תחזית יומית – יום חמישי 11 ליוני 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

 

חמישי  11/6

ירח בדגים  

שמש במזל תאומים 90 מרס (יציאה)

מרקורי במזל סרטן . 60 אורנוס 120  מרס    

ונוס  בהילוך אחורי במזל תאומים .

מרס במזל דגים צמידות נפטון (כניסה)

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

אחרי יומיים חברתיים למדי עובר הירח למזל דגים השייך ליסוד המים הרגשי, וביחד עם מרקורי שגם הוא נמצא ביסוד מים רגשי – מזל סרטן – יוצרים סוג של חזית רגשנית מעניינת בין נפש (ירח) לתקשורת (מרקורי).

אם נוסיף לשנים האלה גם את מרס כוכב האקשן שנמצא גם הוא עכשיו במזל דגים ונצמד לנפטון שליט הדגים, נראה איך לאט לאט חצי מפה מתמלא כעת בפלנטות ביסוד המים הרגשני, ניגוד מעניין לשמש ולונוס שנמצאות במזל תאומים השייך ליסוד האויר השכלתני והחברתי.

הניגוד הזה בהחלט משפיע עלינו כעת באופן מעניין. מצד אחד – איפה לעזאזל כל הכוכבים ביסוד האש שהכרנו? דווקא עכשיו כשאנחנו כל כך זקוקים לאנרגיית האש הזו כדי לפעול לעשות ליזום ולהמריץ את עצמנו – היא מתפוגגת לה, ותחת שלל התכניות שלנו זוחלת איזו עייפות מוזרה כמו תולעת משי שסוף סוף גילתה את עלה התות שחיפשה קודם בקצה קופסת הנעליים, והשמחה המציפה מהסוג של חזרה הביתה לכרית ולפוך המוכרים ולשלווה שבה הגוף מונח מבלי שיצטרך להזיז את עצמו בחלל האוויר, מונח כמות שהוא מול הכרית והסדין שמקבלים אותו ולא דורשים ממנו לקום להרים טלפונים להזיז דברים לכעוס לשמוח ולהפגין רגשות או מנהיגות או צורך לסייע או לקבל סיוע – השמחה הזו, השמחה הפשוטה הזו, הקסם שבה, יכול באמת לגרום לנו להבין שיש הרבה אקשן בחיינו שהוא קצת, אפעס, מיותר, לא תורם, סוג של פול גז בניוטרל, סוג של תגלית שחלק מאתנו גילה לא מזמן בזמן הסגר הגדול שלא יכולנו לעשות הרבה ואז גם גילינו שגם אין ממש צורך… תגליות שכאלה.

גם אני, אחרי יומיים מתישים, מגלה שההורוסקופ שאני כל כך אוהב לכתוב נדחק לו מעט לקרן זוית ועולה רק בצהריים בזמן שהוא אמור להכין אותנו ליום הזה… מה עם המחוייבות, אני שואל את עצמי. מה קורה לך? ווייק אפ, יאירי!

אז זהו, שפה מגיעה תגלית אחרת, שארחיב עליה בימים הקרובים: תגלית המגירות הנפתחות מעצמן.

והנה היא על קצה המזלג:  ונוס בהילוכה האחורי מביא האיתה לשולחן ערימה של מגירות סגורות נעולות פתוחות למחצה או שבורות ואפילו ריקות, מניחה אותן שם כלאחר יד ומסתובבת בחזרה לכוון הדלת בלי להביט אחורה, כמו הקרדישיאנית הזו עם הציצים שלא שמה על אף אחד (קראתי היום באינטרנט כמה היא משלמת על זה… אוהו) ומעכשיו – תתמודד!

אז זהו, שבימים האחרונים אני מתעסק במגירות האלה. דברים שעזבתי כי פחדתי לגעת בכאב שבתוכם, דברים שלא רציתי להתמודד איתם כי לא היה לי הכוח, דברים שהתחילו רע והרגשתי סופר לוזר ולא רציתי להכנס לחומה הזו שוב.. הכל שם, בערימה: טאץ' מי איף יו קן! טה נה נה…

אז בזה אני – ולא רק אני מסתבר – עוסק בזה עכשיו.

והמסר? ונוס עושה זאת בעצם לכולנו, בדרך כזו או אחרת, ומרגע שתבינו שזה לא עול אלא מתנה ותסכימו לפתוח את המגירות האלה – הרווחתם בגדול, שכן עכשיו אתם לא אלה שסגרו אותם אז, עכשיו כבר יש לכם – בשאיפה – את הכוח להתמודד, ומי יודע.. אולי בכל זאת הפתעה צפויה בהן, בתחתית המגירה. אולי שם נמצא העלה הזה שכל הזמן חיפשתם..

ואני? אני תולעת המשי הזו, שגילתה את העלה הזה בתחתית המגירה, בדיוק כשחשבה שלא תמצא עוד עלה לעולם, ולא תוכל להתגלם לגולם ואז לקרוע את הקורים ולרחף כפרפר…

כנכן.

והיום הזה בכוכבים?

הירח שוהה כאמור במזל דגים אבל.. בלי זויות לכוכבים אחרים, מסתבר אלא רק בערב. עד אז – הוא כשלעצמו, וכך גם אנחנו – אינדיאנים שהתפצלו ביער וכל אחד מחפש את הטרף שלו לעצמו בעצמו בין העלים הסבוכים, ומצ'טה בידו.

השמש בזוית למרס עדיין גורמת למרמרת זמנית וחוסר שקט, אבל דווקא פה אפשר להתעורר קצת ולהזיז דברים… כשאין זמיר – גם העורב הוא ציפור שיר, כמו שאמרו אצלנו בטירונות, והזוית הזו בהחלט יכולה להיות זמירה מזדמנת במקרה הזה.

מרקורי כוכב התקשור רק בזויות הרמוניות שמביאות תקשורת הרמונית, נוגה וענוגה מהסוג העגמומי עם הירח הזה במזל דגים,  ומרס – הוא נצמד יותר ויותר לנפטון, מסכים באין ברירה לשים עליו את הצעיף הצבעוני והמעורפל (מעל, מעל המסיכה, למי ששואל..) וספק נכנס ספק צועד ספק צועד לעולם הרגש המעורפל הסוחף ובולע ומציף בפינות.

ואיתו – כולנו. כל אחד בדרכו.

יום שכזה…

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מפת זום אין ומפת זומולדת – עד סוף השבוע –  ה 30 למאי – ב מחיר קורונה – 400 ש'ח בלבד!

 0524215559  או  [email protected]   

 

אז.. יומקסים!

מיאיר  🙂

 

@

 

ומה קורה היום למזלות?

חמישי  11/6

טלה

לא ממש היום הטוב שלכם, טלאים:  הירח שוהה היום במזל דגים, וממליץ לפעול היום בעיקר מאחורי הקלעים, ולא בקדמת הבמה. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם, אבל לפעול – רק בשבוע הבא. בינתיים – סבלנות.

שור

הצד החברתי שלכם פעיל היום, והירח ששוהה במזל דגים מביא איתו את הצורך בשיתופי פעולה מסוגים שונים, כמו גם את היכולת שלכם להתגמש מול הצעות של אחרים, אבל מרס ששוהה כאן גם הוא עלול להביא איתו ריבים עם חברים וידידים… אל תתעקשו על המלה האחרונה.

תאומים

הירח שוהה היום בבית הקריירה שלכם, מרקורי שליט המזל שלכם שוהה בבית הכספים שלכם, ואם תוכלו לחבר את שתי ההשפעות האלה ולהריץ קדימה תכנית פעולה אמביציוזית עם דגש בחשיבה על הצד הכלכלי, מן הסתם דברים יתחברו. כסף זה לא הכל אבל..הרוב.

סרטן

הירח שוהה במזל דגים השייך גם הוא ליסוד המים, אלמנט שאמור לאפשר לכם לעבור את היום הזה בנינוחות יחסית, סרטנונים. זהו זמן טוב לפתיחות לרעיונות חדשים, ולגישה יצירתית כשאתם באים לפתור בעיות שמציקות לכם. בערב – שיחות נפש.

אריה

אחרי יומיים מתוחים למדי מנסה שוב השמש להגיח החוצה מתוך זוית הפעולה עם כוכב מרס שמביאה איתה גישה מעט אגרסיבית לשולחן, והרוחות מתחילות להירגע. הירח הדגי מביא איתו כמה דרמות קטנות אבל אפשר לצלוח אותן בהצלחה. בערב – בילוי סולידי.

בתולה

הירח שוהה היום ממול, בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ומדגיש את היכולת שלכם להעמיק קשר זוגי, לשדרג תקשורת עם הפרטנרים  שלכם, ולדבר על הכל. זמן מצוין גם למציאת שותפים להתמודדות עם אתגרים גדולים.

מאזניים

הילוכה האחורי של ונוס במזל שלכם ממשיך לגרום לכם להאט את הקצב ופה ושם גם לעשות שגיאות בשיפוט. יש עוד שבועיים בערך עד שונוס תחזור להילוך רגיל – זה בדיוק הזמן לזהות תהליכים בחייכם הזקוקים לשדרוג, ויחסים שמיצו את עצמם בחייכם.

עקרב

הצד היצירתי שלכם פעיל היום במיוחד, עקרבים. זהו זמן להתמקד בעיקר ביכולת שלכם לחשוב מחוץ לקופסה, ולפתור בעיות בדרך לא שגרתית. זמן טוב גם לפתוח את הלב, ולתת לאהבה להכנס, עקרבים.

קשת

נושאי בית ומשפחה דורשים כעת מעורבות רגשית גבוהה במיוחד, קשתים, וזהו זמן טוב לשדרג יחסים עם אנשים קרובים ידידים ובני משפחה, לנקות משקעים רגשיים שהצטברו בשבועיים האחרונים, ולחזור בעדינות לתחושת הביחד המשפחתית.

גדי

מרס שוהה בבית התקשורת שלכם והגדי השקט שלנו מוצא את עצמו מדי פעם או שרוי בגל עייפות, או תוקפני ללא סיבה אמיתית. כן, מרס עלול להיות לא קל כשהוא בבית התקשורת, ולכן כדאי לנסות ולגלות איפוק כשדברים יוצאים קצת משליטה, ו..לזרום. כן כן.

דלי

אחרי יומיים שבהם שהה במזל שלכם, עובר לו הירח לבית החומר והכספים שלכם, ועוזר לכם לעשות סדר בבלגן. זהו זמן להתבונן לעומק בנעשה בחשבון הבנק שלכם, ולא לאפשר לדברים לגלוש למצבים קיצוניים ללא שליטה. סטורן שבמזל שלכם מכריח אתכם לחשוב פרקטית.

דגים

הגיע הזמן שגם אתם תרגישו טוב עם עצמכם, אחרי כמה ימים שבהם הכל קצת התבלגן, וזה קורה היום כשהירח עובר למזל דגים, מחזיר את הנוכחות והקסם האישי, ורק נשאר לשלוט על מרס שגם הוא כאן שמתקרב לנפטון, ומסעיר את הרוחות. נסו לדאוג קצת פחות, ולשתף קצת יותר…

ובינתיים – שארית יומקסים!

מיאיר ?

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן