תחזית יומית – יום רביעי 2 לדצמבר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי  2/12

ירח בסרטן 120 ונו 60 אורנוס 150 מרקורי

שמש במזל קשת  120 מרס

מרקורי עובר למזל קשת (!) 60 יופיטר וסטורן

ונוס במזל עקרב 120 נפטון

מרס במזל טלה 

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו ( יציאה)

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

השינוי העיקרי במפת השמים היום – מעברו של מרקורי כוכב התקשורת ממזל עקרב הרגשי והטעון, למזל קשת ההרפתקני וחסר הגבולות.

מרקורי מביא איתו את ההתלהבות והריגוש לפתוח בשיחות עם אנשים לא מוכרים, ולהפוך בכלל כל מה שקשור למלים לסוג של הרפתקה כזו או אחרת.

מרקורי מביא איתו בעיקר תקשורת שמחה, קצת ילדותית, כזו שמפזרת אנרגיה סביבתית ולא באמת מתמקדת בעיקר אלא בשמחה על עצם זה שאנחנו מדברים והי, איזה כיף כל האקשן הזה…

אבל מרקורי עלול להביא איתו גם כפי שכבר רמזתי לא מזמן גם כמה ימים של פעילות אגרסיבית במיוחד, כשהוא משחרר כמה שדים שהיו כלואים עד עכשיו בבקבוק וגורם להם לפעול ללא גבולות, אם בגבולות ועם באופן אישי… ומכך – יש להזהר ולשמור על עצמנו.

לעומת זאת ונוס הרגשית עדיין במזל עקרב, וזה יוצר קונפליקט מסיים בין הצורך לתקשר בשמחה, אבל כשכבר מתקשרים רגשית לא לצאת מהכלים ולחשוף הכל אלא להשאר מסתוריים, מאחורי הצללים…

זהו מיקום לא קל לונוס ששם את הדגש בעיקר על הצד היצרי שלה ולא על הצד ההרמוני שלה: חשוב בימים שכאלה להזהר כדי שגם כשהיא תעבור למזל קשת ההרמוניה לא תחזור, והצד היצרי שלה יהפוך את נושא הסקס גם למלחמות אגו מסוגים שונים.

השמש ששוהה גם היא ביסוד האש מביאה איתה חמימות ויכולת לפעולה ממוקדת כשהיא בזוית הרמונית לכוכב מרס האסרטיבי, אלא שהירח עצמו שוהה היום במזל סרטן הביתי והמשפחתי, בניגוד למהפכים האסרטיביים של השמש ומרקורי במזל קשת, וכך גם גם יוצר בעצם שני מחנות – הירח וונוס הרגשניים במזלות המים עקרב וסרטן, השמש ומרס האסרטיביים במזלות האש קשת וטלה, וגם מרקורי שוהה במזל טלה וגורם לכל הפעילות שלנו לנטות לצד האש: נורא נחמדים כל הרגשות האלה, אומר מרקורי, אבל זהו זמן לאקשן, חברים, ומוטב להזדרז וקודם כל לעשות: לנתח, להתייפח, להזיל דמעה לכרית – את זה אפשר בלילה. ביום – אקשן!

והוא צודייק.

 

 

@

 

ערב מבוא לנשים בלבד (הפעם) : ערב מיוחד שיציג מיזם מיוחד שלי ושל רינת בורג היועצת העסקית שעוד איש לא עשה כמוהו מעולם: סדנת הסולם.

 האמת שאני באמת מתרגש מהמיזם הזה שאף פעם לא עשיתי כמוהו , ועוד יותר מתרגש משיתוף הפעולה שלי עם רינת שהאמת מרגש את שנינו ואת כל אלה שהצלחנו לגעת בהם ובחייהם בערבים שעשינו בערבים של 'על כוכבים ועסקים', והכי מתרגש לראות איך כל זה הולך ל קרות בשנת 2021 שהיא באמת שנה סופר מיוחדת והכי מרגשת מבחינה כוכבית שאפשר!

בקיצור, חפרתי כרגיל, ואת השאר אפשר לשמוע בערב המבוא למיזם, הנה כאן :       ערב שכזה 

 

@

 

התחזית השבועית – איך היא נראית בעין הכוכבים?

ותחזית האהבה לשבוע הזה..

 

והנה הזמנה ממני לערב מיוחד שיצי

 

@ הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי לאור השבועות האחרונים שבהם המשטרה כבר איבדה שליטה, זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מעניין אתכם? טוק טו מי

 0524215559  או  [email protected]   

 

שבועמקסים – מיאיר 🙂

 

 

ומה קורה היום למזלות?

רביעי 2/12

טלה

הירח שוהה היום במזל סרטן הביתי השייך ליסוד המים, והטלה שלנו הופך רגשני יותר. זהו זמן להשקיע באנשים קרובים, ובבית וסביבתו, טלאים. גם קניות לבית יועילו היום במיוחד. מרקורי עובר למזל קשת, והתקשורת שלכם הופכת הרפתקנית יותר.

שור

על פניו זה אחד הימים היותר תקשורתיים של השבוע מבחינתכם, שוורים. הירח עובר לבית התקשורת שלכם והמלים הופכות משמעותיות במיוחד. השור נחשב כמזל מופנם למדי אבל ביום שכזה הצורך לדבר לשתף ולחלוק חזק במיוחד. תנו למלים לצאת, שוורים.

תאומים

זה נראה כמו יום פרקטי למדי, כשהירח שוהה בבית החומר והכספים שלכם, תאומימים. אבל האישו היום הוא דווקא מעברו של מרקורי שליט המזל שלכם ממזל עקרב הרגשני למזל קשת האסרטיבי. הגיע הזמן להעביר הילוך, ובעיקר – להגדיר מחדש את הדרך.

סרטן

זה נראה כמו היום שלכם, סרטנונים: הירח שליט המזל שלכם עובר ל…מזל שלכם, הקסם האישי חוזר לו, והסרטנון יכול להפוך את היום הזה ואפילו את מחר למנוף מצוין ליזמה עשייה וצמיחה. יום מצוין לפגישות חשובות מכל הסוגים, ובעיקר ליזמות חדשות.

אריה

מצד אחד, זה לא ממש היום הטוב שלכם, אריות: הירח הזה במזל סרטן הוא בהחלט מקום לא חביב לאריה ומוצא אתכם שלא במיטבכם. מצד שני דווקא עכשיו עובר מרקורי כוכב התקשורת למזל קשת המאכלס את בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם… הגיע הזמן לפתוח את הלב.

בתולה

חברים מכרים ידידים וקרובים – נראה שהתקשורת איתם הופכת היום משמעותית יותר כשהירח עובר למזל סרטן והצד החברתי שלכם הופך פעיל במיוחד. מעברו של מרקורי למזל קשת שם נמצאת גם השמש מסמל את המקום בו צריך להשקיע קצת יותר בתקופה הקרובה: הבית והמשפחה.

מאזניים

נראה שדווקא אתם נמצאים כעת במרכז האקשן מאזנאים: הירח שוהה בבית הקריירה שלכם והופך את היום הזה לאמביציוזי במיוחד. זה בדיוק הזמן לקחת את העניינים לידים, להזיז דברים, ובעיקר לקבוע עובדות בשטח: יזמות חדשות – זה הזמן, מאזנאים.

עקרב

מרקורי כוכב התקשורת שהה זמן רב יחסית במזל שלכם מכיון שגם שהה חלק מהזמן בהילוך אחורי, ועשה לכם בית ספר בללמד איך לשפר ולשדרג את התקשורת שלכם עם העולם. כעת הוא עובר לבית הכספים שלכם, וכדאי לאפשר לו גם לעשות שם סדר. עזרו לו בכך..

קשת

משהו טוב קורה לכם היום, קשתים: אל השמש שנמצאת במזל שלכם וחוגגת לכם ימי הולדת מצצטרף מהיום גם מרקורי כוכב התקשורת, ומביא אליכם גם את הקסם האישי המילולי, ואת היכולת לשכנע לסחוף אחריכם לשתף ולחלוק במלים את שעובר עליכם. זה הזמן לא רק לרוץ קדימה ולעשות אלא גם…לדבר. אל תשאירו את המלים בבטן.

גדי

הירח שוהה היום במזל סרטן המאכלס את בית הזוגיות והשותפויות שלכם, גדיים. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם מקשר זוגי וקשרים בכלל, ולהתבונן במבט עומק על מערכות היחסים הקרובות שלכם, לשפר ולשדרג. אם הלב הגדיי הקשוח פנוי עדיין, זה בדיוק הזמן לדייט…

דלי

הצד החברתי שלכם הופך היום תקשורתי במיוחד כשמרקורי כוכב התקשורת עובר למזל קשת המאכלס את הבית החברתי שלכם. כעת הזמן לאקשן חברתי במינון גבוה יותר, ולהרחבת המעגלים החברתיים המוכרים שלכם, שלכל דלי יש לפחות כמה מהם. שעות הערב יתאימו ליציאה עם חבר טוב או שנים.

דגים

על פניו זה נראה כמו אחד הימים היותר רומנטיים של השבוע, דגיגונים, ולא רק היום – גם מחר הוא כזה: הירח שוהה במזל סרטן השייך גם הוא ליסוד המים והמאכלס את בית היצירתיות והרומנטיקה שלכם, דגיגים. זה בדיוק הזמן לפתוח את הלב, ולתת לרגש לדבר…זהו גם זמן לדבר על אהבה, ולהכניס אותה ליומיום שלכם קצת יותר, ולא רק ממקום רומנטי.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן