תחזית יומית – שלישי 16 ליוני 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שלישי  16/6

טלה

ירח בשור צמידות אורנוס ובהמשך היום 90 סטורן 60 שמש

שמש במזל תאומים 90 מרס (יציאה) 150 יופיטר ופלוטו (יציאה)

מרקורי במזל סרטן  60 אורנוס 120  מרס ונפטון   

ונוס  בהילוך אחורי במזל תאומים .120 סטורן

מרס במזל דגים צמידות נפטון (יציאה) 60 יופיטר ופלוטו

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

הירח שוהה היום במזל שור השייך ליסוד האדמה, והגיע הזמן לממש את כל האנרגיה הזו שהצטברה ביומיים האחרונים כשהיה במזל טלה.

הירח במזל שור עוסק בעובדות של כאן ועכשיו, אבל דווקא היום נצמד הירח לכוכב אורנוס התזזיתי, אלמנט שעלול להביא איתו עצבנות חוסר שקט וחוסר סבלנות לאנשים אחרים שלא עומדים בקצב שלנו ולא מבינים אותנו – בדיוק ההיפך ממזגו הנוח השקט והבטוח של מזל שור הקלאסי.

הצמידות הזו אינה קלה ותלווה את רוב היום הזה, ואולי גם תשפיע על האווירה מחר. לכן, כמו תמיד במצבים שכאלה שעל פניו מביאים איתם אנרגיה שלילית כביכול, נחפש את מה שכן חיובי לא רק ביום הזה אלא גם בצמידות הזו, ומה כדאי כן לעשות כדי להפוך אותה למעשית ואפילו ליהנות ממנה.

אז ככה: הירח הוא הבטן הרכה שלנו, והוא משקף לנו את המיקוד הרגשי ביומיום שלנו בדיוק כפי שהוא מחזיר ומשקף את אור השמש. ההמצאות שלו ליד אורנוס יוצרת פרדוקס: הירח זקוק לקרבה והכלה, ואילו אורנוס – בדיוק להיפך: זקוק לנפרדות, לספייס ולחופש אישי משלו אך בנימה לא אישית, וכל בדל רגש סטייל אסמסים כמו ער? או איפה אתה? חונק אותו למוות.

לא קל..

אבל אולי דווקא כשזה קורה – זה בדיוק הזמן לעשות דברים שהמעורבות הרגשית שלנו בהם קטנה עד לא קיימת בכלל כמו לארגן מחדש תכנות למחשב, להירשם לקורסים מקצועיים, לשבת עם מנהל סניף הבנק על מה שקורה בחשבון שלנו, ועוד ועוד,  ואפילו לצאת לסיעור מוחות עם חבר לגבי רעיון שיש לנו כי אורנוס מביא איתו הארות ונפלאות ומפיל אסימונים יפים.

מלות המפתח של יום שכזה וצמידות שכזו – לא אישי. וכשזה לא אישי – לא נפגעים, ואז גם יכולים לנהל משא ומתן בראש צלול וללא מעורבות רגשית כי עוסקים רק במספרים ובעובדות. הבנתוש?

אז מה עוד יש לנו היום?   

הירח יוצר גם זוית פעולה מכבידה עם סטורן הנוקשה וזו זוית הפוכה לזו של אורנוס, מה שאומר שיום עם כמה קונפליקטים לפנינו – ניתוק או מימוש? אורנוס אומר לנתק אבל סטורן אומר רגע, אם לא משלמים חשבון חשמל אז מישהו אחר ינתק… מהר לשלם! אז ננסה לחבר בין השנים ולהגיע לבוטום ליין: אם נפעל באופן מדויק לא אישי וללא מעורבות ובעיקר נתמקד בצדדים הטכניים של מה שתכננו לעשות היום ונזהר שלא לגעת ברגשות הנלווים – שיחקנו אותה! טה רהה..

מה עוד קורה היום? השמש יוצאת מזוית הפעולה עם מרס? זמנית ולא ממש.. המרמרת הזו תשאר כאן עוד קצת.

אבל מרקורי כוכב התקשורת כבר מתחיל לעצור, ותיכף נכנס לעמדה המוכרת של התקשורת המוזרה שהוא מביא… אבל לא נערב כעת שמחה בשמחה. יגיע גם זמנו.

ובקרוב מאוד, האמת…:-)

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מפת זום אין ומפת זומולדת – עד סוף השבוע –  ה 30 למאי – ב מחיר קורונה – 400 ש'ח בלבד!

 0524215559  או  [email protected]   

 

אז.. יומקסים!

מיאיר  🙂

 

@

ומה קורה למזלות?

שלישי  16/6

טלה

אחרי יומיים מרגשים ונלהבים מגיע הזמן לפרוע את השטר ולתרגם את כל זה לעובדות בשטח. הירח עובר לבית הכספים שלכם והגיע הזמן לעשות עבודת עומק על הנעשה בחשבון הבנק, טלאים, בעיקר עכשיו כשהרגש שולט. אל תדחו.

שור

אחרי יומיים שבהם לא ממש הייתם במיטבכם, מגיע גם הזמן שלכם, שוורים. הירח עובר למזל שלכם, הקסם האישי חוזר ובגדול, וזה בדיוק הזמן ליומיים של פגישות חשובות בכל התחומים, ובעיקר של יזמות חדשות. הגיע הזמן להתניע מנועים, למרות שונוס עדיין בהילוך אחורי… קצת סבלנות, וזה יעבוד.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם שוהה עדיין במזל סרטן והתאומימים שלנו רגישים ומרגישים בימים אלה, כשהדגש הוא בעיקר על היחסים בבית ובתוך הבית. הילוכו האחורי של מרקורי שיתחיל עוד יומיים כבר מתחיל להשפיע, ומרקורי מאט… וכ'נל גם קצב הדברים. סבלנות.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה עכשיו במזל שור המעשי, וזהו יום מצוין להפשיל שרוולים, ולעבוד, סרטנונים, אלא שדווקא היום נצמד הירח לאורנוס ולמרות הצהרת הכוונות שינויים ניתוקים וביטולים עלולים להגיע ממקומות בלתי צפויים.. בי קול!

אריה

נראה שדווקא אתם אמביציוזיים במיוחד היום, אריות. הירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם, והדרייב כמו גם הצורך להצליח ולהוכיח חזקים במיוחד. זוית של מתח בין השמש שליטת המזל שלכם לבין יופיטר ופלוטו מזהירה מפני שגיאות בשיפוט, ואופטימיות יתר.

בתולה

היום הזה מזמין אותו פתיחות לרעיונות חדשים ולגישה קצת שונה של התנהלות, בתולות. הירח נמצא במזל שור השייך גם הוא ליסוד האדמה, אלמנט שמקל במידת מה ומביא איתו תקשורת נינוחה יחסית. מרקורי מתחיל כבר לארוז לקראת הילוכו האחורי עוד יומיים…

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עדיין במזל תאומים כך שבגדול אתם עדיין לא במיטבכם, אבל הצעות מעניינות מגיעות בכל זאת לסביבה. זהו זמן שבו אפשר לשדרג גישה, לסגור מעגלים שמיצו את עצמם ו..להתמקד בעיקר, לקראת תקופה מעניינת שבפתח.

עקרב

הירח שוהה היום ממול בבית הזוגיות והיחסים שלכם, שוורים, אלמנט שמדגיש את היכולת לצאת קצת מעצמכם ולהשקיע קצת יותר בפרטנרים שלכם לשותפויות או בבן או בת הזוג ביחסים. עם הלב העקרב הקשוח פנוי – זה הזמן לצאת לציד אחר נפש תאומה…

קשת

מיקומו של הירח במזל שור השייך ליסוד האדמה קצת מאט את הקצב שלכם, קשתים, ונדמה שדברים לא ממש זזים עכשיו… במקום להיות מתוסכלים נסו לשדרג את מה שיש ולעשות עבודת עומק במקום עבודת רוחב. יום מצוין לשיחות עומק שחיכו זמן רב.

גדי

הירח השוורי דווקא מתחים לקצב שלכם, גדיים, ומרקורי ששוהה בבית הזוגיות והיחסים שלכם מתאים גם לשיחות נפלאות של אחד על אחד, ובארבע עינים. אבל השמש וונוס במזל תאומים מביאות איתם רצון לרוץ קדימה בתחום המקצועי: אל תתפשרו על איכות, גדיים.

דלי

הירח ואורנוס שליטת המזל שלכם צמודים היום במזל שור ומכריחים את הדלי שלנו להיות זהיר במיוחד ביחסים עם בני הבית והמשפחה ואנשים קרובים בכלל, ולהזהר מדרמות וניתוקים מיותרים. שימו דגש מיוחד על גישה ישירה ואותנטית, ודברו על מה שחשוב לכם באמת.

דגים

זה אחד הימים התקשורתיים של השבוע, דגיגים. הירח שוהה בבית התקשורת שלכם אבל המצאותו מרס בצמידות לנפטון שליט המזל שלכם עלולה לגרום לגישה עצבנית וחסרת שקט ובלגן ביחסים קרובים. במקום להתפרץ ולכעוס – שלפו חיוך ותנו צ'אנס לאהבה עם מרקורי בבית הרומנטיקה שלכם…

יומקסים! 

מיאיר 🙂

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן