תחזית יומית – יום רביעי 17 למרץ 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי 17/3

ירח  בשור צמידות אורנוס 90 סטורן

שמש במזל דגים צמידות ונוס (יציאה) 60 פלוטו

מרקורי במזל דגים 90 מרס  60  פלוטו

ונוס במזל דגים צמידות נפטון (יציאה)

מרס במזל תאומים  120 סטורן

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

הירח שוהה עדיין במזל  שור ועדיין צמוד לאורנוס בשעות הבוקר, אבל הגישה העצבנית מתחלפת לאיטה בסוג של קצב קבוע ומעשי, שמאפשר לעשות את מה שבאמת חייבים לעשות, גם אם זה לא בקצב שאתם רוצים.

מקבץ הכוכבים הגדול הזה במזל דגים מביא איתו בעיקר עייפות: השמש, ונוס, מרקורי ובעיקר נפטון – כל אלה מעייפים ומתישים אותנו, והנפש משוועת כבר לקצת אנרגיית אש שחלקה יתחיל להגיע כשהשמש תעבור למזל טלה בשבת.

אבל העייפות שלי עכשיו היא גם בגלל שתי הסדנאות שהעברתי עם רינת בורג, סדנת מזל דגים ביום שני, וסדנת לייף אסטרוקואוצי'נג ביום שלישי.

בסדנת הדגים ביקשנו מכל המשתתפות להעלות שאלה שמציקה להן, ולפי מפת הלידה ומיקום השמש במזל דגים ושאר הכוכבים, גם ענינו להן על השאלות האלה, שנגעו בכל תחומי החיים.

בסדנת הלייף אסטרוקואצ'ינג אנחנו מאמנים 8 נשים בעזרת האסטרולוגיה ועוד כמה טכניקות ייחודיות לנקות פגעי ופחדי עבר, להתמקד בחזקות שלהן, וליצור פלטפורמה רגשית שתעזור להן לממש את הפוטנציאל שנעצר, וליצור חזון רגשי עסקי ומעשי חדש – ולממש אותו בפועל.

זו סדנה מרגשת מאוד, משנה חיים ממש, שבנינו בטכניקות ייחודיות ומרתקות, ובכל פעם אני אישית יוצא מהמפגשים האלה מרוגש וחיוני.

בשבוע הבא נפתח את ההרשמה למחזור אפריל, בשעות הבוקר. בקרוב אעלה דף נחיתה עם עדויות אלה שנמצאות שם עכשיו. זו ללא ספק סדנת הדגל שלנו, ושם – בלי להגזים – קורים ניסים…

אבל מה עושים עם העייפות הנפטונית הזו? אוף..

 

 

 

תחזית אהבה  14 למרץ 21.

 

 

ואי אפשר כמובן בלי התחזית השבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 14 למרץ 21

@

 

@  בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי יאיר  טריבלסקי – אסטרולוגיה חכמה. 

כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! (עם היופיטר הזה בדלי בא לי להשקיע..🙂 )

 

@

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל.

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

ומה קורה היום למזל

 

ומה קורה היום למזלות?

רביעי  17/3

טלה

גם היום שוהה הירח במזל שור, ועוזר לתרגם את האנרגיה של הימים האחרונים ליזמות חדשות, ולקביעת עובדות בשטח. נושא הכספים על הפרק: השקיעו מחשבה בחשבון הבנק, והמנעו מאוברדראפט..

שור

הירח שוהה היום במזל שלכם, והקסם האישי שלכם במיטבו. מיקומן של השמש וונוס ונפטון בבית החברתי שלכם עוזר לכם כעת גם ליצור קשרים חברתיים חדשים וגם לקדם אתכם במוסדות וארגונים בחייכם. זמן טוב לרוץ קדימה.

תאומים

מיקומו של הירח מביא איתו עוד יום אחד שבו כדאי וחשוב לא לפעול בעוצמה, אלא להוריד הילוך, להיות קצת לבד, ולהתמודד בעיקר עם הנעשה מאחורי הקלעים, ולא בקדמת הבמה. זמן טוב לנקות משקעים רגשיים שהצטברו.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה עדיין במזל שור והתקשורת שלכם יכולה היתה להיות במיטבה, אילולא זוית הפעולה של הירח עם סטורן הנוקשה: זמן טוב לחשבון נפש אמיתי בנושאי חומר וכספים, סרטנונים.

אריה

הירח שוהה היום בבית הקריירה שלכם, והופך אתכם לאמביציוזי במיוחד, אריות. זהו זמן שבו חשוב לפעול באופן תקיף ונחוש, להזיז דברים שקצת התמוססו לאחרונה בגלל נפטון, ולהעביר הילוך כמו שאריות יודעים לעשות.

בתולה

הירח שוהה בבית הצמיחה האישית שלכם, והיום הזה מזמין אתכם להרחיב אופקים, ולתכנן לימודים בחודשים הקרובים, או נסיעה שפתאום נראית אפשרית יותר מתמיד. השמש וונוס בבית הזוגיות והיחסים עוזרות לקרב לבבות.

 

מאזניים

ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם שוהה עיין במזל דגים, ומצבי הרוח עדיין משתנים במהירות. מצד שני, אפשר את הצד היצירתי שלכם להשקיע עכשיו בעבודה, בשיווק אישי, ובדיאלוג יצירתי עם הפרנטרים שלכם. תנו לדמיון לחגוג.

עקרב

ארבעה כוכבים נמצאים עכשיו בבית הרומנטיקה שלכם, והעקרב הקשוח שלנו מתברר כרומנטי מתמיד… אולי זה באמת הזמן להפתח קצת יותר, לחשוף רגשות, ולאפשר לעצמכם להתמסר קצת לאהבה…

קשת

מקבץ הכוכבים במזל דגים ממשיך להדגיש את הצורך בהשקעה רגשית בבית ובמשפחה, קשתים. במקביל אתם מתקשים להזיז דברים עם הירח הזה במזל שור, שגורם לכם להתנהל באיטיות. זמן טוב לשיחות עומק שיעזרו לכם לראות את הדברים קצת אחרת.

גדי

זוית פעולה לא קלה בין הירח הרגשי לבין סטורן שליט המזל שלכם עלולה לגרום למעורבות רגשית גבוהה ולהחלטות גרועות עקב כך. כדאי אולי בדיוק בגלל זה לדחות א ההחלטות האלה למחר או מחרתיים, אז דברים יראו אחרת. התמקדו היום לא ברגש אלא בצד הפרקטי, ובפרטים הקטנים.

דלי

הירח שבמזל שור ממשיך להיות צמוד לאורנוס שליט המזל שלכם גם היום, אלמנט שמביא איתו שיקול דעת פזיז והחלטות אימפולסיביות. חשוב ביום שכזה לא לנתק קשרים גם אם מתחשק. קחו לכם זמן איכות שקט עם עצמכם, וקצת יותר ספייס.

דגים

על פניו זה נראה כמו אחד הימים היותר תקשורתיים של השבוע, דגיגים. הירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם גם היום, ודברים שלא הספקתם לומר אתמול כדאי להשלים, ולא להשאיר קצוות פתוחים. זמן לשיחות נפש, לשיחות עומק, ואפילו לוידויי חצות נרגשים..

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן