תחזית יומית – יום רביעי – 26 למאי 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי  26/5

ירח  בקשת 180 שמש 90 יופיטר

שמש במזל תאומים 90 יופיטר (יציאה) 120  סטורן

מרקורי במזל תאומים 90 נפטון (יציאה) מאט את הקצב 150 פלוטו (כניסה)

ונוס  במזל תאומים 120 סטורן צמידות מרקורי (כניסה) 90 נפטון (כניסה)

מרס במזל סרטן 60 אורנוס 120 נפטון

סטורן במזל דלי 90 אורנוס  (כניסה)

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

היום הזה מתחיל בהבטחה שעליה רמזתי כבר אתמול: ירח עובר למזל קשת ומביא איתו את הטאץ' ההרפתקני והשמח שאופייני למזל הזה, יוצר קונפליקט עם השמש במזל תאומים ממול ובהמשך עם כל הכוכבים שם במזל תאומים, יוצר זוית פעולה עם יופיטר במזל דגים, ולרגע מכריח אותנו להתעורר לרגע, להביט במראה, ולהזרים קצת אנרגיה למערכת שנאנקת מעייפות בכלל המעורבות הרגשית הגבוהה והקורים של נפטון..

היי… מתרגש הירח כמו ילד שמתעורר לפני כולם ורואה קרן שמש על השטיח בסלון.. הנה השמש!

שששקט! נוזפים בו נפטון וסטורן, לא להעיר אפחד! אתה לא רואה שכולם ישנים? אבל..אבל.. מתרגש הירח, מפזז לו בסלון, מצביע על השמש ביד אחת ובשניה מחפש משהו מתוק במקרר להתעורר איתו אל הבוקר הזה שמתחיל שמח. או לפחות אנרגטי..

אבל זהו, שמול המסך הכבד הזה שנפטון מפיל על העינים של כל הגלקסיה, ירח קשתי קטן וקרן שמש בסלון לא ממש מספיקים כדי להעיר עולם שלם, וכמו בעולמה המנומנם המחכה לנשיקת הנסיך של היפהפיה הנרדמת, גם הירח הזה על שלל זוויותיו אינו מספיק כדי להפיח רוח חיים אמיתית ביקום העטוף מסכים נפטוניים כמו סוס מירוץ העטוף בטבעותיו של נחש מול עיניו של מוגלי, שמתעקש שהוא רואה את השמש, כן השמש…

אבל חוץ מכמה קריאות התלהבות בקושי מצליח מוגלי שלנו להעיר היום אפילו את עצמו, ותחושת החנק הזו תגיע לשיא מחר כשקוריו של נפטון יתהדקו מחר ויצרו זוית פעולה מדויקת לונוס הרגשית שלנו שישנה בפה פתוח. ובועת רוק קטנה מטפטפת ויורדת ממנו אל הכרית…

ואלה העובדות: טבעותיו של נפטון נכרכות סביב ונוס, מרקורי מאט יותר ויותר עד שיגיע לנקודת עצירה בשישי ואז יתחיל לנוע אחורנית, סטורן הקשוח שעצר אתמול מתחיל לנוע אחורנית ולממש את הבטחותיו לעונשים קטנים לכל צרצר שלא הקשיב לו בחודשים האחרונים והתעקש לנגן בכינורו במקום ללכת לבית הספר של הנמלה וללמוד איך מסתכלים בחשבון הבנק דרך המחשב, ועכשיו פוגש בחרדה סימנים ראשונים של אוברדראפט בחשבון הבנק..

 וכל זה כשהשמש למרות הכל ממשיכה להתאמץ ולמצוא סיבות לשמוח בזוית הפעולה עם יופיטר שמנסה בכל זאת להריץ כמה יוזמות חדשות קדימה, אבל הזוית כבר מתחילה להיחלש והיא כבר מבינה שבזמן שונוס עטופה בזוית עם נפטון ומרקורי תיכף פורץ בהילוך אחורי ונכנס למקצה שיפורים אישי, היא, השמש, נותרת כמקור אנרגיה קוסמי ענקי וכמעט יחידי לכל היקום הזה שהפך שמחת חיים לטלנובלה תורכית עגומה שמורידה הילוך בקול של דיסק שהולך ומאט אחרי שהפסיקו לו את החשמל..

וכל זה קורה כשגם הרזרבות של מרס שמאבד כוח במזל סרטן המשפחתי  נגמרות אט אט, והלוחם על שריונו הותיק של אל המלחמה נותן את חרבו תמורת טוסט עם ביציה וקוטג' 5 אחוזים ומפית מתחת לצוואר שלא יטפטף לו החלמון על הסנטר, בזמן שמעבר לחלון הסרטני הסגור היקום קורא לו בלי קול ומשווע לטיפת אנרגיה כדי להתיר לפחות את קורי השינה מעל העינים, ולהצליח לזחול למטבח לקפה סמלי שלא באמת יצליח להזרים אדרנלין לעורקים הרפויים אבל לפחות יזכיר, דרך ריחם המריר של פולי הקפה, שמישהו כאן שכח לכוון את השעון המעורר הקוסמי הגדול, וכל הבית כולו, כולל סליפינג ביוטי שלנו, ממשיך לישון כאילו אין מחר..

יום שכזה.

ובסרטון התייחסתי גם למחר בשיא הזוית – חמישי – אבל הזוית עצמה מתחילה בעצם היום ותמשך שלושה ימים..

ככה נראה כל זה במפת השמים

 

 @

 

 

ואיך נראית תחזית האהבה של השבוע במפת השמים?

 

 

@

 

וכך נראית מפת הכוכבים של התחזית השבועית  

 

@

 

ומבט נוסף על ניתוח ההסכם עם החמאס והשלכותיו 

 

@

 

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

ומה קורה למזלות?

רביעי  26/5

טלה

אחרי יומיים מכבידים וטעונים במזל עקרב עובר הירח למזל קשת השייך גם הוא ליסוד האש והחיוך חוזר בהדרגה. הגיע הזמן להתחבר לצד היוזם וההרפתקני שלכם, טלאים.

שור

המעורבות הרגשית שלכם מתחזקת בהדרגה, כשונוס הרגשית נכנסת עמוק יותר ויותר אל תוך זוית הפעולה עם נפטון הרגשני. בימים כאלה כדאי להזהר בנושאי כספים  ולא להוציא ללא צורך.

תאומים

הירח שוהה היום בבית הזוגיות והיחסים שלכם ומאפשר לכם להתבונן לעומק בדיאלוג הזוגי בחייכם ובקשרים הקרובים. זהו זמן טוב להשקיע קצת יותר מחשבה ביחסים קרובים, ואם הלב פנוי – לצאת לדייט.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה היום במזל קשת השייך ליסוד האש בעוד הסרטנון שלנו שייך ליסוד המים..התוצאה-דרמות קטנות ומתישות כשדברים לא קורים כפי שרציתם. גלו איפוק ו..דברו על הכל.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם יוצאת בהדרגה מזוי הפעולה שלכם עם יופיטר כוכב השפע, אבל האמביציה החזקה עדיין כאן. הירח ששוהה בבית הרומנטיקה והיצירתיות מחזיר את האהבה ליומיום..

בתולה

נושאי בית ומשפחה דורשים התתייחסות מיוחדת היום ומחר, בתולות. זהו זמן מצוין להשקיע קצת יותר בבית הבית וביחסים בתוך המשפחה. בערב – ארוחה מקרבת לבבות וחזרה לביחד.

מאזניים

ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם נכנסת כעת לזוית פעולה לא קלה עם כוכב נפטון המטשטש ומערפל, וחשוב עכשיו לא לאבד את הצפון לא ביחסים ולא בכספים. התמקדו בעובדות, מאזנאים

עקרבים

נושאי חומר וכספים הופכים להיות משמעותיים במיוחד כעת, והם מצריכים תשומת לב זהירה והחלטות משמעותיות הקשורות לדרך הוצאת הכספים. זמן להתבוננות עומק בנעשה בחשבון הבנק.

קשת

אחרי יומיים שבהם לא הייתם במיטבכם עובר סוף סוף הירח גם למזל שלכם, קשתים. זהו יום שמתאים אכן לפגישות החשובות של השבוע ולשיחות משמעותיות הקשורות לעתיד הקרוב

גדי

יש לא מעט תכניות ליום הזה, בעיקר אחרי הכובד של אתמול, אבל הירח הקשתי מצביע על העובדה שאתם לא במיטבכם עכשיו. כעת הזמן להוריד הילוך, להיות קצת לבד, ולחכות למחרתיים כדי לצאת שוב לפעולה

דלי

הצד החברתי שלכם הופך היום פעיל במיוחד כשהירח עובר למזל קשת המאכלס את הבית הזה בחייכם. כעת הזמן להרחיב את המעגלים החברתיים, כשהדגש בעיקר הוא תקשורת עם קולגות מקצועיות ושיתופי פעולה.

דגים

זהו יום אמביציוזי מבחינתכם, דגיגים: דווקא אתם נמצאים היום באור הזרקורים, וזהו זמן מצוין ליזמות חדשות. למרות זאת כדאי להזהר מרגשנות יתר בגלל זוית הפעולה בין נפטון שליט המזל שלכם לונוס הרגשית. חשבו רחוק

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן