תחזית יומית – סוף שבוע 30/4-2/5: הצמידות של השמש ואורנוס בשילוב פלוטו – חבוט ככל יכלתך.

אז.. מה קורה בכוכבים בסוף השבוע?

שישי 30/4

ירח  בקשת 60 נפטון 60 יופיטר

שמש במזל שור צמידות אורנוס (מדויק!)

מרקורי במזל שור צמידות ונוס (יציאה)

ונוס  מזל שור

מרס  במזל סרטן

סטורן במזל דלי 90 אורנוס 

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

שבת 1/5

ירח  בגדי 120 אורנוס ושמש 180 מרס

שמש במזל שור צמידות אורנוס (יציאה)

מרקורי במזל שור צמידות ונוס (יציאה) 120 פלוטו

ונוס  מזל שור

מרס  במזל סרטן

סטורן במזל דלי 90 אורנוס 

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

 

שישי בבוקר. אני יושב עצוב וכבד. כובד האירוע בהר מירון יושב על כתפי. אוף.

כמו שחזרתי שוב ושוב והסברתי והתרעתי והזהרתי – הצמידות הזו בין השמש לאורנוס מסוכנת. היא כבר גבתה מחיר יקר, יקר מאוד, וסוף השבוע רק התחיל…

אכן, המלה זהירות היתה כתובה לאורך ולרוחב כל השבוע הזה בעיקר בהקשר של סופו של השבוע, ואכן ברגע שהזוית נכנסה ממש לדיוקה, אירע האסון בהר מירון: המבנה לא החזיק מעמד, ולמרות שכבר בשנה שעברה הזהיר עתונאי חרדי שהמקום הוא סכנת נפשות לא נעשה דבר, והסוף – ידוע..

אורנוס מפרק מבנים לא יציבים, ומכריח את אלה שיציבים יחסית להכנס למקצה שיפורים משמעותי כדי להתחזק.

זה נכון למבנים פיזיים, מבנים קהילתיים או חברתיים, ואפילו מבנים רגשיים הקשור למשפחה, לזוגיות, ואף לאדם עצמו.

השפעתה של הצמידות הזו תהיה חזקה במיוחד בסוף השבוע, אך גם בימים ראשון ושני נוכל להרגיש אותה פה ושם. כדאי מאוד להזהר, בכל מקרה…

חשוב להדגיש גם את כניסתו של פלוטו להילוך אחורי במעלה ה 26 במזל גדי. פלוטו בהילוך אחורי הוא לא איש בשורות, והצירוף שלו עם הצמידות שבין אורנוס לשמש עלול להיות – וכנראה גם היה – קטלני.

מה עוד קורה בשמים בסופ'ש? הירח בקשת מביא איתו טאץ' הרפתקני וחסר גבולות. בדרך כלל אני מאוד אוהב את הירח הזה, שגורם לי לחפש איזה טבע ירוק כדי ללכת בו, או לנסוע עם הג'יפ בחולות או אולי לשחות בים, אבל הפעם נראה שחוסר הגבולות שלו והקדחתנות שלו תרמו גם הם משהו לאווירה שבה אירע האסון..

כן, אולי נדמה לי, אבל כשהירח במזל גדי כמו שיהיה מחר, המשמעת הארגון והסדר אמורים להיות טובים יותר, ולא בלגן המוני כמו שהירח במזל קשת מביא איתו..

מרקורי מתחיל להפרד מונוס לפני שיצור זוית עם יופיטר, וזה אומר שהמלים נפרדות מהלב.. כל החיזורים המופלאים האלה יעלמו לכמה ימים, זו המשמעות.

מרס במזל סרטן יוצר כמה דרמות יוצר זוית מעשית עם אורנוס, אבל ונוס סובלת עדיין מרחוק מהזוית עם סטורן שמכבידה עדיין על המאזנאים והשוורים.. עוד קצת סבלנות.

לא קל הסופ'ש הזה, ויש כובד באוויר: זה בדיוק סוג האווירה שגורמת לך לחשוב על מהות החיים,  ועל המוות שיכול להגיע בכל רגע ואי אפשר להתכונן אליו, אלא רק להעצים את חייך כדי שאם זה יקרה, אז בדרכך למעלה לא תרגיש שהפסדת משהו..

הכובד מתחזק. הדיבור על המוות מזכיר לי שוב את מותה של אמי לפני שלושה שבועות. הדמעות יורדות. אני בוכה עליה, על המוות חסר המשמעות של כל מי שנדחק שם בהר מירון ורצה ניצוץ אלוהי שם מעל המדורה, ועל הסתמיות של המוות בכלל, בפרק הזמן הזה שבין הלידה לבין ההגעה שלו..

יונתן קורא לי מהחדר: אבא בוא תראה, במשחק הזה טום המדבר קיבלתי כבר 250 נקודות… החיים קוראים לי, החיים של יונתן, של טום, של הירח ההרפתקני הזה במזל קשת.. והמוות הוא מגחך בעגמומיות ונעלם בחלון. אני עוזב את המחשב ורץ לחדר, ליונתן.

וככה נראה מה שקרה בלילה במפת השמים:

 

 

 

@ 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון ולהיות חלק מעולמי המוזר: כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

 

ומה קורה למזלות?

הורוסקופים שישבת     30/5-1/5

טלה

ירח קשתי בשישי הופך את השישי הזה לנפלא לנסיעות. זמן טוב להתנתק מטרדות השבוע הזה, ולנקות את הראש אי שם בצימר בצפון או בטבע בדרום. בשבת – אתם במרכז העניינים עם הירח בגדי, אולם מרס שליט המזל שלכם במזל סרטן מדגיש את הצורך להתכנס מעט, ולהתמקד בביחד.

שור

נראה שבסוף השבוע הזה כדאי להזהר מלקחת סיכונים מיותרים בכבישים, שוורים. מקבץ הכוכבים במזל שלכם הכולל את השמש מרקורי וונוס שליטת המזל שלכם עדיין כאן: זמן טוב להתחבר מחדש לשורשים, לקרובים רחוקים שמזמן לא ראיתם, ולקרקע המשפחתית שלכם.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל שור, ואתם זקוקים עכשיו יותר לטעינת מצברים מאשר לאקשן של בילויים, או מפגשים. זהו זמן טוב לשקט אמיתי, ולדיאלוג משופר במערכות היחסים שלכם, בזוגיות ובקשרים. בשבת היו פחות ביקורתיים ויותר כאן ועכשיו. זהו זמן טוב להתארגנות מחודשת כי דברים הולכים להשתנות השבוע, וכדאי להיערך בהתאם.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם נמצא במזל קשת בשישי, ואתם עלולים להפגין עצבנות וחוסר שקט, בעיקר בכל מה שקשור ליחסים קרובים, גם בגלל שהותו של מרס במזל שלכם. מה עושים עם כל המרץ הזה? אולי מארגנים מחדש את הבית? הירח הגדיי בשבת מדגיש את הצורך להשקיע בפרטנרים שלכם, וביחסים בכלל. דברו, ועל הכל.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם שוהה עדיין במזל שור המעשי ביחד עם מרקורי וונוס, ונושאי בית ומשפחה מצריכים  עדיין הרבה סבלנות והשקעה. צמידות מדויקת בין השמש שליטת המזל שלכם לבין כוכב אורנוס הופכת את סוף השבוע הזה לעצבני  ומתוח במיוחד. חשוב כעת לא רק לא לנתק קשרים, אלא גם לפעול בזהירות בדרכים.

בתולה

הצורך למלא מצברים בחיק המשפחה בשישי הזה חזק במיוחד, בתולות. זהו זמן טוב פשוט ליהנות מהדברים הפשוטים: אוכל טוב, וחברותא נעימה. בשבת גדל הצורך בתנועה: כעת הזמן לנסוע קצת למרחבים, ולהשקיע בטיול משפחתי או אישי, בחיק הטבע או בביקור חברים שגרים רחוק

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם משתחררת כעת סוף סוף הן מאורנוס העצבני והן מהזוית המכבידה עם סטורן הנוקשה, ואפשר לנשום קצת לרווחה. זהו זמן להיות שם עבור אנשים קרובים שאוהבים ומקבלים אתכם כפי שאתם, להשקיע בדיאלוג המשפחתי, ולא לקחת אותו כמובן מאליו. בשבת – המנעו מויכוחים ועימותים מכל סוג, והתמקדו בתחושת הביחד.

עקרב

נראה שסוף השבוע הזה מתוח גם עבורכם: הצמידות של השמש ואורנוס במזל שור שממול עלולה להביא איתה דרמות קטנות ואולי גם קצת בלגן בזוגיות ובמערכות היחסים שלכם. חשוב כעת להמנע מהצורך להגיב בקיצוניות כשדברים יוצאים משליטה, ולא לאבד את הראש כשהכעס עולה. זמן טוב להליכה איטית בחיק הטבע, או לבילוי שקט בחוף הים כדי להרגיע ולהירגע.

קשת

על פניו זה נראה כמו השישי שלכם, קשתים: הירח שוהה לו במזל שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו, וזהו זמן מצוין לחפש בילוי עם חברים או מסיבה טובה, כדי לפרק ולשחרר לחצים. בשבת – חוזרים באיטיות לקרקע, ולביקורים משפחתיים עם קרובים ורחוקים שמזמן לא ראיתם.

גדי

בשישי הזה גדיים אתם לא ממש במיטבכם: הירח שוהה לו במזל קשת ומדגיש את הצורך להוריד הילוך, לנטרל בילוי מעייף, להיות קצת לבד, ולטעון מצברים אחרי שבוע מעייף במיוחד. אולם בשבת הירח עובר למזל שלכם, והגיע גם זמן האקשן שלכם: מפגשים חברתיים, ארוחה משפחתית גדולה, והכי עדיף – טיול כיפי שמזמן רציתם לעשות, וזה בדיוק הזמן.

דלי

על פניו זה נראה כמו אחד מסופי השבוע הסוערים רגשית של הזמן האחרון: הצמידות בין השמש לאורנוס שליט המזל שלכם שליוותה את השבוע בעצבנות וחוסר שקט, מגיעה כעת לדיוקה: כעת חשוב לפעול בזהירות מכסימלית, להזהר מקצרים בתקשורת עם אנשים קרובים, ולא לקלקל יחסים בגלל החלטות אימפולסיביות. זהירות מכסימלית בכבישים ובדרכים, דליים!

דגים

נראה שבשישי הזה אתם הם אלה שנמצאים במרכז האקשן, דגיגים: הירח שם אתכם במרכז העניינים, בין אם המדובר במפגש חברתי, ארוחה משפחתית או מסיבה טובה: כעת אפילו מומלץ ליזום אירוע כזה, לארגן אותו ולשמח אחרים, ובלב פתוח לתת לקצת יותר שמחה להגיח לתחום החברתי בשבת, ולו רק כדי להתחיל את השבוע הבא במצב רוח חיובי ושמח: זה בהחלט יעזור לכם לפתוח אותו ברגל ימין.

 

 

 

 

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן