תחזית יומית – יום רביעי – 30 ליוני 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי  30/6

ירח בדגים צמידות נפטון 90 מרקורי

שמש במזל סרטן 120 יופיטר 60 אורנוס

מרקורי במזל תאומים 120 סטורן

ונוס במזל אריה 150 יופיטר (יציאה)

מרס במזל אריה 90 אורנוס (כניסה) 180 סטורן (כניסה)

סטורן במזל דלי בהילוך אחורי 90 אורנוס (יציאה)

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

 

יום מוזר לפנינו: הירח הזה במזל דגים בצמידות לנפטון לא ממש תורם למצבי הרוח של כולנו, שעולים ויורדים ויוצרים סוג של נדנדה רגשית חסרת יציבות.

אם נוסיף לזה גם את החום המעצבן, אפשר להבין שאנחנו זקוקים היום לכל טיפה אפשרית של ריכוז ומיקוד שנצליח לסחוט מהשמש במזל סרטן בזויות שלה ליופיטר ולאורנוס, ולצלוח את היום הזה איכשהו:  מחר הירח יהיה כבר במזל טלה, ויש בהחלט מצב של עלייה באנרגיה ובמצב הרוח.

אבל בינתיים – מה נעשה? מה שבטוח – יום מעשי זה לא: נתמקד רק במה שקשור לדמיון יצירתיות והשראה.

הנה כבר שיר שכתבתי הבוקר לגן של מיה שבו ביקשו לדבר על חזקות שלה:

יש לה מלה טובה לכל הורה וילד

סקרנית בלי גבולות, סיפורים מספרת

מציירת נפלא, רקדנית מעולה,

ולאמא תמיד היא עוזרת

ומה קורה כשרוצים משהו מעשי יותר? מעשי – זה מחר ועדיף בשבוע הבא.

ועוד לא דיברתי על ונוס ומרס במזל אריה, ומרקורי שהירח יוצר איתו זוית…

 

על כל אלה ועוד כמה דיברתי וחפרתי כאן, במפת הכוכבים של היום הזה

 

@

 

תחזית האהבה של הכוכבים השבוע

 

@

התחזית השבועית הכללית של השבוע  27/6:

 

@

 ניתוח מפת אירוע : לפיד מתקשר לנשיא המדינה ב 11.30 ואומר לו: יכול אני… במחשבה שניה החלטתי לקרוא למהלך הזה – ממשלה באולטראסאונד.

 

 

 

@

 

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

ומה קורה למזלות?

רביעי 30/6

טלה

לא ממש היום שלכם, טלאים: הירח שוהה לו מאחורי הקלעים במזל דגים, וזהו זמן להוריד הילוך, להיות קצת לבד, ואת היזמות והתכניות שלכם – לדחות למחר, או מחרתיים.

שור

הצד החברתי שלכם פעיל היום במיוחד. זהו זמן טוב להשקיע קצת יותר בדיאלוג עם מוסדות וארגונים בחייכם. זמן לקדם רעיונות ויזמות שיש לכם, ולעמוד בהצלחה מול קהל.

תאומים

זהו יום נוסף שבהם אתם נמצאים באור הזרקורים, תאומימים, והירח שוהה בבית הקריירה שלכם. העובדה הזו והילוכו של מרקורי שתופס תאוצה, מאפשרים יזמות חדשות ומעניינות.

סרטן

הירח שוהה היום במזל דגים השייך גם הוא ליסוד המים, אלמנט שמדגיש את הצורך לגלות פתיחות לרעיונות חדשים ולגישה שונה ומעניינת. יום מצוין לחשיבה מחוץ לקופסה.

אריה

היום הזה כדאי לפעול בזהירות מכסימלית, אריות, ולהזהר מאוד בהחלטות שלכם. מיקומו של הירח במזל דגים מדגיש את הצורך שלא לקחת היום סיכונים מיותרים. החלטות חשובות – דחו למחר.

בתולה

הירח שוהה יום נוסף בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ועוזר למי מכם שמעוניין לשפר דיאלוג עם הפרטנרים שלכם, ולהיות שם עבור בן או בת הזוג שלכם. אם הלב הבתולי הביקורתי פנוי – צאו לדייט..

מאזניים

אחריות ומחוייבות – אלה מלות המפתח של היום הזה, מאזנאים. הירח הדגי מדגיש את הצורך להשקיע קצת יותר מחשבה בתחום המקצועי, ובכל מה שקשור למטלות המעשיות שלכם. יום מצוין לקניות גדולות.

עקרב

זהו יום לריגושים, עקרבים, ולכל מה שגורם לכם לחוש השראה ותשוקה – אלה מלות המפתח של היום הזה. זמן מצוין לראות את כל התמונה, ולחשוב כמה צעדים קדימה.

קשת

זוית של מתח בין יופיטר שליט המזל שלכם לבין ונוס הרגשית עלולה לגרום למעורבות רגשית גבוהה מדי דווקא בהחלטות מעשיות ומקצועיות. נסו לשים את הרגש בצד כשאתם מתייחסים לעובדות.

גדי

השמש שוהה בבית הזוגיות והיחסים שלכם, אבל הדגש היום הוא בעיקר על שותפים ובני ברית, גדיים. כעת הזמן לפעול בשתוף אחרים, ולא להתעקש על דרך סוליסטית אישית. בערב – בילוי בשנים.

דלי

נושאי חומר וכספים ממשיכים להעסיק אתכם גם היום, ואולי זה הזמן לעשות אחת ולתמיד סדר בנעשה בחשבון הבנק, לשנות סדרי עדיפויות אם צריך, ולצאת למסע קניות קטן אך חכם לבית למשפחה ו..לעצמכם.

דגים

צמידות בין הירח ששוהה במזל שלכם לבין נפטון עלולה לגרום לערפול ובלבול, והרגש תופס את מקום ההגיון. התמקדו בפרטים הקטנים, ואת הרגש נסו לתעל לגישה יצירתית ולהיכרות עם אנשים חדשים.

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן