תחזית יומית ובלוג – יום שלישי – 27 לאוקטובר 2020

אז..מה קורה היום בכוכבים?

שלישי  27/10

ירח בדגים צמידות נפטון 60 יופיטר פלוטו

שמש במזל עקרב  צמידות מרקורי (יציאה( 180 אורנוס (כניסה)

מרס במזל טלה  בהילוך אחורי

מרקורי במזל עקרב בהילוך אחורי  90 סטורן (כניסה)

ונוס במזל בתולה 120 יופיטר 120 יופיטר ופלוטו וסטורן  

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

ערפול, בלבול וקושי להיות כאן ועכשיו – אין ספק שהירח הדגי הזה תורם לכל אלה, והוא עוד צמוד לנפטון המערפל, ויש גם את מרקורי שנמצא היום בהילוך אחורי…

וכל אלה גרמו לי היום לכתוב את ההורוסקופ הלא נכון, וגם להגיע לא בזמן לקחת את יונתן שלי, וגם להרגיש שעם כל המודעות למצב הכוכבים הזה בראש הרי שברגש גם אותי הוא סוחף, מטלטל, מוציא מאיזון ומרים מהקרקע, דווקא כשאני זקוק לה איתנה מתחת לרגלי.

כן, גם אסטרולוג הוא בן אדם שמושפע מהכוכבים… באסה.

כן, אחד מאותם ימים..אבל גם זה לא לעניין, להפוך את זה למשהו גורלי כזה, עלק, כאילו ככה זה צריך להיות. ממש לא. קח אחריות, אסטרולוג קטן שלי.

אוקי. אני מרים את הכפפה.

נכסט.

מחר זהו יום משמעותי: גם ונוס עוברת למזל מאזניים, וגם מרקורי חוזר אליו בהילוך אחורי. ונוס עוברת לתחילת המזל ואלה שנולדו בתחילת מזל מאזניים יהנו ממנה בשבוע הקרוב, וממרקורי והשיחות המקסימות שהוא מביא ומאפשר יהנו בעיקר אלה שנולדו בסוף המזל..

אבל.. זה גם אומר שהיום הוא היום האחרון ליהנות למשל ממיקומה של ונוס במזל בתולה: זהו זמן לבתולות לפתוח את הלב, בעיקר אלה שלא עשו זאת עד כה, ולאפשר לאנשים קרובים להתקרב יותר ולרחוקים – להכיר קצת את הצדדים הרכים שלכם ולא את הצדדים הציניים דווקא..

זה גם זמן לדגיגים שלנו ליהנות מלב פתוח לרווחה במערכות היחסים, ומפרגון ואמפטיה לפרטנרים לבני או בנות הזוג ולשותפים שלכם, לקשתים – מפרגון וקסם אישי בנושאי קריירה, ולתאומים – מאווירה רגשנית וכיפית בבית ובמשפחה.

שמתם לב איך מיקומו של כוכב, כל כוכב, משפיע גם על כל כך הרבה כוכבים אחרים רגשות אחרים ואפשרויות אחרות? זה מה שיפה באסטרולוגיה: המפהה האסטרולוגית העגולה מאפשרת לכל גורם שנמצא בתוכה להשפיע, כמו כדור ביליארד אחד מרבים, על שולחן הביליארד כולו ועל הנעשה בו.

וממחר – הציר מאזניים-טלה הופך משמעותי יותר, והוא ישפיע בעוצמה גם על הציר סרטן-גדי: כל המזלות האלה שייכים לקבוצת המזלות הקרדינליים, וכשנבין את מגוון האפשרויות שטמון בשינוי המיקומים נוכל גם לנצל טוב יותר את תנועת הכוכבים כולה לטובתנו בשטחים שונים ואזורי פעולה בחיינו.

ועד שכל זה יכנס לפעולה מחר – הבה נמצה את מה שקורה היום ובשטחים שהזכרתי. יש לנו עד 12 בלילה לשם כך.. ג'סט דו איט!

@

המפגש ביני לבין רינת בורג היועצת העסקית מראשון בערב :שווה להקשיב עד הסוף…

 

 

תחזית אהבה – 25 לאוקטובר 2020

 

 

וזו התחזית השבועית הרגילה  25 לאוקטובר 20

 

 

@

 

שירו של מרס בהילוך אחורי: התהליך כעת בעיצומו. 

 

 

 @ הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי לאור הסרטונים האחרונים שבהם המשטרה כבר איבדה שליטה, זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

טלפון ומייל:

 0524215559  או  [email protected]   

 

 

 

 

ומה קורה היום למזלות?

שלישי 27/10

טלה

הירח הדגי לא מוצא אתכם במיטבכם היום, ומצבי הרוח המשתנים שלכם לא תורמים לעשייה שלכם. אולי משום כך כדאי להשאר היום מאחורי הקלעים ולא לפעול בקדמת הבמה, טלאים. כעת הזמן לטעון מצברים, ולחכות בסבלנות.

שור

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה מבחינתכם, שוורים. הירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם ומדגיש את היכולת שלכם לקדם את מה שחשוב לכם בעזרת מלים חכמות ויוזמות תקשורתיות אקטיביות: אל תתנו לדברים לחכות ליד המקרה. גלו אסרטיביות ובעיקר – דברו על הכל!

תאומים

נראה שאתם הם אלה שנמצאים היום באור הזרקורים. נכון, מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי במזל עקרב, אבל שהותו של הירח בבית הקריירה שלכם היום מאפשרת לכם לפחות לסגור מעגל או שנים מול סמכויות, וטוב שכך.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל דגים הרגשני ואפילו נצמד לכוכב נפטון שהוא סופר רגשני כשלעצמו, אלמנט שעלול להוך את היום הזה לבעייתי מבחינת יזמה ופעולה או גישה פרקטית. זה אינו זמן טוב להחלטות מעשיות הקשורות לכספים.

אריה

מיקומו של מרקורי כוכב התקשורת במזל עקרב הטעון רגשית  בבית המשפחה שלכם לא עושה קל על הלב בתקשורת הביתית, ונוסף לכובד הזה מתווספת גם הזוית שמתקדמת עם אורנוס התזזיתי שזה עתה הסתיימה ועדיין בסביבה. זכרו: כעת לא מנתקים קשרים – אלא מדברים, ועל הכל.

בתולה

ונוס שוהה במזל בתולה במזל שלכם, ומאפשרת לכם עכשיו להיות תקשורתיים בעיקר עם הלב – ומהלב… הקסם האישי שלכם חזק מהרגיל וזהו זמן מעולה לחיזור והתחלת קשרים.. ממחר – הכל משתנה.

מאזניים

כוכב מרס שוהה כעת בבית הזוגיות והיחסים שלכם,ומדגיש את היכולת להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי, ובמערכות היחסים הקרובות.  אולם מרס מביא איתו גם עצבנות וחוסר שקט, ופה ושם תגובות קיצוניות.. המנעו מתגובות קיצוניות כשדברים יוצאים משליטה.

עקרב

מרקורי כוכב התקשורת ממשיך לנוע במזל שלכם והופך את העקרבון שלנו לתקשורתי במיוחד באופן זמני בעיקר בכל מה שקשור לחברים וידידים הקשורים לעבר. כל זה נכון עד מחר אז מרקורי יעבור למזל מאזניים.. אז אם יש לכם איזה תכניות לתקשר חבר מהעבר – היום זה הזמן..

קשת

נושאי בית ומשפחה על הפרק, וזהו זמן להשלים שיחות הקשורות לתקשורת הביתית ולתקשורת עם בני המשפחה. כעת הזמן לדבר בכנות ובאומץ על הכל, לנקות משקעים שהצטברו, וכמו קשת אמיתי – לומר את הכל באופן חופשי, ולקחת אחריות על הפשלות שלכם, אם יש.

גדי

הירח ששוהה בבית התקשורת שלכם עוזר לגדי שלנו להוריד את השריון הקשוח, להתחבר לחלקים הרכים שלכם, ולתת לרגש להפעיל את המלים שלכם, ובעוצמה. ריגוש, תשוקה, רכות, עצב, שמחה – זמן לבטא את מה שבאמת מרגיש לכם, ולאפשר לאנשים קרובים להרגיש אתכם ואת רגשותיכם.

דלי

נושאי חומר וכספים מעסיקים כעת את הדלי שלנו, וזהו זמן טוב להכנס לחשבון הבנק, להבין מה באמת קורה שם, לסגור אוברדראפט אם אפשר, ולחזור ליציבות ואיזון. שעות אחר הצהריים יתאימו למסע קניות גדול לבית למשפחה ו..לעצמכם. בערב – בילוי שקט עם אדם קרוב.

דגים

זה היום האחרון בזמן הקרוב שבו ונוס הרגשית שוהה בבית היחסים שלכם, והצאנס האחרון השבוע לפתוח את הלב ביחסים, ולהשקיע בהם – ובפרטנרים שלכם. זמן טוב להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי, ובתקשורת שבינו לבינה. אם הלב פנוי – זה הזמן לדייט.

ובינתיים – יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן