תחזית יומית – סופשבוע 28-29 למאי 21

אז.. מה קורה בכוכבים בסוף השבוע?

שישי 28/5

ירח  בגדי 60 יופיטר 120 אורנוס

שמש במזל תאומים 120  סטורן

מרקורי במזל תאומים עובר להילוך אחורי (!) 90 נפטון 150 פלוטו (יציאה)

ונוס  במזל תאומים 120 סטורן צמידות מרקורי (כניסה) 90 נפטון (יציאה)

מרס במזל סרטן 120 נפטון 90 פלוטו (כניסה)

סטורן במזל דלי 90 אורנוס  (כניסה)

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

שבת 29/5

ירח  בגדי צמידות פלוטו 180 מרס 120 אורנוס 60 נפטון

שמש במזל תאומים 120  סטורן

מרקורי במזל תאומים בהילוך אחורי בצמידות ונוס (מדויק!) 90 נפטון (כניסה)  150 פלוטו (יציאה)

ונוס  במזל תאומים 90 נפטון (יציאה) 150 פלוטו (כניסה)

מרס במזל סרטן 120 נפטון 180 פלוטו (כניסה)

סטורן במזל דלי בהילוך אחורי 90 אורנוס  (כניסה)

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

אז.. איזה שינויים מתרחשים בסופ'ש? ובכן, לא אחד אלא שני דברים מעניינים מתרחשים בסוף השבוע שלנו.

האחד – מרקורי כוכב התקשורת שלנו פורץ בהילוך אחורי ועושה פניית פרסה אחרי ששיגע אותנו שבוע שלם עם הזוית הרגשנית הזו עם נפטון, ואחר כך האט את הקצב ודברים לא זזו..

אז בשישי הוא פורץ בהילוך אחורי לשלושה שבועות, יגיע עד אמצע מזל תאומים ואז.. יחזור בחזרה.

האירוע השני – מפגש של צמידות בין מרקורי שמתחיל לנוע אחורנית לבין ונוס הרגשית שנעה קדימה – שניהם נפגשים במעלה ה 24 במזל תאומים בשבת וימשיכו ביחד יום אחד…

אבל זה מפגש מיוחד: ונוס שמייצגת את עולם הרגש נעה קדימה עם עינים פתוחות אל העולם ידים פתוחות לחיבוק, ומרקורי מפנה לה את הגב כשעיניו מופנות פנימה ולא החוצה, ואם בחיבוקים עסקינן – הוא יתמקד עכשיו בחיבוקים שקיימים כרגע, או בחיבוקי העבר…

המשך השבוע יראה לנו את המשך הסיפור הרגשי מצד אחד והתקשורתי מצד שני, אבל ליום אחד נפגשים שניהם – ובכוונים הפוכים – במפגש מעניין שכזה…

נסו לעקוב אחרי מה שקורה לכם בסופ'ש הזה. הוא מהווה ללא ספק צומת מעניינת בין השבועיים שחלפו לאלה שמתקרבים.

אבל אישי מדאיגה אותי בהמשך השבוע זוית העימות בין מרס לפלוטו…ארחיב על כך בתחזית השבועית.

ועוד יותר מעניין הוא הכיוון הפוליטי: בנט הרי החליט לעזוב את הצד של השינוי ולעבור ימינה, אבל נשמעים שם קולות אחרים… האמנם יעבור בנט עם מרקורי בהילוך אחורי בחזרה ללפיד? יש מצב! ויהיה מרתק..

ואיך נראים פניית הפרסה של מרקורי והצמידות שלו עם ונוס סוף השבוע במפת הכוכבים?

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדשעוד לפני התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון ולהיות חלק מעולמי המוזר: כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

ומה קורה למזלות?

סו'פש 28/29/5

טלה

נראה שאתם במיטבכם בסוף השבוע הזה, טלאים. הירח שבמזל גדי שם אתכם באור הזרקורים, וזהו סופ'ש לצאת לבלות, ליהנות, ולנקות את הסיסטם. יש מתחים באוויר אבל גישה רגועה ומאופקת תביא איתה סו'פש נעים.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה בסוף השבוע תחת זוית פעולה מדויקת  של נפטון המטשטש ומערפל, ונדנדת הרגש עובדת שעות נוספות. חשוב כעת להמנע מקבלת החלטות כשהראש אינו צלול. מצד שני, זמן יצירתי נפלא, שיחות קסומות, וטיול חביב בחיק הטבע

תאומים

זהו, בסוף השבוע הזה זה קורה: מרקורי כוכב התקשורת שלכם עובר להילוך אחורי במזל תאומים, וישהה בו כשלושה שבועות. זהו תהליך מעניין שיעזור לכם לשדרג תקשורת, להתבונן בפעילות של החודשיים האחרונים כמו גם במערכות היחסים, לשפר לשדרג אם יש צורך ובהמשך גם לפתוח דף חדש. מעניין.

סרטן

זוגיות ויחסים – זה האישו המרכזי בסוף השבוע הזה, כשהירח שליט המזל שלכם שוהה מול המזל שלכם ומאפשר לכם להתבונן לעומק במערכות היחסים הקרובות ובצד הזוגי בכלל. אולם שהותו של כוכב מרס במזל שלכם מביאה איתה סערות ודרמות כעת, ויש מצב שהדיאלוג הזוגי הזה לא יהיה קל בסופ'ש. זה אולי הזמן להכנס לעומק העניין, לדבר לשתף ולחלוק, ואולי גם לפתוח דף תקשורתי חדש.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם שוהה עכשיו במזל תאומים התקשורתי, והצד החברתי שלכם מודגש במיוחד. זוית הפעולה של השמש עם כוכב יופיטר עדיין פעילה, וזהו זמן מצוין לצאת ליהנות לבלות ולנסוע. הירח הגדיי עם זאת מביא איתו צורך בחשבון נפש קטן, והתבוננות באירועי השבוע שחלף כדי להבין בדיוק היכן אתם עומדים.

בתולה

מקבץ של שלושה כוכבים משמעותיים במזל תאומים שם אתכם במרכז האקשן בימים אלה, כשהירח ששוהה במזל קשת מדגיש את היכולת שלכם להשקיע קצת יותר בשיחות עומק ובדיאלוג של אחד על אחד, ובגובה העינים. זמן מצוין לבילוי בשנים בסוף השבוע הזה, ואם הלב הבתולי פנוי – זמן מצוין לדייט.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם עדיין נמצאת תחת השפעת זוית הפעולה עם כוכב נפטון, מה שאומר שהמעורבות הרגשית שלכם עדיין גבוהה במיוחד, לטוב ולרע. חשוב כעת לא לאבד פרופורציות ביחסים, והחלטות שפתאום מתבקשות – כדאי לדחות לאמצע השבוע הבא, אז דברים יראו אחרת.

עקרב

תקשורת – מבחינת העקרב המופנם, זה בדיוק האישו בסוף השבוע הזה. הירח הגדיי ממליץ לכם להוריד קצת את השריון הקשוח, לדבר לשתף ולחלוק, ולאפשר למלים הרכות יותר לעדן את התקשורת שלכם שלא היתה קלה לאחרונה. זוית של מתח בין מרקורי לפלוטו לעומת זאת מעלה שוב את מפלס המתחים: חשוב לא להגיע מהר מדי לפרשנויות מוטעות הקשורות למלים של אחרים.

קשת

הירח הגדיי ממליץ לקשתים לצאת בשישי הזה למסע גדול של קניות לבית למשפחה ולעצמכם, קשתים. זה בדיוק הזמן לחידוש המלאי, ואולי גם לשדרוג אישי כמו קניית ביגוד חדש תספורת וכו. סוף השבוע יתאים פחות לטיולים ויותר לרביצה ממוזגת היטב בשילוב של אוכל טוב, חברים מביני עניין, וכל הסדרות שהקלטתם השבוע ולא יצא לכם לראות עדיין…

גדי

על פניו זה נראה כמו סוף השבוע שלכם, גדיים: הירח שוהה גם בשישי וגם בשבת במזל שלכם, השמש יוצרת זוית הרמונית עם סטורן שליט המזל שלכם, אבל המצאותו של כוכב מרס במזל סרטן ממול עלולה לקלקל מעט, ולהכניס אתכם למתחים לחצים ורגעי מחלוקת במערכות היחסים הקרובות. נסו לא להתבצר בעמדתכם אלא להתבונן בדברים, להבין ו..להתפשר.

דלי

יש כמה וכמה תכניות לסוף השבוע הזה, אבל לגבי האקטיביות שבהן כדאי לחשוב פעמיים: כעת כשהירח במזל גדי אתם לא ממש במיטבכם, ומומלץ לכן להוריד הילוך, ולא להתיש את עצמכם בנסיעות ארוכות מדי או בבילויים מעייפים. להיפך. סוף השבוע הזה מתאים בעיקר למנוחה, לטעינת המצברים שהתרוקנו, ולשיחות רגועות ומוסיקה שקטה.

דגים

זוית הפעולה בין נפטון שליט המזל שלכם גם לונוס הרגשית וגם למרקורי כוכב התקשורת עלולה לגרום למעורבות רגשית גבוהה במיוחד, ולשינויים תכופים במצבי הרוח שלכם. חשוב כעת לשמור על איזון, להמנע מדרמות מיותרות כשנדמה לכם שדברים יוצאים משליטה, ולהתייעץ עם אחרים לפני שאתם מקבלים החלטות. מה כן? בילויים כיפיים, מסיבה טובה, מוסיקה מעולה, וחברותא כיפית במיוחד. את הדאגות השאירו כבר לשבוע הבא.

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן