תחזית יומית – יום שלישי 20 לאפריל 21: השמש עוברת למזל שור, אבל הלחץ ממשיך…

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שלישי 20/4

ירח  באריה 90 שמש ומרקורי וונוס 180 פלוטו

שמש עוברת למזל שור (!) 60 יופיטר ומרס 90 פלוטו (יציאה) צמידות מרקורי (יציאה)

מרקורי במזל שור 60 יופיטר ומרס צמידות ונוס (כניסה)

ונוס  מזל שור צמידות אורנוס (כניסה) 90 סטורן (כניסה)

מרס במזל תאומים  120 יופיטר 150 פלוטו (יציאה)

סטורן במזל דלי 90 אורנוס 

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

את הסרטון על מעבר השמש למזל שור העליתי כבר אתמול, אבל הכנתי אוֹתו בעצם להיום: השמש עוברת למזל שור, ואמורה להתחיל להרגיע את הרוחות שעדיין סוערות לא מעט, בגלל זוית המתח בין כוכב מרס לפלוטו היצרי והכוחני.

אתמול חזינו לעומת זאת במעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל שור.

בגלל הזוית של מרס ופלוטו, וגם בגלל קרבתה של ונוס לאורנוס – מעלה וחצי – זה היה אחד המעברים הקשים של מרקורי ממזל למזל שאני זוכר: ניתוקים אינסופיים באינטרנט, אי הבנות מסוגים שונים, קצרים בתקשורת, כעסים פתאומיים – מה לא היה כאן, ובעצם זה נמשך בעיקרון פה ושם גם עכשיו.

מחר אנתח את הצמידות הזו בין ונוס לאורנוס קצת יותר לעומק, אבל כבר עכשיו אפשר לראות את הצורך לשים דברים על השולחן באופן ברור כמו גם לקבוע גבולות באופן מדויק, כי צמידות שכזו בוחנת בדיוק אותם שוב ושוב, תוך שהיא עלולה גם להביא איתה את הצורך בניתוק אם דברים אכן יצאו משליטה, אלמנט שפה ושם אכן קורה.

 גם לזוית פעולה עם סטורן הנוקשה, זוית מכבידה מאוד כלכלית, למשל, ולא פלא שדווקא עכשיו התברר היקף החובות של ישראל שעלה בתקופת הקורונה לטריליוני דולרים בגלל היקף ההלוואות העצום שנלקח (המצב היה גרוע מאוד עוד לפני הקורונה אגב) ותחושת הכובד הזו ביחד עם תחושת חוסר היציבות שמגיעה בגלל הצמידות המתחזקת של ונוס עם אורנוס, קצת מגמדות את מעברה של השמש למזל שור השייך ליסוד האדמה, והיציבות והרומנטיקה שהיא אמורה להביא איתה..

זוית המתח בין מרס לפלוטו ביציאה, לשמחתנו. מחר נתחיל להרגיש את עוצמת הצמידות של ונוס עם אורנוס עד סוף השבוע לפחות. ואם נוסיף לכך את החמסינים המתחזקים..

ולמרות כל אלה, מקבץ הכוכבים הזה במזל שור יוכיח את עצמו, אם כי בשבוע הבא. עוד קצת סבלנות, ונרגיש זאת.

אורך רוח, חברים.. עוד מעט קט. 😊

אגב, אתמול ערכנו את סדנת בנות מזל טלה האחרונה שלנו, והיה מסעיר ומרתק… כבר מתחילים בהכנות לסדנת בנות מזל שור. בקרוב.

 

 

 

ומה עוד קורה היום בשמים?

 

כוכבים לאוהבים – תחזית אהבה שבועית 

 

 

 

והנה גם התחזית השבועית המקיפה

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 18 לאפריל 21

 

@

 

@  בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי יאיר  טריבלסקי – אסטרולוגיה חכמה. 

כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! (עם היופיטר הזה בדלי בא לי להשקיע..🙂 )

 

@

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

ומה קורה היום למזלות?

שלישי 20/4

טלה

הירח שוהה במזל אריה השייך גם הוא ליסוד האש, והדגש כעת הוא על הביטוי האישי שלכם, טלאים. מעברם של השמש ומרקורי למזל שור מדגיש את הצורך בהשקעת מחשבה בנושאי חומר וכספים.

שור

מזלטוף, שוורים! גם השמש וגם מרקורי כוכב התקשורת עוברים היום למזל שלכם, ומשדרגים מיידים את היכולת שלכם להתמקד גם בעשייה ויזמה וגם ביזמות תקשורתיות מסוגים שונים. זמן טוב לתרגם את הצורך בעשייה למלים, ואת המלים – לפעולות.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עובר היום למזל שור ממזל טלה והתקשורת שלכם עוברת שינוי: כעת נעלמים הריגוש וההתלהבות, ומופיע הצורך בעובדות בשטח, ובתרגום ההתלהבות של החודש הקודם לעשייה פרופר. היו כאן ועכשיו, תאומימים.

סרטן

נושאי חומר וכספים עולים היום על הפרק, ומחייבים אתכם לפעול באופן מדויק וחכם, שכולל בעיקר התבוננות עומק בנעשה בחשבון הבנק שלכם. זהו זמן לתכניות כלכליות ארוכות טווח, סרטנונים: בטחון היא מלת המפתח, ולטווח ארוך.

אריה

אחרי יומיים שבהם לא ממש הייתם במיטבכם עובר הירח למזל שלכם, ומאפשר לכם לפעול באופן חכם מדויק ומאפשר. יום מצוין לפגישות לא מעט כדי שתחליטו לנסות ולממש אותן. אל תדחו. אריות.

בתולה

יש לא מעט תכניות ליום הזה, בתולות, אבל הבוטום ליין עכשיו הוא – סבלנות, והרבה ממנה. הירח הזה במזל אריה עושה הרבה רעש וצלצולים, וזה הזמן להתכנס מעט, להתבונן בדברים מקרוב, אבל לחכות עם הפעולה למחרתיים. מוכנים?

מאזניים

חברים מכרים ידידים וקרובים – נראה שהיום הזה מדגיש בעיקר את קשרים איתם, מאזנאים. ונוס שליטת המזל שלכם שבמזל שור מתקרבת מאוד לאורנוס התזזיתי, והלחצים הולכים ומתגברים. אל תנתקו קשרים.

עקרב

נראה שאתם הם אלה שנמצאים היום באור הזרקורים, עקרבים. הירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם ומאפשר לכם להקרין נוכחות ועוצמה, לשלוט במה שקורה, ולקדם בדיוק את מה שבאמת חשוב לכם. אל תהססו.

קשת

פתיחות לרעיונות חדשים, גישה חדשה ומאפשרת, חשיבה לטווח ארוך – את כל אלה מאפשר היום הירח שגם הוא נמצא ביסוד האש, במזל אריה. זהו זמן טוב לראות את כל התמונה, להבין בדיוק  היכן אתם נמצאים בה, לתכנן – ולפעול בהתאם.

גדי

הירח ששוהה היום במזל אריה הוא לא ממש כוס התה החביבה על הגדי. זהו יום שבו כדאי ורצוי להזהר ולהמנע מעימותים מסוגים שונים, ממאבקי כוח, ובעיקר מלקיחה מיותרת של סיכונים מכל סוג שהוא. איפוק ושליטה – מלות המפתח של היום.

דלי

שהותו של הירח מול המזל שלכם מדגישה היום את היכולת שלכם להשקיע קצת יותר במערכות היחסים ובזוגיות שלכם. אבל כדאי ל הכעיס דווקא עכשיו מתחילה ונוס להצמד לאורנוס התזזיתי שליט המזל שלכם… נסו לא לריב וגלו סבלנות וסובלנות גם כשהלחץ מִתחזק.

דגים

משימות ומטלות – אלה המלים שמפעילות בעוצמה את היום הזה, דגיגים. הירח שוהה לו בבית העבודה והמקצוע שלכם ושם את הדגש על הצורך להשקיע קצת יותר במה שחשוב וחיוני היום. יום מצוין להשקעה בבריאות שלכם, כשהמדובר באכילה נכונה, פעילות ספורטיבית, והורדת צמיגים לקראת הקיץ..

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן