תחזית יומית ובלוג – יום שלישי 1 לדצמבר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שלישי   1/12

ירח בתאומים 60 מרס 150 סטורן 90 נפטון 

שמש במזל קשת  150 אורנוס (יציאה) 120 מרס

מרקורי במזל עקרב 60 יופיטר וסטורן

ונוס במזל עקרב 180 אורנוס (יציאה) 120 נפטון

מרס במזל טלה 

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו ( יציאה)

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

יום חביב מגיע אלינו, בגדול. אז קודם כל נראה את החיובי בו שהוא בעצם הפסקת השלילי שדי ליווה אותנו בימם האחרונים: גם השמש וגם ונוס יוצאות סוף סוף מהזויות עם אורנוס, אם כי אפשר עדיין לחוש בקריזות זעירות הדוחקות ומנסות לצאת כשדברים לא מתרחשים בדיוק כמו שרצינו, אבל הן ברות שליטה: לא ניתן להן להפריע ליומיום שלנו, העמוס גם כך.

מה חיובי פרופר? הזוית של הירח שבמזל תאומים עם כוכב מרס. זו זוית מצוינת של שיתוף פעולה בין הצד הרגשי שלנו לצד הפועל והמפעיל, עם יכולת לתרגם את הרצונות שלנו לפעולה בשטח: להרגיש – ולעשות. פרפקט.

עוד זויות כאלה נמצא אצל מרקורי שיוצר כזו עם סטורן: שיחות מעשיות וקביעת עובדות בשטח, גם אם המדובר רק במלים.

זוית הרמונית נוספת – השמש בזוית הרמונית למרס. שני הכוחות הפועלים במפה מפרגנים זה לזה, ומי שגם יקח יזמה ויתחיל להריץ אנרגיה קדימה, יוכל גם לשתף פעולה בהצלחה עם שניהם, אבל בלי יזמה אישית – לא יקרה הרבה, וזה נכון גם לשאר הזויות האחרות.

בוטום ליין של כל זה – להניח להסחות הדעת שהטרידו אותנו בימים האחרונים ולא לעשות מהן עניין, ולהתמקד בעשייה ובמה שחשוב לנו כעת באמת: אם נצליח להגדיר זאת באופן מדויק ובמלים – נוכל גם לצאת לפעולה ולבצוע, ובלי לחשוב יותר מדי.

פשוט לעשות.

ומחר מרקורי עובר למזל קשת, האופטימיות תחזור אבל איתה גם הפתיל הקצר והתגובות המהירות: לרבים זה יעשה טוב, אחרים זה ילחיץ, אבל מי אמר שלחץ – הסוג הזה של הלחץ – הוא גרוע? לפעמים דווקא כשהוא בסביבה אנחנו עושים, והרבה.

אז עד מחר…

 

@

 

ערב מבוא לנשים בלבד (הפעם) : ערב מיוחד שיציג מיזם מיוחד שלי ושל רינת בורג היועצת העסקית שעוד איש לא עשה כמוהו מעולם: סדנת הסולם.

 האמת שאני באמת מתרגש מהמיזם הזה שאף פעם לא עשיתי כמוהו , ועוד יותר מתרגש משיתוף הפעולה שלי עם רינת שהאמת מרגש את שנינו ואת כל אלה שהצלחנו לגעת בהם ובחייהם בערבים שעשינו בערבים של 'על כוכבים ועסקים', והכי מתרגש לראות איך כל זה הולך ל קרות בשנת 2021 שהיא באמת שנה סופר מיוחדת והכי מרגשת מבחינה כוכבית שאפשר!

בקיצור, חפרתי כרגיל, ואת השאר אפשר לשמוע בערב המבוא למיזם, הנה כאן :       ערב שכזה 

 

@

 

התחזית השבועית – איך היא נראית בעין הכוכבים?

ותחזית האהבה לשבוע הזה..

 

והנה הזמנה ממני לערב מיוחד שיצי

 

@ הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי לאור השבועות האחרונים שבהם המשטרה כבר איבדה שליטה, זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מעניין אתכם? טוק טו מי

 0524215559  או  [email protected]   

 

שבועמקסים – מיאיר 🙂

 

 

ומה קורה למזלות?

שלישי 1/12

טלה

ירח עדיין במזל תאומים התקשורתי והתקשורת שלכם מוסיפה להיות מעשית ואפקטיבית, מה גם שהירח יוצר זוית פרקטית למרס שליט המזל שלכם. זהו זמן לבחון לעומק שיתופי פעולה מכל גוון וסוג כדי לקדם את התכנית שלכם לקצר את הדרך, ולהגביר אפקטיביות.

שור

השור שלנו ממשיך לנוע על קרקע בטוחה יחסית, כשהירח שוהה בבית החומר והכספים שלכם. ונוס הרגשית ממשיכה לצאת מתוך זוית העימות עם אורנוס, הלחצים ממשיכים לרדת, וזהו זמן טוב להתחיל להזיז דברים ובעיקר לקבוע עובדות בשטח. קדימה.

תאומים

הירח עדיין שוהה בחלק מהיום במזל שלכם, מאפשר לכם להשלים תהליכים שהחלו ביומיים האחרונים, לסגור קצוות, ולהיות מוכנים למעבר המעניין שיחול מחר: מעברו של מרקורי ממזל עקרב למזל קשת. יהיה מעניין…

סרטן

זהו יום נוסף שמתחיל כאשר אתם עדיין אינכם במיטבכם, סרטנונים. זהו זמן טוב לפעול עדיין מאחורי הקלעים ולא בקדמת הבמה, לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ולטעון מצברים. זהו זמן טוב להחלטות אקטיביות וליזמות חדשות, אולם להתחיל אותן כדאי רק מחר. סבלנות.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לצאת מתוך זוית המתח עם כוכב אורנוס ולאט לאט נרגעות הרוחות, ואיתן גם נרגעות הדרמות הקטנות וחוסר השקט. זוית הרמונית עם כוכב מרס מצביעה על יכולת לרכז כוחות כדי לקדם יזמה אחת מדויקת. קדימה.

בתולה

ונוס הרגשית שוהה עדיין בבית התקשורת שלכם, ומאפשרת לכם למלים שלכם להיות יצירתיות מקוריות ובעיקר משכנעות מתמיד. השתמשו במיקום הזה כדי לקדם דברים שחשובים לכם, לעמוד בהצלחה מול קהל, ליזום – ולחזר.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם מגיחה החוצה מתוך זוית העימות עם כוכב אורנוס שליוותה אתכם בימים האחרונים, ולאט לאט חוזר המאזנאי שלנו להרמוניה המוכרת. מיקומה של השמש בבית התקשורת שלכם הופך אתכם מלהיבים וסוחפים, וממחר זה גם יתגבר

עקרב

זהו היום האחרוון לשהותו של כוכב מרקורי במזל שלכם, עקרבים, מיקום שעזר להרבה מאוד עקרבים להפתח החודש קצת יותר מבחינה תקשורתית, ולהעז לדבר גם על מה שלא תמיד נעים לדבר. ממחר כל זה משתנה – נצלו את היום הזה לשיחות החשובות שלכם.

קשת

השמש ממשיכה לנוע לה במזל קשת ולהביא איתה קסם ועוצמה, וממחר יצטרף אליכם גם מרקורי כוכב התקשורת. הירח שוהה עדיין בבית היחסים והשותפויות שלכם, וממליץ על שותף או בן ברית לרעיון או לדרך לתקפוה הקרובה.

גדי

הכוכבים מרקורי וונוס עוזרים לכם כעת בדיאלוג החברתי ובתקשורת עם מוסדות וארגונים בחייכם. זהו זמן טוב לדחוף קדימה יזמה חדשה, לשתף פעולה עם סמכוית בתחום המקצועי, ולהרחיב את המעגלים החברתיים שלכם. זמן מצוין להכיר אנשים חדשים.

דלי

הירח התאומי ממשיך להביא אליכם גישה יצירתיות ורעיונות מעניינים לעשייה עם אחרים או לבד, בזמן שהשמש במזל קשת עוזרת לכם למצוא אנשים שחושבים כמוכם כדי לשתף אותם באתגרים שלכם. שעות הערב יתאימו למפגש חברתי.

דגים

השמש שוהה בבית הקריירה והתדמית שלכם, והדגיג שיסכים לצאת מהאקוורים שלו כדי לשחות אל הים הפתוח יוכל בהחלט ליהנות מהקסם  שהיא משרה על אלה שיוזמים ופועלים. בערב – יציאה לדייט מקסים, אם הלב הדגי העדין עדיין פנוי, ומוכן לקחת צ'אנס…

ובינתיים –  יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן