תחזית יומית – יום חמישי 18 ליוני 2020

אז..  מה קורה היום בכוכבים?

חמישי 18/6

ירח בשור 120 פלוטו

שמש במזל תאומים 150 יופיטר ופלוטו (יציאה) 90 מרס (יציאה)

מרקורי בהילוך אחורי במזל סרטן  60 אורנוס 120  מרס ונפטון    

ונוס  בהילוך אחורי במזל תאומים 120 סטורן

מרס במזל דגים צמידות נפטון (יציאה) 60 יופיטר ופלוטו

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

הירח עובר אחר הצהריים/ערב למזל תאומים, ובעצם מחלק את היום הזה לשנים: חצי פרקטי שמאפשר לנו להשלים תהליכים שהחלו אתמול ואולי גם להשלים את תהליך ארגון הצד הכלכלי לזמן הקרוב, והחצי השני – פתוח ותקשורתי יותר, שבו אנחנו יכולים לצאת מהבועה המעשית הזו ולחפש עם מי לתקשר כדי לשתף אותו במה שעובר עלינו, ובעיקר לקבל קצת השראה ותקשורת חברתית, לצורך שלנו במלים שמריצות את הדמיון שלנו קדימה, וגורמות לנו ליצור מלים משלנו..

כן הצורך שלנו במלים ילך ויתגבר מחר ומחרתיים, אבל הבסיס שלו יתחיל היום, וזהו זמן טוב להתחיל לחבר את העשייה של היומיים האחרונים עם הצורך בתקשורת העברת אינפו ומסרים קדימה לאזורי פעולה אחרים בחיינו, מה שאומר שבערב כדאי לצאת ולהתאוורר קצת עם מי שיכול להתחבר למלים שלנו, ולא להשאר בבית.

ובינתיים – היום כבר נתחיל להרגיש את הילוכו האחורי של מרקורי, כל אחד במזל שלו, ואם נהיה יצירתיים נצליח לעשות את ההתאמה הזו בין ההילוך האחורי הזה לבין מה שנעשה עכשיו בחיינו. כתבתי כמה מלים בכל מזל על אזור הפעולה שבו תחוו את המרקורי הזה, וכדאי להתכוונן בהתאם.

אבל מה שחשוב באמת זה לא המלים שלי, אלא התחושות שלכם. מכיון שמרקורי בהילוך אחורי מביא איתו תחושות שונות, מה גם שהוא נמצא במזל סרטן הרגשי, משהו משתנה בכוונון שלנו באופן המיקוד ובשינוי סדרי העדיפויות, ואלה מועברים בעיקר בתחושה.

אז.. להלן מדריכון זעיר: מה כדאי לעשות בשלושת השבועות הקרובים שבהם מרקורי שוהה בהילוך אחורי?

העיקרון הראשון – לדבר פחות, ולהקשיב יותר. הכוונה להקשיב בכלל: להקשיב לעומק למי שנמצא ממול ולראות איזה תחושות מעבירות המלים שלו ובמה הן נוגעות אצלנו, להקשיב לעצמנו ולמה שעולה מתוכנו כשמישהו מדבר מולנו, ולהקשיב בעיקר לתחושות הבטן ולאינטואיציה שלנו שכן הן מחברות אותנו באופן טבעי לתהליכים הטבעיים כמו הילוכו האחורי של מרקורי שאנחנו חלק מהם, ורומזות לנו על דרכי הפעולה והתרגום שלו דרך ניואנסים זעירים, הבנות קטנטנות ללא מלים, ואירועים זעירים וצירופי מקרים מהיומיום שלנו, שיוצרים מעין שביל מרוסק שדרכו נוכל להתכוונן עכשיו ולדייק את כל מה שקשור לדיאלוג שבינינו לבין העולם.

שימו לב למשל, באיזו קלות כל שיחה רגילה יכולה להפוך עכשיו לשיחת נפש כנה או לשיחת עומק הכוללת גם עבר וגם הווה וזכרונות כאלה ואחרים, ואיך שיחות פשוטות עם אנשים שלא קשורים לחיינו עשויות להפוך בקלות לכאלה. זו יכולה להיות שיחה עם זבן בחנות או מוכר בתחנת דלק – מידת הפתיחות שלנו גבוהה מהרגיל כעת, להבין לשמוע וגם לרצות לחלוק, וכשאנחנו חולקים- אנחנו גם מקשיבים לעצמנו ומבינים אולי משהו שלא הבנו קודם לכן…

וזה נכון גם לגבי שיחות עם אנשים הקרובים אלינו שמזמן לא דיברנו איתם – הורים, אחים, קרובים רחוקים – או לחילופין חברים שפתאום משום מה אנחנו רוצים לדבר דווקא איתם. למה? תת המודע שלנו מבין ויודע ואם נבקש יפה הוא גם יאפשר לנו להפיל את האסימון הזה באופן מודע, אפילו בזמן השיחה או אחריה.

מרקורי בהילוכו האחורי מדריך אותנו פנימה, אל חלקים לא מודעים בחיינו ובתת המודע שלנו שביומיום הרגיל לא ממש מקבלים ביטוי, אבל כעת נדמה שהם ששים לצאת החוצה להאיר להבהיר ולחדד דברים שלא זכו לפוקוס הנכון בעבר הרחוק או הקרוב, וכעת הם מקבלים חידוד עומק ועוצמה.

זה יכול להיות נכון גם בדיאלוג הזוגי שלנו. כעת אנו עלולים לריב עם הפרטנרים שלנו בגלל שטויות ולו רק כדי ליצור ספייס וריחוק שיאפשר לנו להתבונן בקשר באופן אחר ולהסיק מסקנה או שתים. אם נהיה חכמים מספיק כדי להתעלם מחוסר הסבלנות וסובלנות שיש לנו ביחסים כעת ולשתף אותו או אותה במה שעובר עלינו, יתכן והרווח יהיה כפול ומי שירויח מכך יהיה הקשר עצמו שיעבור תהליך מעניין של ניקוי משקעים רגשיים כאלה ואחרים שבעצם מרקורי בהילוכו האחורי ובטיזרים ששלח ואפשר לנו לריב ואחר כך להתפייס לדבר ולהבין, יצר בחיינו.

יש עוד לא מעט תובנות הבנות ואפשרויות להשתמש נכון בהילוך האחורי הזה של מרקורי, ובעצם בהילוך אחורי של רוב הכוכבים על פני גלגל המזלות שלנו, שכן חוץ מהשמש והירח כולם נמצאים גם בהילוך רגיל וגם בהילוך אחורי מפעם לפעם, כשכוון הפעולה והחשיבה הוא דומה למה שתיארתי עם מרקורי, מה שאומר שכמות הידע שאנחנו יכולים לקבל על הכוכבים ומהם עלינו ועל חיינו היא אדירה ולפעמים נדמה שאינסופית… מדהים.

אז כן, חפרתי קצת, שכן מרקורי בהילוכו האחורי משפיע גם עלי כמובן, ונכון שזה סוג החפירות החביב עלי – כל מי שקורא אותי יודע – אבל כשהמרקורי המעצבן הזה נמצא בהילוך אחורי הוא לוקח את המזל הקטן שבו אני מחטט בחביבות בחיי ובחיים בכלל, והופך אותו לאת חפירה רצינית, ואם לא אדע לעצור בזמן גם לבולדוזר ענקי וחסר גבולות…

ובגלל הסיבות האלה, בין היתר, בחרתי גם במקצוע הזה, אסטרולוג, שהוא בעצם תכל'ס חופר קוסמי בין גלקטי אינסופי פרופר, על כל המשתמע.

אז.. רטרו-מרקורי נעים לכם, ובוקרטוף!

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

 

ומה קורה למזלות?

חמישי 18/6

טלה

הירח ממשיך לנוע במזל שור, אבל הילוכו האחורי של מרקורי כוכב התקשורת משנה את סדר העדיפויות שלכם. בשבועות הקרובים מרקורי מצביע על הצורך לשדרג את התקשורת המשפחתית, לנקות משקעים, ולפתוח דף תקשורתי חדש עם בני הבית ואנשים קרובים.

שור

הירח פותח את הבוקר במזל שלכם וזהו זמן טוב לפעול ובעיקר – ליזום. מרקורי כוכב התקשורת פוצח היום בהילוך אחורי בבית התקשורת שלכם, והגיע הזמן לתקשר קצת אחרת עם הסביבה. זמן טוב לחזור לתקשורת שכשלה בעבר עם אנשים אחרים, ולסגור מעגלים.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם נכנס להילוך אחורי במזל סרטן הרגשי: עד שהתרגלתם לכל הרגש הזה ועכשיו עוד בהילוך אחורי… ואכן, מרקורי יכריח אתכם בשבועות הקרובים לבחון שוב את הדיאלוג שלכם עם נושאי בית ומשפחה, אבל בעיקר עם כל מה שקשור לבטחון.. ולתקשורת רגשית. מעניין.

 

 

סרטן

הסרטנון שלנו הוא רגשי מאוד ובדרך כלל די מופנם, אבל בחודש האחרון למדתם קצת יותר לדבר ולשתף בגלל מיקומו של מרקורי במזל שלכם… אבל מהיום מרקורי הולך אחורנית, ומאפשר לכם לבדוק לעומק שוב את שתי המלים האלה: מזל סרטן – ותקשורת. איך מדברים, על מה מדברים, במה משתפים, ובעיקר איך מעבירים ומסבירים לאחרים למה אתם באמת זקוקים? הגיע הזמן לסגור מעגלי תקשורת שמיצו את עצמם בחייכם.

אריה

על פניו אתם פוגשים היום יום אמביציוזי למדי, אבל האישו היום כמו לשאר המזלות הוא כניסתו של מרקורי כוכב התקשורת להילוך אחורי, ואצלכם זה קורה במזל סרטן, אלמנט שמזמין בעיקר ניקוי משקעים רגשיים שהצטברו, והתמודדות עם כל המלים שאיתם לא רציתם להתמודד בזמן האחרון…

בתולה

הילוכו האחורי של מרקורי מתרחש היום בבית החברתי שלכם. בשבועות הקרובים אתם עשויים לפגוש את הצורך לשדרג את הצד החברתי בחייכם, לסגור מעגלים שמיצו את עצמם במעגלים החברתיים שלכם, ולהחזיר חברים ותיקים לחייכם. תהליך שמתחיל היום.

מאזניים

הירח שוהה במזל שור ולא ממש מוצא אתכם היום במיטבכם, מאזנאים. מרקורי כוכב התקשורת שוהה בהילוך אחורי במזל סרטן, ומאפשר לגישה לנושא לעבור עכשיו שינוי מסוים, אם בגישה ואם ביכולת שלכם לפעול שבאמת מתאים לאופייכם בימים אלה. יהיה מעניין.

עקרב

הילוכו האחורי של מרקורי כוכב התקשורת שם את הדגש כעת על נושאי צמיחה והתפתחות אישית. יתכן ויש דברים שרציתם ללמוד לאחרונה ולא יצא או אולי נסיעה שרציתם לבצע – זהו זמן טוב להתמקד מה יעזור לכם להרחיב אופקים בתקופה הזו, ואולי גם להשקיע בזה.

קשת

השמש ממשיכה לנוע ביחד עם ונוס בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ועדיין יכולים כעת להתעורר קונפליקטים בין הצורך בבדק בית אמיתי בכל מה שקשור ליחסים או שותפויות, ובין הצורך להעמיק יחסים וליצור דיאלוג אמיתי בגובה העיניים. תקופה שכזו..

גדי

הילוכו האחורי של מרקורי כוכב התקשורת שמתחיל היום בבית הזוגיות והיחסים שלכם, מדגיש את הצורך להתבונן לעומק בתקשורת הזוגית והבינאישית, לשתף את בן או בת הזוג במה שעובר עליכם, ואולי גם להחליט ללמוד לבטא בכנות ובאומץ את מה שבאמת מרגיש לכם דיפ דאון. תקופה שכזו..

דלי

הילוכו האחורי של מרקורי כוכב התקשורת שמתחיל היום צובע את כל מה שקשור לתחום המקצועי ולנושאי עבודה בכלל. זהו זמן טוב לשדרג יחסים בעבודה, לעזוב עבודה שלא מתאימה לכם, ובמקביל – להשקיע קצת יותר בבריאות שלכם. זמן טוב לעבור בדיקות ניתוחים וכו שנדחו בעבר.

דגים

הילוכו האחורי של מרקורי כוכב התקשורת שמתחיל היום במזל סרטן בבית היצירתיות והרומנטיקה שלכם, עשוי לגרום לדגיג הרומנטי שלנו להזכר באהבות העבר, להרים טלפון או שנים לאקס או אקסית מיתולוגיים, ואולי פשוט להתעטף בענני נוסטלגיה בתקופה הקרובה… תנו מקום לאהבה – ושדרגו אותה.

יומקסים!

מיאיר 🙂

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן