תחזית יומית – יום חמישי – 11 למרץ 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

חמישי 11/3

ירח  בדלי  90  מרס

שמש במזל דגים צמידות נפטון (יציאה)

מרקורי במזל דלי

ונוס במזל דגים צמידות נפטון (כניסה)

מרס במזל תאומים  120 פלוטו וסטורן

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

תהליך ההתאוששות מהצמידות של השמש עם כוכב נפטון בעיצומו, אבל אפשר לומר שזה לוקח זמן.. הירח שוהה עדיין במזל דלי, אבל הזוית שהוא יוצר עם הירח – גם לה יש אימפקט רגשי עלינו,  ועל עולם הרגשות שלנו, כיון שמרס מרחיב מאוד את הרגישות והרגשנות של הירח, ובעצם של כולנו.

נפטון קרוב מאוד לשמש עדיין ויקח עוד שלושה ארבעה ימים עד שיצא מהצמידות הזו, זמן שבו ונוס הרגשית עצמה תיצמד לנפטון ותכפיל את עוצמת הרגישות הזו, ואם נוסיף לכך את הירח שישהה במזל דגים בסוף השבוע, אפשר לומר שהסופ'ש שלנו עלול להיות נפטוני רגשני ומתעתע לא פחות מאשר אתמול, יום רביעי, ואולי אפילו קצת יותר.

מה כן עוזר לנו בכל זאת להרים ראש הגיוני ושכלתני במציאות הדגית הזו, ואפילו לחייך? ראשית כוכב מרס ממשיך לנוע במזל תאומים השייך ליסוד האויר, ולהביא איתו אפקט מהיר וחד של פעולות מהירות ושכלתניות שעיקרן מילוי משימות וסיפוק מיידי כשהן מתממשות, וזה בהחלט מעשי מאוד.

שנית, הירח עדיין במזל דלי היום ומקבץ הכוכבים במזל דלי בכלל כולל כעת גם את מרקורי כוכב התקשורת שלנו, שמאפשר לנו להתבונן במבט לוגי בהיר וצלול על פני המציאות הרגשית שמקיפה אותנו, להבדיל בין אמיתי לכוזב או בין מוצק ומעשי לרגשני ודביק, ואפילו לחייך פה ושם כשאיזמל הראייה הברור והחד מפלח את המעורבות הרגשית שבה כל דבר מזכיר לנו, מפעיל אותנו מדאיג אותנו או גורם לנו ליצור דרמה כזו או אחרת, בחוסר פרופורציות, והאובך הזה שכרגע בחוץ כל כך דומה לאובך הרגשי שנפטון על כל השלכותיו יוצר בתוכנו.

לא נותר לנו אלא לנסות ולחבר ביום הספציפי הזה בין מזג האוויר המוזר וענני הרגש שמפעילים אותנו מבפנים, לבין הראייה החדה של המציאות שמכתיבים לנו הירח מרס ומרקורי, שמאפשרת לנו להיות עדיין משימתיים ומדויקים למרות שדיפ דאון נדנדת הרגש ממשיכה לעלות ולרדת ללא פרופורציות, ומצבי הרוח שלנו מתחלפים במהירות וגורמים לחוסר יציבות ולאי ודאות.

יום שכזה…אבל למרות מקבץ הכוכבים הגדול במזל דגים, כדאי לזכור שמרקורי כוכב התקשורת שלנו עדיין במזל דלי, והתקשורת הדליית השונה ויוצאת הדופן שכוכב אורנוס מביא איתו לדליים ולדליות שלו, מזכירה לי – בגלל זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת לאורנוס אצלי במפה – את הצד המרתק והסטיילינג השונה ויוצא הדופן שיש לבנות המזל הזה…

 

 

 

@

ואיך נראית מפת האהבה בשמים השבוע?

 

 

 

@ ולתחזית השבועית הרגילה 

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 7 למרץ 21

 

 

 

@  בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי יאיר  טריבלסקי – אסטרולוגיה חכמה. 

כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! (עם היופיטר הזה בדלי בא לי להשקיע..🙂 )

 

@

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל.

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

ומה קורה היום למזלות?

חמישי 11/3

טלה

זוית פעולה בין הירח ששוהה היום במזל דלי לבין מרס שליט המזל שלכם ששוהה במזל תאומים מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה ושיקול דעת גרוע. החלטות חשובות מכל סוג נסו לדחות למחר או מחרתיים.

שור

ונוס שליטת המזל ממשיכה ונכנסת עמוק יותר ויותר אל תוך הצמידות עם כוכב נפטון, והמעורבות הרגשית הולכת ומתחזקת, אלמנט שעלול לפגוע בצד המעשי שלכם, שוורים. נסו לשים את הרגש בצד, ולהתמקד בעובדות.

תאומים

מרקורי כוכב התקשורת שלכם ממשיך לנוע במזל דלי השייך גם הוא ליסוד האוויר, והוא מביא איתו קלילות וזרימה לתקשורת שלכם. השמש ונוס ונפטון גורמים למעורבות רגשית גבוהה שעלולה לפגוש בכושר השיפוט שלכם ולגרום למצבי רוח משתנים במהירות.

סרטן

זוית פעולה בין כוכב מרס לירח שליט המזל שלכם גורמת לרגישות ופגיעות יתר, וחוסר פרופורציות בתגובות שלכם. חשוב ביותר שכזה לא להגיב מהבטן אלא מהראש, סרטנונים. בערב – שיחות נפש ועומק.

אריה

דיאלוג – זו מלת המפתח של היום הזה, אריות. דיאלוג אם בן או בת הזוג, עם שותפים או בני ברית שחושבים כמוכם – זה בדיוק הזמן לסיעור מוחות פורה,  לתקשורת חמימה של אחד על אחד, ולמלים שמזמן לא אמרתם..

בתולה

התחום המקצועי מצריך מכם היום השקעה מיוחדת, בתולות. זהו זמן להיות קשובים לאינטואיציה שלכם קצת יותר, ולא רק לפרטים הטכניים שמסביב. נסו לשלב רגשות במינון גבוה יותר בעבודה ובתחום המקצועי.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עדיין במזל דגים והיא מתקרבת יותר ויותר אל נפטון הרגשי, וגורמת למאזנאים הרגישים טלטלות רגשיות וקושי למצוא איזון ביומיום שלכם. חשוב לתעל את הרגש לצד היצירתי שלכם, ולא לאפשר לו לחלחל להחלטות המקצועיות.

עקרב

נושאי בית ומשפחה ממשיכים להעסיק אתכם גם היום, עקרבים. גם הירח גם מרקורי וגם סטורן ויופיטר מדגישים את הצורך בהשקעה רגשית אמיתית, בכנות ובעומק בתקשורת שלכם עם בני הבית. זמן לדבר ולשתף.

קשת

תקשורת – זו המלה המשמעותית של היום הזה, קשתים. ארבעה כוכבים בבית התקשורת שלכם מדגישים את הצורך להיות מדויקים אפקטיביים ויעילים במלים שלכם, ובכוונות שמאחוריהן. נסו לתרגם למלים את מה שעובר לכם בראש, קשתים.

גדי

נושאי חומר וכספים על הפרק גם היום, גדיים, והפעם – המיקוד הוא בתכנון התחום הכלכלי לחכמה חודשים קדימה. כעת הזמן לתכניות פעולה ארוכות טווח, ובמקביל- מיקוד באתגרים גדולים במיוחד, גדיים.

דלי

הירח מרקורי סטורן ויופיטר שוהים עדיין במזל שלכם, ומביאים איתם אפשרויות מעניינות ויזמות חדשות שאפשר לזהות ולקחת בהן חלק, ולהעביר הילוך ביומיום שלכם כדי לפעול ולעשות בשטף ובזרימה מהירה את מה שתכננתם. אל תדחו למחר.

דגים

השמש וונוס שוהות במזל שלכם, כשהשמש זה עתה יצאה מהצמידות עם נפטון שליט המזל שלכם ונוס מתעתדת להצמד אליו בקרוב, אבל מקבץ הכוכבים במזל דלי מאותת על הצורך בפסק זמן עד מחר כדי לאסוף כוחות, ורק אז – לפרוץ בעשייה מוגברת. סבלנות.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן