תחזית יומית – יום חמישי – 29 לאפריל 21: ומי מגיע בריצה? הירח במזל קשת, עם הקריצה..

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

חמישי  28/4

ירח  בקשת 60 סטורן 150 אורנוס

שמש במזל שור צמידות אורנוס (כניסה)

מרקורי במזל שור צמידות ונוס (יציאה)

ונוס  מזל שור 90 סטורן (יציאה)

מרס  במזל סרטן

סטורן במזל דלי 90 אורנוס 

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

כמו תמיד, אני מחפש את הנקודה הטובה, המאירה, האופטימית במפת הכוכבים של כל יום ויום.

והיום, בתוך השבוע המוזר המשתנה המרגיז המכביד והמעצבן הזה, נקודת האור שאני רוצה לכתוב ולדבר עליה היא.. הירח שבמזל קשת.

ביומיים האחרונים שהה הירח במזל עקרב וזויות הקונפליקט שלו עם הכוכבים שנמצאים ממול במזל שור לא עשו לנו כל כך טוב… מניפולציות, מאבקי כוח ושליטה ואגו, פתיל קצר ובעיקר כובד – גם בגלל הזויות שעדיין שלח סטורן הנוקשה לכוכבים מרקורי וונוס (ועדיין שולח) – כל אלה הפכו את השבוע הזה למשהו קצת כאוטי ומתוח במיוחד.

אבל שהותו של הירח במזל קשת היום ומחר מביאה איתה איזשהו סוג של קומיק רליף, מה שנקרא, כלומר סוג של פסק זמן חביב שנועד לשנות את מצב הרוח שלנו, ולטעון מחדש את המצברים שלנו באנרגיה עוצמתית ושמחה.

אני משער שאתם מרגישים את הניצוץ הקשתי הזה היום, פה ושם, מין גיץ שמח שכזה שרומז לנו שמתחת לכל הכובד והבדידות שבשבוע הזה יש בכל זאת חיים, והם לא ממש עצובים, החיים האלה…

במקביל נכנסת השמש הלילה לצמידות הזו עם כוכב אורנוס שאני מדבר עליה בערך שבוע, והכל הופך אינטנסיבי, עצבני, ואפילו לחוץ. מחר אכתוב יותר על הצמידות הזו אבל בעיקרון אפשר לחוש בה כבר היום, בפתיל הקצר שהיא מביאה, בתגובות עצבניות של אנשים בסביבה שהן בלי פרופורציות, ופה ושם גם כניסה לפחדים שהם לא ממש מחוייבי המציאות רק בגלל אי הודאות שיש מאחוריהם.

מרקורי כוכב התקשורת שלנו עדיין צמוד לונוס ויש פה ושם גם את הטאץ' הרומנטי שלו שיכול גם להשתקף במלים שלנו, ונוס עדיין תחת זוית הפעולה של סטורן שמכבידה עליה ועלינו, ומרס במזל סרטן גורם לתחושת מרמור מתחת לפני השטח, חוסר שקט שלא ממש מוצא לו מקום להתפרק ולפרק.

אבל.. אם בכל זאת נצליח להתחבר היום לירח הקשתי הזה, אני מאמין שדברים יראו אחרת.

תנו לו צ'אנס..

וכך זה נראה במפת השמים…

 

 

 

@

כוכבים לאוהבים – תחזית אהבה 25 לאפריל 21

 

 

 ומה קורה בתחזית הכללית השבוע?..

 

 

 

@  רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון ולהיות חלק מעולמי המוזר: כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

 

 

ומה קורה היום למזלות?

חמישי 29/4

טלה

אחרי יומיים לא קלים במזל עקרב הירח עובר סוף סוף למזל קשת השייך גם הוא ליסוד האש, ונראה שיש אנחת רווחה באוויר… סוף סוף אפשר להתחבר לצד ההרפתקני שלכם, וזה קורה לקראת הסופ'ש שם אפשר גם להשתחרר מכל הרגש הדביק הזה במזל סרטן.. אוף.

שור

השמש ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת וונוס ומרקורי ממשיכים לנוע במזל שלכם, ומביאים איתם ים של אפשרויות מעניינות, אך גם של קונפליקטים לא קטנים. הירח הקשתי לעומת זאת מביא איתו בעיקר את הצורך לפעול באופן אימפולסיבי ופזיז וזה קצת מסוכן.. זהירות.

תאומים

מעברו של הירח לבית הזוגיות והיחסים שלכם מאפשר לתאומים שלנו להשתחרר קצת מהמועקה של הימים האחרונים, ולתת ביטוי לאנרגיה הכיפית התאומית המוכרת, אבל.. זה קורה ביחסים, וכדאי לשתף ולהשתתף. כעת הזמן לשפר קשר קיים, ולהביא אליו את האנרגיה השמחה שלכם. צאו ליהנות ביחד.

סרטן

כוכב מרס עושה צעדים ראשונים במזל שלכם, ואפשר לומר שהסרטנון העדינון מתעורר כעת ומגלה שהוא בעצם אסרטיבי, ויוזם, ורוצה לפעול ולעשות ולרוץ קדימה.. כן, מרס מביא איתו ים של אנרגיה עוצמתית אבל גם פתיל קצר  וכעסים שדברים קורים בלי שליטה.. קרפול.

אריה

כניסה איטית וחסרת לצמידות עם כוכב אורנוס שתגיע לשיאה בסוף השבוע, הופך את הזנב של האריה עם הכפתור בקצה לעצבני במיוחד. אלה ימים לא קלים לאריה שלנו, והעצבנות הזו עלולה לפגוע בשיקול הדעת שלכם, ולגרום לכם לריב בעוצמה ואפילו לנתק קשרים. נסו להכנס לסוף השבוע ברגל ימין וברגוע, כדי שלא לעשות שטויות.

 

בתולה

נושאי בית ומשפחה עולים על הפרק ואולי זה באמת הזמן להשקיע קצת יותר בבית ובבני הבית, בתולות. מקבץ הכוכבים במזל שור מביא איתו גם צורך חזק בתנועה ובמרחבים: זה הזמן לתכנן איזה טיול הרפתקני לסופ'ש..

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל שור ולנסות ולקרקע אתכם, מאזנאים. זהו זמן טוב לבדק בית אמיתי בכל מה שקשור ללכספים ולהשקעות, ולעיון אמיתי בכל הנעשה בחשבון הבנק שלכם.  זהו יום של תקשורת משופרת: נצלו אותה כדי לקדם נושאים שחשובים לכם.

עקרב

נושאי חומר וכספים על הפרק, כשהירח שוהה היום בבית הכספים שלכם, ומכריח אתכם להבין בדיוק היכן אתם עומדים עכשיו מבחינה כלכלית, כמה ולמה. יום מצוין למסע קניות גדול לבית למשפחה ו..לעצמכם, עקרבים. מה שחשוב יותר הוא שתעמדו מספיק רחוק מהאש, ולא תקבלו כוויות…

קשת

הירח שוהה במזל שלכם השייך ליסוד האש ודווקא היום חוגגים את ל'ג בעומר, צירוף מקרים שכזה.. כעת הזמן להיות במרכז המדורה השכונתית כמו שקשתים אוהבים, אבל מרוב התלהבות לעזור לכולם נסו לדאוג שישארו לכם לפחות כמה תפוחי אדמה, כי הקשת בדרך כלל שוכח את עצמו כשהוא מול אש..

גדי

יש לא מעט תכניות ליום הזה, אבל דווקא היום ממליצים הכוכבים להוריד הילוך,ולעבור את סוף השבוע בהמשך עד כמה שיותר באיזי שאפשר. זהו זמן טוב לחשוב לטווח ארוך, לתכנן כמה צעדים קדימה, ולא לעסוק רק בכיבוי שריפות מקומי. יזמות חדשות והתחלות מעניינות – את כל אלה כדאי לדחות כבר לשבוע הבא.

דלי

על פניו זה נראה כמו שלושה ימים שבהם כדאי מאוד לפעול בזהירות, דליים: השמש נצמדת כעת לאורנוס שליט המזל שלכם, המהיום ועד מחרתיים. גישה עצבנית ופתיל קצר הם חלק מתסמיני הזוית הזו:  מומלץ עכשיו לחשוב פעמיים לפני כל מהלך, ולא לקבל החלטות קיצוניות, ובעיקר לא לנתק קשרים בגלל קריזות של רגע. גלו איפוק!

דגים

נראה שדווקא אתם נמצאים היום במרכז האקשן, דגיגים, מה שאומר שאתם בהחלט יכולים אולי אפילו יותר מאחרים ליהנות מהמדורה שכולם מכינים. זהו זמן טוב לקחת על עצמכם אפילו תפקיד ארגוני – לא לסחוב עצים כמובן, את זה תשאירו למזלות האש והאדמה – אבל לייעץ כמה זמן להשאיר את תפוחי האדמה באש למזל או להביא איתכם רוטב טריאקי ולהרשים את כולם בנדיבות לבכם – זה בהחלט רעיון לא רע..

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן