תחזית יומית ובלוג – יום שני 28 לדצמבר 2020

אז… מ ה קורה היום בכוכבים?

שני  28/12

ירח בתאומים 90 נפטון 180 ונוס

שמש במזל גדי 120 אורנוס

מרקורי במזל גדי

ונוס במזל קשת 90 נפטון (כניסה)

מרס במזל טלה  90 פלוטו (יציאה)

יופיטר במזל דלי צמידות סטורן ( מדויק!)

סטורן במזל דלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

על פניו נראה שהרגשות מתחילים להשתלט על הסביבה: נפטון יוצר זוית פעולה עוצמתית לונוס שתגיע מחר לדיוקה ותטריף אוהבים, והירח – שהוא רגשי במהותו כידוע – שוהה אמנם במזל תאומים התקשורתית, אבל הוא יוצר זוית פעולה רגשנית לנפטון הסופר הרגשי ואפילו ל ונוס המתוקה… ומה אכן יותר רגשי מאשר ים הזויות הורודות האלה שהוא יוצר שמפעילות זו את זה כמו שרשרת ברביות בחנות צעצועים במבצע של דולר תשעים ותשע לקראת השנה החדשה? והאיחורים כשהרגש ממסמס התחלות ויזמות? הכל מתאחר פתאום…

וכשכל הרגש הזה עוטף כל דבר, כל מקום, כל אסוציאציה, אני נזכר שאת כל הרגש הזה עוטף עוד משהו: הסגר…

בדמיון שלי הסגר נראה כמו חומה סינית אינסופית עם שומרים בקסדות, אבל תכל'ס בשטח – זה ממש לא מפחיד אותי. האמת – למדתי אפילו לחבב אותו…

כנכן, מוזר. כעת אין יותר הסחות דעת מיותרות כמו נסיעות ארוכות בפקקים איומים, מסעות קניות או קפיצות לחברים או כל דבר שמזיז אותי ממה שאני עושה או מתמקד בו בעיקר בתקופה הזו: תהליך בנייה.

ואכן, סופסוף דברים יוצאים מתוכי, סדנאות ועולמות שלמים נבנים שם, דיפ דאון, ומתחילים לקבל צורה, ואני מתחיל לגלות באופן עוצמתי יותר את האושר השקט הזה, אושרו של המימוש של מי שאתה שמתחבר לעולם ומזרים אותו לשם, לאנשים שלהם אתה יכול להביא ידע, עוצמה, לגיטימציה… להביא לגיטימציה לפעולה, זה האישו.

בסגר הראשון – זה היה סבל אמיתי. זוכר את המאמצים שלי להוציא את הילדים החוצה. נסענו לכל מקום אפשרי בסביבה כדי למצוא גן שעשועים פנוי, אבל כולם היו סגורים כשסרטים דבקים כרוכים סביבם.. כמו גנבים ניסינו להתגנב לכל מיני גנים נעולים שכאלה אך לשווא: הכל היה חסום…

בסוף מצאנו איזה גן בתוך שדה קוצים רחוק עם מתקנים חלודים, אבל לילדים שלי זה לא היה אכפת – הם רצו וקיפצו שם בעליזות, והשמחה שלהם הדביקה אותי, את המתקנים הישנים שסוף סוף השתמשו בהם, את הקוצים… העולם שמח מול השמחה התמימה שלהם ואני הייתי האבא הגאה שהביא אותה אליהם – אוהו, איזה גאווה!

עם הזמן למדנו הילדים ואני לגלות תכניות טלביזיה מוזרות ומדהימות, משחקים באקס בוקס, לבנות ביחד מסלולים למכוניות שלו ושדות מרעה לחד קרנים שלה, ובעיקר הסיפורים… סיפורים שלמים וארוכים שסיפרתי להם מדמיוני הפרוע עד שנרדמו על הכרית לידי, על הזרוע שלי המושטת, על השמיכה שבינינו.. הנשימות השקטות הרכות שלהן.. האם יש משהו מתוק יותר מזה בעולם!

סגר. הפעם הכלבו פתוח. אין צורך לקנות מזון או משהו. כולם כבר לא בפניקה מכלום, אבל הכי חשוב – השקט הזה מסביב שמחזיר אותי לעצמי ולהשראה הקסומה הזו שסוף סוף יוצאת..

בוטום ליין – כל דבר שאתה עושה הוא בר פוטנציאל חיובי כלשהו. כמעט כל דבר.

ואת זה – אני הולך ללמד אותם, בעיקר את זה, למרות שנראה לי שהם כבר לומדים את זה בעצמם כל כך יפה…

מתוקים שלי. יש סגר היום. אז במה בא לכם לשחק?

 

 

בשבוע שעבר,  – ערכנו רינת בורג היועצת העסקית ואנוכי את סדנת סטורן ביג שלנו, שבה אנחנו משלבים מיפוי אסטרולוגי אישי ויעוץ פרקטי למשתתפות.

היכן היית לפני שנתיים וחצי? זו השאלה שנשאל כל אחד מהמשתתפים בתחילה. ואכן, בזה צפינו: במסע שעבר כל אחד מהסדנה בשנתיים וחצי האחרונות, ובמסע של השנה העתידית 2021 – שני אלה בסדנה אחת בקבוצה של 11 נשים (הגברים מסתבר היו בייביסיטרים..) שבה כל אחת קיבלה באופן אישי מפת לידה – פלוס תוכן מדויק של המסע שאותו ערכה בשנתיים וחצי האחרונות והמסע שהיא הולכת לערוך בשנה הקרובה..

זו הפעם הראשונה שאני גם יוצר מיזם שכזה, וגם משתף פעולה עם מישהי שבאה מתחומים אחר לגמרי, והתוצאה היתה מרגשת, לפעמים עד כדי דמעות (פה ושם היו גם כמה שלי,  מודה..)

הנה מה שכתבה זיוה, ממשתתפות הסדנה:

 

'כשהתלמיד מוכן – המורה מגיע (אפילו *שניים* :)!)

אתמול התקיים מפגש נשי, אקראי כביכול, אשר תוך דקות אחדות הפך להיות אינטימי.

המפגש ייצג רקמה אנושית מדהימה שחידדה והדגישה את הדומה והמשותף לכולנו לצד רבגוניות עשירה ביותר.

סיימתי את הסדנה המומה ונרגשת מעומק ההבנה, הדיוק, התמיכה וההכוונה אותן קיבלתי, ובחוויה שלי, ניתנו לכול המשתתפות.

יאיר ורינת, העברתם שיעור לדוגמה בנתינה ❣️ בסדנה שנבנתה בצורה מיטבית!

מברכת את כולן (הרוב נשים יאיר , לפי האקדמיה ללשון :-)) בבריאות איתנה ושלימה.

תודה לכם!'

 

לאור פנייתן כבר  של כמה נשים שרוצות גם הן להשתתף, החלטנו לפתוח עוד סדנה שכזו כבר ב 12 לינואר.

הפעם – ננסה לנצל את הסגר ונעשה את זה בבוקר, כפי שביקשו כמה..

למעוניינות/ים לשמוע ולהצטרף – הנה כאן הלינק:

 

https://rinatburg.ravpage.co.il/satbig

 

@ הטכסט כתוב אמנם בלשון נקבה (תמיד היה לי צד נשי מפותח..) אבל גברים בהחלט יתקבלו בברכה!

ליזום, לבצע, להנהיג: סטורן ביג! 🙂

 

 

@

 

 

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מוזמנים למפגש! 

 0524215559  או  [email protected]   

 

 

 

ומה קורה היום למזלות?

 

שני  28/12

טלה

הירח שוהה לו גם היום במזל תאומים המאכלס את בית התקשורת שלכם, ומאפשר לכם להשלים תהליכים שהחלו אתמול, בעיקר כאלה הקשורים להיכרויות מעניינות, להרחבת מעגלים חברתיים, ולשיחות שמחזירות לחייכם אנשים שקצת נעלמו מהן לאחרונה, כשהתחזקו הגשמים.. מעניין.

שור

הירח ממשיך לנוע גם היום בבית החומר והכספים שלכם, והשור המעשי שלנו יכול להתמקד בבדק בית אמיתי בנעשה בחשבון הבנק בשבוע האחרון של השנה. מבצעים, הוזלות, מחירי סוף עונה.. השור הממוצע אלוף בכל אלה. זמן טוב לגרד לכם את כל המבצעים של סוף השנה בכיף, שוורים.

תאומים

הירח ממשיך לנוע במזל שלכם גם היום, וזהו זמן להשלים תהליכים – ובעיקר יזמות מסוגים שונים – שהחלו אתמול. אולם מרקורי שליט המזל שלכם כמעט ולא יוצר היום זויות עם כוכבים אחרים ואתם עלולים להרגיש קצת לבד במערכה. זוית חיובית לנפטון בהמשך השבוע תשלים את החסר ותחבר אתכם מחדש..

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה היום במזל תאומים, ומשום כך אתם עלולים להרגיש שלא במיטבכם. משום כך כדאי להמעיט היום בפעילות, הן פיזית ון מנטלית, ובעיקר לחשוב ולהתבונן בדברים, להפיל אסימון או שנים, וממחר – להכנס לשלב חדש של אקשן. זוית פעולה של הירח עם נפטון עלולה לגרום למצבי רוח משתנים, וחוסר יציבות זמני.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם מנסה להתאקלם במזל גדי הקשוח, ונראה שהחיים מציבים בפניכם לא מעט דרישות מטלות ומשימות בימים אלה. זוית הרמונית של השמש עם כוכב אורנוס לעומת זאת בהחלט מקלה עליכם למצוא פתרונות לבעיות, ולחשוב מחוץ לקופסה.

בתולה

נראה שדווקא אתם נמצאים באור הזרקורים כעת, בתולות, והאמביציה שלכם יכולה לקבל היום ביטוי הולם. הירח שוהה בבית הקריירה שלכם יום נוסף, ואם אתמול הצלחתם להגדיר לעצמכם מה אתם רוצים לעשות ואיך בשנה הקרובה, היום הזה כדאי אפילו להתחיל להזיז דברים. שעות הערב יתאימו לשיחות שקטות.

מאזניים

היום הזה דורש מכם פתיחות מכסימלית לרעיונות חדשים, ולגישה יצירתית במיוחד, מאזנאים. ונוס שליטת המזל שלכם שבמזל קשת מאפשרת לכם להתמקד בגישה פתוחה מאפשרת ובעיקר דינמית, אבל חשוב לא לדחות החלטות כשהן עולות לכם באופן אינטואיטיבי, ולא למסמס את האנרגיה הזו על ידי גישה ביקורתית ושיפוטית. תנו גז.

עקרב

הכוכבים סטורן ויופיטר עושים צעדים ראשונים במזל דלי, ומבחינתכם האישו הוא בית ומשפחה. זהו זמן טוב להיערך לשני הנושאים האלה ולנלווה אליהם, שעשויים לעסוק בין היתר בקניית בית, שיפוצים, הקמת משפחה, ויציא שלכם מהמעגל הסוליסטי האישי על המעגל המשפחתי בכלל. שעות הערב יתאימו לארוחה משפחתית ושיחות עומק שמזמן לא ניהלתם.

קשת

גם יופיטר שליט המזל שלכם וגם סטורן הנוקשה נמצאים כעת בבית התקשורת שלכם, ופותחים אתכם למעגלי תקשורת חברתיים ועסקיים חדשים. המדובר בתהליך ארוך אבל לדעתי אתם כבר עכשיו מרגישים זאת, ואפשר לתת לתחושת השמחה הזו גם ביטוי בשטח: פתיחות רבה יותר לחברים חדשים, ומעורבות במעגלים חדשים ולא מוכרים במדיה. זמן טוב להצטרף לקבוצות פייסבוק, או ליצור לכם אחת, ולהתחבר לעולם.

גדי

מיקומו של הירח במזל תאומים ובמקביל מיקומו של מרקורי שליט התאומים במזל שלכם עושה פעולה כפולה: הוא מאפשר לכם לבטא באופן חופשי יותר רצונות ורגשות, ובמקביל גם לנקות משקעים רגשיים שמעיקים עליכם, ופתיחת דף תקשורתי חדש עם חברים. זהו גם זמן ליזמה תקשורתית מקצועית חכמה, ואולי גם לשתוף פעולה מקצועי עם אחרים.

דלי

הירח שוהה גם היום במזל תאומים המאכלס את בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, דליים, במקביל למיקומה של ונוס בבית החברתי. זהו זמן מצוין לפתרונות יצירתיים וטכנולוגיים מבחינה מקצועית לדברים שאתם עושים עכשיו, ולחשיבה פורצת דרך מבחינתכם, למקומות חדשים ולא מוכרים לכם, בעזרת יופיטר ששוהה עכשיו במזל שלכם. קדימה.

דגים

נושאי בית ומשפחה ממשיכים להעסיק אתכם גם היום ומצד שני – ונוס שבבית הקריירה עשויה להביא איתה כוונים חדשים לאמביציה ולקריירה שלכם. זוית פעולה מתחזקת בין נפטון שליט המזל שלכם לונוס מצריכה ארגון ודיוק, אך בעיקר זהירות מפני מעורבות רגשית גבוהה מדי בהחלטות שלכם, דגיגים: התמקדו השבוע בעיקר בעובדות, ובפרטים הקטנים.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן