תחזית יומית – יום שלישי 25 למאי 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שלישי 25/5

ירח  בעקרב 90 סטורן 120 מרס ונפטון (משולש)

שמש במזל תאומים 90 יופיטר (יציאה) 120 פלוטו

מרקורי במזל תאומים 90 נפטון (יציאה)

ונוס  במזל תאומים 120 סטורן 90 נפטון (כניסה)

מרס במזל סרטן 60 אורנוס 120 נפטון

סטורן במזל דלי 90 אורנוס  (כניסה)

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

ראשית – הודעה: לכל מי שנעזר בי ביומיום שלו – מהשבוע שכבר התחלתי להעלות את הסרטונים היומיים והשבועיים בלילה, כך שאם תעשו מינוי לערוץ שלי אתם יכולים להתעורר כבר על הבוקר ולראות מה צופן היום.. זה חינם ויהיה לכם נוח יותר. את התחזית היומית הכתובה אני מעלה בסביבות הצהריים והיא מביאה איתה תמונת מצב רחבה יותר ופירוט לכל מזל..

הנה כאן הלינק לערוץ האסטרולוגיה הישראלי שלי

ולגבי היום: אז.. הנה יום נוסף של ירח מעצבן במזל עקרב שגם חוטף זוית פעולה מסטורן.. הצירוף הגרוע הזה יכול לגרום לנו גם לחטוף צעקות, גם לגרום לתחושת תסכול כי לא מגיע לנו, וגם אשמה כי לא ענינו או שכן ענינו אבל בווייב קטלני והרסנו את הקשר.. שלאק!

טוב, סטורן זה סטורן, אבל גם אם מתנצלים – תחת זוית שכזו קשה להתפייס או לבקש סליחה, אבל אחרי הצהריים…  זו כבר אופרה אחרת: המשולש ההרמוני של הירח עם מרס ונפטון עדיין בסביבתו, אבל אם סטורן חובט שום משולש לא ממש יציל אותנו מתחושות של כובד ותסכול.

אבל.. לפעמים דווקא תחושות שכאלה גורמות לנו לקום ולעשות מעשה: פשוט אין ברירה, וחייבים לפוגג את הכובד.

לי למשל היה ממש בוקר כבד עם כמה פלונטרים שאני בפזיזותי יצרתי, אבל ישבתי והצלחתי תוך כדי אקרובטיקה מחשבתית רבת פעלולים ליצור דרכי מילוט מחדר הבריחה המנטלי הזה ששוכן לי בירכתי המוח.

 ואז – שתי כוסות קפה במרווח של רבע שעה זו מזו, הוציאו אותי מזה סופית: עכשיו נשאר רק לחכות לתשובות להצעות שלי, ולראות אם באמת הצלחתי לברוא מציאות חדשה, או שנכנסתי בטעות לתוך מסדרון של מציאות מדומה ורבודה (אף פעם לא הבנתי מה זה הרבודה הזו, אבל זה נשמע מעניין שזה מגיע אחרי מדומה) ובעצם שיחקתי עם עצמי בנדמה לי: שום דבר לא באמת השתנה, חוץ מהסתכלות מזוית אחרת על מצב קיים. באסה.

כן, שבוע שכזה.. מחר, כשהירח יעבור למזל קשת, יחזור חלק מהאנרגיה השמחה וההרפתקנית של המזל הזה, אבל אז מרקורי ימשיך להאט ונפטון יכנס לזוית עם ונוס.. אין, אין טוב בלי רע.

בחיים כמו בכוכבים.

וככה זה נראה במפת השמים של היום הזה

 

@

 

ואיך נראית תחזית האהבה של השבוע במפת השמים?

 

 

@

 

וכך נראית מפת הכוכבים של התחזית השבועית  

 

@

 

ומבט נוסף על ניתוח ההסכם עם החמאס והשלכותיו 

 

@

 

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

ומה קורה היום למזלות?

שלישי 25/5

טלה

ירח עקרבי הוא לא מקום נחמד לטלה, ואפילו קצת כוחני. נסו לגלות איפוק ולא לריב עם הסביבה כשדברים יוצאים משליטה. החשוב ביותר – לא לקחת היום סיכונים מכל סוג

שור

דיאלוג – זו מלת המפתח של היום הזה, שוורים. הירח שוהה לו בבית הזוגיות והיחסים שלכם ומדגיש את כל מה שקשור לדיאלוג שבינו לבינה: יום לשדרג תקשורת זוגית ובעיקר להקשיב.

תאומים

התחום המקצועי מצריך היום סבלנות מיוחדת מצדכם כשהירח שוהה לו בבית העבודה. אולם מרקורי שליט המזל שלכם מתחיל היום להאט את הקצב – גלו סבלנות כשדברים בקושי זזים…

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה היום בבית הרומנטיקה והביטוי האישי, ולסרטנון שלנו חשוב במיוחד לא רק להביע את דעתו, אלא שגם יקשיבו לו. זוית עימות מול אורנוס עלולה לגרום לקצרים בתקשורת: אל תנתקו קשרים.

אריה

בית ומשפחה – אלה הנושאים בהם אתם צריכים להתמקד היום, אריות. הירח העקרבי מעיר את הצד המשפחתי אצל האריה, ורק חשוב לא לריב עם בני הבית כשהם מתעקשים לעשות הכל בדרכם…

בתולה

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה כשהירח שוהה במזל עקרב המאכלס את בית התקשורת שלכם, בתולות. תקשורת חכמה ובונה יכולה להביא איתה היום כמה בונוסים מפתיעים, ולכן חשוב דווקא היום להתאפק עם הציניות ולהיות קשובים רוב קשב למי שנמצא לידכם או מולכם.

מאזניים

נושאי חומר וכספים על הפרק, מאזנאים: זהו זמן טוב להגדיר לעצמכם זמן ומקום, ולפעול בעיקר היום לפי לוז מדויק כדי להתגבר על השפעת נפטון על ונוס שליטת המזל שלכם… שימו לב לפרטים הקטנים – הם הבעייתיים היום.

עקרב

אחרי יומיים שבהם לא הייתם במיטבכם זה בדיוק הזמן לקחת יזמות חדשות ולהתחיל לתפעל מחדש את המנוע העקרבי המוכר. פגישות חשובות ושיחות משמעותיות זה הזמן.

קשת

לא ממש היום הטוב שלכם קשתים על כל המשתמע. הירח שוהה לו היום במזל עקרב ומדגיש את כל מה שקשור ליכולת שלכם לפעול בעיקר מאחורי הקלעים ולא בקדמת הבמה. סבלנות..

גדי

זוית פעולה לא קלה היום בין הירח לבין סטורן שליט המזל שלכם עלולה לגרום לכם לתחושות של כובד ובדידות. לפעמים אתם אכן לבד במערכה אבל זו בדרך כלל הבחירה שלכם: נסו להיות היום הכי טובים שאפשר.

דלי

זוית של עימות בין הירח לאורנוס שליט המזל שלכם עלולה לגרום לעצבנות וחוסר שקט, ואולי משום כך מומלץ דווקא היום להוריד הלוך, להיות קצת לבד ולעשות קצת ספורט כדי לשחרר לחצים ומתחים. בערב – בילוי סולידי.

דגים

היום הזה דורש מכם פתיחות מכסימלית לרעיונות חדשים וגישה מקורית ומעניינת כדי שבאמת תוכלו לשתף אחרים במה שעובר עליכם ואולי גם למצוא לכם שתופי פעולה לעשייה מעניינת. יזמה דגיגים, ועכשיו.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן