכם, גדיים. הירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם ושם את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם לקדם במלים דברים שחשובים לכם, ובמקביל – לדבר על מה שהחזקתם בבטן… זמן לשוחח – ועל הכל, גדיונים.

דלי

נושאי חומר וכספים עשויים להעסיק אתכם היום קצת יותר, אבל כדאי להתרכז ולא לעשות שגיאות בחישוב או להוציא כספים שלא לצורך. שעות אחר הצהריים יתאימו למסע קניות חכם לבית ולעצמכם.

דגים

על פניו זה נראה כמו אחד הימים היותר טובים של השבוע, דגיגים: הירח שוהה לו במזל שלכם כשהוא צמוד ליופיטר כוכב השפע, והשנים האלה יכולים להביא איתם כמה וכמה בונוסים אם תקחו יזמה, ותשקיעו קצת יותר צומי במה שאתם מאמינים בו… קדימה.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן