תחזית יומית – יום חמישי – 27 למאי 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

ירח  בקשת 180 ונוס ומרקורי 90 נפטון 60 סטורן

שמש במזל תאומים 90 יופיטר (יציאה) 120  סטורן

מרקורי במזל תאומים 90 נפטון (יציאה) מאט את הקצב 150 פלוטו (כניסה)

ונוס  במזל תאומים 120 סטורן צמידות מרקורי (כניסה) 90 נפטון (מדויק!)

מרס במזל סרטן 60 אורנוס 120 נפטון

סטורן במזל דלי 90 אורנוס  (כניסה)

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגד

 

הירח שוהה גם היום במזל קשת, והזויות שלו מול ונוס ומרקורי מראות על אפשרות לפתוח דווקא את היום הזה בחיוך…

כן, חיוך שקצת התעייף מכל הדרמות האחרונות ורוצה קצת שקט, קצת בטחון, יציבות.. הירח יוצר אכן גם זוית פרקטית עם סטורן שבאמת מאפשר לדברים קטנים שהפריעו לנו להתייצב.

אבל.. נפטון עדיין שולט בשטח ואפילו בעוצמה רבה יותר מאשר אתמול, מה שאומר שחוסר היציבות שלנו  רק גדל יחסית, כשהזוית בין נפטון לונוס ממש בשיאה היום אחרי שהתחילה אתמול לבלבל אותנו…

כן, אנרגטית אנחנו עדיין לא ממש בטוב, למרות שלי אישית נדמה שיש לי קצת יותר מרץ ואפילו אופטימיות…

אבל היום זה הוא בהחלט צומת לא קלה: כוכב מרס יוצר זוית פעולה עם הירח שהופכת אותנו לרגישים ופגיעים במיוחד, והירח עצמו יוצר זוית פעולה עם נפטון שמצידו פוגע גם בונוס וגם במרקורי… יו קן ראן באט יו קנט הייד… באסה.

יום מעורפל ומבולבל אבל קצת יותר אופטימי, האמת, ומתברר שהדברים לא נוראים כל כך – כלומר כל זמן שאנחנו לא צריכים לקבל החלטות משמעותיות בגלל שיקול הדעת שלנו שלא ממש במיטבו – ורק כדאי לזכור שמרקורי עובר היום גם לזוית מתח עם פלוטו שעלולה להפוך כל ריב לכוחני ותוקפני, והוא גם נעצר בהמשך מה שאומר שדברים שחשובים לנו לא ממש זזים וזה ממה מתסכל…

מה עושים? מבינים שהתחלות חדשות ויזמות מעניינות הן ממש לא האישו היום, מתכננים נסיעת הרגעה נעימה לסופ'ש, ומנסים בכל זאת למצוא זמן גם לחבר או שנים מהסוג השמח, וגם לזמן איכות פנאי לעצמנו כדי לטעון מצברים שהם בסך הכל די על הקשקש..

אבל מתחת לכל זה – מה שחשוב באמת היום זה להתחבר לציר שלנו, הציר החזק של עצמנו, להפוך אותו לעוגן, לתקוע אותו עמוק באדמה, ואז לרחף בעדינות בידיעה שלאן שלא נעוף – העוגן שלנו, הציר שלנו, יחזיקור חזק ויחזירו אותנו ברוך אל הקרקע.

יום שכזה…

ואיך כל זה נראה במפת הכוכבים?

 

 @

 

ואיך נראית תחזית האהבה של השבוע במפת השמים?

 

 

@

 

וכך נראית מפת הכוכבים של התחזית השבועית  

 

@

 

ומבט נוסף על ניתוח ההסכם עם החמאס והשלכותיו 

 

@

 

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

ומה קורה למזלות?

חמישי 27/5

טלה

הירח שוהה גם היום במזל קשת השייך גם  הוא ליסוד האש, אלמנט שמביא איתו בדיוק את האנרגיה שאתם זקוקים לה כעת, ובעיקר כדי להרחיב אופקים, ולבדוק אפשרות ליזמות חדשות. קדימה.

שור

השור נחשב כאחד המזלות היותר יציבים על פני גלגל המזלות, אבל היום חוטפת ונוס שליטת המזל שלכם זוית פעולה מדויקת מנפטון הרגשי, שגורמת לערפול בלבול.. התמקדו בפרטים הקטנים, ובעובדות בשטח.

תאומים

דיאלוג – זו מלת המפתח של היום הזה מבחינתכם, תאומימים. הירח שוהה במזל קשת שממול, ומזרים קצת אנרגיה למרקורי שליט המזל שלכם שגם מאט ועוצר וגם חוטף זוית פעולה קשה מנפטון… זמן לדבר לשתף ולהעיר את עצמכם.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה במזל קשת האנרגטי בהיפוך מוחלט לאנרגיה הסרטנית המופנמת, אלמנט שעלול להביא איתו כמה דרמות קטנות.. זמן להשקיע את אנרגיית האש הזו בתחום המקצועי בעבודה ובמשימות פרקטיות במיוחד.

אריה

גם מזל קשת כמו האריה שייך ליסוד האש, סיבה טובה להרגיש נינוחים יחסית ביום שכזה אריות. זוית הפעולה בין השמש שליטת המזל שלכם ליופיטר עדיין מריצה אתכם, וכדאי לנצל אותה לגל נוסף של אמביציה ממוקדת מטרה.

בתולה

נושאי בית ומשפחה דורשים היום תשומת לב מיוחדת, בתולות, וזה קורה כאשר נפטון מתקדם ממול ויוצר זוית פעולה לא קלה למרקורי שליט המזל שלכם. אתם עלולים לסבול כעת מעייפות, ומחסור באנרגיה. זמן לטעון מצברים בחיבוק משפחתי חם.

מאזניים

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה, מאזנאים. הירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם,  והמלים שלכם משמעותיות עכשיו. זוית פעולה מדויקת בין ונוס שליטת המזל שלכם לבין נפטון עלולה להביא איתה שיקול דעת רגשני ולא מעשי.. התמקדו בעובדות!

עקרב

הירח מביא איתו יום נוסף שבו העקרב שלנו חייב להתמקד בתחום הכלכלי והכספי. זהו זמן טוב לייצב את השורות, עקרבים. זוית של מתח בין מרקורי כוכב התקשורת לפלוטו שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה גישה תוקפנית שלא לצורך. המנעו מעימותים מכל סוג.

קשת

זהו יום נוסף שבו שוהה לו הירח במזל שלכם, מאפשר לכם להשלים תהליכים שהחלו אתמול, ולהתמקד ביום הזה ביזמות חדשות ובהגדרות מדויקת של כווני הפעולה שלכם בחודשים הקרובים. זמן לראות את כל התמונה ולפעול בהתאם

גדי

זוית מעשית בין הירח לסטורן שליט המזל שלכם מביאה איתה אפשרות לשיתופי פעולה פורים, אבל הירח שבמזל קשת רומז שכדאי לדחות את היזמה לכך לשבוע הבא: כעת אינכם במיטבכם בגלל הירח הקשתי. שמרו על פרופיל נמוך מבחינת יזמה ועשייה

דלי

הצד החברתי שלכם מודגש היום, ובעיקר הצד הקשור לפעילות עם מוסדות וארגונים בחייכם. כעת הזמן להמשיך ולהרחיב את שטחי הפעילות שלכם, ומיקומו של יופיטר בבית הכספים שלכם עשוי בהחלט לעזור לכם בעזרת חשיבה כלכלית נכונה ארוכת טווח.

דגים

זוית פעולה מדויקת בין נפטון שליט המזל שלכם לונוס הרגשית מביאה איתה מעוכבות רגשית גבוהה במיוחד. אל תוציאו עכשיו כספים שלא לצורך, נצלו את שלושת החודשים שבהם יופיטר שוהה במעלות הראשונות של מזל דגים וצאו ביזמות חדשות מהשבוע הבא.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן