תחזית יומית – שני 24 למאי 21: ירח, מסתבר, לא אוהב את אורנוס…

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שני  24/5

ירח  בעקרב 180 אורנוס 150 שמש 90 פלוטו וסטורן ביופיטר

שמש במזל תאומים 90 יופיטר (יציאה) 120 פלוטו

מרקורי במזל תאומים 90 נפטון (יציאה)

ונוס  במזל תאומים 120 סטורן

מרס  במזל סרטן 60 אורנוס 120 נפטון

סטורן במזל דלי 90 אורנוס  (כניסה)

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגד

 

ירח עקרבי בזוית לאורנוס… מה טוב יכול לצמוח מזה? אפילו את התחזית היומית אני כותב בצהריים… הקצרים האלה בתקשורת ובתכניות וברצף האירועים יכולים להתיש אלא אם אתה אסטרולוג ומבין שאם תראה סימני עייפות או באסה האורנוס הזה רק יצחק…

אז אין ברירה: אני לא נותן לו – ולזוית של הירח עם פלוטו הכוחני – להביס אותי. אין מצב!

זה אומר.. חורק שיניים, ובכל זאת מנסה לאלתר ימינה ושמאלה בזריזות בין הדברים שהבטחתי  ושכחתי לבין המציאות שהביאה את מה שהביאה והכריחה אותי להתמודד: זה מה יש!

האמירה הזו, זה מה יש, היא ממש של סטורן, שיוצר היום זוית פעולה עם הירח. אלה העובדות ועם זה נתמודד! זה מה יש!

נראה שזה המשפט של היום הזה, שמדגיש בעיקר את הצורך לנו להתמקד במה שחשוב באמת ולא בחמישה אזורי פעולה שונים.. איך? פשוט בונים מדרג חשיבות כזה או אחר ומשם – לו'ז מדויק, ואז תורכי תורכי..

זו הדרך להתמודד עם היום הזה. בעצם אחת הדרכים, אלא שהיא היעילה ביותר ביום כזה שנמצא בתוך שבוע רגשני שכזה: וזה אומר לא לחכות שהוא, היום, יציב מולך עובדות – אלא להציב אותן בעצמך!

בסרטון של היום אני מדבר על הלב, וכאן – על העובדות. השילוב של השנים האלה הוא השילוב המנצח שיעביר אותנו את השבוע הזה בהצלחה, לפחות עד שמרקורי יכנס להילוך אחורי…

ואז יתחיל סיפור אחר.

ואיך כל זה נראה במפת השמים?

 

 @

 

ואיך נראית תחזית האהבה של השבוע במפת השמים?

 

 

@

 

וכך נראית מפת הכוכבים של התחזית השבועית  

 

@

 

ומבט נוסף על ניתוח ההסכם עם החמאס והשלכותיו 

 

@

 

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

ומה קורה היום למזלות?

שני 24/5

טלה

הירח במזל עקרב הוא לא המקום החביב על טלאים: הוא מביא איתו אווירה טעונה וחשדנית, והמיקום הזה בהחלט לא קל עבורכם. חשוב לא לפתח ריבים ועויינות מיותרת, ובעיקר לא לקחת היום סיכונים.

שור

דיאלוג – זו מלת המפתח של היום הזה, שוורים. הירח שוהה לו בבית היחסים שלכם ומאפשר לכם להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי, ובדיאלוג בכלל. זהו זמן טוב  לאפשר לעצמכם לשדרג את התקשורת הזוגיות, ולדבר על הכל.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם צמוד היום באופן מדויק לכוכב נפטון המטשטש ומערפל, ונראה שמצבי הרוח שלכם משתנים במהירות. חשוב להזהר מהחלטות משמעותיות ביום שכזה: נסו לדחות אותן לשבוע הבא. מצד שני, נפטון מצוין לאהבה…

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה היום בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, מה שאומר שהיום הזה מצריך לא מעט ריגושים מצדכם, ופה ושם גם איזו דרמה זעירה לתיאבון. שעות הערב יתאימו לבילוי רומנטי אמיתי.

אריה

בית ומשפחה – אלה מלות המפתח המשמעותיות שסביבם כדאי לארגן את היום הזה. קניות לבית ולמשפחה, ארגון הבית, תקשורת ביתית חמה ומפרגנת ותיעול גל האמביציה החדש בגלל הזוית עם יופיטר למטרות אפשריות.

בתולה

על פניו זה אחד הימים התקשורתיים  של השבוע, בתולות. היכולת שלכם ליצור היום דיאלוג אמיתי ממקום ענייני ולא ביקורתי תקבע את אופיו של היום הזה. יום מצוין לשיחות עומק כנות וישירות, ולהפלת אסימון או שנים.

מאזניים

נושאי חומר וכספים על הפרק,וכדאי לפעול היום בזהירות בנושא הזה: חשוב כעת להתבונן לעומק בנעשה בחשבון הבנק, לסגור אוברדראפט אם אפשר, ולהשקיע קצת יותר מחשבה בתכנון כלכלי לטווח ארוך.

עקרב

אחרי יומיים שבהם לא ממש הייתם במיטבכם, אפשר לומר שהלחצים נמצאים בירידה, ומצב הרוח הטוב חוזר לאיטו. הירח עובר למזל שלכם וזהו זמן מצוין ליזמות חדשות מכל הסוגים, ולהתחלות מעניינות. קדימה.

קשת

יופיטר שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל דגים, והתחושה מעט מוזרה. באופן מסויים זה אפילו עושה לכם טוב, כשהלב ועולם הרגש בכלל הופכים נגישים יותר. זהו זמן טוב להתחיל להקשיב לו, ללב, ולהשקיע במערכות היחסים שלכם קצת יותר.

גדי

הצד החברתי שלכם הופך משמעותי במיוחד עכשיו, גדיים. זהו זמן טוב להשקיע קצת יותר מחשבה במעגלים החברתיים שלכם, ואם נסגרתם מעט לאחרונה בין הטילים למקלט – זה בדיוק הזמן לפתוח מחדש את הערוץ החברתי, ולאותת שאתם חוזרים להיות נגישים..

דלי

נראה שאתם הם אלה שנמצאים היום באור הזרקורים, דליים. הירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם ומדגיש את היכולת שלכם לצאת לחופשי מהאזעקות ומהאווירה הכבדה, ולחזור לאקשן. זהו יום אמביציוזי במיוחד שמזמין איסוף אנרגיה – ויזמה מעניינת אחת לפחות.

דגים

נפטון שליט המזל שלכם ממש יושב היום על מרקורי כוכב התקשורת בזוית פעולה לא קלה, והמעורבות הרגשית במלים שלכם גבוהה במיוחד. זהו זמן לתקשורת יצירתית במיוחד, למלים חכמות רוויות בקסם אישי,לשדרוג

 

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן