תחזית יומית – יום רביעי 17 ליוני 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי 17/6
ירח בשור 120 פלוטו ויופיטר 60 נפטון
שמש במזל תאומים 150 יופיטר ופלוטו (יציאה) 90 מרס (יציאה)
מרקורי נכנס להילוך אחורי! במזל סרטן 60 אורנוס 120 מרס ונפטון
ונוס בהילוך אחורי במזל תאומים .120 סטורן
מרס במזל דגים צמידות נפטון (יציאה) 60 יופיטר ופלוטו
יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .
סטורן בדלי
נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן
פלוטו בגדי

ובכן, הירח אמנם עדיין פותח את היום הזה כשהוא במזל שור ויוצר זויות הרמוניות לפלוטו היצרי ויופיטר כוכב השפע כמו גם זוית פרקטית לכוכב נפטון, כך שזה אומר שבגדול היום הזה נפתח ברגל ימין מבחינה מעשית, אבל אין ספק שהאירוע המשמעותי היום הוא מעברו של מרקורי כוכב התקשורת להילוך אחורי במזל סרטן.

מהו בדיוק ההילוך האחורי הזה? ובכן, במשך שלושה חודשים רץ מרקורי קדימה ושורף שטחים ואוסף אינפורמציה ועוזר לנו לקדם תקשורתית את מה שחשוב לנו באמת, ואז – הוא עובר לשלושה שבועות של הילוך אחורי של עיכול כל מה שצברנו עד כה, ושדרוג של המערכת התקשורתית שלנו מבחינת שינוי סדרי עדיפויות, התבוננות עומק פנימה במקום קדימה, שדרוג מה שקיים במקום ריצה למה שעדיין לא, ועבודת עומק ורוחב במקום שטח וכמות.

תוך כדי התהליך הזה אנו נתקלים באופן מעניין פעמים רבות בפועל יוצא שלו שעובד הפוך כמו ביטולי פגישות, איבוד חפצים אישיים כמו מפתחות ארנק תעודות וכו, ביטול חוזים או כוונה לחתימה על חוזים, פיטורים, עזיבות, החלטות על ניתוקים, ולפעמים גם לקיחת פסק זמן, במודע או שלא במודע, לצורך עצירה לרגע, התבוננות מרוחקת מהצד כדי לראות ולהבין את כל התמונה, הסקת מסקנה, ו..חזרה פנימה כשהוא מתחיל לנוע שוב קדימה, עם כל המסקנות הנדרשות.

במזל סרטן מביא איתו מרקורי הרבה מאוד תובנות הקשורות לבית, למשפחה, לדיאלוג עם הורים או צעירים, לחידוש קשרים עם בני משפחה שהקשר איתם עבד, ולנוסטלגיה משפחתית דביקה – או מכאיבה – ממבט מרוחק המנסה להבין לנתח להסיק מסקנות ובעיקר – להפיל אסימונים.

התהליך הזה ישפיע בעיקר על המזלות הקרדינליים שמזל סרטן שייך אליהם, אבל לא רק הוא יושפע מהמהלך הזה אלא גם שאר השלושה, כל אחד באזור פעולה אחר. מרקורי ישפיע על הסרטן בכל מה שקשור לעצמו, לתקשורת שלו עם העולם, ולדרך שבה הוא מתרגם רגשות למלים ורצונות לכוונות ומשפטים, ובעצם לומד לדבר על מה שחשוב לו באמת, כי מי כמו הסרטן המופנם חייב הרי ללמוד לדבר לשתף ולהביע, ואלה דברים שלא באים לו בקלות…

יושפעו גם מזלות גדי – בנושא זוגיות יחסים ותקשורת זוגית, טלה – בנושא יחסים בתוך המשפחה ודיאלוג משפחתי עם כל מה שקשור לבית וסביבתו, ומאזניים – עם כל מה שקשור לקריירה, לאמביציה, ולתדמית שלנו מול העולם ובתוכו.

מזל סרטן הוא מזל מאוד רגשי, ומרקורי מעט מתקשה במזל כזה מהיותו שייך למזל תאומים הקליל והאוורירי, אבל דווקא במיקום הזה מלמד אותנו מרקורי לא לפחד לדבר על רגשות, בעיקר רגשות הקשורים לבית למשפחה ולתקשורת הביתית בכלל, לשתף במה שעובר עלינו מבחינה רגשית, ולגעת בתקשורת שלנו במקומות שבדרך כלל הם דיסקרטיים פרטיים מאוד נמצאים מתחת לפני השטח, וסמויים מן העין.

כן, אומר מרקורי, הגיע הזמן לגעת בשלדים המשפחתיים בארון שבדרך כלל אנחנו מתקשים לדבר עליהם בכנות ובאומץ, ולגעת במקביל גם בפחדים שלנו הקשורים לבית ולמשפחה, לנקות משקעים רגשיים שהצטברו זמן רב, וכשמרקורי ילך קדימה – לפתוח דף תקשורתי משפחתי חדש.

יהיה טעון, לא קל, אבל מעניין.

מרס ממשיך לנוע במזל דגים, נפרד סופית מכוכב נפטון, ויוצר זויות מעשיות עם יופיטר ופלוטו.

ונוס ממשיכה לנוע אחורנית אבל בלי יותר מדי התלהבות. עדיין מביאה איתה צורך לעשות חושבים בכל מיני קשרים קיימים, אבל אולי זה טוב… בשבוע הבא תתחיל לאט החזרה שלה.

יום מעניין שהוא כרגיל המשכו של תהליך, ובקרוב – פתיחה של תהליך חדש.

אבעיי געזונט

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מפת זום אין ומפת זומולדת – עד סוף השבוע –  ה 30 למאי – ב מחיר קורונה – 400 ש'ח בלבד!

 0524215559  או  [email protected]   

 

אז.. יומקסים!

מיאיר  🙂

ומה קורה למזלות?

רביעי 17/6
טלה
ירח מעשי מביא איתו כמה וכמה אפשרויות לגרום ליום הזה להיות פרקטי במיוחד, בעיקר אם תתמקדו בשורה התחתונה ולא במגירת הכוונות הטובות: כאן הסיפור הוא העובדה היבשה. יזמות חדשות – זה הזמן להרים טלפון ולהזיז אותן, לדוגמא. דברים לא יקרו מעצמם.

שור
הכוכבים מאפשרים לכם יום נוסף שהוא כולנו שלכם, ובידיעה שהיום תוכלו באופן מעשי יותר בכל מה שקשור למימוש רעיונות ותכניות, ובעיקר שיחות משמעותיות הקשורות לעתיד הקרוב. הילוכה האחורי של ונוס עדיין מפריע לזרימה השוטפת.. בקרוב יסתיים.

תאומים

מחר מרקורי שליט המזל שלכם עובר להילוך אחורי, אבל האמת שכבר היום אפשר להרגיש את ההשפעה הזו עליו ועל כולנו. ואכן, מרקורי מתחיל להאט היום, ודברים שרצו יפה קדימה לאחרונה עלולים להתחיל לגמגם, להתמסמס, ואולי גם לעצור… גלו סבלנות.

סרטן
הצד החברתי שלכם ממשיך להיות פעיל גם היום, סרטנונים. זהו פרק זמן שבו אפשר להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, להכיר אנשים חדשים ומעניינים, ובעיקר להתמקד בשיתופי פעולה מבחינה מקצועית. זמן טוב להכנס לשותפויות, סרטנונים.

אריה
אמביציה וקריירה – הנושאים האלה ממשיכים להיות מודגשים גם היום, אריות. זהו זמן להשקיע קצת יותר באופן ממוקד ביזמות חדשות ולא לוותר גם כשדברים לא קורים כפי שרציתם. נסו להמנע ממאבקי אגו וכוח מכל סוג – אלה רק יגרמו לכם לעצירה בתקופה הקרובה.

בתולה
פתיחות לרעיונות חדשים מביאה איתה גישה מקורית ומעניינת גם לנושאים שאתם רגילים בהם עכשיו, אולם ההאטה של מרקורי שליט המזל שלכם פוגעת גם בכם. זמן טוב להוריד לרגע הילוך ולו רק כדי להבין מה כוון הרוח ולאן דברים ילכו, כשמרקורי יפנה להילוך אחורי.

מאזניים
היום הזה כדאי לפעול בזהירות מכסימלית מאזנאים, ולא לעשות שטויות. מיקומו של הירח שם את הדגש עכשיו על כל מה שקשור לצורך לחשוב פעמיים לפני כל עשייה ופעולה, ולא לקחת סיכונים מכל סוג שהוא, בעיקר כשהמדובר בסיכונים בכבישים ובדרכים. התייעצו לפני חתימה על חוזים.

עקרב
דיאלוג – זו מלת המפתח של היום הזה, עקרבים. הצורך בדיאלוג ישיר בגובה העינים מביא איתו בעיקר את הצורך להתייחס קצת אחרת למי שנמצא ממול. זמן לשתף ברגשות ובתכניות, ולהשקיע קצת יותר מעצמכם במערכות היחסים הקרובות שלכם. בערב – מלים רכות, ובילוי עדין בשנים.

קשת
זהו יום נוסף שבו הקשתים שלנו יצטרכו לעבוד קצת יותר קשה כי קצב הדברים אינו תואם את הרצון. זוית של מתח של השמש עם יופיטר שליט המזל שלכם עלולה לגרום לכם לקחת סיכונים שאינם מחוייבי המציאות היום, וחבל. זמן טוב לשיחות עומק עד השעות הקטנות.

גדי
הצד היצירתי שלכם מודגש היום, גדיים. זהו יום שבו כדאי ורצוי לחשוב מחוץ לקופסה אם כדי לפתור בעיות, ואם כדי לקדם רעיון יצירתי או גישה פתוחה ומאפשרת יותר של ביצוע ועשייה. זמן להעמקת קשרים עם אנשים מעבר לים, ולהחלטות על לימודים של משהו חדש ומעניין בתקופה הקרובה.

דלי
נושאי בית ומשפחה מצריכים יום נוסף של השקעה תשומת לב ובעיקר סבלנות ואורך רוח, דליים. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם, ולהיעזר במיקומו של סטורן במזל דלי: זמן לפעול באופן מדויק חכם ובעיקר ארוך טווח, ולא להסתפק רק בכיבוי שריפות.

דגים
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו ים של עוצמה ואנרגיה, וכעת כשהוא מתרחק מעט מהצמידות עם נפטון שליט המזל שלכם אפשר להתחיל להרגיע קצת את הרוחות, ולהתחיל לראות את חצי הכוס המליאה באופן ברור יותר. השקיעו קצת יותר בעצמכם, דגיגים.

ובינתיים – יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן