תחזית יומית – יום רביעי 10 ליוני 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי 10/6

ירח בדלי 120 שמש

שמש במזל תאומים 90 מרס (יציאה)

מרקורי במזל סרטן . 60 אורנוס

ונוס  בהילוך אחורי במזל תאומים .

מרס במזל דגים צמידות נפטון (כניסה)

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

הירח פותח את היום הזה כשהוא במזל דלי עם זוית אחת: זוית הרמונית לשמש. מכיון שזו אינה זוית פעולה, יש מצב שהכל יקרה היום בהרמוניה יחסית – יחסית, לא לקפוץ – מה שאומר באיטיות יחסית. אני למשל עייף עוד מהבוקר, ונראה שגם המחשב התעייף: הוא מפהק מולי: עוד פעם הורוסקופ? שתוק ותמשיך להקליד, בוזו.

נראה שהבינה המלאכותית הזו גרמה גם לכל הכלים האלה לתפוס תחת בקורונה טיים. מאז שזום נכנס לתמונה הוא מתנפח לי מגאווה על השולחן כמו איזה פודל שעבר תספורת: אז עם מי נדבר היום?

אבל האמת שהיום הזה באמת מעייף אותי במיוחד. אני זקוק לאיזה זוית פעולה עסיסית שתגרום לי להזיז משהו, להפעיל משהו, לכעוס על מישהו, אבל רק על עצמי ועל האיטיות שלי ושל היום הזה יש לי לכעוס, וזה לא נחשב..

לפחות מרס עוד בזוית לשמש לא מאכזב, אבל גם הוא כבר מתחיל להראות סימני התפוגגות מהזוית הזו, וונוס בהילוך אחורי לא עושה זויות עם שום כוכב: למה את זזה אחורנית, כפרה? ככה, טוב לך? לא עניינך. כן, גם ונוס מתחצפת בזויות הרמוניות, אבל לפחות בזמן שכזה אפשר לשלם חשבונות ולקבל יחסית מהר את המוקדנית בחברת הביטוח או בחברת כרטיסי האשראי.. לראות רק את החיובי, אני משנן לעצמי. אך ורק.

אז מה עושים עם כל ההרמוניה היחסית הזו? מרקורי כוכב התקשורת למשל במזל סרטן, ובזוית פרקטית לאורנוס. שום ניתוקים, שום טריקות טלפון, שום היעלבויות.. הלו, אתה במזל סרטן הרגיש-רגיש, זוכר? תן קצת אקשן, איזו דרמה..

לאלא, הדרמות מגיעות מכיוון אחר. דווקא ממרס, מעניין. הוא ממשיך לנוע במזל דגים הרופס משהו, ומתנכנך לו שם מתחת לכל המים האלה שהדגים שטים בהם.. מה למרס  ולמזל דגים? זה אולי אחד המקומות שממש רע לו שם, והוא גם מבטא את זה בסוג של קוטריות ממורמרת מתחת לשפם, מיימיים לו שם, ומדי פעם קופץ כשמשהו מרגיז אותו, ואז אנחנו נכנסים לאיזו דרמה זמנית.

כן, מרס הוא זה שיוצר את מצבי הרוח המשתנים עכשיו, את נפילות האנרגיה, את הצורך לבהות במקום ללטוש, להתפוגג במקום להעצים, ואת הרצון הקורבני הזה פשוט לתפוס איזו פינה ולעצום עינים, או לסגור את הלב הרגיש מדי. זה בגללו! איפה מרס הערס שהכרתי? אני זקוק לאנרגיה שלו עכשיו! מרסיייי!

דבר ללאמפה. יום דגיגי שט  ועובר לו. למעלה השמים כחולים, והחום שקודם הסתתר שב ומציף את כל מי שלא הולך עכשיו לבריכה, או לים, או סתם עושה מקלחת. אבל העייפות הזו.. אוף.

השמש וונוס במזל תאומים ממשיכות לייצר מלים, רק הבעייה שהן לא עקביות: האחת הולכת קדימה, והשניה אחורנית… לך תמצא שתי נשים עם דעה אחת וקו אחד של מחשבה כשאתה בסך הכל מבקש קצת קרקע מתחת לרגלים וקצת אנרגיה להפעיל אותן, ולא רק מלים שניתזות בשמחה מהמקלדת… תיכף הן גם יתחילו לריב, כי ונוס בהילוך אחורי היא ממש קלעפטע ואז בכלל…

אין ברירה. זה מה יש. תיכף אסגור את המחשב, אבהה שוב בירוק שמעבר לחלון, ואחכה שיגיע הזמן לקחת את הילדים מהגן.

והנה התמונה שממלאת את הפריים: אסטרולוג עגום יושב מול מחשבו הבוגדני ומחכה לאיזה צונמי של אנרגיה שיבוא ויציף ויסחוף אותו.. רעיון,  מישהו?

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מפת זום אין ומפת זומולדת – עד סוף השבוע –  ה 30 למאי – ב מחיר קורונה – 400 ש'ח בלבד!

 0524215559  או  [email protected]   

 

אז.. יומקסים!

מיאיר  🙂

 

@

 

ומה קורה היום במזלות?

רביעי 10/6

טלה

זהו יום נוסף שבו הירח שוהה במזל דלי החברותי, והטלה שלנו מתגלה כחביב למדי, למרות שגם זועף ואגרסיבי כי מרס שליט המזל שלכם עדיין בזוית לשמש… זמן מצוין להכיר אנשים חדשים, ולהרחיב את המעגל החברתי.

שור

אמביציה ודרייב – אלה מלות המפתח של היום הזה מבחינתכם, שוורים. הירח ממשיך לנוע בבית הקריירה והתדמית שלכם, לפתוח דלתות מעניינות ולהביא איתו הזדמנויות לפעולה, אולם הילוכה האחורי של ונוס עדיין איננו מבטיח תוצאות. גלו סבלנות.

תאומים

השמש ממשיכה לחגוג לכם יומולדת במזל תאומים ונעה קדימה, בעוד ונוס שוהה גם היא במזל שלכם אבל..נעה בהילוך אחורי. הצירוףה זה עלול קצת לבלבל, ולכן כדאי להזהר כעת מיזמות חדשות: התמקדו בלהזיז קדימה את הישנות.

סרטן

זהו יום נוסף שמצריך מכם הרבה סבלנות ואורך רוח, ובעיקר – תנועה ופעילות זהירה, סרטנונים. כעת הזמן לנוע עקב בצד אגודל, וכמו אתמול – לא לקחת סיכונים מיותרים, והיום המדובר בסיכונים בכבישים ובדרכים, סרטנונים. בי קול!

אריה

השמש שליטת המזל שלכם עדיין שוהה תחת השפעת הזוית עם כוכב מרס שמביאה איתה עצבנות וחוסר שקט, ולכן חשוב היום לא לכעוס בכל מחיר, אלא לחפש את המכנה המשותף בכל נושא. שעות הערב יתאימו לשיחות עומק עד השעות הקטנות.

בתולה

התחום המקצועי דורש היום השקעה מיוחדת, אבל לא רק הוא: גם כל מה שקשור לנושא הבריאותי מודגש היום, בתולות. זהו זמן טוב להחלטות הקשורות לדיאטה, לאכילה נכונה, ולמינון גבוה יותר של פעילות ספורטיבית. קדימה!

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל תאומים, זה נכון, אבל המצאותו של מרקורי כוכב התקשורת במזל סרטן מדגישה את היכולת שלכם לעשות מהלכים חכמים בנושאי קריירה. זמן טוב לעמידה בפני קהל, מאזנאים.

עקרב

הירח הדליי מביא איתו עוד יום שבו אתם זקוקים לטאץ' משפחתי עדין, למלה טובה, לשניצל ופירה ולתחושת הביתיות החמימה המוכרת. זהו יום טוב למסע קניות גדול לבית ולמשפחה, ובשעות הערב – לארוחה משפחתית מקרבת לבבות.

קשת

הילוכה האחורי של ונוס הרגשית במזל תאומים המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם מאפשר לכם עכשיו לבחון לעומק את הדיאלוג הזוגי בחייכם ואת הצורך להשקיע קצת יותר בפרטנרים שלכם. זמן טוב לשיחות עם אקס או אקסית מיתולוגיים מהעבר.

גדי

נושאי חומר וכספים ממשיכים לעמוד על הפרק גם עכשיו. זהו זמן לקניות גדולות שחיכו זמן רב, ולהחלטות ארוכות טווח בנושאי עבודה השקעות ועסקים. מרקורי בבית הזוגיות והיחסים מביא איתו שיחות עומק זוגיות, ודיאלוג פורה עם שותפים.

דלי

כוכב מרס שוהה כעת בבית החומר והכספים שלכם, ועלול לגרום לכם להוציא יותר כספים כעת ממה שתכננתם. חשוב במיוחד בימים כאלה להשאיר את כרטיס האשראי בבית או לתת אותו לחבר טוב או לבת הזוג כשאתם יוצאים לקניות. לא לבזבז!

דגים

כוכב מרס ששוהה במזל שלכם מביא איתו הרבה מרץ ואנרגיה לעשייה, אבל הצמידות המתקרבת שלו לנפטון שליט המזל שלכם עלולה לעורר אי שקט ודרמות קטנות שעלולות בקלות להפוך לסערות גדולות. שמרו על איזון, ואל תאפשרו למרס לקלקל לכם יחסים יפים.

ובינתיים, שארית יומקסים

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן