תחזית יומית – יום ראשון – 18 לאפריל 21

אז..  מה קורה היום בכוכבים?

ראשון   18/4

ירח  בסרטן 90  מרקורי 60 ונוס ואורנוס

שמש במזל טלה 60 יופיטר ומרס 90 פלוטו (יציאה) צמידות מרקורי

מרקורי במזל טלה 60 יופיטר צמידות שמש (יציאה)

ונוס  מזל שור צמידות אורנוס (כניסה)

מרס במזל תאומים  120 יופיטר 60 שמש ומרקורי 150 פלוטו (מדויק!)

סטורן במזל דלי 90 אורנוס  150 פלוטו

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

הירח שוהה היום במזל סרטן, הצד הרגשני הביתי והמשפחתי שלנו נמצא במרכז העניינים, והצורך שלנו לפעול ממקום מוגן ביתי וחמים חזק במיוחד.

זוית פעולה בין הירח למרקורי מראה על צורך לדבר לשתף ובעיקר לפטפט: ביום שכזה, נסו לא לאפשר לסמול טוק שלכם להרוס את התדמית הרצינית שלכם, ולשתף דברים שעדיך להיות דיסקרטי לגביהם.

אבל טוב בלי רע אי אפשר: זוית של מתח בין כוכב מרס האסרטיבי לבין פלוטו היצרי – זוית של 135 מעלות – מגיעה היום לדיוקה,  ויש לא מעט מתח באויר, בעיקר בין הצד שלנו שרוצה לפעול ולעשות, לבין הצד הכוחני והיצרי שרוצה לעשות הכל בדרך שלו, או שאת הצד הזה אנחנו חווים דרך מישהו אחר שמנסה להכתיב לנו מהלכים – כך לפחות נדמה לנו – והאגו שלנו מגיב בהתאם.

ואכן, יש לא מעט אגו באוויר עכשיו, והוא מגיע גם מזוית הפעולה בין השמש לפלוטו שהתחילה בשישי וממשיכה גם היום אם כי בצורה מוחלשת יותר: כעת חשוב לפעול באופן מבוקר ובשליטה ולא לקבל החלטות פזיזות. מהלכים שאנחנו עושים היום עלולים לקבל פרשנויות מוטעות מול סמכויות, וכדאי להזהר ולכן לפעול מתוך שליטה בלי לאפשר לדברים להתרחש באופן מקרי: חישבו היטב היום על מה שאתם אומרים ועושים, ואם אפשר – אפילו רגע לפני כן..

אלה הזויות שבהן חשוב להתמקד היום: כל השאר, כולל ובעיקר הצמידות העתידית של ונוס עם אורנוס, יכול לחכות.

 

וככה זה נראה היום במפת השמים (וגם ישפיע מחר, אגב)

 

@

 

ומה עוד קורה היום בשמים?

 

כוכבים לאוהבים – תחזית אהבה שבועית 

 

 

 

והנה גם התחזית השבועית המקיפה

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 18 לאפריל 21

 

@

 

חדש!   שתי הסדנאות המרתקות שאני עושה בשיתוף רינת בורג, מאמנת אישית ויועצת עסקית.

לייף אסטרו-קואוצ'ינג – סדנה משנת חיים סדנה שמבוססת על מפות הלידה של המשתתפות וטכניקות חדשניות ועוצמתיות שעוזרות להן לממש את הפוטנציאל האישי, רגשית מקצועית וחברתית, ובגדול. אין סדנה כזו כיום בשום מקום. קראו את מה שמשתתפות הסדנה כותבות.

https://rinatburg.ravpage.co.il/astrocoaching

 

 

איך ממנפים את האנרגיה המדהימה של הטלאים לפריצת דרכים חדשות?

על כך – בסדנת הטלאים שלנו – סדנה שבה נפגוש לעומק את מפת הלידה של כל אחת מהמשתתפות, נבין את שפת המפה, ננתח אותה ונסיק מסקנות לגבי התקופה הקרובה, ונסביר איך אפשר לתרגם אותה לעשייה מדויקת וחכמה בשנה הקרובה.

https://rinatburg.ravpage.co.il/tale

 

@  בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי יאיר  טריבלסקי – אסטרולוגיה חכמה. 

כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! (עם היופיטר הזה בדלי בא לי להשקיע..🙂 )

 

@

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

ומה קורה היום למזלות?

טלה

השבוע נפתח באופן מתוח במיוחד: מרס שליט המזל שלכם יוצר זוית מתח מדויקת עם פלוטו היצרי, והיום הזה מועד לדרמות פתאומיות ולכעסים שמגיעים בלי אזהרה מוקדמת. מה עושים? נזהרים, הולכים על בהונות, ובעיקר מתאפקים..

שור

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה ב..מזל שלכם בתחילת השבוע וגם בהמשכו. וגם בשבוע הבא. את פרק הזמן הזה כדאי לנצל כדי להעמיק קשרים ויחסים, ובעיקר לאפשר לצד הרומנטי שלכם להתבטא.. פתחו את הלב, שוורים, לפחות עד יום רביעי.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם יוצר היום זוית מתח מדויקת עם פלוטו היצרי. מה שאומר שהיום הזה – בעיקר ביום הזה וגם מחר – כדאי לשמור על איפוק בתגובות שלכם, שליטה במלים שלכם, והמנעות ככל האפשר מעימותים וויכוחים: אלה עלולים במהירות להסלים, וחבל..

סרטן

נראה שדווקא אתם פותחים את השבוע הזה ברגל ימין, סרטנונים: הירח שוהה במזל שלכם, הקסם האישי שלכם במיטבו, וזהו זמן מצוין לפתוח את השבוע במסע של יזמות והתחלות חדשות שחיכו כמה ימים, סרטנונים: קדימה!

אריה

יש לא מעט תכניות לפתיחת השבוע הזה, אריות, אבל שהותו של הירח במזל סרטן מדגיש את הצורך שלכם לא לפעול בעוצמה בעולם, אלא להוריד הילוך, ולפעול בעיקר מאחורי הקלעים, אריות. ולגבי האקשן? חכו למחרתיים. סבלנות.

בתולה

את היום הזה כדאי להקדיש לדיאלוג שלכם עם מוסדות וארגונים בחייכם. כעת הזמן להתפנות לכל מה שעצר וחיכה שהחגים יסתיימו סופית, וזה כולל גם תשלומי חשבונות סידורים מסוגים שונים ושיחות מקצועיות. הגיע הזמן להשקיע בדיאלוג שלכם עם העולם.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה כעת במזל שור ומכריחה אתכם לרדת מעולמכם השכלתני אל הקרקע שדורשת התייחסות מעמיקה יותר. ונוס מתחילה להתקרב לכוכב אורנוס התזזיתי, ובימים הקרובים הצורך שלכם בספייס וחופש אישי ילך ויגבר.

עקרב

זוית של מתח מדויקת בין כוכב מרס לפלוטו שליט המזל שלכם מכתיבה יום לחוץ ומתוח, כשהפתיל שלכם קצר במיוחד. חשוב לא להתפרץ או להסיק מסקנות מהירות מדי לפני שמבררים מה בדיוק קורה ומי נגד מי. זמן מצוין להעלות בשיחות עומק את מה שמפריע לכם באמת.

קשת

האנרגיה של מזל סרטן המופנם הפוכה מהאנרגיה הקשתית המוחצנת הזקוקה לפתיחות ואקשן, ולכן אתם עלולים לפגוש ביום הזה סתירות וקונפליקטים בין הצורך לפעול בעולם והרצון להתכנס פנימה. גלו סבלנות כלפי אנשים קרובים שחושבים אחרת.

גדי

הירח שוהה היום בבית הזוגיות והיחסים שלכם, וממליץ על הקשבה רבה יותר לפרטנרים שלכם, ולבן או בת הזוג. זהו גם זמן טוב למצוא לכם שותף מקצועי לרעיון או לדרך, או מישהו לערוך איתו סיעור מוחות בקשר לרעיון שיש לכם, או גישה קצת אחרת.

דלי

ונוס הרגשית מתחילה היום להתקרב לאורנוס שליט המזל שלכם, והצמידות הזו תגיעה לשיאה ביום חמישי. המעורבות הרגשית הולכת וגדלה,  ואיתה גם הצורך להגיב ממקום רגשני ללא פרופורציות לכל מלה או גרוי שלא במקום. זמן מצוין לבדק בית בכל מה שקשור ליחסים הקרובים שלכם.

דגים

הירח שוהה היום ומחר במזל סרטן השייך גם הוא ליסוד המים, כמו הדגים. זה מביא איתו תחושה נינוחה  ויכולת זרימה קלילה.  ונוס ששוהה בבית התקשורת שלכם מרככת את המלים שלכם, והופכת אתכם לרגשניים ורומנטיים.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן