תחזית יומית ובלוג – יום חמישי – 3 לדצמבר 2020

אז… מה קורה היום בכוכבים?

חמישי  3/12

ירח בסרטן 120 ונוס ונפטון – משולש גדול180 פלוטו 90 מרס

שמש במזל קשת  120 מרס

מרקורי במזל קשת  60 יופיטר וסטורן

ונוס במזל עקרב 120 נפטון

מרס במזל טלה 

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו ( יציאה)

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

הירח שוהה היום במזל סרטן הרגשני השייך ליסוד המים ויוצר זויות הרמוניות עם ונוס שבמזל עקרב ונפטון שבמזל דגים וביחד איתם משלים תצורת משולש בשמים.

התצורה הזו ידועה כתצורה מזליקית, אבל למי? למי שנולד ביום הזה, ויש לו אפשרות לפעול באופן ממוקד ולנצל את כל אחד מהקודקודים של המשולש לקידום אישי, אבל ההרמוניה הזו בין הכוכבים תורמת גם לכולנו בשמים, ולמרות שקשה לנצל אותה למשהו מעשי – מה רע בהרמוניה רגשית פה ושם, כשאנחנו מנצלים את הימים האחרונים לפני הסגר הבא, ולוגמים שוקו הרמוני תוך כדי רכילות אינטנסיבית, שנעה בין מה עושים כשיגיע עוד סגר, לבין מה באמת יש בדובאי הזו חוץ מהמגדל ושער חליפה ועוד מיני אתרים שמחליפים הלגונה באילת או את הדיונה הגדולה בנואיבה, למי שחושב לרדת לסיני כי תיכף פותחים את הגבול…

האמת שהיה מתאים לי לעבור לסיני  ולשבת בזולה של איברהים עד שיגיעו הלוקוס והמיצמנגו והבנקייק בננה, או עד שמישהו יסמס שהגיעו לארץ איזה שלוש מאות מליון החיסונים שהזמינו לכולנו ואז יתחיל הבלגן הידוע כמו עם המים המינרלים: מה קיבלת, פייזר או מודרנה? בזריקה או בספריי? ואיזה סימן נשאר לך?

אז אולי.. אולי!… הייתי חוזר. לא דקה לפני. אולי עשר אחרי, בעצם.

אבל עכשיו, כששני הזאטוטים האלה סביבי אני רק מחכה שיפתחו כבר את הגבול ואולי נרד לטאבה לשבוע, במקום לאבו דאבי, ונחפש אלמוגים ליד הריף

ואת כל זה הזכירה לי תצורת המשולש הזו שהיתה פעם כשירדתי לסיני לפני איזה עשר שנים. זכרון שכזה…

אבל הירח גם יוצר מילכוד: מצד אחד עפיפון משולשי ששט בשמים ומבטיח כיף אבל מצד שני הוא גם יוצר זוית של עימות לפלוטו וזוית פעולה למרס… יענו או הכל – או כלום. או הרמוניה – או כסחנות ממוקדת וכל דבר מרגיז אותנו. איך זה יכול להיות?

אז ככה: ישנה רגישות יתר באוויר עכשיו, וכל דבר קטן מפעיל אותנו, אבל אם לא שמים לב ליציאות ציניות למלים עוקצניות או לעקרונות שלנו שלא נשמרים ומתמקדים בהרמוניה המשולשת הזו – זה מה שנקבל. כאילו… בסופו של דבר זה עניין של בחירה: לריב – או לשוט על המשולש הזה לנירוונה מקומית של כמה שעות…

בוטום ליין – לא לשים לב לעיצבונים של מי ששם אותנו על הכוונת, אלא לעצום עינים ולשים את הטלפון על טיק טוק עם אוזניות וזמזום מלווה. כאילו.. מתמסרים למשולש ההרמוני, וזהו.

מה עוד בשמים היום? שמש במזל קשת בזוית הרמונית למרס… גם זו סבבה של זוית: יוזמים עושים – וזה זורם. לא נכנסים בך ואתה לא נכנס באגו של אפחד.

גם מרקורי החמוד יוצר זויות פרקטיות של 60 מעלות ליופיטר וסטורן… בלי משקעים, בלי כעסים על שני הזקנים האלה… כל כך אנושי! אין, אין עליו.

אז מה נשאר כדי שהיום הזה יעבור בסבבי? פשוט להתעלם מכמה דברים קטנים שמרגיזים אותנו לעצום עינים ו…להתמסר להרמוניה המשולשת הזו, לפחות זמנית.

כן, אני יודע שזה נשמע נאיבי , אבל אני רומנטיקן כידוע, וכשיש איזה יום שיש בו פחות לחצים אני מסתער עליו בסופר אקשן כמו היום למשל, מספיק ים של דברים באנרגיה מטורפת ודוהר קדימה בלי לעשות חשבון, ואז אני מנסה גם להספיק עם ההורוסקופ הזה כדי לספר לכם שזהו יום של סופר אקשן עם המשולש המסתורי הזה, או לפחות מה שנשאר ממנו, וזה לא הרבה אם לשפוט לפי מה שקורה למשולש פיתה שאני משאיר בטעות ליד השיש לאיזה שעה, והזאטוטימלך משאירים לי איזה זנב שיש בו טעם של רסק עגבניות כי אפעס היה להם קצת קשה ללעוס אותו…

דור של מפונקים גדל פה, ומשולשים כמו היום תפורים עליהם. מזל שהספקתי עוד לקנות להם איזה במבה אדומה בכלבו לפני שגם זה היה מתחסל על ידי אנשי המשולש, כמוני.

 

 

@

 

ערב מבוא לנשים בלבד (הפעם) : ערב מיוחד שיציג מיזם מיוחד שלי ושל רינת בורג היועצת העסקית שעוד איש לא עשה כמוהו מעולם: סדנת הסולם.

 האמת שאני באמת מתרגש מהמיזם הזה שאף פעם לא עשיתי כמוהו , ועוד יותר מתרגש משיתוף הפעולה שלי עם רינת שהאמת מרגש את שנינו ואת כל אלה שהצלחנו לגעת בהם ובחייהם בערבים שעשינו בערבים של 'על כוכבים ועסקים', והכי מתרגש לראות איך כל זה הולך ל קרות בשנת 2021 שהיא באמת שנה סופר מיוחדת והכי מרגשת מבחינה כוכבית שאפשר!

בקיצור, חפרתי כרגיל, ואת השאר אפשר לשמוע בערב המבוא למיזם, הנה כאן :       ערב שכזה 

 

@

 

התחזית השבועית – איך היא נראית בעין הכוכבים?

ותחזית האהבה לשבוע הזה..

 

והנה הזמנה ממני לערב מיוחד שיצי

 

@ הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי לאור השבועות האחרונים שבהם המשטרה כבר איבדה שליטה, זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מעניין אתכם? טוק טו מי

 0524215559  או  [email protected]   

 

שבועמקסים – מיאיר 🙂

 

 

 

ומה קורה היום למזלות?

חמישי 3/12

טלה

הירח שוהה גם היום במזל סרטן, ואת האנרגיה העוצמתית שלכם כדאי לא להוציא דווקא לעולם, אלא לשמור אותה לבית ולמשפחה. זמן לארגן מחדש את הבית, לעשות קניות לבית ולבני הבית, להפוך את היום הזה למשפחתי במיוחד, ולהחזיר את תחושת הביחד.

שור

הירח ממשיך לנוע בבית התקשורת שלכם ולאפשר לכם להיות מובנים ותקשורתיים. זהו יום מצוין ליזמות תקשורתיות מעניינות, התחלות חדשות, ושיתוף אנשים קרובים במה שעובר עליכם. ונוס שליטת המזל שלכם עדיין במזל עקרב ממול, מרככת את לבכם, ומאפשרת לכם להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עושה צעד ראשון במזל קשת, ואתם יכולים לראות בעצמכם איך האנרגיה שלכם משתנה והופכת להיות אקטיבית ושמחה יותר. כעת הזמן להיות קשובים יותר לזולת, זה שאתכם וזה שמולכם. מלת המפתח הופכת להיות – דיאלוג. השתמשו בה.

סרטן

זהו יום נוסף שבו שוהה הירח במזל שלכם, ומדגיש את היכולת שלכם להתמקד, לאסוף את האנרגיה שלכם ולהשקיע אותה ביזמה חדשה, באתגר משמעותי, בפגישה חשובה או בהתחלה מעניינת. כעת הזמן להריץ קדימה תכניות פעולה חדשות ואקטיביות ולהפוך את היום הזה למנוף לעשייה ולפעולה ממוקדת מטרה.

אריה

יש לא מעט תכניות ליום הזה, אבל כעת חשוב במיוחד להוריד פרופיל, ולא להתעקש לעשות את הדברים בדרך שלכם, בעיקר כשאתם לא במיטבכם. כעת הזמן לדחות את התכניות שלכם למחר או לתחילת השבוע הבא כולל פגישות חשובות למיניהן. זהו זמן טוב להתבוננות עומק בהחלטות האחרונות שלכם, לשפר ולשדרג.

בתולה

זהו זמן מצוין להמשיך ולחזק את הצד החברתי שלכם, בתולות, והפעם להתמקד בעיקר באותו צד חברתי הקשור לקולגות מקצועיות, ולאנשים שאיתם אתם נמצאים באותו תחום. זהו זמן מצוין לחלוק אינפורמציה וידע, ולהציע שיתופי פעולה כדי להתמודד ביחד עם אתגרים גדולים יותר, אם אתם מוכנים לכך.

מאזניים

קריירה ודרייב – אלה מלות המפתח של היום הזה מבחינתכם, מאזנאים. הדחף להזיז דברים ולפתוח דלתות שעד עכשיו היו סגורות בפניכם חזק יותר וגם האפשרויות לכך רבות יותר. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם לטווח ארוך ולהחליט לאן לקחת את האמביציה שלכם, כעת כשיש התלהבות.

עקרב

מיקומו של הירח במזל סרטן מדגיש את הצורך והיכולת שלכם עכשיו להרחיב אופקים ואזורי פעולה, ולא לעסוק עכשיו רק בכיבוי שריפות מסוגים שונים. זהו זמן טוב לאפשר לסקרנות שלכם לדחוף אתכם צעד אחד קדימה לחקור נושאים ואזורי פעולה נוספים, מקצועית וחברתית. בערב – זמן טוב לבילוי שקט עם אדם קרוב.

קשת

מיקומם גם של השמש וגם של מרקורי כוכב התקשורת במזל שלכם יוצר כעת כמה וכמה אפשרויות חדשות לצמיחה ומימוש רעיונות וחלומות. זהו זמן לדבר ולשתף את מה שחשוב לכם באמת, למצוא לכם שותפים או בני ברית לרעיון או לדרך, אפילו לסיעור מוחות, ולקחת צעד נוסף קדימה.

גדי

דיאלוג – זו מלת המפתח שמפעילה היטב את היום הזה מבחינתכם ועבורכם, גדיים. כעת הזמן לשיחות עומק נפלאות של אחד על אחד ובארבע עינים, לבירורים שיתופים ותובנות חדשות לגבי קשרים קרובים, והעמקת קשר זוגי קרוב אם ישנו כזה על ידי שיחות עומק כנות. זמן טוב לנקות משקעים שהצטברו.

דלי

שהותו של הירח היום במזל סרטן הוא לא המקום המיטבי עבור הדלי שלנו שמעט מתרחק מעודף רגשות מופגן, אבל אתם בהחלט יכולים להיעזר עכשיו במיקומה של ונוס הרגשית שבבית הקריירה שלכם כעת ליצירת קשרים הירלכם.

 

דגים

הירח ממשיך לנוע במזל סרטן בבית הרומנטיקה שלכם, ונוס ממשיכה לנוע במזל עקרב המאכלס את בית ההתפתחות האישית, וזהו זמן טוב לשלב כוחות מכמה כוונים שונים ולאפשר לעצמכם לא רק להגדיר מחדש את המטרות שלכם לתקופה הקרובה, אלא גם לא להתבייש לבקש פרגון וסיוע ממי שיכול לעזור. אתם עשויים להיות מופתעים לטובה.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן