תחזית יומית – יום חמישי – 18 למרץ 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

חמישי 18/3

ירח  בשור 60 שמש וונוס 90 יופיטר

שמש במזל דגים צמידות ונוס (יציאה) 60 פלוטו

מרקורי במזל דגים 90 מרס 60 פלוטו

ונוס במזל דגים צמידות נפטון (יציאה)

מרס במזל תאומים  120 סטורן

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

הירח שוהה לו היום במזל שור המעשי, ויוצר זוית מעשית עם ונוס הרגשית, וזוית פעולה עם יופיטר כוכב השפע.

על פניו זהו יום מצוין למצוא לנו שותפים ובני ברית לרעיון או לדרך, או ליזמה חדשה ומעניינת שאנחנו רוצים ליצור, או שמא לאתגר שקצת גדול עלינו לבצע אותו לבד.

מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממשיך לנוע במזל דגים, ולהביא איתו תקשורת רגשנית, מעורפלת, חמקמקה, ומשתנה במהירות, ביחד עם מצבי הרוח של כולנו: פעם נדמה שהכל תקין אופטימי ומתנהל כשורה, ופעם נדמה שזה רק על פני השטח, אבל דיפ דאון ישנו איזה כאוס, מן חור שחור שכזה, שמביא איתו תחושה של כובד ודאגות.

האם האנרגיה הזו תשתנה? כנראה שכן, ואפילו כבר בסוף השבוע הזה: השמש עוברת למזל טלה, ומביאה איתה אנרגיה ועוצמה, וביום שלישי – יום הבחירות – עוברת גם ונוס הרגשית – כמה מעניין – למזל טלה… כנראה שהיום הזה עם כל הסערות הצפויות שבו זקוק לידה המנחמת של ונוס.

ואולי דווקא משם תעלה ותבוא הרגיעה הזו שכולנו מייחלים לה, אבל יודעים שקודם לכן תגיע ההתפוצצות הבלתי נמנעת..

אבל עד אז, ובעצם עד סוף השבוע הבא, השמש צמודה כמעט לגמרי לונוס שמלווה אותה: שתי גבירות הדורות, האחת מטרונית מבוגרת בעלת עינים עוצמתיות והשניה עלמה חושנית ואצילה, חוצות את מזל טלה ושמשיות לבנות בידן…

בדיוק כמו כאן

@   

 

תחזית אהבה  14 למרץ 21.

 

 

ואי אפשר כמובן בלי התחזית השבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 14 למרץ 21

@

 

@  בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי יאיר  טריבלסקי – אסטרולוגיה חכמה. 

כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! (עם היופיטר הזה בדלי בא לי להשקיע..🙂 )

 

@

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל.

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

ומה קורה למזלות?

 

חמישי 18/3

טלה

זהו יום נוסף שבו שוהה הירח במזל שור ומאפשר לכם לתרגם את האנרגיה העוצמתית שלכם למעשים. הנושא היום הוא חומר וכספים: יזמה חדשה עשויה להיות מעניינת במיוחד. אחהצ – קניות.

שור

גם היום שוהה הירח במזל שלכם, ומאפשר לכם להשלים תהליכים שהחלו אתמול, בעיקר בכל מה שקשור ליזמות חדשים ושתופי פעולה מסוגים שונים, כדי להתמודד עם מטרות גדולות במיוחד. ונוס מאפשרת קידום בנושאי מוסדות וארגונים.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל דגים הרגשני, והמעורבות הרגשית הזו גורמת לשיקול דעת שאינו במיטבו. זהו יום שבו חייבים להשאר מאחורי הקלעים, ולא לפעול במרכז הבמה. אקשן מכל הסוגים – רק מחר.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל שור, והופך את היום הזה למעשי במיוחד, סרטנונים. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם, ולהתמקד במה שחשוב באמת, בעיקר בכל מה שקשור לעובדות בשטח.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל דגים ולהביא איתה מעורבות רגשית גבוהה במיוחד. יצירתית – זהו זמן מצוין לפעול באופן מדויק וחכם, אולם הרגש עלול לתעתע עכשיו. התמקדו בעובדות, אריות.

בתולה

פתיחות לרעיונות חדשים מביאה איתה גישה מאפשרת ויצירתית במיוחד, בתולה. השמש עדיין במזל דגים שממול מדגישה את כל מה שקשור לזוגיות ויחסים: השקיעו בהם קצת יותר, בתולות.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל דגים הרגשני, ולפתוח מחדש ערוצי רגש שחשבתם שכבר מזמן נסגרו. כעת הזמן למחוות פעוטות, ולמלים רכות שמזמן לא אמרתם, מאזנאים.

עקרב

דיאלוג – זו מלת המפתח של היום הזה, עקרבים. הירח ששוהה ממול במזל שור מדגיש את היכולת שלכם עכשיו לעשות לכם שותפים ובני ברית. כעת הזמן להתמקד בפרטים הקטנים, ולא בתכניות הגדולות.

קשת

דברים עדיין זזים לאט ולעיתים נדמה שהם אינם זזים כלל. כעת הזמן לא לכעוס אלא לפעול באופן רגוע ובשליטה במה שקורה: כעסים רק יקלקלו עכשיו, ולא יתרמו דבר. בערב – בילוי שקט עם אדם קרוב.

גדי

המלה תקשורת ממשיכה להיות מודגשת כעת כשבבית התקשורת שלכם נמצאת גם השמש גם ונוס ואפילו מרקורי כוכב התקשורת. זהו זמן טוב לתרגם למלים את הרעיונות והתכניות שלכם, לומר בקול רם את מה שמפריע לכם, ולא לשמור דברים בבטן.

דלי

נושאי בית ומשפחה ממשיכים לדרוש יותר תשומת לב מהרגיל, דליים. זהו זמן להשקיע קצת יותר בדיאלוג הביתי, ובבני הבית עצמם. הנושא המשמעותי עכשיו לפני פסח – תחושת הביחד שלכם. תנו לרגש לדבר ונסו גם להקשיב..

דגים

המלים שלכם משמעותיות היום יותר מאשר בימים אחרים, דגיגים, וכדאי להקשיב להן קצת יותר. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את התכניות שלכם לתקופה הקרובה והרחוקה. כעת הזמן לפתוח את הלב, ולתת לרכות הדגית המוכרת להכנס לדיאלוג עם הסביבה..

 

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן