תחזית יומית – יום ראשון 27 לדצמבר 2020

אז..  מה קורה היום בכוכבים?

ראשון 27/12

ירח בתאומים 120 סטורן ויופיטר 150 שמש 180 ונוס

שמש במזל גדי 120 אורנוס צמידות מרקורי (יציאה)

מרקורי במזל גדי 120 אורנוס

ונוס במזל קשת 90 נפטון (כניסה)

מרס במזל טלה  90 פלוטו (יציאה)

יופיטר במזל דלי צמידות סטורן ( מדויק!)

סטורן במזל דלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

ירח במזל תאומים בזוית הרמונית לסטורן ויופיטר פותח שבוע שאמור להיות טעון ולא קל, אבל איכשהו הדברים מורגשים קצת פחות קשה ממה שחשבנו שנרגיש.

זוית המתח של הירח עם השמש עלולה ליצור עצבנות וחוסר שקט עד שעות הצהריים, וזוית העימות עם ונוס – קונפליקט בין מה שאנחנו רוצים לבין מה שאנחנו צריכים, או במלים אחרות – מה עוד צריך לקנות הביתה ומהר, לפני שהסגר מתחיל…

אבל גם השמש וגם מרקורי שבמזל גדי יוצרים כעת זוית הרמונית עם אורנוס כוכב השינויים, אלמנט שרומז שלמרות הכל – זהו זמן מצוין לשמור על הרגלים איתנות על הקרקע, ולא להכנס ללחצים מיותרים: יש לנו את עצמנו, אומרות הזויות האלה, ואם נתעקש שום סגר לא באמת יזיז אותן כרגע מהקרקע הזו.

ובזה יש בהחלט משהו מנחם…

הזוית המעצבנית שמתחילה היום היא זוית המתח בין ונוס הרגשית לנפטון העוד יותר רגשי שתגיע לשיאה ביום רביעי: כאן אנחנו עלולים ללכת קצת לאיבוד מבחינה רגשית, ומצבי הרוח המשתנים בכל זאת יביאו איתם כמה רגעי מצוקה ובדידות פה ושם בימים הקרובים ככל שהזוית תגיע לדיוקה, אבל היום אנחנו פחות חשים בזוית הזו, מה שמאפשר למסע הקניות ההסטרי לפני שהסגר מתחיל לעבור בשלום יחסית, בניגוד למצופה…

ויופיטר וסטורן? הם ממשיכים כרגע בתחילת מזל דלי, אבל יופיטר נראה לא מרוצה: זה לא מה שהבטיחו לו, והסטורן המעצבן הזה או שותק או ביקורתי…

בוטום ליין – מתחשק לו ליופיטר לנתק מגע, וזה בדיוק מה שיעשה בימים הקרובים.

מה נשאר? לנשום עמוק, לארגן טוב את הבית, לעשות שלילדים יהיה נוח מול הטלביזיה, ולדקלם בשקט את הסיסמה:  נכנסים לסגר עם העדר.. אבל הכל יהיה בסדר. העיקר שלא יהיה בלגן בחדר, שמעתם, ילדים?

 

 

 

 

 

 

ומה קורה היום למזלות?

ראשון  27/12

טלה

השבוע האחרון של השנה נפתח בצורה סקרנית ועירנית: הירח שוהה במזל תאומים המאכלס את בית התקשורת שלכם. כעת הזמן לחילופי רעיונות ודיעות, לשיחות מעניינות, לעמידה מוצלחת מול קהל, לשיווק וקידום אישי, ובערב – למלים רומנטיות..

שור

השבוע הזה נפתח באופן פרקטי במיוחד, שוורים. הירח שוהה לו בבית החומר והכספים שלכם, וזהו זמן טוב להעיף מבט בנעשה בחשבון הבנק. זוית פעולה בין ונוס הרגשית לבין נפטון עלולה להביא איתה מעורבות רגשית גבוהה מדי, ומצבי רוח.זהירות.

תאומים

הירח שוהה במזל שלכם בתחילת השבוע הזה, תאומימים, מה שאומר שדווקא אתם פותחים אותו ברגל ימין. אם תוכלו להעביר ליום הזה את הפגישות החשובות של השבוע זה יהיה מצוין, אך אם לא תצליחו – גם מחר הירח נמצא כאן… בערב – בילוי סולידי.

סרטן

יש לא  מעט תכניות לפתיחת השבוע הזה ואפילו להתמודדות עם הקניות לסגר, אבל בגדול- זה לא ממש היום שלכם, סרטנונים. זהו זמן טוב להוריד הילוך, להיות קצת לבד, להבין שדווקא היום אתם לא ממש במיטבכם, ולדחות את האקשן למחרתיים.

אריה

הצד החברתי שלכם מודגש במיוחד בפתיחתו של השבוע, אריות. זהו זמן לשדרג את התקשורת שלכם עם מוסדות וארגונים בחייכם ועדיף כמה שיותר מהר, לפני שהסגר השלישי הזה נופל עלינו כאן בבום. שעות הערב יתאימו לחברים, ואפילו לזום עם מי שאי אפשר להפגש איתו אישית.

בתולה

נראה שדווקא אתם נמצאים היום באור הזרקורים, בתולות. הירח שוהה לו בבית הקריירה והתדמית שלכם, ומאפשר לכם להתמקד ביזמות חדשות מכל הסוגים, ובהתחלות מעניינות: אל תאפשרו לסגר לעצור אתכם, או לדכא את היצירתיות שלכם.

מאזניים

הירח שוהה היום במזל תאומים שגם הוא שייך ליסוד האוויר ומאכלס את בית הצמיחה האישית שלכם, בעוד ונוס שליטת המזל שלכם שוהה בבית התקשורת שלכם, והופכת אותה לחמה אוהבת וקסומה… כל שאתם צריכים זה להשתמש בה ו..לשתף. זמן לדבר ולתת לקסם לפעול…

עקרב

היום הזה כדאי לפעול בזהירות, עקרבים, ולא לעשות שטויות. ונוס אמנם יכולה להיטיב אתכם בענייני חומר וכספים, אבל הירח שבמזל תאומים עלול לגרום לשינוים מהירים במצב הרוח ולחוסר עקביות בהחלטות שלכם. חשוב ביום שכזה לא לקחת סיכונים מכל סוג.

קשת

ונוס ממשיכה לנוע במזל שלכם ולהביא איתה חיוכים גדולים ומצב רוח אופטימי. הירח שבמזל תאומים ממול הופך את היום ומחר לימים הזוגיים של השבוע. זהו זמן טוב לנצל את היותה שם ולהמשיך לפתוח את הלב למרות הסגר החורף ושאר ירקות.. רק אהבה, קשתים!

גדי

לאט לאט מתקדם לו סטורן שליט המזל שלכם במזל דלי, כשהוא מסיר בהדרגה את הכובד שרבץ עליכם בשנתיים וחצי האחרונות, וממשיך הלאה, לעשות סדר וארגון מחודש בבית החומר והכספים שלכם. סוף סוף אפשר להתעורר ולהחזיר בהדרגה את החיוך הגדיי המוכר בזוית הפה.. הגיע הזמן להסתכלות אופטימית יותר, גדיים.

דלי

יופיטר כוכב השפע ניתק מסטורן כשגם הוא במזל שלכם, ומתחיל להמריא קדימה. ברוכים הבאים לעולמו המסודר של סטורן והארגון המחודש שהוא יביא לחייכם. יופיטר מתחיל במקביל לפתוח עבורכם כמה וכמה אפשרויות של צמיחה והתפתחות אישית, וכדאי לפקוח עין… זה בסביבה.

דגים

זוית פעולה נוצרת כעת בהדרגה בין נפטון שליט המזל שלכם לבין ונוס הרגשית, מה שאומר שהמעורבות הרגשית הופכת גבוהה מהרגיל, וחשוב לא לאבד את הראש כשהרגש הזה מציף, מכתיב מהלכים ותגובות, וגורם להחלטות לא מעשיות… זמן יצירתי נפלא, אבל פרקטית – כדאי לדחות החלטות לסוף השבוע, אם אפשר, או..לשנה הבאה.

אז… יומקסים

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן