תחזית יומית – חמישי עשרים לאוגוסט 2020

 

אז..מה קורה היום בכוכבים?

חמישי 20/8

ירח בבתולה 180 נפטון 60 ונוס 120 יופיטר ופלוטו

שמש במזל אריה  120 מרס צמידות מרקורי (יציאה) 150 סטורן (יציאה)

מרקורי עובר למזל בתולה (!)

ונוס  במזל סרטן 60 אורנוס

מרס במזל טלה 90 פלוטו )יציאה) 90 סטורן (כניסה)

יופיטר במזל גדי

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

 

הזרקורים היום מופנים למזל בתולה: הירח עובר אליו, ו..מרקורי, אחרי חודש דינמי מאוד ואפילו אגרסיבי בגלל הזויות עם פלוטו וסטורן, עובר למזל בתולה.

ותשקוט הארץ…

האמנם? זהו, שלא ממש. שימו לב מה קורה בתקשורת של הימים האחרונים, כמה דברים נוראים עולים וצפים כאן, כשמרקורי היה בזוית של מתח עם פלוטו והתהליך ממשיך גם להיום: האונס של בת ה 16 על ידי שלושים גברים, ההתעללות הנמשכת בגני הילדים והפעם בחולון, קטטות אלימות וזריקת כסאות, אלימות מילולית לכנסת, הפרת הסכמים קואליציוניים, נסיון הפלישה של הערסים לאסי – זו מהות החיים שלנו עכשיו השבוע תחת השפעתו של פלוטו בשתוף התקשורת שלנו בימים אלה: אלימה, אגרסיבית, וחסרת סבלנות.

חלק לא קטן מזה מופיע כשמרקורי שוהה במזל אריה,  והאלימות שהוא מביא איתו. מרגע שעבר אליו התחילו שוב הקסאמים ובלוני הנפץ, אלמנט שקורה בכל פעם שהוא עובר למזל ביסוד האש.

אבל מהיום לפחות חלק מזה אמור להתחיל להשתנות. מזל בתולה שייך ליסוד האדמה, ומרקורי לא ממש יוצר זויות כשהוא עובר לשם, כך שלפחות התקשורת שלנו הופכת פחות מניפולטיבית או זועמת, אבל את התבערות שהדליק פלוטו השבוע בעזרת מרס מרקורי ואפילו השמש יהיה קשה לכבות: הגחלים ימשיכו ללחוש ומדי פעם גם יתלקחו להן, מזכירות לנו שמתחת לפני השטח כוכב אורנוס ממשיך לכסח, לפתוח דלתות, להרוס מבצרים, ולכרסם שורשים עתיקים שהגיע זמנם להתכרסם סוף סוף. כל שאר האקשן החיצוני שמתרחש לו עכשיו הוא רק הד לפעילותו האמיתית, בעיקר כעת כשהוא מגיע אל השלישון השני של מזל שור.

מה עוד? ירח בבתולה מול נפטון מביא איתו יום מבולבל קצת לפחות עד אחד הצהריים. הזויות החיוביות שהוא עושה לונוס יופיטר ופלוטו מראות על כמה אפשרויות חיוביות לשיתופי פעולה למרות הכל, אם נצליח לשנות את מצב הרוח הקשה של השבוע בגלל כל הידיעות האלה שבחדשות. אוףףף!

רק ונוס הרגשית במזל סרטן בזוית פרקטית לאורנוס נשארה כדי להשען עליה, לעצום עינים, ולקבל חיבוקי והבטחה שהאלימות הזו תתחיל סוף סוף להירגע, אלמנט שגם סטורן בזויות לשמש ולמרקורי לא יכול להבטיח, כי הוא טוען שיש לו, כמו בפולניה, רק שתי ידים.. באסה

מה נשאר? סבלנות, והרבה ממנה.

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

ומה קורה למזלות?

טלה

כוכב מרס שליט המזל שלכם יוצא מזוית הפעולה עם פלוטו שעשתה לכם חיים לא קלים השבוע, ונכנס לזוית מתח עם סטורן הנוקשה. אחרי שבוע פעיל ועוצמתי הגיע הזמן לחשבון נפש, ולארגון מחדש של כוחותיכם. כעת הזמן להגדיר מחדש את התכניות שלכם לתקופה הקרובה.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל סרטן המאכלס את בית התקשורת שלכם, וזהו זמן מצוין לשתוף אחרים בתכניות ולקידום נושאים שחשובים לכם. מעברו היום של מרקורי למזל בתולה ידגיש את הצד הרומנטי שלכם החודש, וביחד עם הירח ששוהה גם הוא כאן עכשיו – הגיע הזמן לתת מקום גדול יותר לאהבה, שוורים…

תאומים

מרקורי עובר היום למזל בתולה וסוף סוף חלק מהלחצים יתחילו להיעלם בהדרגה, בעיקר כי הוא יצא מהזויות שהפעילו אותו – ואתכם – בשבועיים האחרונים. מזל בתולה גם שייך ליסוד האדמה בניגוד למזל אריה השייך ליסוד האש: הגיע הזמן להוריד הילוך, ולרדת לקרקע, תאומימים. בית ומשפחה – אלה מלות המפתח של היום הזה.

 

סרטן

הסרטן הוא מזל מופנם ורגיש, אבל ביום שכזה דווקא המלים יכולות לקרקע אתכם, אלא שזוית של עימות בין הירח שליט המזל שלכם לכוכב נפטון עלולה לגרום למעורבות רגשית גבוהה מדי, ולמצבי רוח משתנים במהירות ותחושות של חוסר יציבות. זמן לשיחות רגשניות, אבל לא לשיחות עסקיות..

אריה

זוית המתח בין השמש לסטורן הנוקשה נחלשת בהדרגה, והלחצים בירידה. מרקורי כוכב התקשורת עובר ממזל אריה למזל בתולה המאכלס את בית הכספים שלכם, אלמנט שיביא איתו קצת יותר יציבות לנושא הכספים אם תשקיעו בו קצת יותר מחשבה.

בתולה

משהו טוב קורה לכם היום, בתולות: מרקורי שליט המזל שלכם עובר היום ל..מזל שלכם, והופך אתכם לתקשורתיים מהרגיל. כעת הזמן לומר בקול רם דברים ששמרתם בבטן בזמן האחרון, לנקות משקעים רגשיים שהצטברו להם, ולפתוח דף תקשורתי חדש כן ואמיץ עם הסביבה הקרובה והרחוקה.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע בבית הקריירה שלכם, ולהביא איתה יכולת לקדם דברים שחשובים לכם כעת בהצלחה רבה יותר יחסית, ולשדרג את התדמית שלכם מול העולם עם לא מעט קסם אישי.. כל שאתם צריכים לעשות זה לפתוח קצת יותר את הלב, ולהיות אישיים יותר. הקסם יעבוד.

עקרב

חברים מכרים ידידים וקרובים – נראה שהדגש כעת עובר בעיקר ליחסים איתם, עקרבים, כמו גם ליחסים עם קולגות מקצועיות. זהו זמן טוב לצאת קצת מעצמכם, להרים כמה טלפונים, ולהרחיב את המעגלים החברתיים שלכם. זמן טוב גם להחזיר לחייכם חברים וידידים מהעבר שאיתם הקשר נותק בחודשים האחרונים.

קשת

מרקורי כוכב התקשורת עובר היום לבית האמביציה והדרייב שלכם, קשתים, מה שאומר שזהו מיקום מצוין לאלה מקום שרוצים לעמוד בהצלחה מול קהל, ולקדם את עצמכם מול סמכויות. שיווק וקידום אישי יצליח יותר כעת, ובעזרת האנרגיה של השמש במזל אריה תגיע גם האנרגיה להתחיל לחשוב על נסיעה ארוכה, אם טכנית זה יתאפשר. אתם זקוקים לזה.

גדי

מיקומו של הירח מצביע על יום שעיקרו פתיחות לרעיונות חדשים ויזמות מעניינות, ולגישה חדשה נוקשה קצת פחות ולא רשמית שמעדיפה חשיבה מחוץ לקופסה על פני דיאלוג רשמי. זמן טוב להוריד קצת את השריון הגדיי הקשוח, ולהשתמש במלים רכות וחיזור עדין כדי להעביר ערב רומנטי אמיתי…

דלי

היום הזה שבו גם הירח וגם מרקורי שוהים במזל בתולה ושיקול הדעת שלכם אינו במיטבו, ממליץ לכם לפעול בזהירות מכסימלית, דליים. כעת הזמן לחשוב פעמיים על כל תנועה והחלטה, להמנע מאופטימיות יותר בנושאי חומר וכספים, ולהזהר במיוחד בכבישים ובדרכים.

דגים

גם הירח וגם מרקורי כוכב התקשורת נמצאים היום בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ומאפשרים לכם להתבונן לעומק על מערכות היחסים הקרובות שלכם, בעיקר כשהירח שוהה היום מול נפטון שליט המזל שלכם: זהו זמן לשתף ברגשות, אולם להמנע מהחלטות רגשניות כיון ששיקול הדעת שלכם אינו במיטבו: החלטות חשובות – דחו למחר.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן