תחזית יומית ובלוג הגיגים (בלוגיגים?..) – יום רביעי – 24 למרץ 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי 24/3

ירח  באריה 60 מרס 90 אורנוס 120 שמש וונוס

שמש במזל טלה צמידות ונוס (יציאה)

מרקורי במזל דגים 90 מרס (כניסה) 60 אורנוס

ונוס במזל טלה 60 פלוטו

מרס במזל תאומים  120 סטורן

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

הירח שוהה במזל אריה, ואנרגיית האש הזו ביחד עם אנרגיית האש של השמש ושל ונוס אמורה להחזיר חלק מחוסר האנרגיה של אתמול, ולהחזיר חלק מהאופטימיות שלנו…

נכון, אפור בחוץ, ולחלק מאתנו גם אפור בלב, אבל חברים – אלה החיים:אוסף של תהליכים שאנחנו מתעקשים לפגוש בנקודות ספציפיות באופן מלאכותי ולהסיק מהן מסקנות על מהות הדברים הכוללת… וחבל.

אבל, גם אלה שרצו שינוי וליבם מחסיר פעימה מיאוש או תקוה, וגם אלה שרוצים שהמצב ימשך כמות שהוא – התהליך עדיין בעיצומו, ואפילו ספירת הקולות עדיין לא נגמרה: מתנדנדים בין תקוה ליאוש עושים עכשיו רבים מאתנו את הדרך לקניות החג תחת שמי מרץ המעוננים והכבדים, והכובד שבלב שווה כמעט לכובד המים שבבטן העננים שמעלינו.

אבל חברים, עדיין שום דבר אינו גמור, מהסיבה הפשוטה שאני חוזר עליה כמו תוכי בשבועות האחרונים: המדובר לא בנקודת זמן שבה יוכרע גורל המדינה על ידי מנדט בודד קולות החיילים או המעטפות הכפולות: המדובר בת ה ל י ך.

ומהו התהליך המדובר? ישנם כמה כאלה. זה המשמעותי יותר מאחרים הוא זה של השינויים שמביא איתו כוכב אורנוס כשהוא נע הלוך ושוב מול האופק של מפת המדינה (במעלה הראשונה במזל עקרב ובלי ויכוחים, פליייז..) ושחלק מהם אפשר בהחלט לראות על ידי כוכב אחר משמעותי אפילו יותר, כוכב פלוטו, במהלכים שלו בזוית לשמש של ראש הממשלה שלנו.

ובתהליך כמו בתהליך, הכל קורה אמנם בפיקים – תהליכונים קצרים שהם בעצם סוג של ראשי פרקים כאלה ואחרים – אבל אף אחד מהם אינו גדול מהתהליך עצמו, שחלקים ממנו יגיעו עם מעברם של כוכבים לנקודות מסויימות, כמו למשל מעברו של פלוטו למעל  27 במזל גדי ויצירת זוית פעולה מדויקת למפת הלידה של מר נתניהו, אי שם בתחילת 2022.

גם זה אמנם שיא של תהליך, אבל גם הוא ממשיך הלאה, בדיוק כפי שאורנוס ממשיך גם הוא לנוע קדימה ומביא איתו את השינויים למפת המדינה בכלל כשהוא מול האופק שלה, והפעם למעלות ה 10 במזל שור והלאה.

על כן, מנדט אחד נוסף פחות או יותר לא ישנה את התהליך: הוא אמנם עשוי בהחלט לקצר אותו בניגוד לאנשים מסויימים שמנסים להאריך אותו כבר בארבעה מחזורי בחירות, אבל יש גבול לכל תלול, ולכל פעולה מגיע תגמול, ולכן גם אי אפשר לברוח לחו'ל…

ובחרוזים אלה נסתפק הפעם, ביום הזה.

ומכיון שפרסמתי אתמול את הגיגי הבחירות שלי ל 23 למרץ ממליץ לכם לקרוא את הגיגי האחרי הבחירות שלי שאני מפרסם היום כדי לסגור מעגל הגיגים שלם (ועוד לא התחלתי עם השרעפים..) ולהראות את כל התמונה של מה שקורה כפי שאני רואה אותה, וכפי שאני מבין בדיוק בשלב הזה את תפקידה של האסטרולוגיה בכלל בתחום המדיני ההסטורי ובסופו של דבר אפילו פוליטי בחייה של המדינה המוזרה הזו.

הנה זה כאן

 

ובבניין ירושלים – זמנית לפחות – ננוחם…

@

 

 

 

@

@

 

כוכבים לאוהבים: תחזית אהבה שבועית:

 

 

ולמי ששכח, הנה גם התחזית השבועית הרגילה

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 21 למרץ 21

ומה עוד אני עושה? הנה שתי הסדנאות המרתקות שבדרך שאני עושה בשיתוף רינת בורג, מאמנת אישית ויועצת עסקית.

לייף אסטרו-קואוצ'ינג – סדנה משנת חיים

https://rinatburg.ravpage.co.il/astrocoaching

 

 

איך ממנפים את האנרגיה המדהימה של הטלאים לפריצת דרכים חדשות?

על כך – בסדנת הטלאים שלנו

https://rinatburg.ravpage.co.il/tale

 

@  בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי יאיר  טריבלסקי – אסטרולוגיה חכמה. 

כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! (עם היופיטר הזה בדלי בא לי להשקיע..🙂 )

 

@

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל.

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

 

ומה קורה היום למזלות?

רביעי  24/3

טלה

הירח שוהה במזל אריה השייך ליסוד האש, אבל האש הזו עלולה לא לעזור לכם כעת לגלות שליטה ואיפוק כשמרקורי כוכב התקשורת נכנס לזוית פעולה עם מרס שליט המזל שלכם: גלו איפוק, סבלנות ושליטה!

שור

יש לא מעט אנרגיה כעת לשוורים שלנו, בעיקר כשונוס שליטת המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל טלה האסרטיבי: חשוב לא לפעול באופן אגרסיבי כעת, ולשמור את האנרגיה החדשה שאתם מקבלים עכשיו ליזמות פרקטיות חכמות. קחו יזמה!

תאומים

המתחים הולכים ומתחזקים כשמרקורי שליט המזל שלכם נכנס עמוק לתוך זוית פעולה מדויקת שתגיע מחר לדיוקה עם כוכב מרס האגרסיבי, התקשורת שלכם הופכת עצבנית וחסרת סבלנות, וכדאי לחשוב לפני רבים או מתווכחים.. בי קול!

סרטן

נושאי חומר וכספים הופכים משמעותיים במיוחד כעת, סרטנונים: הירח נכנס אל תוך בית החומר והכספים שלכם, וממליץ להתחיל לעשות את הקניות והסידורים לפסח כבר עכשיו, כדי שלא להגיע לרגע האחרון ולפעול בלחץ. יום מצוין למסע קניות גדול גם לבית למשפחה ו..לעצמכם, כמובן.

אריה

אחרי יומיים שבהם לא ממש הייתם במיטבכם, מגיע גם יום מסוג אחר: הירח עובר למזל שלכם, הקסם האישי שלכם במיטבו, וזה בדיוק הזמן להתעורר, להזיז דברים, לצאת לפגישות – בלייב או בזום – ולהכנס לסופר אקשן כמו שאריה יודע ויכול. קדימה.

בתולה

לא ממש היום הטוב שלכם כעת, בתולות. הירח שוהה לו במזל אריה ולא ממש עוזר לכם לקדם את מה שחשוב. אולי משום כך כדאי היום לעשות קצת פחות, לנוח יותר, ואת התכניות האקטיביות שלכם לדחות לחו'ל המועד, אם אפשר…

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל טלה האסרטיבי, והופכת גם אתכם לאסרטיביים ואנרגטיים במיוחד. אולם זו אינה האנרגיה שהמאזנאי המצוי אוהב, וכדאי לא להגיב באופן קיצוני כשדברים יוצאים משליטה. זהו זמן טוב להשקיע בקשרים קרובים ולהיות קשובים למי שנמצא ממול.

עקרב

אמביציה ודרייב – אלה מלות המפתח של היום הזה, עקרבים. הירח שוהה בבית האמביציה שלכם, והעקרב שלנו יכול להתמקד היום בכל מה שקשור לאקשן, ומכל הסוגים. כעת הזמן לקחת יזמה, ו..לפעול.

קשת

הירח שבמזל אריה מאכלס כעת את בית הביטוי האישי והרומנטיקה שלכם, הופך אתכם ליצריים ויצירתיים, ועוזר לכם לפתוח את הלב ובעיקר – לאפשר לאהבה להכנס… זמן מצוין להגדיר מחדש מטרות, ולרוץ איתן קדימה.

גדי

מעברו של הירח ממזל סרטן למזל אריה מביא איתו יום שבו כדאי להתנהל בזהירות מכסימלית, גדיים, ולא לעשות שטויות. המיקום הזה מאפשר לכם לשים את הדגש על הצורך לנוע עקב בצד אגודל, ולא לקחת סיכונים לא בריבים עם אחרים ולא בכבישים ובדרכים. הזהרו ממעורבות רגשית גבוהה מדי והתמקדו בכאן ובעכשיו.

דלי

דיאלוג של אחד על אחד – זו אולי דרך התקשורת המועדפת של היום הזה, דליים. מיקומו של הירח במזל אריה מדגיש את היכולת שלכם לנהל שיחות בירור שכנוע או חיזור, או לחילופין לעמוד בהצלחה מול קהל. זמן טוב להגדיר מחדש מטרות ביחסים קרובים.

דגים

הירח שוהה היום במזל אריה והדגיג שלנו יכול להשתמש בהצלחה באנרגיית האש הזו בתחום המקצועי בעבודה או בסידורים שלכם. זמן לנקות את שולחן העבודה מכל מה שהצטבר עליו: תשלומי חשבונות, עיריה או מוסך, ולהוריד מטלות הכרחיות מסדר היום.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן