תחזית יומית – יום רביעי – 21 לאפריל 21: מרקורי במזל שור מנסה לייצב את השורות..

אז..  מה קורה היום בכוכבים?

רביעי 21/4

ירח  באריה 180 סטורן 90 ונוס ואורנוס

שמש במזל שור 60 יופיטר ומרס  צמידות מרקורי (יציאה)

מרקורי במזל שור 60 יופיטר ומרס צמידות ונוס (כניסה)

ונוס  מזל שור צמידות אורנוס (כניסה) 90 סטורן (כניסה)

מרס במזל תאומים  120 יופיטר 150 פלוטו (יציאה)

סטורן במזל דלי 90 אורנוס 

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

היום הזה מתחיל האמת קצת ברגל שמאל: הירח שוהה במזל אריה אמנם אבל זוית של עימות עם סטורן הנוקשה וזויות פעולה של הירח עם ונוס  ואורנוס קצת מבלבלות: מצד אחד תחושת כובד ובדידות מסוימת, ומצד שני – צורך חזק גם בחיבוק, וגם בניתוק…

כן, הצמידות בין ונוס לאורנוס נכנסת לפעולה וכל זויות שיוצרת ונוס יוצר גם אורנוס התזזיתי… התוצאה – שינויים מהירים במצב הרוח, רצון חזק גם להיות ביחד וגם להתנתק, וצורך בספייס וקצת חופש אישי…

לא קל להתחיל את היום באופן כזה, מה גם שאנרגיית מזל אריה שבו שוהה הירח שונה מאנרגיית מזל שור שבו שוהים השמש   ומרקורי, אבל בכל זאת, אפשר להתנחם בכך שדווקא עכשיו מרקורי כוכב התקשורת שלנו יכול להכנס לפעולה.

ולמה בעצם רק עכשיו אחרי שכבר שלשום עבר בעצם למזל שור? בעיקר כי המעבר שלו הפעם היה קשה במיוחד: זוית המתח בין מרס לפלוטו היתה אלימה וקשה הפעם, ומעבר למהומות ולניתוקי האינטרנט  ולקצרים בתקשורת, היה קשה לראות איך הוא בעצם מתחיל לייצב את השורות.

אבל כעת, כשזוית המתח בין מרס לפלוטו מתפוגגת ונכנסת הצמידות בין ונוס לאורנוס, דווקא משקלו של מרקורי במזל שור הולך ומתחזק כפקטור שעוזר לנו ביומיים שלושה הקרובים לשים רגלים על הקרקע, עד שגם הוא יצמד לאורנוס ביחד עם ונוס במדויק בסוף השבוע הזה..

כן, זה הולך להיות סוף שבוע מיוחד כשהשנים האלה פוגשים את אורנוס במעלה העשירית במזל שור, המעלה שהיא תחת חסותו של פלוטו היצרי, מה שאומר שהחלטות חשובות עשויות להתקבל דווקא עכשיו, ובמקביל – דווקא בסוף השבוע הזה תהיה נחוצה זהירות מכסימלית.

אבל בינתיים נחזיק אצבעות למרקורי שלנו, שינסה לחזק אותנו בשלושת הימים הקרובים, ביחד עם השמש שגם היא שוהה במזל הזה ובעזרת הזויות המעשיות שהיא יוצרת עם  יופיטר ומרס . וזה אומר שאם נשים את כל הדאגות האלה בצד ופשוט נפעל בכל הכוח במטלות המעשיות שלנו ללא מעורבות רגשית עודפת שרק מורידה אותנו עכשיו, נוכל לחזור לעצמנו, ולאופטימיות הזו של תחילת הקיץ.

בקיצ, סבלנות…

 

וככה זה נראה במפת השמים

@

 

ומה עוד קורה היום בשמים?

 

כוכבים לאוהבים – תחזית אהבה שבועית 

 

 

 

והנה גם התחזית השבועית המקיפה

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 18 לאפריל 21

 

@

 

@  בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי יאיר  טריבלסקי – אסטרולוגיה חכמה. 

כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! (עם היופיטר הזה בדלי בא לי להשקיע..🙂 )

 

@

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

 

ומה קורה היום למזלות?

רביעי 21/4

טלה

הירח שוהה במזל אריה השייך גם הוא ליסוד האש, ויש אכן לא מעט אש באוויר עכשיו…  מקבץ הכוכבים הגדול במזל שור מכריח אתכם לא לרוץ דווקא קדימה אלא לנסות ולממש את מה שיש כעת על השולחן. דו איט.

שור

מקבץ כוכבים גדול במיוחד במזל שלכם מביא איתו יכולת לקדם נושאים שחשובים לכם במיוחד כעת, ולהפוך כל מטרה לאתגר אמיתי. הירח מדגיש במקביל את הצורך להשקיע בבית, וביחסים עם בני הבית.

תאומים

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה, תאומימים. מיקומו של הירח בבית התקשורת של התאומים שהוא עצמוו כל כך תקשורתי, מכפיל את היכולת שלכם להיות היום יעילים תקשורתית, בעיקר אם תקחו יזמה. יום מצוין לעמיד מול קהל.

סרטן

נושאי חומר וכספים על הפרק, סרטנונים, ובעצם כל מה שקשור לצד החומרי של החיים בכלל. זהו זמן טוב לבדק בית אמיתי של הקרקע מתחת לרגלים, ולאתגרים הקשורים לעסקים או יזמות חדשות לטווח ארוך.

אריה

על פניו זה נראה כמו היום שלכם, אריות. הירח שוהה לו במזל שלכם הקסם האישי שלכם במיטבו, וזהו זמן מצוין להגדיר מחדש מטרות – והיום הזה לצאת לפגישות חשובות או לשיחות שעוזרות לקדם אתכם או את מה שאתם עושים.

בתולה

נראה שהיום דווקא אתם לא ממש במיטבכם, בתולות:  מיקומו של הירח מדגיש את הצורך שלכם לטעון מצברים, ולא להוציא אנרגיה במרכז הבמה. כעת הזמן להיות קצת לבד, להתבונן בדברים מבחוץ, ובהמשך – לנוח

 והרבה.

מאזניים

חברים מכרים ידידים וקרובים –  נראה שהיום הזה מדגיש בעיקר את היחסים איתם, מאזנאים. הירח שוהה היום בבית החברתי שלכם ויותר מכל עוסק בשתי מלים: שיתופי פעולה. כעת הזמן למצוא לכם שותפים לרעיון או לדרך, ולהתמקד באתגרים הדורשים שנים, ולא אחד בלבד.

עקרב

נראה שדווקא אתם נמצאים היום במרכז תשומת הלב, עקרבים: הירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו, וזה הזמן להרחיב את אזורי הפעולה המקצועיים שלכם, ולשדרג יחסים עם הורים מורים בוסים ואחראים. קדימה.

קשת

פתיחות לרעיונות חדשים ומקוריים מתבקשת היום, כשהקשת המאותגר מנטלית מוצא לו אתגרים הקשורים לצמיחה אישית והרחבת אופקים, כמו סדנה מעניינת או החלטה על נסיעה, ארוכה או קצרה. חשבו מחוץ לקופסה, קשתים.

גדי

מקבץ הכוכבים הגדול במזל שור המאכלס את בית הביטוי האישי שלכם מקבל כעת על הגדי שלנו לרוץ עם מה שחשוב לו באמת, ולקבל ההערכה והכרה החשובים לו כל כך. אולם חשוב היום לא לקחת סיכונים מכל סוג שהוא, גדיים, ולא לריב על שטויות.

דלי

נושאי זוגיות ויחסים עשוי לעניין אתכם היום, כשהירח ששוהה ממול במזל אריה משקף לכם מה קורה בתחום הזה בחייכם כעת. זהו זמן טוב גם לחפש לכם שותף או שותפים לרעיון או לדרך, בעיקר כשהמדובר באתגרים גדולים, ולמרות הרצון הטוב, לא לפעול לבד.

דגים

בית התקשורת שלכם עמוס במיוחד כעת בשלושה כוכבים עוצמתיים, וזהו זמן טוב לנער את מגירת היצירתיות, לפצוח ברעיון חדש ומעניין או בכתיבה יצירתית במיוחד, ולאפשר ללב שלכם להתחבר למה שבאמת מרגש אתכם, וליצור ממנו.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן