כוכבים לאוהבים: תחזית אהבה – 18 לאפריל 21: דווקא כשמגיעה הרומנטיקה סופסוף. אורנוס מקלקל..

 

כוכבים לאוהבים: תחזית אהבה – 18 לאפריל 21 

 

אז.. מה קורה לנו באהבה, השבוע? קורה הרבה, חברים. יש כאלה שלא ממש ירגישו את זה באויר כרגע, אבל פתיחת השבוע הזה השבוע, ליתר דיוק השבת הזו הולכת להיות שונה לגמרי מהשבת הבאה!

אז מה יש לנו בתפריט השבוע? שלושה כוכבים משנים מזל, מרס אחד מעצבן את כולם בזוית עם פלוטו, ולקינוח – שני כוכבים אישיים קוראים תיגר על אורנוס התזזיתי, יענו במלים אחרות שני מלפפונים מחליטים למרוד באם אמא של הגנן, לא פחות ולא יותר, וגם כשיש רומנטיקה באוויר – ובהחלט יש – צריך לדעת איך לנווט אותה, לאן לקחת אותה, ובעיקר – למה לא לצפות ממנה, בעיקר כשמתחילות להווצר להן ציפיות, איך לא, אחרי סטוץ סוער או מפגש מהסוג המכיל…

ויהיו כאלה, או יה.

 

 

@ המהלכים המשמעותיים באהבה במפת השמים השבוע

 

@כוכב מרס בזוית של מתח מדויקת לכוכב פלוטו

זו הזוית שפשוט מעצבנת את כולם, יש לומר, ובצדק:  סוג של אנרגיה גברית חסרת מוצא ומרגיזה, ששייכת בעיקר לגברים ולנשים שלא קיבלו חיבוק כבר איזה שבועיים, ומסתובבים עם פרצוף חמוץ שרק מחפש לריב עם מישהו: זיהיתם מישהו כזה? שמעתם את כולו חסר הסבלנות בהזמנה לדייט? בקפה הוא מנסה לקטוע את המפגש ולרמוז לכיוון המפה? אין מצבבב! אתן מסתובבות ונעלמות, ונותנות לו לשלם, ואם זה במקרה שלכם – כשהיא לא מקשיבה יותר מרגע למה שהיה לך בקורס קצינים אי שם ומראה גישה עצבנית שמסתכלת בשעון כל שלוש דקות – זה הזמן לחתוך, עם כל כאב הלב הכרוך בכך. טוב פשוט לא יצא מזה. טראסט מי.

מיום שני עד חמישי – גישה עצבנית תתקבל בקרירות  ובחיתוך מיידי, קפיש?

 

@השמש עוברת למזל שור

@מרקורי עובר למזל שור

כשהשנים האלה עוברים למזל שור, אפשר לומר שודאות שהגיע האביב, וכשמגלים שגם ונוס נמצאת שם עוד מיום העצמאות, ברור לגמרי שהרומנטיקה בפתח.. ואיזו רומנטיקה!

כן, מזל שור הוא אחד המזלות היותר רומנטיים על פני גלגל המזלות, אין דיבור, והמעבר של השנים האלה בהחלט מסמל מגמה: לעבור מהאקשן המעצבן של מקבץ הכוכבים שהיה בשבועיים האחרונים במזל טלה אל השקט והרומנטיקה של השור.

מה זה אומר בעיקרון? שיציאה לדייט בין שני לרביעי היא בהחלט אפשרית ואפילו מומלצת, בעיקר למזלות של קבוצת הקבועים: שור, עקרב, אריה ודלי.

אבל.. המעברים האלה יתבטאו בעוצמה בעיקר בשבוע הבא, אז גם יהיו הדייטים המוצלחים, כי יש לנו את המפגש של ונוס ואורנוס ביום שישי… ואותו נרגיש כבר ביומיים של לפני. אוף.

 

@צמידות מדויקת בין ונוס הרגשית לאורנוס התזזיתי

זו אולי הצמידות שיכולה יותר משאר מהלכי הכוכבים השבוע להרוס לנו דייט מוצלח במיוחד: למה? כי ונוס שלנו, זו הסקסית והחמה והאוהבת והמכילה, חוטפת כתף קרה מאורנוס הקריר האינטנסיבי והלא אישי, וזה מתבטא ביחסים: כולנו זקוקים עכשיו לספייס ולחופש אישי כדי לטעון מצברים, אלא אם..מדובר בדייט מדליק במיוחד, ומה מדליק בו? שנתקשה להפוך אותו למערכת יחסים בהמשך…

צמידות של ונוס אורנוס מביאה איתה משיכה דווקא לבלתי אפשרי, אם מבחינת גיל סטטוס מצב משפחתי מוצא  ועוד ועוד – ובגלל זה גם זה בדרך כלל מושך כל כך..

אלה בדרך כלל יחסים שנגמרים כשהמשיכה המיידית והמהירה נגמרת, והיא נגמרת בדרך כלל יחסית מהר, ואז.. אז מורידים דמעה לכרית, ומתחילים לחפש קשר, קשר אמיתי, כזה שגם בנוי אל תקשורת ושיחות וכנות ובנייה של משהו, ולא רק סטוציולוגיה

וזה – לא בשבוע הזה. כעת – משיכה, סקס, או משיכה ולא סקס, או סתם משיכה, או ספייס ולא משיכה אלא עצב על כך שאין משיכה… חיים מוזרים, נכון?

מזל שבשבוע הבא הצמידות תיחלש ותיעלם

 

@ צמידות מדויקת בין מרקורי כוכב התקשורת לאורנוס התזזיתי

האמת – הצמידות הזו לא קשורה ישירות לאהבה, אלא יותר לתקשורת שלנו ושל מי שיוזם היכרויות חדשות ויציאה לדייטים: כאן חשוב לדעת לעניין, לרתק, ולהסתער על אתגרים גדולים במיוחד כמו היפה של הכיתה או הקצין הקשוח בצבא, או דייט עם מישהו או מישהי מדהימים במיוחד שאנחנו לא מאמינים שישימו עלינו..

אז איך עוזרת הצמידות הזו? שימו לב: היא דורשת מאתנו להיות מתוחכמים במיוחד, מאמינים בעצמנו, ולא מפחדים מדחייה:  מה יש לנו להפסיד? אם נצא בגישה מקורית ומעניינת במיוחד – בחורות מתות על הומור אגב ובמקרה ההפוך גברים לא מבינים אותו.. – נוכל לזכות בכל הקופה

בוטום ליין: מקוריות, הומור, יצירתיות, והרבה חוצפה.

                                                      

@ מרס כוכב האקשן עובר למזל סרטן

זה המעבר האחרון של פלנטה השבוע והוא כבר קורה בשבת הרחוקה עצמה: מרס כוכב האקשן שהיה כל כך מבריק ומושחז מילולית במזל תאומים, עובר למזל סרטן המופנם הביתי והנוגה, והלוחם האמית שלנו מוצא את עצמו בחברת עקרות בית חביבות שעושות פנקייק לילדים, או מתווכחות איפה קונים נעליים סגולות שמגיעות תוך שבועיים מעלי באבא ולא חודש. הללווו? הלוחם האמיץ שלנו מורט את שערותיו בצווחה, ואז כשהוא מסיים לבכות את מר גורלו, עובר קזנובה לשטוף כלים לחבק להבין להכיל ולראות טלביזיה בטרנינג.. את שאר החלקים שלנו ישמור לעוד חודשיים, כשיעבור למזל אריה: עכשיו הוא מקורקע ומתוסכלללל!

מה זה עושה לחיי האהבה שלנו? מי בכלל רוצה להכנס למיטה עם לוחם שרק מבכה את מר גורלו? ובכלל בעצם זו לא מיטה אלא שיחות עומק שבהן הוא לומד להכיל, לפנק, לגלות אמפטיה ובעיקר להקשיב… אמאל'ה!

מה יקרה ללוחם הבין גלקטי שלנו? האם יצליח לצאת מהכלים בזמן או שמא לפנינו חודשיים רצופים קינה ובכי שישפיעו ממש לא טוב על חיי האהבה של בני ובנות מזל סרטן, גדי מאזניים וטלה?

התשובה – או לפחות החלק שנשאר ממנה אחרי שהלוחם סיים לנקות ובמיטה התחיל לנחור – בשבוע הבא..

ובקיצור – שבועטוף לאוהביםםםם!

 

ואיך כל זה נראה במפת השמים?

 

 

 

והנה גם התחזית השבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 18 לאפריל 21

 

@

 

חדש!   שתי הסדנאות המרתקות שאני עושה בשיתוף רינת בורג, מאמנת אישית ויועצת עסקית.

לייף אסטרו-קואוצ'ינג – סדנה משנת חיים סדנה שמבוססת על מפות הלידה של המשתתפות וטכניקות חדשניות ועוצמתיות שעוזרות להן לממש את הפוטנציאל האישי, רגשית מקצועית וחברתית, ובגדול. אין סדנה כזו כיום בשום מקום. קראו את מה שמשתתפות הסדנה כותבות.

https://rinatburg.ravpage.co.il/astrocoaching

 

 

איך ממנפים את האנרגיה המדהימה של הטלאים לפריצת דרכים חדשות?

על כך – בסדנת הטלאים שלנו – סדנה שבה נפגוש לעומק את מפת הלידה של כל אחת מהמשתתפות, נבין את שפת המפה, ננתח אותה ונסיק מסקנות לגבי התקופה הקרובה, ונסביר איך אפשר לתרגם אותה לעשייה מדויקת וחכמה בשנה הקרובה.

https://rinatburg.ravpage.co.il/tale

 

@  בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי יאיר  טריבלסקי – אסטרולוגיה חכמה. 

כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! (עם היופיטר הזה בדלי בא לי להשקיע..🙂 )

 

@

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן