תחזית יומית – יום שני 19 לאפריל 21: מרקורי עובר למזל שור, והתקשורת משתנה..

 

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שני 19/4

ירח  בסרטן 120 נפטון 180 פלוטו

שמש במזל טלה 60 יופיטר ומרס 90 פלוטו (יציאה) צמידות מרקורי (מדוי'ק)

מרקורי עובר למזל שור (!) 60 יופיטר ומרס

ונוס  מזל שור צמידות אורנוס (כניסה)

מרס במזל תאומים  120 יופיטר 150 פלוטו (יציאה)

סטורן במזל דלי 90 אורנוס 

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

הירח ממשיך לנוע במזל סרטן הביתי והמשפחתי, והמעורבות הרגשית שלנו גבוהה מאוד: כשהירח במזל סרטן הצורך בבטחון חזק במיוחד, ומצבי הרוח משתנים במהירות: במלים אחרות, הרבה יציבות מלכתחילה אין כאן.

בנוסף הירח יוצר היום זוית של עימות עם פלוטו היצרי, אלמנט ששם את הדגש על היכולת שלנו להתמודד בהצלחה מול דרישות האגו שלנו או של מישהו אחר, או לחילופין עם אנרגיה כוחנית שמישהו ממול מפעיל, ולהשאר בציר שלנו. זה לא אומר שזה אכן יקרה כך בדיוק, אבל כדאי להיות ערים לאפשרות.

אבל האירוע המשמעותי של היום הזה הוא מעברו של כוכב מרקורי ממזל טלה למזל שור,  ומחר – מעברה של השמש למזל שור, האחרונה בשלישיית הכוכבים שאיכלסה לאחרונה את מזל טלה: ונוס עברה ראשונה למזל שור ביום העצמאות כדי לחגוג עם המנגליסטים, מרקורי עבר סופית אתמול, והיום מצטרפת גם השמש למקבץ הכוכבי הגדול הזה במזל שור.

מה זה אומר בגדול? ראשית – שהתקשורת שלנו משתנה. מרקורי במזל טלה נוטה להיות ילדותי, פזיז, שמח מצד אחד אבל גם עלול להיות אלים בגלל הצורך שלו בסיפוקים מיידיים וכשדברים לא קורים מספיק מהר מבחינתו.

זהו שינוי משמעותי מבחינת כולנו: כעת דרך התקשורת שלנו משתנה מאוד, ואיתה גם היכולת שהדגש עובר משליטתו של כוכב מרס השולט על מזל טלה, אל ונוס השולטת על מזל שור, היפוך מוחלטת מבחינה אנרגטית, מבחינת גישה עוצמה וסגנון פעולה. איך זה יתבטא בשטח? בתקשורת אגרסיבית פחות, ופרקטית יותר. מרקורי עוזר לנו להתמקד במה שחשוב באמת: בעובדות. כל השאר יהיה סקנד בסט, ובמציאות הנפיצה כל כך של חיינו בתקופה זו כולל תחת מזג האויר החמסיני המעצבן הזה – זה בהחלט רצוי…

 

מי בעיקר יושפע לטובה מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, קשת ועקרב.

@

 

הזוית הזו בין מרס לפלוטו משפיעה עלינו גם היום… אוף

@

 

ומה עוד קורה היום בשמים?

 

כוכבים לאוהבים – תחזית אהבה שבועית 

 

 

 

והנה גם התחזית השבועית המקיפה

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 18 לאפריל 21

 

@

 

חדש!   שתי הסדנאות המרתקות שאני עושה בשיתוף רינת בורג, מאמנת אישית ויועצת עסקית.

לייף אסטרו-קואוצ'ינג – סדנה משנת חיים סדנה שמבוססת על מפות הלידה של המשתתפות וטכניקות חדשניות ועוצמתיות שעוזרות להן לממש את הפוטנציאל האישי, רגשית מקצועית וחברתית, ובגדול. אין סדנה כזו כיום בשום מקום. קראו את מה שמשתתפות הסדנה כותבות.

https://rinatburg.ravpage.co.il/astrocoaching

 

 

איך ממנפים את האנרגיה המדהימה של הטלאים לפריצת דרכים חדשות?

על כך – בסדנת הטלאים שלנו – סדנה שבה נפגוש לעומק את מפת הלידה של כל אחת מהמשתתפות, נבין את שפת המפה, ננתח אותה ונסיק מסקנות לגבי התקופה הקרובה, ונסביר איך אפשר לתרגם אותה לעשייה מדויקת וחכמה בשנה הקרובה.

https://rinatburg.ravpage.co.il/tale

 

@  בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי יאיר  טריבלסקי – אסטרולוגיה חכמה. 

כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! (עם היופיטר הזה בדלי בא לי להשקיע..🙂 )

 

@

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

ומה קורה היום למזלות?

שני 19/4

טלה

בית משפחה ואנשים קרובים – המיקוד שלכם ממשיך להיות גם היום בעיקר בהם, טלאים: הירח שוהה בבית המשפחה, וזה קורה דווקא כשזוית המתח בין מרס שליט המזל שלכם לכוכב פלוטו עדיין בסביבה,,,  נסו לא להגיב בכעס כשדברים לא  קורים כפי שרציתם.

שור

את היום הזה כדאי להקדיש, בהמשך לתהליך שהחל אתמול. לניקוי שולחן העבודה מכל מה שהצטבר בו לאחרונה, שוורים. הירח הסרטני עוזר לכם לבצע את כל המשימות באופן יעיל במיוחד, אחרי שתבנו סדר עדיפויות חכם ולו'ז מדויק: תשלומי חשבונות, עירייה, מוסך וכל השאר.

תאומים

השמש שוהה היום בצמידות מדויקת עם מרקורי שליט המזל שלכם במזל טלה, ואתם יכולים להרגיש את העוצמה שלה בחייכם כעת ולהשתמש בה בחכמה, תאומימים. יום מצוין להגדיר באופן מדויק מטרה – ולהשתמש בכוחה של השמש כדי להסתער ולבצע אותה.

סרטן

זהו יום נוסף שבו שוהה לו הירח במזל שלכם, מאפשר לכם להשלים משימות שהתחלתם בהן אתמול, ולרוץ קדימה עם תהליכי צמיחה אישיים. פגישות חשובות – בלייב או בזום – יזמות חדשות והתחלות מעניינות – זה בדיוק הזמן לכל אלה, סרטנונים.

אריה

זהו יום נוסף שבו האריה שלנו צריך לשמור על פאסון, לחכות בשקט בגו'נגל בלי לצוד איזו זברה שהצליחה להמלט מהמנגל של יום העצמאות, ורק מחר לצאת שוב לציד. בינתיים – שבו בשקט, שייפו ציפרניים, ונסו להתעלם מהזוית של השמש שליטת המזל שלכם עם פלוטו שהולכת ונחלשת, או במלים אחרות – נסו לא לריב עם אף אחד על שטויות. בי קול!

בתולה

כוכב מרס עדיין שוהה במזל תאומים המאכלס את בית הקריירה שלכם, ומביא איתו שרידים אחרונים של אמביציה ודרייב לפני שיעלם בסוף השבוע במזל סרטן. נסו לנצל את המומנטום הזה, להתמקד ביזמה אחת שמשמעותית עבורכם – אחת! – ולרוץ איתה כברת דרך, קדימה.

מאזניים

על פניו זה נראה כמו אחד הימים היותר אמביציוזיים של השבוע מבחינתכם, מאזנאים. הירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם ומדגיש את היכולת שלכם לקדם נושאים שחשובים לכם,  לפעול בחכמה מול סמכויות, ולהתמקד ביזמות חדשות ומעניינות: אם לא תתחילו, זה לא  יקרה.. אל תדחו!

עקרב

זוית הפעולה בין פלוטו שליט המזל שלכם לכוכב מרס עדיין בסביבה, ויקח עוד יומיים שלושה עד שתיעלם. אבל זה מצריך מכם זהירות מכסימלית במלים שלכם, ובעיקר בתגובות כשדברים יוצאים משליטה: נסו לא להגיב מהבטן אלא מהראש, לברר שוב ושוב מה  מישהו אמר לפני שאתם מגיבים, ובעיקר – לא לשכוח את החיוך..

קשת

גם השמש וגם מרקורי שוהים עדיין במזל טלה השייך גם הוא ליסוד האש, אלמנט שמדגיש בעיקר את היכולת שלכם להשתמש באש העודפת והאנרגטית הזו ליזמה חדשה ומעניינת בתחילתו של השבוע הזה. חשוב במיוחד עכשיו להזהר בכבישים ובדרכים, קשתים.

 

גדי

דיאלוג – זו מלת המפתח של היום הזה, גדיים. בין אם המדובר בדיאלוג שבינו לבינה, בינכם לבין הבוס או האחראי, דיאלוג עם שותפים – כעת הזמן לעשות זאת באחד על אחד, ובארבע עינים, אם אפשר. זמן לדבר על הכל, לשתף בכנות ובאומץ, ולנקות משקעים.

דלי

ונוס הרגשית הולכת ונכנסת אל תוך צמידות עם אורנוס שליט המזל שלכם, והקרבה הזו עלולה לבלבל אתכם: הדלי רגיל לחיות בבועתו החביבה, ומעורבות רגשית גבוהה מדי עלולה לגרום להחלטות פזיזות ולתוצאות מאכזבות. נסו לשים את הרגש בצד כעת, כשאתם מגיעים להחלטות מעשיות ואובייקטיביות.

דגים

הירח ששוהה במזל סרטן השייך גם הוא ליסוד המים מביא איתו מצב רוח רגשני החביב על הדגיג שלנו, בזמן שונוס הרגשית מאפשרת לקסם האישי שלכם להתבטא בתקשורת ובמלים שלכם. יום מצוין לעמידה מול קהל, לשכנע אחרים בצדקת הדרך שלכם, ובערב – לחיזור דגי עדין אך תקיף…

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן