תחזית יומית ובלוג – יום חמישי – 29 לאוקטובר 2020

 

אז… מה קורה היום בכוכבים?

חמישי  29/10

ירח בטלה צמידות מרס 90 יופיטר ופלוטו

שמש במזל עקרב  180 אורנוס (כניסה)

מרס במזל טלה  בהילוך אחורי

מרקורי במזל מאזניים בהילוך אחורי  90 סטורן (כניסה)

ונוס במזל מאזניים 120 סטורן

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

הירח שוהה במזל טלה האגרסיבי כשהוא צמוד לכוכב מרס שהוא אגרסיבי לא פחות, ונראה שעד אחר הצהריים יש סופר אקשן בסביבה, עם אנרגיה שמחפשת מוצא אבל עלולה גם להתנפל על איזה חף מפשע בטעות ולגרום לו להתפרץ ולכעוס על שטויות… זה אופייני למיקום הזה. מה ניתן לעשות? לא הרבה: רק לדאוג שאלה לא יהיו אתם…:-)

סערות וחוסר שקט מגיעים גם ממקום אחר: השמש במזל עקרב נכנסת עמוק יותר ויותר אל תוך זוית העימות עם כוכב אורנוס התזזיתי, זוית שתגיע לשיאה בסוף השבוע, אבל כבר היום אפשר לחוש בגל העצבני שהיא מביאה אלינו, ובאנשים רוטטים מרוב אנרגיה של אקשן או שנעלבים מכל שטות, ומחפשים סיבות להתנתק או למרוד.

ואני לא מדבר רק על ילדים בני 7 או ילדות בנות 4 (ממש במקרה אלה הגילאים של הילדים שלי אבל ממש במקרה..) שמחפשים למרוד במישהו חכם מבוגר וסמכותי עם זקן לבן. לא! אני מדבר בכללי על האנרגיה הדווקאית הילדותית הזו שיכולה להגיע אאוט אוף דה בלו משום מקום, ולגרום לנו לאיזה שוק פתאומי, או משהו כזה, לא למלים מרגיזות שאחר כך מצטערים שאומרים אותן.

אז.. השמש נכנסת היום לזוית הזו מול אורנוס שתגיע לדיוק בסופ'ש, ומרקורי נכנס היום לזוית הקשה הזו עם סטורן שתגיע לדיוקה בס'ופש, ונראה שהסופ'ש הזה נחווה את שתי המעצבנות האלה מעל הראש במקום פשוט לנוח מהשבוע הדביק הזה. כן, פשוט לנוח בלי חדשות בלי אינטרנט ובלי לחטוף כל מיני בעיטות קטנות מהחיים כשאנחנו רואים מה קורה שם, בחוץ.

מעבר לצמידות שלו עם מרס יש לירח היום גם זויות פעולה עם יופיטר ופלוטו וגם הם לא נחמדות במיוחד, בעיקר כי זויות פעולה מכריחות אותך קודם כל לפעול ורק אחר כך לחשוב או להתחרט או לשמוח – ככה הן..

רק ונוס המתוקונות שלנו שבתחילת מזל מאזניים עושה לנו טוב על הלב: היא מביאה איתה שיחות מתוקות, ואווירה רגועה,וגם זוית הרמונית עם סטורן הנוקשה שמאפשרת לנו להיות בסדר גם במצבים לא קלים שמופיעים היום ובסוף ולהתגבר עליהם עם קצת חכמת חיים שאומרת סו פאקינג וואט, או קטן עלי, או נו שמענו, ואז פשוט לחבק מישהו קרוב, לחבק באמת, להרגיש את החום של הגוף הזה שלידנו, ולהרגיע את עצמנו כמו שהיינו קטנים.

כן, יש גם רגעים כאלה אבל לא הרבה, אז אולי נדאג שבאמת יהיו קצת יותר מהם, כדי שגם בסופ'ש יהיה לנו שקט בלב למרות הרעש הזה בחוץ?

וזה – אפשרי. דנפטנלי. לא אומר שזה תלוי בנו למרות שזה כן כי זה נשמע מתחסד ומעצבן כזה, אבל אם נהיה עירניים נמצא אותם, את הרגעונים הקטנים האלה, ונצליח למצוא איזה פסק זמן למנוחה של הלב… עד הדרמה הבאה.

יום שכזה…

 

@

 

המפגש ביני לבין רינת בורג היועצת העסקית מראשון בערב :שווה להקשיב עד הסוף…

 

 

תחזית אהבה – 25 לאוקטובר 2020

 

 

התחזית השבועית – 25 לאוקטובר 20

 

 

@

 

שירו של מרס בהילוך אחורי: התהליך כעת בעיצומו. 

 

 

 @ הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי לאור הסרטונים האחרונים שבהם המשטרה כבר איבדה שליטה, זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

טלפון ומייל:

 0524215559  או  [email protected]   

 

 

 

 

 

 

ומה קורה היום למזלות?

חמישי 29/10

טלה

הירח שוהה לו גם היום במזל שלכם ומדגיש את כל מה שקשור ליכולת שלכם לקדם נושאים שחשובים לכם,  מה שאומר – יזמה  ופעולה! אולם צמידות בין הירח למרס שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה דרמות קטנות ומיותרות. התמקדו במטרה.

שור

לא ממש היום הטוב שלכם, שוורים: הירח ששוהה לו במזל טלה מדגיש את הצורך שלכם בשהייה מאחורי הקלעים, ופעילות מוחצנת עלולה להתקל היום בקשיים. זוית הרמוניות בין ונוס שליטת המזל שלכם לסטורן רומזת על פונטציאל פרקטי לשיתופי פעולה.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי, ונכנס לאיטו לתוך זוית פעולה עם כוכב סטורן הנוקשה. בגדול, זה אומר צורך בבדק בית אמיתי בכל מה שקשור לצד הפרקטי של החיים, ובעיקר בנעשה בחשבון הבנק שלכם, תאומימים. התמקדו בעובדות.

סרטן

נראה שאתם נמצאים היום באור הזרקורים, סרטנונים, כשהירח שוהה לו בבית הקריירה והתדמית שלכם. אולם  צמידות בין הירח שליט המזל שלכם לבין מרס עלולה להביא איתה יום פגיע ורגיש, ושיקול הדעת שלכם היום הוא רגשני, ואינו במיטבו. החלטות חשובות – דחו לשבוע הבא.

אריה

הירח במזל טלה מביא איתו נינוחות מסויימת בקשר לפעולות שלכם, אולם זוית של עימות מתפתחת כעת בין השמש שליטת המזל שלכם לבין אורנוס התזזיתי, כזו שמביאה איתה עצבנות קוצר רוח ודרמות קטנות. נסו להמנע מניתוקי קשרים ומגישה חסרת שקט. סבלנות – תשתלם.

בתולה

ונוס זה עתה עזבה את המזל שלכם וכבר מתגעגעים, נכון? ונוס הביאה איתה את הטאץ' הרגשי הזה את היכולת להתקרב ולקרב ואת..האהבה, למי שלא היה סקפטי והסכים להרים את הכפפה הזו. כעת היא עוברת לבית החומר והכספים שלכם, אבל כדאי להזהר מהפינוקים שהיא אוהבת.. הזהרו מבזבוזים!

מאזניים

הירח שוהה יום נוסף בבית הזוגיות והיחסים שלכם ומאתגר אתכם בצורך להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגיות וביחסים בכלל. עוזרים לכם בכך ונוס הרגשית שעושה צעדים ראשונים במזל שלכם, ומרקורי כוכב התקשורת שנמצא בסוף המזל: זמן לשדרוג תקשורת עם אנשים קרובים.

עקרב

זהו יום פרקטי שעיקרו – משימות ומטלות, בתולות. כעת הזמן להתמקד במה שחייבים לעשות, כדי לאזן את המצב הכספי בחשבון, להחזיר חובות, ולשלם חשבונות: חשמל, מסים, עיריה או מוסך – זה בדיוק הזמן לכל אלה, עקרבים. אל תדחו את הפעולות האלה לשבוע הבא, פן יהיה מאוחר.

קשת

גם הירח וגם כוכב מרס במזל טלה מביאים אליכם ים של אנרגיה עוצמתית, ועם שלובם של ונוס ומרקורי בבית החברתי שלכם אפשר היום בהחלט לקדם יזמות חדשות ומעניינות, ובעיקר מקוריות. זמן מצוין למצוא פתרונות לבעיות מחוץ לקופסה, ולחשוב אחרת.

גדי

מרקורי כוכב התקשורת נכנס עמוק יותר ויותר אל תוך זוית פעולה עם סטורן שליט המזל שלכם, ועלול לגרום לאי הבנות, עצבנות וחוסר סבלנות בתקשורת עם אחרים. נסו להבין קצת יותר את הצד השני בימים אלה, ולא לכעוס כשדברים יוצאים משליטה. איפוק, גדיים!

דלי

גם הירח וגם מרס נמצאים בבית התקשורת שלכם, אלה ימים מצוינים ליצור לכם קשרים חדשים ומעניינים, אך לא להפגין קוצר רוח כשדברים קורים בקצב איטי יותר ממה שתכננתם. השמש ששוהה בבית הקריירה שלכם הופכת אתכם לאמביציוזיים במיוחד: רוצו קדימה עם מה שאתם מאמינים בו.

דגים

נושאי חומר וכספים ממשיכים להעסיק אתכם גם היום, דגיגים. מיקומו של מרס בהילוך אחורי במיקום הזה מביא איתו צורך בחשבון נפש אמיתי, ואולי גם בשדרוג התכניות הכלכליות שלכם לתקופה הקרובה. זמן לסגור אוברדראפט אם אפשר, ולהריץ תכניות אקטיביות קדימה.

ובינתיים – יומקסים

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן