תחזית יומית – יום שני 15 למרץ 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

 

שני  15/3

ירח  בטלה 90 פלוטו 60 יופיטר וסטורן

שמש במזל דגים צמידות ונוס (יציאה)

מרקורי במזל דלי

ונוס במזל דגים צמידות נפטון (יציאה)

מרס במזל תאומים  120 סטורן

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

זהו יום נוסף שבו הירח שוהה לו במזל טלה השייך ליסוד האש, ואת האש הזו אנחנו אכן מרגישים לא מעט, פה ושם.

לא רק זאת: זוית הפעולה בין הירח לבין פלוטו, עשויה להביא איתה גם מעורבות רגשית גבוהה במיוחד, ופתיל קצר שעלול להיות מופעל לשמע המלים הלא נכונות, ותגובות קיצוניות כשהאגו שלנו מאותגר על ידי אגו אחר.

השמש וונוס ממשיכות להגיח החוצה מתוך הקרבה שלהן לכוכב נפטון כך שהמעורבות הרגשית מעט קטנה יותר עכשיו, ומרקורי שבמזל דלי מסיים לארוז – כבר הלילה הוא עובר למזל דגים, שם כבר מחכים לו, ועל התיק שלו מוסקת התגית של בני המזל הזה: אקווריום גדול ובו שטים להם כמה דגים זעירים בסבך של צמחיה ירוקה.

הכל מוכן לקראת מעברו של מרקורי למזל דגים, ובעוד כמה ימים – גם למעברה של השמש למזל טלה, מעבר שיכריז בעצם באופן רשמי על…האביב.

@

 

ובינתיים, כל עוד השמש שטה לה במזל דגים הרגוע ומזמזמת לה את משה בתיבה, אנו עוסקים בבני ובנות מזל דגים, מזל החודש, והפעם – מיהו הגבר האידיאלי עבור בת מזל דגים?

@

 

 

תחזית אהבה  14 למרץ 21.

 

 

ואי אפשר כמובן בלי התחזית השבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 14 למרץ 21

@

 

@  בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי יאיר  טריבלסקי – אסטרולוגיה חכמה. 

כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! (עם היופיטר הזה בדלי בא לי להשקיע..🙂 )

 

@

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל.

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

ומה קורה היום למזלות?

שני 15/3

טלה

הירח שוהה גם היום במזל שלכם, ועוזר לכם להמשיך ולממש החלטות שקיבלתם, ולהתמקד בעיקר ביזמות חדשות. יום מצוין לשיחות משמעותיות הקשורות לעתיד הקרוב, טלאים, ולהחלטות לטווח ארוך.

שור

אתם עדיין לא במיטבכם, שוורים: מיקומו של הירח גם היום במזל טלה מדגיש את הצורך לפעול בעיקר מאחורי הקלעים, ולא בקדמת הבמה. יזמות חדשות והתחלות מכל הסוגים – את אלה כדאי לדחות למחר או מחרתיים. סבלנות.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם נמצא בסופו של מזל דלי, ללא זויות עם כוכבים אחרים. יום מצוין לפעילות סוליסטית שלא תלויה באחרים, ולהחלטות אישיות הקשורות לקידום למקום שאליו אתם רוצים להגיע מבחינה מקצועית.

סרטן

הירח שוהה לו היום בבית הקריירה שלכם, ונראה שאם יש זמן שכדאי להפעיל בו את הצד האמביציוזי שלכם, עדיף לעשות זאת היום. זמן לחשוב כמה צעדים קדימה, ולפעול באופן אסרטיבי במיוחד כדי שהדברים אכן יתממשו.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל דגים הרגשני, ותשהה בו עד סוף השבוע. המעורבות הרגשית הגבוהה גורמת לרגשות להפעיל אתכם בעוצמה, תוך שיקול דעת מעשי גרוע. לכן כדאי החלטות חשובות באמת, לדחות לסוף השבוע אם אפשר.

בתולה

גישה פזיזה והחלטות אימפולסיביות עלולות ללוות את היום הזה, בתולות, ולכן כדאי אולי לחשוב פעמיים לפני כל החלטה ואפילו להתייעץ עם אחרים בכל מה שקשור להוצאת כספים, לפחות עד מחר או מחרתיים. זמן טוב לשיחות עומק עם אדם קרוב.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לצאת בהדרגה מתוך הצמידות עם כוכב נפטון, והמעורבות הרגשית מתחילה לחזור לאיזון בהדרגה. כעת אפשר להוריד הילוך, ולא להסחף לתכניות פעולה שאינן רלוונטיות יותר.

עקרב

הירח שוהה היום בבית העבודה והמקצוע שלכם, והוא ממליץ להפנות את האנרגיה היצירתית שלכם בעיקר לשם. השמש ונוס ונפטון עדיין בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, וזהו זמן טוב לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ו..לדבר על הכל.

קשת

מיקומו של הירח היום במזל טלה הוא אחד המיקומים החביבים על הקשת שלנו. זהו זמן מצוין לתת לרגשות לדבר, ובעיקר לרגשות עדינים. כעת הזמן לפתור בעיות באופן יצירתי, עם חשיבה מחוץ לקופסה. שימו דגש מיוחד על יזמות חדשות ומעניינות, כולל יזמות טכנולוגיות.

גדי

זהו יום נוסף שבו נושאי בית ומשפחה על הפרק, גדיים. כעת הזמן להשקעה אמיתית בבית וסביבתו, ארגון וסידור הבית, כולל שינוי האווירה בבית. זהו זמן טוב לשיחות עומק עם בני הבית, והחלטות משותפות הקשורות לעתיד הקרוב.

דלי

מקבץ הכוכבים במזל דגים מכריח אתכם לעשות בדק בית בכל מה שקשור לחומר וכספים בחייכם, דליים. המיקום הזה מאפשר לכם גם להשקיע קצת יותר בתחום המקצועי, להתקדם ולקדם תכניות פעולה אקטיביות, ולהתמקד ביזמות חדשות. קדימה.

דגים

על פניו זה נראה כמו אחד הימים היותר מעשיים של השבוע, דגיגים. נכון שהשמש וונוס ונפטון במזל שלכם מביאות איתן כמה רעיונות חדשים אבל זהו בעיקר זמן לייצב את השורות ואת הקרקע שמתחת לרגלים, כולל חשבון הבנק שלכם. ג'סט דו איט.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן