תחזית יומית – יום רביעי 28 לאוקטובר 2020

אז..מה קורה היום בכוכבים?

רביעי 28/10

ירח בטלה 150 מרקורי 180 ונוס 60 סטורן

שמש במזל עקרב  צמידות מרקורי (יציאה) 180 אורנוס (כניסה)

מרס במזל טלה  בהילוך אחורי

מרקורי חוזר למזל מאזניים (!) בהילוך אחורי  90 סטורן (כניסה)

ונוס עוברת למזל מאזניים (!)120 יופיטר ופלוטו   

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

 

על פניו זה נראה כמו יום מעניין למדי, שכן מול עינינו נוצר ציר פעולה חדש, שנבנה משתי תנועות מנוגדות של כוכבים.

ונוס הרגשית עוברת היום לתחילתו של מזל מאזניים, ונראה שלא מעט מאזנאים נושמים לרווחה: החודש האחרון שבו שהתה ונוס במזל בתולה לא היה קל, הביא איתו מלחמות אגו ביקורתיות ופה ושם גם בעיות בריאותיות, אבל כעת ונוס שליטת המזל שלכם חוזרת הביתה, וכדאי אפילו לקבל את פניה בברכה עם כמה בלונים על הדלת: ונוס אוהבת שמקבלים אותה יפה..

מהצד השני עובר היום מרקורי כוכב התקשורת שנמצא בהילוך אחורי גם הוא למזל מאזנים, אבל.. מהצד השני שלו,מהסוף. כן, מרקורי עושה היום דרך הפוכה מונוס: ממזל עקרב למזל מאזניים, וישהה כאן פרק זמן שבו יאפשר למאזנאים להשלים גם הם תהליך של סגירת מעגלים קצוות יחסים וחוסרים ולשדרג את התקשורת שלכם, לפני שיחזור להילוך רגיל ומשם שוב, למזל עקרב.

זה אומר שנוצר לנו ציר פעולה מעניין במזל מאזניים שבו ונוס הרגשית הולכת קדימה בעוד מרקורי כוכב התקשורת הולך אחורנית, ושניהם עושים זאת באותו המזל עצמו. אם נוסיף לכך גם את הילוכו האחורי של כוכב מרס במזל טלה בימים אלה שנמצא מול מזל מאזניים, נקבל ציר פעולה מעניין שבו נוכל לבדוק כמה וכמה תהליכים שעברנו בזמן האחרון מבחינת הרלוונטיות שלהם.

ציר הפעולה הזה ישפיע על כל המזלות הקרדינליים בפרק הזמן הקרוב: מאזניים, טלה, סרטן וגדי – כל אלה מהם יוכל לבחון שוב תהליכי צמיחה ועשייה של הזמן האחרון כולל אלה שמתרחשים ממש עכשיו, הן מבחינת הרלוונטיות שלהם והן מבחינת התקפות והפרגמטיות כמו גם היכולת לתרגם אותם למציאות של כאן ועכשיו.

היום למשל מאותגרת הממשלה על ידי שתי החלטות מעניינות שיעמידו במבחן את הרלוונטיות שלה בעקיפין אם כי כבר מראש תואמה ההיעדרות והקיזוזים. האחת הקשורה להורות משותפת והשניה למערכת המשפט. נכון, משבר גדול לא יהיה כאן, אבל זה בהחלט מצטרף למערכת הזעזועים שהממשלה הזו עוברת לאחרונה, והילוכם האחורי של כמה כוכבים במקביל בהחלט לא תורם ליציבותה, ולתחושות היציבות שכולנו זקוקים לה.

אבל החיים ממשיכים, והיום עובר הירח למזל טלה, מיקום אנרגטי עוצמתי שחסר בימים האחרונים, והוא בהחלט עשוי לדרבן את כולנו לנוע קדימה, לפעול וליזום.

זוית של מתח 150 מעלות שהוא יוצר עם מרקורי שבדיוק נכנס עכשיו למזל מאזניים שממול, מביאה איתה יכולת לחבר את הרצונות שלנו לימים הקרובים עם הצורך לפנות מקום בתקשורת שלנו לתנועה נטו לפני שמתחילים, ולסגור מעגלים עם מי שעוצרים אותנו, לא מבינים אותנו, או פשוט מתנגדים לפעולות שלנו: זמן להרים טלפונים כבר מהבוקר עד אחר הצהריים, לדבר לשתף להבין היכן עומד הצד השני בכל נושא, ולהשתמש בזוית העימות הזו בין הירח למרקורי כדי להבין דברים לעומק, ובמקביל גם להבהיר את העמדות שלנו.

זוית של עימות בין הירח לונוס מראה על קונפליקט חביב בין הצורך לקבל חיבוק לבין הצורך להעניק אותו.. גם ונוס וגם הירח קשורים מאוד למדור החיבוקים, ברגש או בנפש, אבל כשיש קונפליקט ביניהם הוא בין חיבוק רומנטי לחיבוק ידידותי גרידא..

זוית פרקטית בין הירח לסטורן מראה שאפשר להשתמש באנרגיה הטלאית הזו שיש היום גם בירח וגם במרס שנמצאים במזל טלה לצורך יזמות חדשות ופעולות ואקשן.

צריך רק להגדיר מטרה, ו..להתחיל.

אל תדחו!

@

 

המפגש ביני לבין רינת בורג היועצת העסקית מראשון בערב :שווה להקשיב עד הסוף…

 

 

תחזית אהבה – 25 לאוקטובר 2020

 

 

התחזית השבועית – 25 לאוקטובר 20

 

 

@

 

שירו של מרס בהילוך אחורי: התהליך כעת בעיצומו. 

 

 

 @ הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי לאור הסרטונים האחרונים שבהם המשטרה כבר איבדה שליטה, זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

טלפון ומייל:

 0524215559  או  [email protected]   

 

 

 

 

 

 

ומה קורה היום למזלות?

 רביעי 28/10

טלה

אחרי יומיים מעורפלים ומבולבלים, עובר הירח סופסוף למזל שלכם, טלאים, והתמונה מתבהרת. נכון, מרס שליט המזל שלכם עדיין בהילוך אחורי אבל כעת הוא לא בזויות פעולה לכוכבים אחרים, מה שאומר שאתם שוב עצמאים ולבד להחליט בעצמכם… שיקול הדעת שלכם אינו במיטבו, אבל יזמות חדשות כבר באויר.

שור

לא ממש היום שלכם, שוורים: הירח שעובר למזל טלה מביא איתו ביחד עם מרס שגם הוא שם ים של אנרגיה עוצמתית ומוחצנת, ממש אנרגיה הפוכה מזו של השור שלנו. אולי משום כך כדאי לפעול היום בעיקר מאחורי הקלעים. ונוס עוברת למזל מאזניים,  והשור הופך מילולי..

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי, והיום הוא חוזר למזל מאזניים: \נראה שבשבועיים הקרובים יהיו הרבה יותר שיחות בירור או שיחות קרבה מאשר בשבועיים שזה עתה חלפו… כן, הגיע הזמן להשתמש במלים, ולסגור מעגלים שנשארו פתוחים.

סרטן
הירח שליט המזל שלכם עובר היום למזל טלה האסרטיבי והסרטן שלנו מתמלא חיים, ומתחיל לשעוט קדימה… זוית של מתח עם כוכב מרקורי עלולה לגרום לכם להגזים בשיחות ובמלים. זוית פרקטית עם סטורן יכולה להביא איתה שיתופי פעולה נאים. קחו יזמה!

אריה

השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל עקרב, ונראה שהמעורבות הרגשית שלכם כעת גבוהה מהרגיל. אל בית התקשורת שלכם עוברים היום במקביל גם מרקורי כוכב התקשורת וגם ונוס הרגשית, זו בתחילת המזל וזו בסופו, והמלים שלכם הופכות משמעותיות במיוחד כעת.

בתולה

ונוס שהיתה במזל שלכם כחודש ימים ועזרה לכם להתחבר מחדש רגשית ולפתוח את הלב עוברת לבית החומר והכספים שלכם, והגיע הזמן לקחת ברצינות את הנעשה בחשבון הזה, אבל להזהר מאוד כעת שלא לבזבז כספים שלא לצורך, ולא לאפשר לרגש להפעיל אתכם בנושא.

מאזניים

משהו טוב קורה לכם היום, מאזנאים, ומשני כוונים שונים:  מצד אחד, ונוס עוברת לתחילת מזל מאזניים שם תשהה חודש, ותעזור לכם לפתוח את הלב. מצד שני מרקורי חוזר בהילוך אחורי למזל מאזניים בסופו של המזל, מיקום שמאפשר לאלה שנולדו בסוף המזל ליהנות מתקשורת מעניינת שעוזרת לסגור מעגלים..

עקרב

השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם עקרבים, ולהביא את בשורת יום ההולדת ומסיבת ההפתעה לאלה שנולדו בתחילת המזל. אבל דווקא עכשיו מגיח מרקורי כוכב התקשורת שלכם וחוזר בחזרה למזל מאזניים, כדי להשלים שם את תהליך סגירת המעגלים. זהו זמן טוב לחשבון נפש מקצועי וכלכלי: היכן אתם עומדים כעת יחסית לתכנון שלכם מלפני חודש חודשיים? זמן להגדיר מיקום, ובהמשך – מטרות לפעולה.

קשת

הירח במזל טלה מביא איתו טאץ אקטיבי דינמי ואפילו שמח משהו, קשתים. כעת הזמן לקחת יזמה עם אנרגיית האש הזו ולהתחבר מחדש לריגוש, לתשוקה, ובעיקר לאהבה… אפשרו לה להיות עכשיו נוכחת במינון גבוה יותר במה שאתם עושים, ובדיאלוג  שלכם עם העולם.

גדי

בית הקריירה שלכם הופך בפתאומיות עמוס במיוחד: מצדו אחד עוברת אליו ונוס הרגשית ישירות אל תחילת מזל מאזניים, ובמקביל – עובר אליו מרקורי כוכב התקשורת בהילוך אחורי לסופו של מזל מאזניים.. התוצאה – יכולת בו זמנית גם לסגור מעגלים וגם לפתוח חדשים, שחיכו לכם לא מעט זמן…

דלי

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה, דליים. הירח עובר לבית התקשורת שלכם והופך אתכם לבולטים ומרשימים יותר, אבל.. נמצא כאן גם כוכב מרס האגרסיבי וכדאי להזהר מתגובות קיצוניות כשדברים לא קורים כפי שרציתם. פשוט… סבלנות.

דגים

יש לא מעט תכניות ליום הזה, דגיגים, אל מעברו של הירח למזל טלה מדגיש את האנרגיה העוצמתית הזו שלא ממש מתאימה לדגיגים שלנו. לכן.. זהו יום של פעילות מאחורי הקלעים, של מינון גבוה מהרגיל של מנוחה שקטה והתבוננות עומק מבפנים – החוצה, מוסיקה שקטה, ושיחות רגועים אל תוך הלילה. כיף.

ובינתיים.. יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן